Fan BioWare pokazuje jak może wyglądać Mass Effect 4
@NewGravedigger [ gry online level: 57 - spokooj grabarza ] >nic specjalnego
W sumei to nie, przeciez dzis kazda gra prezentuje taki poziom graficzny... :)
NewGravedigger ma rację. Oprócz twarzy, która wyraźnie ma więcej szczegółów niż reszta modelu jest to totalnie nic szczególnego, aż dziw, że ktoś zrobił z tego news. Jakiś amator zrobił model (bo to jest przecież tylko model), twarz wyszła mu bardzo dobrze i tyle, masa jest takich ludzi i o niebo lepszych prac.
"Z pomocą opartego na silniku Unreal 3 zestawu UDK przygotował zestaw bardzo szczegółowych modeli, utrzymanych w klimacie znanym z serii BioWare."
Po pierwsze model został stworzony w Zbrush (a podstawowa siatka pewnie w 3Ds Max/Blenderze lub innym podobnym), a nie w UDK (z tego co się orientuję, to w UDK takich rzeczy robić się nie da).
A po drugie jeden model, a nie zestaw modeli.
Jak się autorowi nudzi i daje bzdurne artykuły o niczym, to niech się przynajmniej przyłoży to tego co pisze. Bez takiej fuszery proszę.
Fajnie, ale moim zdaniem nie ma co gdybać nad robotą fanów, której jest przecież co niemiara. Mass Effect 4 to na razie późna przyszłość.
Takie coś to chyba na min ustawieniach, w końcu to frostbite 2, bf3 udowodnił, że mimo wszystko optymalizacja jest bardzo dobra i silnik się skaluje, więc powinni zaszaleć.
Robcie ME w stylu BF3 na multi, w sumie takie cos jest juz robione, jako mod do Battlefronta 2
To ma byc super? Ludzie, co wy bierzecie?!
5 letni Crysis z 2007 roku mial model postaci na tym poziomie. Jak tak by miala wygladac nowa generacja, to ja podziekuje.
Nawet na tym modelu widac sredniej jakosci tekstury i zabki. Ech, nic specjalnego. Moze nie kazda gra tak teraz wyglada, ale jest kilka co takie sa.
Ja tu tylko widzę, że gość wpakował kupę poligonów w model, który raczej nie powala, a zjada wydajność.
[8] ===> Zwykła postać z crysisa 1 miała może z 15-20 tys. poligonów. Model tutaj ma pewnie z 50 tys. z czego nie wygląda zbyt imponująco. Dzisiejsze gry prezentują podobny poziom.
[6] ===> Battlefield 3 jakby nie patrzeć i tak był robiony na starszy sprzęt. Dowodem jest między innymi to, że projekty map musiały być takie, żeby taki xbox 360 mógł wydoić te 25fps-30fps. Spójrz na modele postaci w multiplayer. Mają zadziwiająco małą ilość poligonów (strasznie kanciaste). Battlefield 4 może dopiero coś pokaże.
Szału nie ma , dupy nie urywa .
Wszystko co mówicie o grafice to prawda. Ale nie można zaprzeczyć, że ilość artworków i innych tworów fanów Mass Effect jest ogromna i wiele jest naprawdę wysokiej jakości. Ten model tworzyła jedna osoba, moim zdaniem trochę pracy w to włożył i za to należą mu się gratulacje, bo wygląda naprawdę lepiej niż większość obecnych produkcji.
News naciągany jak plandeka na żuka.
Coraz więcej takich "sensacji" a'la onet...
Jeśli już to fan Mass Effecta. Jak można być fanem BioWare? Marionetki EA, którzy jak tylko pan rozkazuje tak biorą gówno-silnik Frostbite 2 i wsadzają na siłę do kolejnych gier.
Nie wiem kto tam widzi jakikolwiek klimat Mass Effect oprócz samej nazwy i muzyki.
Brak jakiegokolwiek stylu nawiązującego do ME, a sam pancerz nie wygląda imponująco - twarz owszem, nieźle się prezentuje, ale to w zasadzie tylko tyle.
@CyberTron - jestem ciekaw dlaczego uważasz silnik Frostbite 2.0 za "gówno". Mógłbyś się rozwinąć do poszczególnych aspektów, np. grafiki, optymalizacji i innych? Co ci się w nim tak nie podoba?
Ps. A zbroja rzeczywiście, nie przypomina mi żadnej znanej z Mass Effect. Bardziej już do tych z X-Coma i temu podobnych.
CyberTron na jakiej podstawie osądzasz Frostbite 2 jako gówno?
Nikt jeszcze nie wie co przyniesie nowa generacja konsol, więc o czym tu jest w ogóle rozmowa? Nawet nie zapowiedziano nowych konsol, nic o nich nie wiemy, ale jakiś fan ME już wie jak będzie wyglądać na nich grafika...
Ci co mówią że to nic specjalnego może mają racje, ale uważam że mądrujecie jak potraficie tak gadac to pokażcie te "nic specjalnego" jak sami robicie? bo przecież to bułka z masłem i każdy potrafi?
Mi sie podoba,aczkolwiek to nie grafika stanowi o tym jaka moze byc gra a jej fabuła no i fizyka świata :)) Więc ujmijmy to tak, gdyby każda planeta każda bez wyjątku była czymś skromnym, ale różnym i zróżnicowanym dla danej planety krainą przedstawioną w epicki sposób jak Skyrim że takie duże tereny i tyle możliwosci to explorowania interakcji itd al'a sims, to mysle ze to wkoncu bedzie przełom w grach, i ciekawe ile taka gra danych bedzie zawierac z texturami ze wszystkim? 50gb?100gb? moze 200gb? az mnie ciary przechodzą...
@Gastovski co Ty bierzesz? xD tyś Crysisa jedynki na oczy nie widział. Akurat w pruwnaniu z otoczenia, to modele postacie były co najmniej słabe xD a do tego to nawet się nie umywa, okulary załóż :D
slaby ten model, na dodatek jeden zrobil, niech zrobi kilkanascie tysiecy do calej gry to pogadamy :D
Mnie jako graczowi Frostbyte 2 się nie podobał. Oświetlenie do chrzanu (jeśli przeciwnik jest tam gdzie słońce to jest trudny do ustrzelenia, nawet prawdziwe słońce tak nie wali po oczach), brak destrukcji otoczenia. No i niebieski filtr który dodali w becie i mimo protestów (które dotykały też tego nieszczęsnego oświetlenia które twórcy też zlali) pojawił się w finalnej wersji.
Do tego problemy z animacjami. Przeciwnik wykonuje jakąś czynność jak skok przez płot i zyskuje nietykalność.
BTW. zanim się rzucicie na mnie jak wygłodniałe psy przejrzyjcie inne fora, ludzie też zgłaszali te uwagi co ja.
Tak, zgłaszałem to podczas testów beta. Wątków z moimi uwagami było sporo i jak widać były olane ciepłym moczem. Ale łatwo się pluje na graczy „nie przesyłałeś uwag w czasie bety to nie pyskuj", prawda?
Fan Bioware? Naprawdę?
To że twórcy źle go użyli? Oświetlenie, kolorystyka, animacje i brak destrukcji jak w poprzednim BFie.
Może i silnik potrafi wiele dobrych, ciekawych rzeczy ale jego prezentacja w BF3 przedstawia się paskudnie.
"Do tego problemy z animacjami. Przeciwnik wykonuje jakąś czynność jak skok przez płot i zyskuje nietykalność."
Z zewnatrz to wyglada tak ze na cos wchodzisz i po chwili pojawiasz sie kawalek dalej, zas gry my kierujemy widzimy jak przeskakujemy ta przeszkode.
Może kogoś zainteresuje, praca ta jest częścią konkursu bioware
tu więcej
http://cghub.com/forum/forumdisplay.php?f=116
Ten typ na filmiku wygląda jak Rojo trololo, to już widzę że bym customizował swojego protagonistę jakby tak wyglądał;].
Po co kolejna część? Złe wieloryby zostały zniszczone przez gwiezdne dziecko, które zostało zniszczone przez Szeparda. Nic więcej nie da się tu wymyślić.