Zobacz dwa dema technologiczne firmy Nvidia z imprezy GTC 2013
Mam nadzieje że niedługo taka grafika będzie w grach standardem :DD
dym z komina statku lepszy od wody;)
Dym statku był perfekcyjny, symulacja też, troche graficznie musieliby jeszcze poprawić wodę i byłby perfekt XD A twarz faceta była jak żywa, nie wiem czy dałoby się odróżnić ja na zdięciu od żywej osoby XD
@Elegante żeby taka grafika była standardem to każdy musi mieć karty na poziomie titana, a to jest mało prawdopodobne
Na prawdę pokaz robi wrażenie zarówno tego statku i jak 2 postaci.
Prezentuje się rewelacyjnie,a i tak to pewnie nie jest skończone.Zapewne tez to jest tylko początek możliwości tej karty lub maksymalnie jej srednia możliwość.
Tylko pomyślcie sobie jak mogła by wyglądać np. jakaś gra wyścigowa w takiej technologii przejazdy przez wodę,błoto itp. Kurcze marzenie :)
Przepięknie to wyglada. I to jest rewolucja i postep a nie jakis TRESSFX.
Rewelacyjnie odwzorowane twarze to NVidia prezentuje juz chyba od poczatku serii GForce. I co z tego? Kto kupi gre, w ktorej cala moc karty graficznej idzie na mimike twarzy? Nie lepiej pogadac z kims zywym na Skype i za darmo?
Jak zobaczę to w grze to pogadamy. Co mi po jednej twarzy generowanej na karcie za 4000zł? Do tego nie zobaczymy tego przez następne 10-15 lat. Takie tech dema to można sobie... wiecie gdzie. Zwykłe chwalenie się, że można i wydawanie kasy w błoto. Może zacznę traktować firmy produkujące karty graficzne na poważnie jak przestaną takie rzeczy pokazywać, a pokażą mi jakąś grę która używa tej technologii.
Wii U ma GPU od AMD, PS4 również będzie oparte na AMD, a wiele wskazuje na to, że także nowy Xbox. Być może stworzenie tytana nie było przypadkowe, a sama Nvidia nawiązała ścisłą współpracę z Valve?
Prędzej, czy później na rynku pojawi się Steambox i na pewno nie będzie to zamknięta konfiguracja jak PS4 i nowy X. Być może w cenie 1999$ będzie w sprzedaży SteamBox Titan? Na rynku jest potrzebne takie drogie urządzenie, oferujące bezkompromisowe 1080p z wysokim AA w pełnych 60 fpsach, którego obsługa będzie równie prosta co konsoli tj. wyjmij z pudełka i podłącz do TV.
Error57---> no ja nie wiem, w tomb raidera możesz przynajmniej zagrać, a to Nvidii co najwyżej po oglądać w filmiku.
No to poczekaj to se pograsz chyba oczywiste. TressFX tez kiedys byl widoczny tylko w artykulach. Zreszta jak wszystkie inne nowinki technlogiczne.
Nvidia ma PHYSX,cos co jest lepsze od tego co AMD zaoferowalo.Physx to fizyka np. destrukcja scian,ciecz,gazety oraz inne materialy,efekty pogodowe np takie jak np:mgla.Fizyka wlosow tam jest i to było widać podczas jednej z prezentacji nie pamiętam nazwy ale był tam taki misiek z takim gestym futrem i to wygladalo o wiele lepiej niż TRESSFX.
Error57---> Ile 10 lat? Biedny 680 GTX ledwo wyciska 30 fps przy teście z tą wróżką czy co to tam jest. Titan jest jakieś 50% wydajniejszy a 2 razy droższy. Czyli nie wyciągnął nawet 60fps, a to tylko jedna postać na ekranie, nic więcej, w głębi tylko jakieś liście. Za 2 generacje to nawet nie wiem czy nadal będę grał patrząc w jakim kierunku zmierza rynek. Co druga gra to kopia coda.
TressFX nigdy nie był w artykułach. Co ty pleciesz. To Nvidia od kilku lat wypuszcza te tech dema z symulacją włosów, co to zagina najlepsze karty i nigdy nie umieściła tego w żadnej grze.
Problem jest taki ze znow gadasz bzdury. Napisalem tylko ze to jest rewolucja i jakis postep a ty mi juz prowadzisz sledztwo czy to bedzie dzialac w 60 fps czy tez nie a jesli tak to na jakich kartach. I tak to jest jakas rewolucja lepsza niz to co biedne AMD pokazalo w postaci TRESSFX bo tu masz cos nowego warunki pogodowe detale wode czy dym. Tam masz jakies syfiarskie wlosy. A co do tych artykulow z tressfx to bardziej mi chodzilo o to ze zanim wszedl do zycia ten syf to chyba cos o tym pisali. No chyba ze odrazu byl w Tomb Raider.
Dym mimo to, że wygląda realistycznie to dziwnie się zachowuje, wygląda jak dym z paplącego się papierosa, nie wiem, wygląda jakby za gęsty był labo skala się nie zgadzała, coś mi nie pasuje.
Dlatego teraz tej technologi nie ma w uzyciu, trzeba dopracowac.
zawsze smiesza mnie te dema technologiczne bo nijak maja sie do rzeczywistych rozwiazan wprowadzanych w ciagu kolejnych lat. podobne dema Nvidia i AMD/ATI pokazywaly juz nie raz a dalej nie ma tych technologii w uzyciu.
w pierwszym demie ocean wyglada naprawde dobrze ale wieksze wrazenie robi dym mimo ze jak zauwaza fsdfg jest zbyt gesty i jak dla mnie sprawia wrazenie namacalnosci, zwlaszcza przy wylocie komina.
drugie demo z wrozka czy cokolwiek to bylo prezentowalo poziom prezentacji sprzed lat i niczym mi nie zaimponowalo.
trzecie natomiast to juz inna bajka bo momentami byl to fotorealizm i to w prawdziwym tego slowa znaczeniu. mimo slabej jakosci nagrania bylo widac bardzo duzo szczegolow. wiem ze to przepasc technologiczna miedzy sprzetem na ktorym bylo to generowane a PS4 ale "glowa starego dziada" z konferencji Sony wypada przy tym bladziutko - bez spiny.
Dym wyglada jak oskryptowany, praktycznie co chwile pojawia sie w takim samym układzie jak jakiś gif. Wróżka natomiast wyglada jak z pudełek sklepowych kart graficznych. Nvidia to trolle wydając karty o 20% szybsze i 2-krotnie droższe od poprzednika.
To czy to znajdzie zastosowanei w grach zależy od ludzi którzy je robia.Nvidia pokazala na co stać ich karte,a nie czy jakas gra będzie tak wygladac,natomiast gdyby tak wygladala to TITAN jest na nia gotowy.
No tak aplha zapomnialem ze AMD jest super i idealne. Dzieki ze mi przypomniales czlowieczku.
Chciałbym te wszystkie technologie zobaczyć w jakiejś grze, w której znajdzie się znacznie więcej elementów i obiektów niż zaprezentowano na tych demach technologicznych. Pokazać, że działa to jedno, dodać to do gry to drugie. Crysis miał niezłe "gęby", te są lepsze, ciekawie kiedy zobaczymy to w jakiejś grze. Symulator wody niezły, nadaje się na kolejnego Silent Huntera, albo jakąś inną podobną.
Obie firmy się opierdalają za przeproszeniem. Mam gdzieś te tech dema co będzie za pierdyliard lat. Ja chce to zobaczyć w najbliższej przyszłości czyli maks 1 rok.
Error57---> Jaka tam technologia, teselacja i tyle. Kilka rzeczy na physxie też (dym, który ciągle wyglądał tak samo 0_0, w sensie, że zawsze leciał w tym samym kierunku niezależnie od warunków atmosferycznych). Cała ta głowa jest mocno teselowana. A animacja była już nagrana wcześniej. W studiu Motion capture.
PS: Głowa generowana przez PS4 wygląda przy tym blado. Więc jeżeli ktoś jeszcze raz będzie się ze mną kłócił, że PS4 jest taki lepszy, to niech to obejrzy i niech zobaczy jaką moc ma PC, a jaką PS4. (jeszcze dziś czytam:
- ale PS4 ma 8GB GDDR5 a na PC tego nie ma. A ja powiem jedno GDDR5 to zmodyfikowany DDR3, a połowa tej pamięci pójdzie na OS. Dziękuje dobranoc. Mam nadzieję, że już nie będę musiał nigdy tłumaczyć, że PC jest po prostu wydajniejszy i nic tego nie zmieni ---> możliwość upgrade'u).
Przenieśmy to teraz do pełnoprawnej gry, gdzie obliczeń jest znacznie więcej. ;) Często zdarza się, że wrzucenie jednego systemu (dedykowanego wybranej linii produktów) traktującego o fizyce sprawia nie lada problem.
Kam9111----> Jak był wątek o TressFX to jakoś nie hejtowales. Ale jak Nvidia cos zrobi to odrazu szukasz bledow i gadasz jakie to jest beznadziejne. Wniosek: Fanboy.
Pozatym jak to takie proste jak ty to mowisz to czemu AMD nie zrobi czegos podobnego tylko skupia sie na wlosach ?-_-
Wspaniałe czasu, zobaczcie że jeszcze niedawno był 1983 i pierwsze piksele, następnie 1993 i gry kolorowe, potem 2003 i gry 3D, a obecnie mamy 2013 i gry wyglądają prawie jak film Crysis 3. To co zobaczymy w 2023 będzie już zapewne bliskie realizmowi. Wspaniałe czasy :]
Error57---> Napisz mi dokładnie gdzie powiedziałem, że to jest beznadziejne to po pierwsze. Co ja ci poradzę, że dym który leci w jedną stronę mimo, że raz świeci słońce, a potem sztorm, a dym jak leciał tak leci. Z tego co wiem podczas sztormu dym raczej by się tak nie zachowywał. Bo wiatr grzecznie nie stoi w miejscu.
Mój drogi panie, fizyka to nie to samo co tworzenie modeli. Możesz oglądać pierdyliard głów na tech demach różnych silników, a fizyki włosów nie zobaczysz, więc wniosek nasuwa się sam.
Naprawdę fanie to wygląda, ale powiedzmy sobie szczerze jest to tylko demonstracja siły ze strony Nvidi bo patrząc trzeźwo na świat, to gry o takim całościowym zaawansowaniu technologicznym będą standardem dopiero za kilka lat .
A moze łaskaw odnieść sie do tego? "Jak był wątek o TressFX to jakoś nie hejtowales"
PS: Głowa generowana przez PS4 wygląda przy tym blado. Więc jeżeli ktoś jeszcze raz będzie się ze mną kłócił, że PS4 jest taki lepszy, to niech to obejrzy i niech zobaczy jaką moc ma PC, a jaką PS4
Napalasz jakbyś miał jutro mieć pod biurkiem sprzęt zdolny wygenerować taką grafikę. Rozumiem niespełnione marzenia, ale ja się troche z tobą pokłócę bo bredzisz niesamowicie.
Error57---> Ja nie będę hejtował technologii, która została dodana (teraz, nie za 10-15lat) i chodzi na każdej karcie. Mogę się jedynie przyczepić do optymalizacji i do problemów z kolizją. Widać, że dodawane na szybko. Niby zostało tam trochę naprawione w patchu, ale jednak AMD trochę dało dupy z tym niedopracowaniem (włosy lewitujące 10cm nad ramieniem Lary :O).