Graficzne rewelacje od Nvidii – realistyczna fizyka destrukcji, ubrań, płynów i efektów cząsteczkowych
nie wiem ja widze tam powyzej tylko marketingi pretekst do robienia przez firme coraz "niby bardziej wydajnych" kart ktore obsluza ta niby technologie, juz lepiej prezentuja sie wlosy od amd lub twarze od activision
Wygląda ładnie, ale trochę nienaturalnie. Zwłaszcza destrukcja. In plus ciuszki oraz woda.
Jako posiadacz Radeona mam nadzieję iż konkurencja soft-/hardware'owa wymyśli też coś dla osób nie posiadających układów od zielonych. Może Havoc czymś zaskoczy.
Destrukcja niby jest fajna, ale jak zostały zniszczone kolumny to całość się nie zawaliła. Budynki nie mają swojej masy a są zwykłymi bryłami. Trochę szkoda.
john_himself---> Pierwszy Havok miał takie efekty, ale z racji wymagań ograniczono go do prostych, większych brył itp.
Jeśli dobrze pamiętam to zapowiedziano nową wersję Havoka. Może masz racje i czymś nas zaskoczy, ale mnie to tam rybka.
Co do prezentacji. Nic nowego, pokazywali to już 2/3 lata temu. Tyle, że tam strzelano do wszystkiego bronią.
Dla mnie to czysty marketing i tyle, nic niezwykłego nie pokazali już fajniejsza była ich wróżka :P
tutaj rozwiazania na rynek pro:
http://www.youtube.com/watch?v=_LagqqsVO28
ale watpie zeby taki lipton na przyklad wogole zrozumial w czym problem.
Raczej z nowa generacja konsol za duzego postepu nie zobaczymy. Z PC to inna sprawa. One juz sa wydajniejsze i beda jeszcze potezniejsze w przeciagu roku. Niestety bajerki poogladamy tylko w techdemkach czy mini projekcikach zrobionych przez devow po godzinach na popularnych silnikach graficznych/fizycznych. Szkoda.
Co do destrukcji i wody to robia wrazenie i zarazem wymagaja ogromnych pokladow mocy.
Na pierwszym filmiku spadek FPS-. Kolejny z ubraniem nie robi żadnego szału, w ogóle nie widzę czegoś zaskakującego, za to akwarium, błagam niech ktoś zrobi grę z takim akwarium - chce taki bajer np w Simsach, lub Mass Effect ( nie obchodziła by mnie pełna gra- tylko poświęciłbym czas na akwarystykę ). Zresztą Nvidia zawsze robi od lat te dema technologiczne, a w grach żadnego nie uświadczyłem na powszechną skale, czy wtłoczone masowo w grach.
Destrukcja wygląda bardzo dobrze. Zastrzeżenie mam tylko do ciężaru właściwego kamienia, z którego zbudowane są budynki. Wydaje się być za mała i odłamki zachowują się nieco styropianowo. Co z tego jednak, że nVidia robi funkcje do obliczeń destrukcji jak autorzy gier zrobią destrukcje ze znikającymi odłamkami jak w tym najnowszym, wysokobudżetowym hicie o tytule Battlefield. Na demie to co zostało odłupane, spadło na ziemię i leży. W Battlefieldzie znika będąc w powietrzu. Taką to ma cudowną fizykę ten tytuł AAA.
Ubrania są niemal idealne. Gdy na nie patrzę, coś mi nie do końca pasuje w ich zachowaniu ale i tak poruszają się o niebo lepiej niż w jakiejkolwiek grze.
Woda jest genialna.
Wizualizacja turbulencji również wygląda bardzo dobrze. W Watch_Dogs pociąg przejeżdża obok strumienia pary a ta nawet nie drgnie. Autorzy gier powinni wziąć się za fizykę bo jej dziadowska jakość a raczej brak potwornie zaburzają poczucie zanurzenia w świecie gry.
Jest jeden minus co do destrukcji, fakt fajnie sie rozwala, ale jak spadają kawałki na ziemie, to się nawet odrobinę nie niszczą XD
Takie coś mi się podoba , widać że się starają
Kuuude, a ja na AMD siedzę i muszę się Havokiem zadowalać z którego nikt nie chce wyciskać siódmych potów.
Jeśli chodzi o APEX to jest to już zaimplementowane w PlanetSide 2 na kartach Nvidii.
Jeśli chodzi o wodę to czuję że wreszcie zobaczymy realistyczne fale na plaży. Deszcz, napoje w butelkach, szklankach...