Command & Conquer - powrót do korzeni na silniku Battlefielda
W odpowiedzi na postawione w ankiecie pytanie odpowiem, że mocno w to wierzę ;)
Miło przeczytać, że jednak pojawi się opcja gry dla pojedynczego gracza. Jednocześnie szkoda, że wciąż tak mało wiadomo o samej kampanii :/
A swoją drogą C&C4 nie był aż tak bardzo skopany. Owszem - brak budowy bazy a co za tym idzie zbierania surowców i produkcji jednostek z prawdziwego, RTS'owego zdarzenia, można uznać za największe grzechy twórców, jednak (moim zdaniem) "czwórka" zaprezentowała niezwykle udane przerywniki filmowe a i linia narracyjna ewidentnie wybijała się na tle poprzednich odsłon. Osobiście nie jestem entuzjastą RTS'ów "bez bazy", gdzie prowadzi się do boju garstkę wojaków ale akurat w C&C4 grało mi się bardzo dobrze.
podejrzewam, że bez mocnego Intela (I5 czy I7)na pokładzie kompa, gra będzie klatkowała. zwłaszcza, że w rtsach podstawa to mocny procek jak i ogólnie w grach sieciowych. do tego dochodzą obliczenia tej całej demolki. nic tylko czekać:D
wg mnie powinni dać płatną kampanię... wtedy osoby kupujące gry tylko dla singla na pewno nie byłyby pokrzywdzone :) a pozostałe frakcje lub jednostki będą na bank jako płatne DLC, liczę na max 10€ za taki dlc ;) wkońcu nie może zabraknąć sovietów z RA za nodem i GDA jakoś nie przepadam :P mam tylko nadzieję że lotnictwo będzie takie jak było w generalsach, czyli lotnisko i jeden atak samalotów po czym muszą uzupełnić amunicję, taki styl był też w pierwszym red alercie, no i śmigłowce ! ahhh nie mogę się doczekać !!!
Mnie samo BF3 się zacinało co tutaj w ogóle mówić jeszcze o strategicznej grze z grafiką BF3 ..... masakra dla kompów będzie :).
powiem szczerze, że strasznie liczę na nowy blask serii C&C, cześć 3 była dla mnie absolutnie najlepsza wraz z dodatkiem, cześć 4 sami wiemy czym się stała, tutaj wszystko wskazuje na to że będzie dobrze
EA i Origin dzialaja na mnie odpychajaco, ale w sumie kto by nie chcial powrotu do korzeni C&C... Poczekamy, zobaczymy...
Oby wypaliło :) po "trójce" mam głód na RTS-a do teraz wspominam Warzone 2100 na PSX (nie miałem wtedy PC)
to był piękny szpil! :)
Ktoś z obeznanych w temacie podrzuci jakieś tytuły :)?
Co to za idiotyczna moda na takie tytułowanie gier. Jakby się dodało jakiś numerek czy podtytuł, to naprawdę tak źle by wyglądało?
Jaki powrót do korzeni?
Czy wy po przez powrót do korzeni macie na myśli boosty z IS do rozgrywki multi/SP. Skrimish z gościem full IS i zwykłym graczem nie będzie miał prawa bytu.
A JA CZEKAM KIEDY POLSKIE STUDIO ZABIERZE SIĘ ZA JAKIEGOŚ KLASYCZNEGO RTSA...TAK MAŁO JEST DOBRYCH TYTUŁÓW Z TEGO GATUNKU A TAK DUŻO STARYCH FANÓW PAMIETAJACYCH JESZCZE DUNE 2 NA AMIDZE CZEKA!
"swobodną dewastację okolicy" Taaa... takie skrypty w ścianach siedzą, że szok.. ale swoboda. EA nie nudzi się już ten śmieszny silnik w którym ściana wali się zawsze tak samo a bramka do Metra jest niezniszczalna? W nim wszystko świeci się jak psu jajca, odblaski walą po oczach, tekstury są mizerne i szarobure i woda jest okropna. Masa filtrów, którymi oszukuje większość graczy. W Bf3 jedynie dźwięk jest naprawdę na poziomie. DAIII. ME4, NFS:MW a teraz C&C?!
Ten silnik nie jest dobry. Po prostu to dobry chwytak marketingowy, dlatego wciskają go gdzie tylko można. Gdyby nie to, że Crytek ma własny, lepszy, silnik to jestem przekonany na 100%, że Crysis 3 byłby na Frostbite2.
LOL destrukcja otoczenia pewnie będzie taka jaka miała być w Battlefield3... Pamiętacie jeszcze? Wszyscy wiemy jakie były zapowiedzi a co dostaliśmy. Daje sobie uciąć wszystkie kończyny że z C&C będzie DOKŁADNIE tak samo.
@CyberTron Crytek to nie wewnętrzne studio EA. EA wydało kupę kasy, żeby DICE zrobiło silnik to teraz go pchają gdzie popadnie. To, że bramka jest niezniszczalna a budynek zawsze rozpada się w ten sam sposób to nie wina silnika lecz dewelopera gry czyli DICE.
Mi akurat nie przeszkadza, że budynek się zawala w ten sam sposób ale to, że 4 takie sama budynki i tylko jeden da się zniszczyć to jest dopiero wtf. Tak samo nie zniszczalne kubły na śmieci, bramy, część drzew itp. itd. To, że nie możesz przejść przez krawężnik nie skakając to też wina DICE a nie samego silnika. MoH:W oparty na FB2 nie ma zniszczeń bo twórcy by tego nie ogarnęli tak samo jak do końca nie ogarnęli FB2.
W C&C2 budynki mogą się niszczyć tak samo oby tylko jakaś normalna fizyka na to działała.
Zniszczenia w realtime gdzie, każde wyglądało by inaczej na taką skale jak w BC2 lub BF3 jest na razie nie do zrobienia bo nad samymi tymi efektami fizycznymi siedzieli by tyle co nad dwoma grami, a do tego dochodzą konsole, które by tego nie uciągnęły + nikt by na to nie zwracał uwagi - budynek ma się zawalić, mam mu ściany rozwalić a nie 3 z 4 ścian.
UVI mógłby grać Hitmana w filmie Hitman
Już pomijając fakt, że bardzo dobrze że w takim bf3 nie można zniszczyć wszystkiego to płaczecie i płaczecie nad tą destrukcją, a jakby zrobili tak jak chcecie to dopiero byłby płacz "bo mi ta gra nie chodzi, bo mam 10 fps"...
Bardzo to wszystko podobne do Starcrafta , jednak mam nadzieję , że przede wszystkim balans będzie dobry a zniszczalny teren będzie odgrywał dużą rolę w bitwach. I żeby mikropłatności były jedynie jakimiś boosterami , albo zmieniającymi skórkami wygląd postaci .