Graliśmy w Might & Magic X: Legacy - trudny powrót do korzeni
Czekam na tą grę ! Mogą wydać nawet w grudniu 2013, byle była dopracowana, długa i wymagająca.
Długa? Zależy jak na to patrzeć.
25h to mniej niż poprzednie części ale i tak dużo dla współczesnych graczy, którzy mają masę gier i mało czasu.
Jedyna nadzieja w edytorze. Tu jednak potrzeba czasu bo nie będzie tak prosty jak ten od Grimrocka.
U mnie zainteresowanie zniknęło po informacji o DRMie.
Ubisoft jest żałosny. Mając taką markę jak Might & Magic klepie jakieś niskobudżetówki. Might & Magic X: Legacy nie zasługuje na X w nazwie. To mógłby być spin off czy remake którejś z pierwszych 5 części ale pełnoprawna kontynuacja cyklu z X w nazwie to powinien być wysokobudżetowy tytuł o rozmachu Skyrima a nie gra zrobiona na "odwal się" z przedpotopowymi mechanizmami, które wtedy wynikały z ograniczeń sprzętowych a dziś nie powinny mieć miejsca.
Pan Dzikus:
MM10 jest zle - bo nie ma mechaniki jak Skyrim
Dark Souls 2 jest zle - bo nie ma grafiki jak Skyrim
To moze po prostu idz grac dalej w tego Skyrima, mkay?
Nie wiem co brałeś przed pisaniem ale odłóż to bo możesz spowodować kolizję na drodze nawet prowadząc deskorolkę pod pachą.
Na trzeźwo nie da się tego czytać.
Dobra tak poważnie - ile ci płacą za wywoływanie flejmu? 10gr od postu? Parę tematów i parę odezw i może będziesz miał na parówki z marketu z 2% zawartością mięsa.
Ja w ogóle nie czekam, nigdy mnie ta seria nie interesowała..
Może być dobrze, wiele zależy od fabuły i atmosfery w grze. Ja tam się świetnie bawiłem przy tych starych drużynowych erpegach fpp, w takie Wizardry 8 to grałem kilkadziesiąt godzin, dlatego czekam z nadzieją, że będzie dobrze.
@Asmodeusz
MM10 jest zle - bo nie ma mechaniki jak Skyrim
Dark Souls 2 jest zle - bo nie ma grafiki jak Skyrim
Nigdy czegoś takiego nie napisałem więc tego nie insynuuj. Nie lubię kłamców i krętaczy.
Historia twoich postow mowi cos zupelnie innego. Chyba nie kontrolujesz juz siebie z tym Skyrimem.
W końcu powrót Might and Magic. Oby nie był tak marny jak szósta część Hirołsów!
Problem z tą grą jest taki, że autorzy sami jeszcze nie wiedzą co chcą osiągnąć. Po prezentacji na PAX zespół zdecydował się dokonać korekty w systemie walki, bo testujący demo gracze jęczeli, że ataki dystansowe są grupowe, a te w zwarciu nie. Jeśli na kilka miesięcy przed premierą podejmowane są znaczące decyzje dotyczące rozgrywki, to znak, że wizja nie jest spójna. No ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Problem z tą grą jest taki, że nie jest robiona z miłości i pasji (jak oldskulowe RPGi kickstarterowe czy choćby Grimrock), lecz tylko i wyłącznie dla kasy.
Majt end Madżikiem trudno mi to nazwać, bo nie będzie ważnych elementów oryginalnych Might&Magic (czyt. wątków technologicznych).
Gdyby nie fakt, że co niektórzy pamiętają stare M&M, nikt by tej gry nie kupił.
Takie jest moje zdanie. Co wyjdzie, to nie wiem, ale jak na razie Ubisoft sprowadza markę M&M na dno...
Problem z tą grą jest taki, że nie jest robiona z miłości i pasji (jak oldskulowe RPGi kickstarterowe czy choćby Grimrock), lecz tylko i wyłącznie dla kasy.
Co za bełkot. Tą pasję i miłość włożą do garnka i nakarmią się oraz zapłacą nią czynsz?
PS. każda gra jest dla kasy.
Każda.
Także z Kickstaretra a nawet - o zgrozo - staro szkolne gry.
Kto twierdzi inaczej ten jest ślepy (nie będę stosował mocniejszych określeń).
@SpecShadow Doprawdy? przeczytaj wywiad z twórcami tak oldskoolowych produkcji, jak chocby Franko, czy bardziej niezależna Toonstruck 2 i przemyśl jeszcze raz, co napisałeś.
Akurat tym cyklem nie jestem szczególnie zainteresowany , może po premierze to się zmieni.