Metro: Last Light - porównanie ustawień graficznych na PC
Roznica prawie zadna, w sumie fajnie, kiedys to roznice w MIN i MAX czasami byly kolosalne. Zastanawiam sie jak z porownaniem framerate'u.
Wbrew popularnym opiniom wydaje mi się, że nie ma żadnego sensu oceniać PhysX w tej scenie ze ściągnięciem płachty z samochodu.
Przecież to robi statycznie animowany NPC, to nie jest nieprzewidywalna interakcja z otoczeniem tylko co do milimetra zaplanowana animacja. Nie ma więc chyba sensu marnować zasobów na symulację fizyki w czasie rzeczywistym, skoro to za każdym razem w dokładnie tym momencie ma wyglądać identycznie. To jest prawdopodobnie wypalona animacja z symulacji szmaty wykonanej przez animatorów (w jakimkolwiek symulatorze fizyki, nawet PhysX, ale offline). Na tej samej zasadzie działa burzenie budynków w Source (np. HL2:ep2 atak stridera) - prekalkulowana fizyka w postaci animacji.
@Up zgadzam sie z 2 panami powyzej, ze swojej strony dodam tylko, ze kiedys roznice byly wieksze gdyz producenci bardziej pod PC robili gry, które mogły być (musiały) bardziej skalowalne. Ciekaw jestem kiedy nowe konsole już wejdą na rynek na dobre i 1 gra, która będzie na nowe konsole (only) oraz na PC, czy będzie miała większe różnice między min. i max. Jeżeli tak się stanie to znaczy, że moje przypuszczenia były słuszne bo wiemy, że przecież nowe konsole będą miały bardziej "PC-tową" budowe niż obecna generacja.
czy bez znajomości poprzedniej części traci się sporo? Chciałbym kupić Last Light, ale nie mam czasu na przechodzenie poprzedniej częsci
BleJd09, ale jeśli różnica we frame'ach jest zadowalająca, to czy to źle, że nie ma kolosalnych, rażących w oczy różnic? Jak pamiętam CDPR np. chwalili się tym, że ich silnik w Wiedźminie 2 jest na tyle elastyczny, by nawet na minimalnych ustawieniach (więc z oczywistym przyrostem klatek) gra nadal ciekawie wyglądała i dawała jakąś tam graficzną satysfakcję. Why not?
podczas filmiku widać róznicę w ilości oswietlenia(czasami znaczna przy pojedynczych żarówkach) i ostrosci tekstur ale w grze , w której głównie widzimy zaciemnione miejsca nie robi to sporej róznicy, więc imho granie na medium powinno być zadowalające bez wodotrysków ;)
J.So Można grać i bez przejścia pierwszej części, jednakże warto się w nią zagłębić, gdyż dużo rzeczy nam rozjaśnia, a nawet w niektórych momentach zadziwia. Poza tym w końcu jest to kontynuacja tamtych wydarzeń.
Co do grafiki, to muszę przyznać, że na low gra ma nawet lepszy klimat, bardziej zaciemniony, mniej zbędnych oświetleń.
Różnice są spore, tylko nie sposób, żeby je wyraźnie dostrzec w SD. Jeżeli jedyne ustawienie filmu, które pozwala właściwie go ocenić jest płatne, to jaki jest sens robienia takiego filmu?
Chyba tylko taki, żeby właściciele złomów lepiej się czuli oglądając skompresowany filmik SD i łudząc się, że wiele nie tracą...
Witam,
Patrząc na konfigurację komputera testowego mam pytanie:
Moja konfiguracja sprzętowa przedstawia się następująco:
Procesor: AMD PhenomIIx4 980 3,7 Ghz
Płyta główna: Asrock 990FX Extreme4
Karta graficzna: AMD Radeon HD 6950 2GB GDDR5
Pamięć RAM: 8GB
System: Windows 8 Pro PL x64
i gra mi skacze na różnych konfiguracjach - od najwyższej do średniej, nawet pomimo rozdzielczości 1280x720 lub 1366x768.
Czy to błąd w ustawieniach, czy też wydać 700-800zl na FX-8350 i czy on wogóle będzie pasować do mojej płyty (socket AM3+)??
Pozdrawiam,
Co jak co ale ogarnijcie w grze ruch piersi dzięki PhysX, popadając ze skrajności w skrajność.