Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Torment Tides of Numenera rządzi na Kickstarterze – pierwsze cele dodatkowe osiągnięte. Ujawniono zarys fabuły

08.03.2013 11:34
😱
1
MaikiPL
82
Konsul

Płaczę i sikam po gaciach... dosłownie...

08.03.2013 11:36
graf_0
2
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Cool.

Btw. Jak wygląda proces wydawania gier z kickstartera?
Dużo gier o wysokiej złożoności zostało skończonych i skutecznie wydanych?

08.03.2013 11:52
xsas
3
odpowiedz
xsas
190
SG-1

"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2? ;>
Aczkolwiek chyba jednak nie, bo tamta nie gadała. ;)

08.03.2013 11:54
Soul33
4
odpowiedz
Soul33
62
Pretorianin

Trochę nieuważnie czytaliście... Gracz jest osobą w ciele porzuconym przez istotę, która od wieków przenosi swoją świadomość między kolejnymi ciałami, będąc w ten sposób nieśmiertelną. Istota ta nie zdaje sobie jednak sprawy, że porzucone przez nią ciała przeżywają, uzyskują własną świadomość i wiodą życie na ziemi. Zwą się Porzuconymi (Castoff) i gracz jest właśnie jednym z nich.

08.03.2013 12:01
graf_0
5
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

xsas - gadająca czaszka to gadająca czaszka, aluzja do P:T

08.03.2013 12:08
6
odpowiedz
ozoq
59
Generał

Nie trawię oldschoolowych erpegów. Cieszę się z tych, które są obecnie. Ale...
Tyle szumu narosło wokół tej gry. Będę ją obserwował. Wasteland 2 skreślam za monologi. Czekam na pierwszy gameplay.

08.03.2013 12:12
7
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Zarys rewelacja. Jak inspirować się to najlepszymi.

Jak dotąd do sprzedaży trafiło Giana Sisters oraz FTL:Faster Than Light.
Patrząc na to ile czasu robi się gry to pieniądze poszły chyba na dokończenie.
No i może Banner Saga w wersji Faction.

Wasteland 2 skreślam za monologi
rotflmao

08.03.2013 12:20
graf_0
8
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

SpecShadow - to niewiele...
Tym bardziej że FTL nie jest grą pełnej złożoności.

08.03.2013 12:22
_Luke_
9
odpowiedz
_Luke_
260
Death Incarnate

Przeciez samo zbieranie kasy na gry, na KS, jest pomyslem dosyc nowym wiec trzeba sie uzbroic w cierpliwosc - w tak krotkim czasie nikt nie zrobi Bog wie jak skomplikowanej gry.

ps. FTL jest genialne

08.03.2013 12:56
Pan Dzikus
10
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał
08.03.2013 13:08
😐
11
odpowiedz
Child of Pain
186
Legend

[3]
Jaki Mass Effect, przeciez to nawiazanie do Mortego czy Pilaru Czaszek...
[6]
Z czego sie cieszysz, Dragon Age 2, Mass Effecta 3 czy Skyrima/Obliviona ?

Ogolnie bardzo ładnie sie zapowiada, tylko ogolny zarys i motyw fabuły podobny do Planescape.

08.03.2013 13:11
Orlando
12
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2? ;>
Nie wspominajmy o tej średniej grze akcji plz.

08.03.2013 13:32
13
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Ciekawe zderzenie pokoleń graczy w komentarzach. Gadająca czaszka (właściwie mimic) ma różne znaczenia. Hm...

No i zapomniałem o Chivlary. Tak się zagrywam (zbrzydły mi modern shootery w multi) a zapomniałem, że też powstała dzięki KS.

I zapomniałbym - oby walka była lepsza niż w P:T. To + słabe działanie ulepszonej wersji (thunderpeel2001) odrzuciły mnie przy drugim, lepszym podejściu.

08.03.2013 15:37
14
odpowiedz
Murabura
166
Generał

jak na razie poszerzone "cele finansowe" nie zachwycaja. Project Eternity oferowalo nowe klasy, wielopoziomowe lochy, kolejne miasta czy dom/twierdze dla glownego bohatera i druzyny itd a tu nowele i wybor plci. ok sa nowe obszary ale odnosze wrazenie ze Obisidian daje wiecej w PE za przekroczenie kolejnego progu.
gadajaca czaszka to oczywiscie odniesienie do Morte z Planescape Torment, bardzo fajnie napisanej postaci.
@SpecShadow
"mimic" - chyba literowka sie wkradla bo mysle ze koledze chodzilo o mimir ;)

@ozoq
nie mam nic do wspolczesnych RPG ale w odniesieniu do klasykow to trudno je tak nazwac. Dragon Age zmienia sie w slashera, Mass Effect to strzelanka z dialogami a The Elder Scrolls sa coraz bardziej upraszczane i tak w Skyrim nie ma juz cech postaci a jedynie zdrowie, mana i stamina. wiadomo ze RPG definiuja rozne czynniki, dla kazdego inne ale ja po ukonczeniu wiekszosci gier ze zlotej ery RPGow takich jak Baldur, Planescape i inne oczekuje przede wszystkim wielowatkowej i poziomowej fabuly, zlozonego swiata, rozbudowanych dialogow (nie trzy opcje na krzyz i wybieraj - dobry, zly i neutralny np) i customizacji postaci na praktycznie kazdym mozliwym poziomie - wyglad, przeszlosc, charakter, atrybuty, skille. do tego to historia opowiedziana w grze ma byc najwazniejsza a nie walka czy efekciarstwo w roznej postaci.

08.03.2013 16:54
Drendron
15
odpowiedz
Drendron
125
Generał

Pytanie:

Czy ktoś się orientuje, jakie są szanse na normalne dialogi, a jakie na 'encyklopedię' ala inna gra inXile - Wasteland 2? Jakiś dev gdzieś czegoś nie wspomniał, nic nie wiadomo?

Bo nie wyobrażam sobie 'duchowego następcy P:T' z monologami ala Wasteland 2...

08.03.2013 17:52
😁
16
odpowiedz
para-noir
60
Centurion

Co wy wygadujecie, jakie "monologi" w Wasteland 2?? Ktoś tu nie potrafi używać nazw polskich, czy jak? :D ROTF .masakra i tacy ludzie skreślają grę przez "monologi", no nie no...ROTF

08.03.2013 18:03
Drendron
17
odpowiedz
Drendron
125
Generał

para-noir ->

Widziałeś gameplay z W2? Jakbyś inaczej to nazwał, niż monolog prowadzony przez NPC, który czyta encyklopedię na podstawie haseł wybranych przez gracza...? :)

Fani Wastelanda pierwszego pewnie są zachwyceni (choć większość osób napalonych na tę grę raczej oczekuje czegoś ala Van Buren ;)), ja niekoniecznie. I nie widzę takiego systemu w czymś mającym być związanym z P:T :).

Tak czy inaczej-wie ktoś może, czy podobny los czeka nowego, kickstarterowego Tormenta?

08.03.2013 18:07
18
odpowiedz
zanonimizowany758948
44
Generał

Na dubscore pisze że "bardzo mało kwestii ma być udźwiękowionych", za to wiele tekstu.
http://dubscore.pl/Home/Details/755%2cTorment__Tides_of_Numenera_juz_sie_sfinansowal__I_bedzie_po_polsku

08.03.2013 18:08
Ambitny Łoś
19
odpowiedz
Ambitny Łoś
192
Cthulhu

Na dubscore pisze że "bardzo mało kwestii ma być udźwiękowionych", za to wiele tekstu.
To jedyny sposób na rozbudowane dialogi.

08.03.2013 18:10
Drendron
20
odpowiedz
Drendron
125
Generał

Vader25 ->

To już coś, dzięki za link. No ale mi nie chodzi tyle o udźwiękowienie, tylko o samą formułę dialogów. Tj. drzewko dialogowe ala P:T vs. metoda hasłowa ala W2.

08.03.2013 20:10
21
odpowiedz
Murabura
166
Generał

@Drendron
nie mam zrodla ale pamietam ze czytalem ze dialogi maja byc rozbudowane i w formie drzewka czyli jedna opcja moze blokowac pozostale tak jak w oryginalnym Tormencie.

chwile poszukalem i mam:
"Compelling dialogue and intriguing companions are at the core of the Torment experience. We intend to maintain that tradition. We'll use dialogue trees for conversation because they work well for what we want to do. You'll choose the line you speak or the action you take from a list of options, defining your character by what you say and do. "

09.03.2013 08:16
Orlando
👍
22
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile
09.03.2013 08:31
Mac94
23
odpowiedz
Mac94
87
Inner Peace

Jeżeli będzie podobne do P:T tylko w dzisiejszej oprawie graficznej to fajnie. Byle żeby nie była podobna do tych wastelands coś tam bo wrzucili filmik jako przykład (swojej?) pracy.

09.03.2013 08:39
Martius_GW
24
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2?
Jak już to Morte z Planescape: Torment....
Tak przy okazji z jakiej gry to screen w newsie? Neverwinter 2 lub Forgotten Realms: Demon Stone? Nic mi innego nie przychodzi do głowy.

09.03.2013 09:18
DarthNerever
25
odpowiedz
DarthNerever
90
His Master's Voice

Martius_GW -> na screenie znajduje się Myrkul z Mask of the Betrayer , dodatku do Neverwinter Nights 2.

09.03.2013 09:41
26
odpowiedz
Child of Pain
186
Legend

[25]
Po jaka cholere? Kogo obchodza popłuczyny po NeverWinter Nights przy Planescapie czy jego "nastepcy" ?

09.03.2013 10:04
DarthNerever
27
odpowiedz
DarthNerever
90
His Master's Voice

Child of Pain -> nie pamiętam w tej chwili kontekstu w którym ten obrazek się pojawił. Jak jesteś ciekaw to oglądnij pierwszy video update:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mG-aVZ_QaSc#!

Wbrew pozorom MotB ma sporo wspólnego z Tormentem, po pierwsze jego głównym scenarzystą był George Ziets, który w przypadku zdobycia 2,5 mln $ na Kickstarterze dołączy do ekipy. Po drugie fabuła tej "popłuczyny po Neverwinter Nights" przez wielu uważana jest za bardzo wysokiej jakości i porównywana jest do P:T.

09.03.2013 11:28
28
odpowiedz
Child of Pain
186
Legend

[27]
Dzieki za info. Ja po żenadzie jaką był pierwszy Neverwinter Nights Bioware juz nie mialem okazji zagrac w dwojke. Chyba, ze znowu podstawka jest beznadziejna i podobno dodatek poprawia?
WTF obrazek mignal doslownie przez ułamek sekundy jak facet wspominal o "guest stars". Nic dziwnego, ze nie zwrocilem uwagi na to zwlaszcza, ze sluchalem a nie ogladalem wideo.

Wiadomość Torment Tides of Numenera rządzi na Kickstarterze – pierwsze cele dodatkowe osiągnięte. Ujawniono zarys fabuły