DayZ - nowy filmik pokazuje ulepszenia interfejsu i sztucznej inteligencji
Grafika codopodobna, kolejna gra z zombie w głównej roli, może czas na coś nowego, a nie ciągle zombie i zombie...
Ode mnie dostają dużego minusa za brak wsparcia dla modów.
@Kovalow117
Jakbyś nie zauważył to DayZ właśnie pokazuje "coś nowego" mimo, że wciąż z zombiakami...
Czyli to co pokazali autorzy ma byc wcielone w zycie dopiero z komercyjna wersja DayZ?
wygląda strasznie słabo... wchodzenie po schodach czy w ogóle animacje graczy są jak w grach sprzed 10 lat. To wygląda gorzej niż projekt z Kickstartera
@Malaga
Wydaje mi się, że to najpierw ma działać a później wyglądać. Pewnie w późniejszych fazach dewelopingu to poprawią. Nie zwracaj na to uwagi.
Malaga jakby uczyło się angielskiego ty by się wiedziało. Rocket wyraźnie mówił, że nowy szkielet gracza mają już przygotowany i wygląda rewelacyjnie. Mają to ujawnić w przyszłych devblogach podobnie jak interfejs i crafting.
trudnezycie
może zanim zaczniesz wytykać komuś braki językowe dwa razy zastanowisz się przed napisaniem śmieciowego posta. Na samym początku Rocket mówi, że szkielet dotyczy animacji Zombie, a nie gracza
Żadnej rewolucji w animacji nie będzię bo to działa na drętwym enginie z Army i można robić tylko kosmetyczne poprawki. Udoskonalili tylko pathfinding zombi, któe w modzie biegają za graczem jak wieża na szachownicy. Oczywiscie w dalszym ciągu nie pokazano jak wygląda teraz inwentarz gracza i jak się nim zarządza.