Pierwsze zdjęcie prototypu nowego kontrolera do PlayStation 4
wyglada na troche wiekszy niz DS3 wiec to juz krok do przodu w stosunku do malutkiego poprzednika. dziwne analogi i ich stare, niewygodne rozmieszczenie (lewy), krzyzak/dpad wyglada w porzadku ale nie widac L1 i L2 (L2 w obecnych kontrolerach nie zachwyca i powinna byc zmieniona). do tego panel dotykowy, ktory bedzie pewnie bezuzyteczny bo wyswietli start i select oraz dioda, ktora podejrzewam ze bedzie sluzyla do wykrywania pada przez move.
ogolnie jest ok ale jesli Sony sie nie postara to pad od x360 mimo tragicznego krzyzaka/dpada bedzie dalej najlepsza konstrukcja ostatnich lat. (mam nadzieje ze nie zapoczatkowalem wojenki fanboyow bo nie bylo to moim zamiarem, po prostu uwazam pad od klocka za lepszy)
@ Murabura
Tak jak z przyciskami L2 i R2 się zgadzamy, bo w DS3 były fatalnie wyprofilowane do wewnątrz (palce spadały). Tak co do rozmieszczenia przycisków... Cóż- jesteś w błędzie. Mam PS od jedyneczki i ten układ po prostu się sprawdza. Zwłaszcza w bijatykach, bo jeśli mają zamienić miejscami krzyżak i analog i zrobić to tak dziadosko jak w XBoxie to ja dziękuję.
Sony nie zmienia drastycznie układu przycisków, bo ludziom to pasuje.
Jakoś to zdjęcie mnie nie przekonuje, pad wygląda na dużo masywniejszą, mniej ergonomiczną wersję pada z ps3. Może to stary prototyp wersji z PS3
Zwłaszcza w bijatykach
Ktoś jeszcze gra w bijatyki ?
W takim stanie jak na zdjęciu jest niezbyt ładny, szczególnie te gałki. Bardziej podoba mi się ten z [6] i pewnie tak będzie wyglądał oficjalny, a ten na zdjęciu to prototyp. Ładny jest deseń PS znany z Vity, powinien być w oficjalnej wersji. Tyle, że tam mogą chcieć coś wyświetlać, to już by nie pasowało.
@CyberTron
wykorzystanie krzyzaka w dzisiejszych grach jest marginalne bo sluzy do przelaczania np broni - jeden ruch kciukiem i gotowe. co innego bijatyki, ktore wymieniasz ale jak pisze albz74 sa one malo popularne. dla mnie wygodniejszy jest rozklad analogow z xboxa bo od ciaglego wychylenia kciuka w bok w nienaturalny sposob w przypadku DS3 zaczyna mnie on po prostu bolec a raczej jego miesnie znajdujace sie blizej nadgarstka (kazdy wie o co chodzi). do przyciskow DS3 nic nie mam tylko do analogow i ich rozmieszczenia, L2 i R2 oraz oczywiscie rozmiaru calego pada, ktory nie nadaje sie do duzych dloni.
Układ analogów, jaki i sam kształt pada Xboxa jest o niebo lepszy niż pad PS. Krzyżak w Xboxie mocno ssie. Po długiej grze na PS3 kciuki czasami bolą a z małym palcem nie mam co zrobić, bo nie idzie chwycić dokładnie pada.
Dla mnie oba pady są wygodne, więc nie chciałem wielkich zmian. Grzybki faktycznie wyglądają okropnie, fajny jest za to wyświetlacz oraz spusty. Czekam, będzie ciekawie. ;>
Dualshock od zawsze wydawał mi się padem idealnym pod względem kształtu i ergonomii. Ale od kiedy po raz pierwszy chwyciłem w dłoń pada od Xboxa 360, to zmieniłem zdanie. To jest obecnie pad idealny. Słaby krzyżak? W grach w które gram używam go sporadycznie. Ciekawe jak będzie wyglądał pad od nowego X'a. Mam nadzieje, że będą to tylko zmiany kosmetyczne.
Daliby by coś o PS Vita i pewnie zapowiedzieli by Gaikai kiedy startnie bo już chce sobie pograć w gierki na kompie
wyciekło kolejne zdjęcie
https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/434/1840/original.jpg
taki kształt pada wydaje się teraz całkiem prawdopodobny, przez jego zwiększone rozmiary wydaje się że jest bardziej ergonomiczny i będzie lepiej leżał w łapie niż poprzednie Dualshocki, które dla wielu osób są za małe
Mam nadzieję, że te analogi rozmieszczą jak w padzie od X... chociaż jakoś w to wątpię.
Jestem na tak. Jeszcze tylko kilka dni i się może dowiemy, co w trawie piszczy.
Również jestem na tak, Nawet nie musi być tego monitorka bo jest całkowicie zbędny ale większy gabaryt zdecydowanie na plus.
Ten monitorek to pewnie ekranik dotykowy (bez lcd) na wzór tego spodniego z vity, szczególnie użyteczny może być jako trackpad do nawigacji internetowej. światełko-ka z tyłu pada być może jest pochodną, zintegrowaną z padem wersją mova.
Jeśli tak faktycznie jest, może się to okazać strzałem w 10. Funkcjonalność tradycyjnego pada zostanie rozszerzona wręcz do granic.