Prezentacja technologii Unreal Engine 4 na PlayStation 4
dla mnie słabo to wygląda taki ulepszony ue3 który pociagły by obecne konsole,ale jak to tylko demo a naprawdę jest o wiele potężniejszy ciekawe...
co słabo? widziałeś ten motyw jak rozpada sie ziemia? co ty chłopie ślepy jestes? to wyglada rewelacyjnie. Swoja droga obejrzyj to w fullhd ale na innej stronie nie tu na sd....
paul oren's: powodzenia w renderowaniu subsurface scattering i takiej ilosci swiatel na PS3/x360.
Co innego wyrenderować taką scenką na silniku, a co innego zastosować to w praktyce, czyli w grze. Dupy nie urywa.
Osobom zachwycającym się filmikiem przypominam, że to tylko render, a nie gameplay z gry!
Gościu powiedział, że w każdym momencie mógłby zatrzymać i porozglądać się. Więc nie jest to render.
Zreszta w pewnym momencie pomerdal kamera by pokazac ze leci w czasie rzeczywistym.
Pfff lepiej wyglądało na pc z 680Gtx mówcie co chcecie, ale widziałem znacznie mniej efektów cząsteczkowych, a one zżerają najwięcej wydajności.
mi głowy nie urywa ten silnik a wy sie tak podniecacie dzieciaki,jakby ta grafika juz pod realistyczny film podchodziła to tak to by był przełom ...
Bardzo mi się nie podobają te wszędobylskie wiórki, że to niby realistyczne jest? Co się nie dzieje to wszędzie latają te śmieszne cząsteczki; co one mają przedstawiać? Irytuje to, że podobne efekty były w trailerze tego silnika od Square Enix, co się tak uwzięli, jakaś moda na to panuje?
Pfff lepiej wyglądało na pc z 680Gtx mówcie co chcecie, ale widziałem znacznie mniej efektów cząsteczkowych, a one zżerają najwięcej wydajności.
Jesli uzywa sie odpowiednio directx11 albo opengl 3.1, to czasteczki sa znacznie mniej wymagajace w porownaniu do poprzednich api. Jednak jeden problem nadal pozostal, jesli kamera zblizy sie do duzej grupy czastek, to nawet najnowszy Geforce Titan nie pomoze. Fill rate kart graficznych pozostaje nadal waskim gardlem.
Bardzo mi się nie podobają te wszędobylskie wiórki, że to niby realistyczne jest? Co się nie dzieje to wszędzie latają te śmieszne cząsteczki; co one mają przedstawiać? Irytuje to, że podobne efekty były w trailerze tego silnika od Square Enix, co się tak uwzięli, jakaś moda na to panuje?
Tutaj chodzi o pokaz mozliwosci silnika i jak napisalem wyzej takie efekty na poprzednich API graficznych bylyby niewykonalne.
Tutaj chodzi o pokaz mozliwosci silnika i jak napisalem wyzej takie efekty na poprzednich API graficznych bylyby niewykonalne.
Rozumiem, że chodzi o możliwości, ale dlaczego pokazują te możliwości w tak badziewny sposób? Skoro takie świetne silniki wypuszczają to pokazaliby rzeczywiście coś, co wygląda ładnie, a nie odstrasza.