Star Wars: The Old Republic – The Rise of the Hutt Cartel | PC
Jak dla mnie świetnie. W grudniu wróciłem do MMO ze świata StarWars i z pewnością miło będzie pobiegać po nowej planecie, ciesząc się wątkiem fabularnym powiązanym z Huttami.
Dziwie się, że jak do taj pory, to rozszerzenie nie wzbudziło żadnego zainteresowania na golu. The Old Republic to świetne mmo i może za sprawą tego dodatku ruch na serwerach nieco się zwiększy.
Kurczę, ledwo zobaczyłem newsa na oficjalnej stronie a na GOLu już data premiery uaktualniona. Super stronka!
w końcu znalazłem sympatyka tej gry :)
@raiden <lubie to>
A przypadkiem ta gra nie przeszła na tryb Free To Play ? Ogółem gra miała potencjał.
Free to play uratował tą grę albo przynajmniej przedłużył jej żywot, ale jeśli szybko nie wymyślą czegoś co zmieni gameplay (głownie MEGA NUDNY grind questów/mobów do lvl capa a i w end game nie ma co robić) to maja pozamiatane - i pomyśleć, że taki temat można było tak skrewić i to za 500 baniek ....
Ale generalnie Star Wars od paru lat pożera sam siebie nijakością i przekierowaniem na najmłodszych nie dając nic dla starszych fanów i nie chodzi tu tylko o gry, ale w całości markę. Choć z drugiej strony cóż można tu jeszcze wymyślić ? Nie zliczę już ile razy oglądałem / grałem / czytałem np. że akcja dzieje się w Cantynie lub na jakimś docking bayu .... jezus maria ileż można !!! Niestety twórcy olali zupełnie najlepszy projekt jakim był oryginalny "świat" opowieści i komiksów Andersona Tales of Jedi (nie mylic z grami KOTOR, które zostały pi razy drzwi w tym świecie umiejscowione tylko ni cholery tak nie wyglądają - chodzi o wygląd świata, który przez 1000 lat zmienił się diametralnie, żeby potem przez następne 4000 lat nie zmieniło się praktycznie nic - zero postępu czy co ?). I gdyby użyli takiego świata sukces murowany a nie w kółko Wojny klonów ... zresztą Disney i tak rozwali to do końca robiąc jakiś cross-over z Myszką Mickey :D
Ja w SWTOR pograłem od premiery jakoś około 2 miesiące i zwyczajnie mi sie znudziła. Niestety nie odpowiadał mi taki sposób przedstawienie świata. Sam fakt zamknięty obszar map był dla mnie nie do zniesienia. Za bardzo czuć było, że to gra singleplayer z abonamentem. No szkoda i tak wróciłem do już troche nudnego WoW'a, który jeszcze próbuje coś pokazać. W tym roku ma wyjść jedna z głośniejszych MMO jakim jest The Elder Scrolls Online. Nie chce tej gry przekreślać, ale sposób mechaniki jaki chcą tam zaprezentować będzie nijaka i może tylko tą grę doprowadzić do szybkiego upadku powoli jak SWTOR.
Jest coś imponującego w tym, że patch do gry: 1. Jest płatny 2. Jest na stronie o grach jako "dodatek" opisany... urocze ;).
Dogmaticus - zasada podobna do WOWa. Tam dodatki można było zainstalować z płyty lub ściągnąć w formie "patcha". Jak pewnie wiesz, też były i nadal są płatne.
Tylko ze dodatek do WoW (czy tam RIFT) = 7-10 zon, kilka-kilkanascie dungeonow, kilka radiow, nowe rasy, klasy i profesje... LOTRO tez ma masywne dodatki (niektore) - nie mowieac juz ze potrafia dodac cala nowa zone za free.
'Dodatek' do SWTOR = jedna zona, questow na 3 dni i 10-15h gameplayu. Pewnie nie ma nawet instancji czy raidu nowego. O tym ze porzucili watki klasowe na rzecz jednego, ktory sie robi w jeden dzien nawet nie wspomne z litosci. :)
Ogolnie jaka gra taki dodatek. Branie za to pieniedzy jest lekka potwarza dla ludzi placacych mimo wszytko suba w tej marnej grze. Cos takiego powinno byc za free dla subow i za max 5$ (10$ w jakiej deluxe wersji z mountem) dla reszty.
Zadne inne AAA MMO traktujace swoich graczy serio nie nazwalo by tego czegos 'dodatkiem'.
Smiechu warte. Jak i caly "TORtanic" i Bioware zreszta.
jaka cena (36zł), taka zawartość. Są nowe dungi, jest nowy raid (możliwe, że tak jak w WOWie, nowy content bedzie dodawanych wraz z patchami związanymi bezpośrednio z dodatkiem). Mamy bardzo fajną linię questową, nowe rodzaje questów logicznych. Fakt, sam spodziewałem się więcej, jednak za te pieniądze i tak w obecnych czasach nie jest źle. Za większą kasę kupuje się teraz gry starczające na dużo krótszą zabawę.
Pograłem trochę- kilkanaście dobrych godzin w zawartość wprowadzona do gry za sprawą dodatku i aktualizacji 2.0- i musze powiedzieć, że jest w miarę dobrze. Szybki przegląd tego co zostało zaimplementowane do gry:
- Podniesiono max lvl do 55- każdej z postaci doszedł co najmniej jeden nowy skill, a i drzewka umiejętności zostały wzbogacone oraz przebudowane.
- Planeta Makeb oraz misje fabularne związane z Huttami.- Przejście głównego wątku, wraz z misjami równoległymi do jego ścieżki, zajmuje od 8 do 10h.
- Bonus series Makeb.- Inaczej niż to miało miejsce w przypadku pozostałych planet ( przynajmniej po stronie imperium), mamy tu do czynienia z kilkoma etapami. W ramach każdego z nich musimy wykonać określoną liczbę misji, które sami wybieramy. Pomiędzy każdym z etapów jest zadanie "przejściowe", popychające fabułę dalej.
- GSI missions- misje rozpoczynamy na Makeb, a później w ramach dwóch zadań wędrujemy po całej galaktyce w poszukiwaniu artefaktów Sithów oraz badając pewną sprawę. W ich wykonaniu niezbędne są narzędzia, które otrzymaliśmy ( lornetka i droid szukający). Co więcej na 4 planetach zostały umieszczone misje dodatkowe tego typu, wśród których znajdziemy heroici i daily.
- Flashpointy 55lvl- 4 z dotychczasowych flashpointów otrzymały tryb Hard.
- Nowa operacja- Scum & Villainy
- System Achievementów- jest ich naprawdę sporo, a niektóre z nich chce się po prostu zrobić.
- Inne- nowe wyposażenie, zmiany w systemie wynagrodzeń (Commendations), nowy RaidBoss i kilka mniej istotnych rzeczy.
Makeb jest czymś nowym, miejscem, po którym chce się biegać. Sam wątek fabularny jest ciekawy i stanowił pewne wyzwanie. Sporo w nim wyborów moralnych i trudnych przeciwników.
Jeżeli chodzi o pozostałe misje ( poboczne i GSI) to Bioware poszedł linią najmniejszego oporu, stawiając na ilość- ich fabuła została opisana w jednym okienku, bez cut-scenek.
Zakładając, że każdy gracz ma co najmniej 2 postacie ( republic i imperium) i będzie chciał nimi wykonać wszystko co zostało wprowadzone, oraz jak najlepiej wyposażyć, rozgrywki wystarczy na kilkadziesiąt, lub nawet trochę ponad setkę godzin. Dla gracza MMO to od kilku tygodni- do max 2-3 miesięcy. Mogłoby być tego więcej, ale też cena do najwyższych nie należała. Wszystko w rękach Bioware, bo jeśli mają zamiar przez kolejne 1,5 roku co 2 miesiące wprowadzać jeden FP, tak jak to było do tej pory, to nie będzie najlepiej.
Nie ma co porównywać tego "dodatku" z tymi z WoWa. Już szybciej z patchami z WoWa - bo to tam wprowadzane są nowe raidy, questy, frakcje itp. nie mówiąc już o całych tonach achivementów, mountów, petów, dodatkowych dupereli. No cóż - miało być dobrze a wyszło jak zwykle jeśli chodzi o całego TORa zresztą :D
@lowell
No proszę Cię... nie porównujmy dodatków do WoW, czy nie wiem... LotRO, albo i nawet dodatku do AoC do Makebu! To tak jakby Coast of Tur-coś tam w AoC miało odrębną stronę - absurd.
Jakoś nie widzę dodatkowej strony Legacy of Romulus do Star Trek Online, które jest nieporównanie większym rozszerzeneim od Rise of the Hutt Cartel.
Dzisiaj wszedłem na mój serwer w TOR i był smutnie pusty... widzę, że nie tylko ja w ostatnich 2 miesiącach odszedłem od gry. Abonament (półroczny z resztą) kończy mi się pod koniec maja i... po raz pierwszy od premiery myślę, że go nie przedłużę.
Jutro znowu na Ilum siada statek Gree, więc kto nie ma jeszcze broni w legacy, to polecam ten event. Zwłaszcza, że kolejny ma być tylko dla 55 lvl-owców - a ten jutrzejszy jest, jak poprzednio dla 45+.
Teraz, co jakiś czas, w losowo wybranych miejscach w grze, pojawia sie holo hutt udajacy treinera i nakłaniajacy do kupna dodatku. Kiedy ty wreszcie zdechniesz, kapitalistyczny trolu o nazwie skróconej EA???
Mam na sprzedaż prawa do konta SW:TOR - między innymi 2 postacie 55 lvl - POLECAM! - tablica . pl/oferta/star-wars-the-old-republic-konto-55l-sentinel-55l-shadow-i-inne-CID99-ID4UbO7.html (usunąć spacje w linku)
Najtańszy abonament do SWTOR polecam
[link] [ link zabroniony przez regulamin forum ] /r/starwarsabonament60