Hellraid – oficjalny tytuł i nowe informacje o grze fantasy od studia Techland
Dead Island w średniowiecznych klimatach dark fantasy, jak dla mnie brzy nieźle.
Na papierze kapitalnie się zapowiada!
Trzymam kciuki.
Kolejny day1 buy w tym roku.
Nie mogę uwierzyć, że ta gra została zbudowana w oparciu o Chrome Engine 5... Co jak co, ale moim zdaniem ten silnik nie nadaje się do gier typu Dead Island czy Call of Juarez: The Cartel, w których grafika jest na poziomie gier sprzed kilku lat. Ale te lochy wyglądają wyśmienicie! Właśnie do tworzenia takich lokacji nadaje się Chrome Engine 5.
Jeśli chodzi o grafikę to Warhound wyglądał rewelacyjnie. Wyglądał, bo wylądował w koszu :<
Zapowiada się intrygująco, taki Dark Messiah 2.0 .
Ciężko będzie zbliżyć się do poziomu Dark Messiah, do dziś gra trzyma się niesamowicie dobrze. Liczę że w Hellraid wprowadzą sporo nowości w mechanice.
Nie chcę Dead Island z nałożoną skórką, jak dobre DI by nie było...
[7]
Od Skyrima wszystko jest lepsze, jeśli chodzi o walkę.
[6]
akurat Techland ma potencjał, pytanie czy da radę pracować dobrze z dwoma (lub więcej?) projektami naraz.
Uuu, ciekawe :) Brawo Techland! Ostatnio Polskie gry wskakują na międzynarodowy poziom :)
Swego czasu miała być już taka gra też polska nazywać się miała Hellion the mystery of inqusition
nie i jeszcze raz nie, w FPS nigdy nie poczujemy imersji w graniu, walki w fps sa drewniane i bez wyczucia(the elder scrools), producenci gier idacy w kierunku FPS ida na łatwizne bo prosciej zrobic mieczyk który nie bedzie sie róznił niczym od mieczyków w innych szit fps, kategorycznie zabroniłbym produkcji gier w FPS . Chociaz po ostatnim gameplay gry Metro gdzie mozna przetrzec szybe od maski, gdzie pajak moze sie na owa szybke wspiac to wierze ze kiedys FPS moze byc fajny, jak narazie to jest tragiczny(dead island) Swoja droga nigdy nie rozumiałem ludzi którzy zachwycają sie chodzeniem po swiecie gier telewizorem(bo tak wyglada widok z oczu bohatera) dla mnie to jest paradoks, ubieramy bohatera,malujemy mu twarz,zakłądamy hełmy,robimy twarz na wzór jaki chcemy a i tak go w grze nie zobaczymy...czy to ma jakis sens? otóż nie. Rambo, nowa gra która miała sie ukazac w tym roku miała byc FPS-em, niestety po buncie graczy doszli do wniosku ze jednak zrezygnuja z tej opcji..no kurw..to tak jak by zrobic batmana w FPS. Ludzie! gracze! obudzcie sie! i nakłaniajcie producentów gier do opcji TTP I FPS. jak to zrobił Fallout i Skyrim. solidarnie, swietnie i w porządku, szacun dla graczy.
Akurat widok FPP jest najbardziej immersjotwórczym.
To, że w Elders Scrolls walka ssie nie znaczy że w innych grach (Dark Messiach, Arx, Chivalry) jest podobnie.
Moim zdanie system walki w "Dead Island" był sto razy bardziej satysfakcjonujący niż ten ze "Skyrim". Po prostu czuć to pier**nięcie. Chociaż niema co się oszukiwać nasza rodzima produkcja robiła się po jakimś czasie nużąca. Jednak jak już mówiłem napieprzanko w "D.I." jest miodne. Jeżeli chodzi o tę produkcje to jeżeli trochę się postarają to jest szansa że wykluje się coś apetycznego. :D
I znowu średnia not w granicach max 6/10... to już chyba standard w polskich grach