PC wiodącą platformą w procesie dewelopingu gry Watch_Dogs
czyli mozna miec nadzieje na dobra optymalizacje, sterowanie dopasowane do myszki i klawiatury, rozbudowane opcje graficzne oraz ewentualne modowanie. zbyt piekne? znajac Ubisoft to pewnie tak.
Zobaczą słupki sprzedaży i wiodąca platforma szybko się zmieni tak jak podczas tej generacji, zawsze tworzyło się gra na Xbox 360 a dopiero potem na inny sprzęt.
Mam nadzieje ze to bedzie norma, ze najpierw gry beda robione pod PC i pozniej portowane na konsole. To powinno sprawic lepsza optymalizacje i ewentualnie ladniejsze gry, gdy okaze sie ze konsolom zacznie brakowac mocy.
Jaga21 ---> Pomimo sporego piractwa gry na PC sprzedaja sie dobrze a wyniki jakie sie podaje, to glownie te ze sprzedazy wersji pudelkowych, a ta forma sprzedazy na PC odchodzi do lamusa i coraz wiecej graczy kupuje gry w dystrybucji cyfrowej.
@Jaga21
Tworzyli najpierw na X360 a potem pisali grę na inny sprzęt. Teraz to się zmieni. I tu piractwo nie ma nic do gadania.
Łatwiej (czyt. taniej) będzie napisać grę pod PC a potem skonwertować (nie napisać/przepisać) na inne platformy. Tutaj piractwo może sprawić jedynie że gra na X720 czy PS4 wyjdzie wcześniej niż na PC co nie zmienia faktu że wersja na PC była pierwsza i czeka na "lepsze czasy"
Słupek sprzedaży będzie na X360 i PS3 i to są wiodące platformy. Z tych platform port będzie na PC a z PC na PS4 i X720.
Produkt robi się na tą platformę na którą się najwięcej kupuje.
Może nie spieprzą, Far Cry 3 im wyszedł świetnie, liczę na Watch Dogs:) W końcu PC przejmie stery i będzie lepsza optymalizacja.
Ja mam tylko nadzieję że to nie będzie standardem że wersja PC będzie faworyzowana, niech Ubisoft nie zapomni że ostatni Assassyn został nielegalnie pobrany przez prawie 3 milione użytkowników PC i sprzedano ponad 300 tys. sztuk, w tym samym czasie na XBoxa sprzedano trochę ponad 2 milione egzemplarzy, a 100 tys. zostało pobrane nielegalnie.
Kapitan Konsola zawsze pomaga :)
Czyli pewnie będą musieli dopracować wersję PC i wyjdzie 4 miesiące po konsolowych :D
Słupek sprzedaży będzie na X360 i PS3 i to są wiodące platformy. Z tych platform port będzie na PC a z PC na PS4 i X720.
Nie, nie kochany. PC jest wiodącą platformą i to z wersji PC będzie port na PS3, PS4, X360 i X720. Gra jest od początku tworzona bezpośrednio na PC, wersji konsolowych nikt na oczy nie widział.
W sumie może to i prawda. Na konferencji Sony kiedy to pokazywano nowe gry na nową konsolę, pokazywano właśnie Watch Dogs, które leciało z PC.
[8] Ale cię boli to, że posiadasz tylko nędzną zabawkę zamiast wypasionego komputera.
[14] Nędzne zabawki ale za to lepsze gry coś za coś, chociaż według mnie mój komputer z dwoma kartami radeon HD7970 jest całkiem wypasiony ale najwidoczniej tym masz na pewno coś pokroju GeForce GTX Titan 4-way SLI, w tedy to mój komputer nie jest już takim wypasionym sprzętem.
WRESZCIE
Optymalizacja na pc będzie się skalowała do 8 rdzeni, żadna gra obecnie więcej jak 4 nie użytkuje, a i wiele nie wykorzystuje nawet w pełni tych 4.
Dzięki ps4 to się zmieni i tu już widać plus nowej konsoli, wpływ na gry pc.
Niestety to zarobki z konsol wiodą prym, więc pc zawsze musi czekać na nowe konsole.
Piszą na to, co istnieje, jak mają pisać pod nieistniejącą konsolę?
Łatwiej napisać grę i później ją okroić do możliwości konsol.
Jak będą już na rynku konsole nowej generacji to znów gry będą pisane pod konsole (głównie pod tą z łatwiejszą architekturą), a później niewielkim kosztem portowane na PC.
Jaga21->
"według mnie mój komputer z dwoma kartami radeon HD7970 jest całkiem wypasiony ale najwidoczniej tym masz na pewno coś pokroju GeForce GTX Titan 4-way SLI, w tedy to mój komputer nie jest już takim wypasionym sprzętem."
Z innego wątku wczorajszy Twój komentarz:
"Mój komp jest z 2008 roku i też starcza ale był znacznie droższy od konsoli, wiem że po latach się to wyrówna z względu na ceny gier konsolowych. Ale na konsoli gra mi zawsze pójdzie, i nie ma Cheaterów."
Czyli masz HD7970 z 2008 roku;)
Piszą na to, co istnieje, jak mają pisać pod nieistniejącą konsolę?
Dokładnie tak jak piszesz, a gimbaza juz sie podnieciła że portu nie będzie. Może i nie bedzie w końcu coś wam się należy po tych wszystkich latach :)
[20]
Mam trzy komputery
Ten z radeonami służy do pracy w 3DS Maxie
Drugi z Gforcem 8800 GTX głównie do grania to jest ten z 2008 roku
I trzeci stary jak świat służy głównie do przeglądania internetu
"Ale na konsoli gra mi zawsze pójdzie," Dziwne marudzenie jak na kogoś z komputerem z CF 7970, ale co tam pisz co tam chcesz;) Możesz mieć nawet SLI z Titanów...
Okropne pierdzielenie niektórych użytkowników.
Cała ta koncepcja jest logiczną konsekwencja paru czynników np. tego,że nowe konsole są jakby nie było pecetami z zamkniętą specyfikacją.
Łatwiej jest napisać oprogramowanie na "Generic PC" a później optymalizować pod konkretną specyfikacje, niż najpierw pisać na PS4 później konwertować na PC i Xboxa nowego.
Po drugie ostatnio było głośno o tym,że Far Cry 3 sprzedał się lepiej na PC niż na konsole
Po trzecie Ubisoft prawdopodobnie nie chce sie wpieprzać znowu na tyle lat w konsole,które na wejściu będą hardwarowa na top mid-stream a nie hight end jak to było z poprzednią generacja.
Czego się dziwicie. Gry przecież są tworzone na pecetach. Tylko dopasowywane do konsol. Z ta grą jest inaczej. Nowych konsol nie mają więc muszą robić na pecety, a jak dostaną PS4 to coś tam okroją i pójdzie i na tym. No bo jak robić grę na konsolę, której się nie ma/nie widziało bez sens. Można zrobić tylko na pc, a później dopasować do konsol w końcu architektura ta sama...
Soplic
No po protu obnażyłeś dziecko mitomana, więc teraz troll zacznie wymyślać dalej.
Ciekawe
@alphalyr - Daję rękę uciąć, że już od jakiegoś czasu różni deweloperzy mają nowe konsole, żeby mogli na nie zrobić te gry i wydać w tym czasie kiedy wyjdzie konsola. Więc nie rozumiem tego sformułowania, że nie mają na czym pisać.
Albo opcja, że nikt tej gry nie chce przygarnąć, to uśmiechnęli się do komputerowców którzy cenią sobie grafikę i obraz, zresztą widać po prezentacji gry, że to nie konsola gra pierwsze skrzypce.
@yaceek
Devkity dostały wewnętrzne studia Sony i one mają pierwszeństwo nawet do informacji co do specyfikacji. A reszta niewiadomo, jest jeszcze 10 miesięcy do premiery więc może dostali albo dopiero dostaną.
Osobiście nadal nie lubię Ubisoftu. Pecetowcy w ich oczach nigdy nie będą równi konsolowcom, nie ważne jak bardzo będą nam mydlić oczy. Świeży news z GameSpota: "Ubisoft confirms Assassin's Creed IV: Black Flag; PlayStation 3 version will get 60 minutes of exclusive content" (http://www.gamespot.com/news/assassins-creed-iv-black-flag-confirmed-getting-exclusive-ps3-content-6404614). Nic do konsol nie mam (sam jedną posiadam), ale boli mnie że część contentu mnie omija.
Moim zdaniem przez zbliżony parametrami poziom PC i konsol, łatwiej będzie zrobić pierw grę na PC a potem wydać grę na konsolę. Nie zdziwiłbym się, gdyby inni też poszli śladem Ubi. Może w końcu odzyskam zaufanie do tej firmy? Ale to będzie wymagać lat, po tym jak zburzyli sobie moją opinię o nich.
Chętnie zobaczę optymalizację gry, której wiodącą platformą jest PC. Zobaczymy jakie będzie miało to wymagania i jak będzie działać. Zobaczymy też jak gra będzie wyglądać na starych maszynach Sony i MS. Wtedy będziemy mieli obraz tego czy gra jest dobrze zoptymalizowana czy nie...
Dla mnie taka wiadomość jest dobra, ale nie nastawiam się na żadne cuda, bo tak naprawdę to jeszcze nic nie znaczy...
Po pierwsze zacznijmy od tego że każda gra jest robiona na PC nawet ta przeznaczona na PS Vita czy innego Handheld. Raczej chodzi o to pod jaką platformę wpierw jest robiona dana gra a nie o to na czym jest robiona. A to że Ubisoft postanowił w pierwszej kolejności skupić się na wersji PC to raczej oczywista oczywistość skoro PlayStation 4 będzie wyposażony w procesor oparty na architekturze x86 czyli taki sam jak PC-ty, dzięki temu będzie można zapobiec czasochłonnego bawienia się w robinie specjalnych portów na każdą platformę z osobna, co wcale nie oznacza że PC będą mogły się poszczycić lepsza optymalizacją bo przecież gry na konsole nadal będą tworzone na bazie jednej konfiguracji ale za to maksymalnie zoptymalizowanej natomiast wersje gier na PC będą nadal tworzone z myślą o kilkunastu możliwych konfiguracjach które nie do końca mogą być dobrze zoptymalizowane.
Wiedzę że niektórych fanboy konsol boli to że, gry będą pisane najpierw na PC.
A tak naprawdę co wam zależy skoro PS4 będzie bardzo zbliżony do architekturą do PC, w ten sposób jedni i drudzy będą mieli dobrze zoptymalizowaną grę, żadna ze stron nie będzie wtedy narzekać a przecież o to chodzi.
W takim wypadku nie ma się o co kłócić.
Osobiście nadal nie lubię Ubisoftu. Pecetowcy w ich oczach nigdy nie będą równi konsolowcom, nie ważne jak bardzo będą nam mydlić oczy. Świeży news z GameSpota: "Ubisoft confirms Assassin's Creed IV: Black Flag; PlayStation 3 version will get 60 minutes of exclusive content"
Strasznie naciągasz te wypowiedzi, żeby wyszło na twoje. Przecież to jest ekskluzywny dodatek na PS3, to nie jest skierowane przeciwko PCtowcom, na X360 czy WiiU też nie w to nie zagrasz.
A niektórych fanów PC boli to żę będą mieli tą samą gre co gracze z PS4 ,i nie będzie różnic .To o co będą się kłócić??? ...wiem o sterowanie. Pozdrawiam