Graliśmy w Project CARS - realistyczne wyścigi nabierają rumieńców
Jestem ciekaw czy poprawili optymalizację, bo ostatnio (miesiąc temu) niektóre tory przy 20 samochodach na torze nie były grywalne na mojej grafie.
myslę, że bardziej twój phenom zadyszki dostał :P
Jestem ciekaw, jakie wymagania będzie miała finałowa wersja gry, bo wydaje mi się, że spore i mogę nie uciągnąć na max. detalach gry. :/
Może pobić GT5. Na szczęście fotel kubełkowy na stelażu z Driving Force GT nie zdąrzył ochłonąć :) Czekam.
@Kąsacz - możliwe, ale raczej powiedziałbym, że optymalizacja. Na bardziej szczegółowych torach chodzi płynniej niż na np. torze Spa.
czekam! oby model jazdy byl znośny resztę przeboleję ( pierwszego SHIFT'a wielbię drugiego nienawidzę)
Mam pytanie do ludzi w temacie. Czy jest możliwość sterowania myszką?:D
Tak patrzę na te zapowiedzi i nadziwić się nie mogę. Mam wrażenie, że jeśli będzie opcja wyłączenia asyst (bardzo zdziwiłbym się, gdyby jej nie było) to gra pod względem fizyki jazdy będzie przypominała nieco Life for Speed. A to byłaby wielka sztuka. Poza tym... to jedna z pierwszych gier, dzięki którym zdecydowałbym się na zainwestowanie w nowy sprzęt ;)
Według autorów premiera gry jest wstępnie planowana na Listopad, a nie Lipiec jak jest to podane na początku artykułu. Zresztą premiera w Lipcu byłaby dosyć mało prawdopodobna biorąc pod uwagę stopień ukończenia gry - z relacji wynika, że gra ma jeszcze masę niedoróbek oraz brakuje jej wielu elementów... Obstawiam też od razu premierę na next-genach. Gra ma na pewno spory potencjał pod katem grafiki, chociaż na pewno nie będzie mogła rywalizować z kolejną Forzą czy GT pod tym względem.
Nabierają rumieńców i kto wie.. czego jeszcze, gdy zostanie udostępniona grywalna wersja.
W tym roku fani ścigałek dostaną bardzo dużo bardzo dobry gier. Tzn , dobry to się okaże , zapowiadających się przynajmniej interesująco :)