Studio inXile stworzy spadkobiercę Planescape Torment
Najpierw Eternity project a teraz cos co w zamysle moze byc o wiele lepsze. Torment to arcydzielo gatunku crpg i jego nastepca z cala pewnoscia uzyska wielkie wsparcie na Kickstarterze
TRZY razy odbiłem się od Tormenta jak od ściany. Czy pora spróbować po raz czwarty?
Spadkobierca - nie oznacza Tormenta 2, jako kalki wielkiego poprzednika. Powtórzenie Tormenta nie było możliwe nawet tuż po premierze gry.
Gra takiego kalibru jak PT, miałaby poważny problem z przebiciem się w dzisiejszych czasach. Nie czarujmy się. Za trudna, za złożona, za dużo czytania, za dużo klikania, za długa ;)
Duchowy spadkobierca, znaczy jedynie tyle, że powstanie gra nawiązująca do klimatu oryginału - ale zgodna ze współczesnymi realiami i wymaganiami rynku. Czy to źle? Niekoniecznie. Ja tam z następców Fallouta jestem całkiem zadowolony... Z drugiej strony - nazywanie choćby Bioshocka, duchowym spadkobiercą System Shock... jednak odbieram jako lekkie nadużycie. Ma swój styl, swój klimat - nie trzeba mu do szczęścia mieszania w to SS.
@Yancy
mnie juz chyba zawsze "duchowy spadlobierca" czy ogolnie spadkobierca w branzy gier kojarzyl sie bedzie z tym ze ktos kiedys powiedzial ze Bioshock to bedzie duchowy nastepca System Shock. niby podobne ale calkowicie odmienne. obie gry sa swietne ale spuscizny SS jest w BS tyle co kot naplakal i bylo to zrobienie ludzi w balona.
Planescape Torment nie na darmo nazywany jest jednym z najlepszych w historii RPGow ale jak slusznie zauwazyles na dzisiejsze czasy jest po prostu zbyt zlozony i trudny. same dialogi pod wzgledem objetosci (zawieraly tez czesci opisowe jak w ksiazkach) czy mozliwych wyborow, ktore sa calkowicie od siebie rozne (nie to co dzisiaj np w produkcjach BioWare) a do tego nowe opcje zalezne od statystyk takich jak inteligencja, wiedza czy charyzma czynia ta gre dla dzisiejszych rozpieszczonych prostymi, mowionymi dialogami graczy po prostu niegrywalna.
jesli nowy Torment bedzie ambitniejszym, zlozonym RPGiem to na pewno zagram. jesli natomiast wspolna z poprzednikiem bedzie tylko nazwa to po prostu przemilcze aby nie niszczyc obrazu legendy.
Mnie nie martwi ten "duchowy spadkobierca", a studio, które się za niego bierze. inXile nie wyprodukowało ani jednej dobrej gry.
Łał, wreszcie ktoś się za to bierze. Nie mogę się doczekać konkretnych informacji i trailera!
Co oznacza na dzisiejsze czasy jest za bardzo złożony i trudny co? A skoro ludzie są głupsi niż kiedyś to chyba nie trzeba im tego ułatwiać...Też mi argument :D Taki na poziomie "dzisiejszych czasów"
Trochę szkoda, dla mnie jedną z najlepszych części Ps-T był świat gry.
Snack3rS7 -> Co oznacza na dzisiejsze czasy jest za bardzo złożony i trudny co?
To oznacza ze gra dobrze sie nie sprzeda, garstka ludzi bedzie szczesliwa, a szare masy jej nie kupia bo zatrudna i za duzo czytania :)
To oznacza ze gra dobrze sie nie sprzeda, garstka ludzi bedzie szczesliwa, a szare masy jej nie kupia bo zatrudna i za duzo czytania :)
To znowu nie oznacza, że nie będzie warto jej robić. Niektóre sukcesy na kickstarterze przecież pokazują, że jest zapotrzebowanie nie tylko na "samograje dla każdego" :)