Torment: Tides of Numenera rządzi na Kickstarterze – pierwsze cele dodatkowe osiągnięte. Ujawniono zarys fabuły
Cool.
Btw. Jak wygląda proces wydawania gier z kickstartera?
Dużo gier o wysokiej złożoności zostało skończonych i skutecznie wydanych?
"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2? ;>
Aczkolwiek chyba jednak nie, bo tamta nie gadała. ;)
Trochę nieuważnie czytaliście... Gracz jest osobą w ciele porzuconym przez istotę, która od wieków przenosi swoją świadomość między kolejnymi ciałami, będąc w ten sposób nieśmiertelną. Istota ta nie zdaje sobie jednak sprawy, że porzucone przez nią ciała przeżywają, uzyskują własną świadomość i wiodą życie na ziemi. Zwą się Porzuconymi (Castoff) i gracz jest właśnie jednym z nich.
Nie trawię oldschoolowych erpegów. Cieszę się z tych, które są obecnie. Ale...
Tyle szumu narosło wokół tej gry. Będę ją obserwował. Wasteland 2 skreślam za monologi. Czekam na pierwszy gameplay.
Zarys rewelacja. Jak inspirować się to najlepszymi.
Jak dotąd do sprzedaży trafiło Giana Sisters oraz FTL:Faster Than Light.
Patrząc na to ile czasu robi się gry to pieniądze poszły chyba na dokończenie.
No i może Banner Saga w wersji Faction.
Wasteland 2 skreślam za monologi
rotflmao
Przeciez samo zbieranie kasy na gry, na KS, jest pomyslem dosyc nowym wiec trzeba sie uzbroic w cierpliwosc - w tak krotkim czasie nikt nie zrobi Bog wie jak skomplikowanej gry.
ps. FTL jest genialne
[3]
Jaki Mass Effect, przeciez to nawiazanie do Mortego czy Pilaru Czaszek...
[6]
Z czego sie cieszysz, Dragon Age 2, Mass Effecta 3 czy Skyrima/Obliviona ?
Ogolnie bardzo ładnie sie zapowiada, tylko ogolny zarys i motyw fabuły podobny do Planescape.
"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2? ;>
Nie wspominajmy o tej średniej grze akcji plz.
Ciekawe zderzenie pokoleń graczy w komentarzach. Gadająca czaszka (właściwie mimic) ma różne znaczenia. Hm...
No i zapomniałem o Chivlary. Tak się zagrywam (zbrzydły mi modern shootery w multi) a zapomniałem, że też powstała dzięki KS.
I zapomniałbym - oby walka była lepsza niż w P:T. To + słabe działanie ulepszonej wersji (thunderpeel2001) odrzuciły mnie przy drugim, lepszym podejściu.
jak na razie poszerzone "cele finansowe" nie zachwycaja. Project Eternity oferowalo nowe klasy, wielopoziomowe lochy, kolejne miasta czy dom/twierdze dla glownego bohatera i druzyny itd a tu nowele i wybor plci. ok sa nowe obszary ale odnosze wrazenie ze Obisidian daje wiecej w PE za przekroczenie kolejnego progu.
gadajaca czaszka to oczywiscie odniesienie do Morte z Planescape Torment, bardzo fajnie napisanej postaci.
@SpecShadow
"mimic" - chyba literowka sie wkradla bo mysle ze koledze chodzilo o mimir ;)
@ozoq
nie mam nic do wspolczesnych RPG ale w odniesieniu do klasykow to trudno je tak nazwac. Dragon Age zmienia sie w slashera, Mass Effect to strzelanka z dialogami a The Elder Scrolls sa coraz bardziej upraszczane i tak w Skyrim nie ma juz cech postaci a jedynie zdrowie, mana i stamina. wiadomo ze RPG definiuja rozne czynniki, dla kazdego inne ale ja po ukonczeniu wiekszosci gier ze zlotej ery RPGow takich jak Baldur, Planescape i inne oczekuje przede wszystkim wielowatkowej i poziomowej fabuly, zlozonego swiata, rozbudowanych dialogow (nie trzy opcje na krzyz i wybieraj - dobry, zly i neutralny np) i customizacji postaci na praktycznie kazdym mozliwym poziomie - wyglad, przeszlosc, charakter, atrybuty, skille. do tego to historia opowiedziana w grze ma byc najwazniejsza a nie walka czy efekciarstwo w roznej postaci.
Pytanie:
Czy ktoś się orientuje, jakie są szanse na normalne dialogi, a jakie na 'encyklopedię' ala inna gra inXile - Wasteland 2? Jakiś dev gdzieś czegoś nie wspomniał, nic nie wiadomo?
Bo nie wyobrażam sobie 'duchowego następcy P:T' z monologami ala Wasteland 2...
Co wy wygadujecie, jakie "monologi" w Wasteland 2?? Ktoś tu nie potrafi używać nazw polskich, czy jak? :D ROTF .masakra i tacy ludzie skreślają grę przez "monologi", no nie no...ROTF
para-noir ->
Widziałeś gameplay z W2? Jakbyś inaczej to nazwał, niż monolog prowadzony przez NPC, który czyta encyklopedię na podstawie haseł wybranych przez gracza...? :)
Fani Wastelanda pierwszego pewnie są zachwyceni (choć większość osób napalonych na tę grę raczej oczekuje czegoś ala Van Buren ;)), ja niekoniecznie. I nie widzę takiego systemu w czymś mającym być związanym z P:T :).
Tak czy inaczej-wie ktoś może, czy podobny los czeka nowego, kickstarterowego Tormenta?
Na dubscore pisze że "bardzo mało kwestii ma być udźwiękowionych", za to wiele tekstu.
http://dubscore.pl/Home/Details/755%2cTorment__Tides_of_Numenera_juz_sie_sfinansowal__I_bedzie_po_polsku
Na dubscore pisze że "bardzo mało kwestii ma być udźwiękowionych", za to wiele tekstu.
To jedyny sposób na rozbudowane dialogi.
Vader25 ->
To już coś, dzięki za link. No ale mi nie chodzi tyle o udźwiękowienie, tylko o samą formułę dialogów. Tj. drzewko dialogowe ala P:T vs. metoda hasłowa ala W2.
@Drendron
nie mam zrodla ale pamietam ze czytalem ze dialogi maja byc rozbudowane i w formie drzewka czyli jedna opcja moze blokowac pozostale tak jak w oryginalnym Tormencie.
chwile poszukalem i mam:
"Compelling dialogue and intriguing companions are at the core of the Torment experience. We intend to maintain that tradition. We'll use dialogue trees for conversation because they work well for what we want to do. You'll choose the line you speak or the action you take from a list of options, defining your character by what you say and do. "
Jeżeli będzie podobne do P:T tylko w dzisiejszej oprawie graficznej to fajnie. Byle żeby nie była podobna do tych wastelands coś tam bo wrzucili filmik jako przykład (swojej?) pracy.
"Gadająca czaszka. Wygląda znajomo?" - czy to jakaś aluzja do końcówki ME2?
Jak już to Morte z Planescape: Torment....
Tak przy okazji z jakiej gry to screen w newsie? Neverwinter 2 lub Forgotten Realms: Demon Stone? Nic mi innego nie przychodzi do głowy.
Martius_GW -> na screenie znajduje się Myrkul z Mask of the Betrayer , dodatku do Neverwinter Nights 2.
[25]
Po jaka cholere? Kogo obchodza popłuczyny po NeverWinter Nights przy Planescapie czy jego "nastepcy" ?
Child of Pain -> nie pamiętam w tej chwili kontekstu w którym ten obrazek się pojawił. Jak jesteś ciekaw to oglądnij pierwszy video update:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mG-aVZ_QaSc#!
Wbrew pozorom MotB ma sporo wspólnego z Tormentem, po pierwsze jego głównym scenarzystą był George Ziets, który w przypadku zdobycia 2,5 mln $ na Kickstarterze dołączy do ekipy. Po drugie fabuła tej "popłuczyny po Neverwinter Nights" przez wielu uważana jest za bardzo wysokiej jakości i porównywana jest do P:T.
[27]
Dzieki za info. Ja po żenadzie jaką był pierwszy Neverwinter Nights Bioware juz nie mialem okazji zagrac w dwojke. Chyba, ze znowu podstawka jest beznadziejna i podobno dodatek poprawia?
WTF obrazek mignal doslownie przez ułamek sekundy jak facet wspominal o "guest stars". Nic dziwnego, ze nie zwrocilem uwagi na to zwlaszcza, ze sluchalem a nie ogladalem wideo.