Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Prezentacja technologii Unreal Engine 4 na PlayStation 4

21.02.2013 10:58
1
paul oren's
96
Generał

dla mnie słabo to wygląda taki ulepszony ue3 który pociagły by obecne konsole,ale jak to tylko demo a naprawdę jest o wiele potężniejszy ciekawe...

21.02.2013 11:37
2
odpowiedz
skizo
31
Pretorianin

co słabo? widziałeś ten motyw jak rozpada sie ziemia? co ty chłopie ślepy jestes? to wyglada rewelacyjnie. Swoja droga obejrzyj to w fullhd ale na innej stronie nie tu na sd....

21.02.2013 11:51
3
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

paul oren's: powodzenia w renderowaniu subsurface scattering i takiej ilosci swiatel na PS3/x360.

21.02.2013 13:10
😁
4
odpowiedz
Mercc
52
Konsul

Przeciez na jego x boxie to ladniej wyglada.. Co wy chcecie.

21.02.2013 13:46
5
odpowiedz
Error57
17
Pretorianin

Ale to jest badziew, wszystko wyreżyserowane pffff...

21.02.2013 15:35
dj_sasek
6
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Jedna z niewielu rzeczy jaka się dobrze zaprezentowała na tej konferencji Sony.

21.02.2013 15:41
7
odpowiedz
zanonimizowany472379
49
Senator

Co innego wyrenderować taką scenką na silniku, a co innego zastosować to w praktyce, czyli w grze. Dupy nie urywa.

21.02.2013 16:02
keicaM
😈
8
odpowiedz
keicaM
35
Pretorianin

Osobom zachwycającym się filmikiem przypominam, że to tylko render, a nie gameplay z gry!

21.02.2013 16:05
9
odpowiedz
zanonimizowany827077
0
Generał

Gościu powiedział, że w każdym momencie mógłby zatrzymać i porozglądać się. Więc nie jest to render.

21.02.2013 16:07
Mitsukai
10
odpowiedz
Mitsukai
242
Internet is for Porn

Zreszta w pewnym momencie pomerdal kamera by pokazac ze leci w czasie rzeczywistym.

21.02.2013 17:02
11
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Pfff lepiej wyglądało na pc z 680Gtx mówcie co chcecie, ale widziałem znacznie mniej efektów cząsteczkowych, a one zżerają najwięcej wydajności.

21.02.2013 17:13
12
odpowiedz
paul oren's
96
Generał

mi głowy nie urywa ten silnik a wy sie tak podniecacie dzieciaki,jakby ta grafika juz pod realistyczny film podchodziła to tak to by był przełom ...

21.02.2013 17:16
Wocash
13
odpowiedz
Wocash
37
Centurion

Bardzo mi się nie podobają te wszędobylskie wiórki, że to niby realistyczne jest? Co się nie dzieje to wszędzie latają te śmieszne cząsteczki; co one mają przedstawiać? Irytuje to, że podobne efekty były w trailerze tego silnika od Square Enix, co się tak uwzięli, jakaś moda na to panuje?

21.02.2013 18:31
14
odpowiedz
zanonimizowany792388
37
Generał

Pfff lepiej wyglądało na pc z 680Gtx mówcie co chcecie, ale widziałem znacznie mniej efektów cząsteczkowych, a one zżerają najwięcej wydajności.

Jesli uzywa sie odpowiednio directx11 albo opengl 3.1, to czasteczki sa znacznie mniej wymagajace w porownaniu do poprzednich api. Jednak jeden problem nadal pozostal, jesli kamera zblizy sie do duzej grupy czastek, to nawet najnowszy Geforce Titan nie pomoze. Fill rate kart graficznych pozostaje nadal waskim gardlem.

Bardzo mi się nie podobają te wszędobylskie wiórki, że to niby realistyczne jest? Co się nie dzieje to wszędzie latają te śmieszne cząsteczki; co one mają przedstawiać? Irytuje to, że podobne efekty były w trailerze tego silnika od Square Enix, co się tak uwzięli, jakaś moda na to panuje?

Tutaj chodzi o pokaz mozliwosci silnika i jak napisalem wyzej takie efekty na poprzednich API graficznych bylyby niewykonalne.

21.02.2013 18:53
Wocash
15
odpowiedz
Wocash
37
Centurion

Tutaj chodzi o pokaz mozliwosci silnika i jak napisalem wyzej takie efekty na poprzednich API graficznych bylyby niewykonalne.

Rozumiem, że chodzi o możliwości, ale dlaczego pokazują te możliwości w tak badziewny sposób? Skoro takie świetne silniki wypuszczają to pokazaliby rzeczywiście coś, co wygląda ładnie, a nie odstrasza.

Wiadomość Prezentacja technologii Unreal Engine 4 na PlayStation 4