Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity
Świetna wiadomość! Grafika 2D to dobry wybór dla gry z "widoku z góry". Grafiki 2D nie starzeją się tak łatwo w przeciwieństwo do gry 3D z Voodoo. Do tego niskie wymaganie.
Świetnie, bardzo podoba mi się ich podejście - zamiast skakać sobie do gardeł (bo jakby nie patrzeć robią w tym momencie gry, które są dla siebie bezpośrednią konkurencją) i walczyć o każdego centa wolą pomagać sobie nawzajem.
Te dwie firmy mają naprawdę spore szansę pchnąć cRPGi w dobrym kierunku.
Degnar* [2]
Wątpię, żeby byli dla siebie aż taką konkurencją. Na pewno nie wypuszczą swoich gier nawet już nie w tym samym dniu czy tygodniu, ale podejrzewam, że ich premiery będzie dzieliło minimum kilka miesięcy.
Poza tym, co chyba najważniejsze, zainteresowani gracze są tak spragnieni rasowych RPGów, że większość z nich (w tym ja) najprawdopodobniej kupi i jeden i drugi tytuł. :)
Ale fakt - fajnie, że ze sobą współpracują bo to może korzystnie się odbić na obu grach.
@Degnar* Osoby pracujące i karda zarządzająca bardzo dobrze się znają. Obie gry są skierowany do powiedzmy to różnych odbiorców.
To, że się znają to wiem, zresztą Obsidian już się jakoś angażował przy Wastelands 2. Tak czy siak miło na coś takiego patrzeć mając z drugiej strony zagrywki EA/Activision.
Za to nie zgodziłbym się z tym, że mają różnych odbiorców - jeśli faktycznie będą się trzymać obietnic to dostaniemy gry o podobnym stosunku do siebie jak BG i PT - różnice spore ale mało lubi tylko jedną z tych dwóch gier. Z drugiej strony, po tylu latach posuchy to jedna gra nie wystarczy :)
Tylko wielkie wydawcy takie jak EA Games czy Microsoft mają odmienne zdanie i nigdy nie współpracują ze sobą. Dzięki Kickstarter twórcy cieszą się swoją niezależności.
Osoby pracujące i karda zarządzająca bardzo dobrze się znają. Obie gry są skierowany do powiedzmy to różnych odbiorców.
Niekoniecznie. Sądzę, że miłośnicy gier rpg będą zainteresowani obiema produkcjami. Baldur's Gate i Planescape: Torment pomimo różnic jeśli chodzi o świat przedstawiony, celowały mimo wszystko w tę samą grupę odbiorców.
Jestem zaintrygowany tymi tytułami. Szkoda, że na razie zapowiedziane zostały tylko na PC. Raczej ciężko byłoby męczyć się mi na laptopie. Wiem, że o konsolach póki co nie było mowy ale nie orientujecie się czy planowana jest przypadkiem wersja na tablety?
HomeBird [7]
What about other platforms?
Project Eternity proudly supports Windows PC, Macintosh OS X, and Linux.
@HomeBird
Właśnie to jeszcze kolejny powód, którzy twórcy połączyli swoje siły. Nie mają powód do obaw, że jedna produkt przeszkodzi drugi produkt. Project Eternity czy Torment? I tak większości z gracze kupują te obie produkty. Ja do nich należę, bo jestem zainteresowany te obie tytułów i jak zarówno jestem miłośnik Fallout, Baldur's Gate, Torment Planescape i Icewind Dale. ;)
A no, nastały dobre czasy dla zwolenników klasycznych RPGów. Torment i Eternity to tylko czubek góry lodowej. Z biegu jestem w stanie wymienić z 10 zapowiedzianych gier tego typu, które maja zostać wydane w ciągu następnych 2 lat, a gdybym się zastanowił, to znalazłoby się dużo więcej. Kto by pomyślał jeszcze 2 lata temu. Wydawało się, że już zawsze będziemy musieli grać w symulatory biegania po lasach Bethesdy i symulatory schadzek EAware.
Jak wszystko pójdzie dobrze, myślę że w przyszłości dużo fajnych rzeczy wyjdzie z tej współpracy.
@HomeBird, na konsole te gry nie zostaną wydane, bo zwyczajnie się nie da. Tablety nie są obecnie w planach.
Nie należy także zapominać, że ich gry zostały tak naprawdę już sfinansowane (w przypadku PE z duuużą nawiązką). Nie muszą sobie nawzajem rzucać kłód pod nogi, bo teraz walczą o to aby wypuścić produkty jak najlepszej jakości, które zyskają uznanie i w przyszłości nakłonią jeszcze więcej ludzi do crowdfundingu. Niesamowite jak wiele zmienia brak "krwiożerczego" wydawcy. Oby im się udało - trzymam kciuki.
norolim [10]
symulatory biegania po lasach Bethesdy i symulatory schadzek EAware
He he. [bez ironii]