Nowe filmy pokazują moc silnika Luminous autorstwa Square Enix
Generalnie to nic specjalnego. Dziwna gra świateł, niezłe odwzorowanie detali. Ale przynajmniej pokazali stan rzeczywisty a nie prerenderowany filmik jak UE.
Pokaz możliwości nowej generacji konsol, świetnie się zapowiada.
Mi sie nawet podoba, jezeli tylko mocap bedzie tak solidny jak samo wykonanie modelu postaci...
to mamy silnik na miare next genu i napewno konkurenta dla Unreal Engine'a 4.
Niech Agni’s Philosophy z demka technologicznego ewoluuje w pełnoprawną grę!
Desigin i klimat moim zdaniem wylewa się z ekranu, w dodatku ładna bohaterka = świetny materiał na grę, grzech go zmarnować!
Niech japończycy powrócą z nową generacją jako jedni z najlepszych!
Może się okazać że ten silnik będzie tylko exclusivem na Playstation 4.
"Poziom szczegółowości bohaterów robi niesamowite wrażenie" Taa, i każdy będzie się cieszył taką ilością detali.
Co innego pokazówka gdzie cała moc silnika i sprzętu "skupiona" jest na jednym "detalu", co innego kompleksowa scena z gry zawierająca setki elementów. Wyżej d*** nie podskoczysz jak to się mówi.
Co innego pokazówka gdzie cała moc silnika i sprzętu "skupiona" jest na jednym "detalu", co innego kompleksowa scena z gry zawierająca setki elementów. Wyżej d*** nie podskoczysz jak to się mówi.
Ale demko generowane w czasie rzeczywistym już widzieliśmy - http://www.youtube.com/watch?v=UVX0OUO9ptU
To tylko pokaz wyglądu postaci, nie wyciskanie mocy całego sprzętu na jedną postać, skoro dużo bardziej złożone sceny działały w poprzednim filmiku.
moc i mozliwosci to jedno a implementacja to drugie. podobne tech dema juz dawno mozna bylo ogladac ale czy widac z nich cokolwiek w dzisiejszych grach? niebardzo lub ewentualnie male detale.
@Jaga21
nie wydaje mi sie. skok jakosciowy miedzy generacjiami nie bedzie az tak duzy, na pewno nie na poczatku gdzie producenci dopiera beda sie "uczyc" nowych platform. teoretycznie na PC juz dzisiaj moznaby bylo wprowadzic podobna jakosc bo sprzet jest dostatecznie mocny ale tworcy sa zbyt leniwi pod wzgledem optymalizacji i "nie wypada" robic duzo lepszej oprawy dla blaszakow zeby Sony i Microsoft sie nie obrazily.
Sam sobie odpowiedziałeś:
moc i mozliwosci to jedno a implementacja to drugie. podobne tech dema juz dawno mozna bylo ogladac ale czy widac z nich cokolwiek w dzisiejszych grach? niebardzo lub ewentualnie male detale.
tworcy sa zbyt leniwi pod wzgledem optymalizacji i "nie wypada" robic duzo lepszej oprawy dla blaszakow zeby Sony i Microsoft sie nie obrazily.
Ludzie jarają się takimi prezentacjami, oczekują nowych konsol, których moc udźwignie taką grafikę... tylko co z tego skoro nadal będziemy dostawać głupie historyjki i równie głupich bohaterów, fizyki nie będzie, "życia" w wykreowanym świecie również, a interakcja z otoczeniem praktycznie żadna, bo większość pracy i pieniędzy znowu pójdzie na "ilość poligonów". I branża nazywa to postępem...
No akurat te filmiki mocy nie pokazuja. Standardy stosowane od lat na calkiem ok modelach. Tak czy siak nic nextgenowego nie pokazuja.
CyberTron prerenderowany filmik UE ? Smieszny jestes :P. Odpalalem te demka u siebie w robocie i nie wygladaly na prerenderowane :].
Ambitny Łoś szkoda, że te scenki to sporo matte paintingu i do tego także czysto przygotowane pod ujęcia co z grą i gameplayem także niewiele mają wspólnego :]. Zrobienie reżyserowanego/kontrolowanego techdemka ma się nijak do gier.
Zapomnieliście dodać, ze prezentacje silnika śmigały w 60 FPS, a to ważne.
@Mr.t0ster
CreEngine 3 jest bardziej technologicznie zaawansowany od UE4. Crytek stawia na 100% real-time, a Epic Games nie jest tego zwolennikiem, na czym w praktyce chyba i tak lepiej wychodzą.
Gadki o silnikach next gen to jest marketingowy błekot. Silnik z nowego Hitmana również jest next-gen w dosłownym znaczeniu, że ma builda na konsole następnej generacji i będzie pod nie rozwijany - tak jak CreEngine 3 czy UE4.
@CyberTron >Generalnie to nic specjalnego. Dziwna gra świateł, niezłe odwzorowanie detali. Ale przynajmniej pokazali stan rzeczywisty a nie prerenderowany filmik jak UE.
LOL
Chyba nie widziales zatem prezentacji mozliwosci UE4 w czasie rzeczywistym, gdzie developer z EPIC ruszal mase opcji zmieniajac cale demo.
Takie supcio filmiki sa od jakis 10 lat, gdy przychodzi co do czego to mamy IDtecha, UE3 i jakies inne mniejsze/wlasne silniki. Karty graficzne nie sa do techdem, sa dla gier...
Myśle że niedługo taka grafika to będzie standart już najwyższy czas bo teraz to żadna gra mnie niezaskakuje graficznie....
Koktajl dokładnie, ciekawe czy w grach odwzorują to tak idealnie jak to pokazali tutaj, zapewne nie i raczej na tej generacji nie spodziewał bym się czegoś takiego.. Zamiast bawić się grafiką która już teraz jest genialna to niech zajmą się feelingiem, fabułą, fizyką dla gier bo ta spadła na psy przez te lata, może z 5 gier można by wymienić z bardzo dobrą grafiką i fabułą w tej generacji, jak podobnie ma być w next genach to ja podziękuje za takie "next"
tak z czystej ciekawości po zobaczeniu tego dema technologicznego przyjrzałem się tech demu UE4, a później wczesnej wersji UE3 z ok 2005 roku. Co ciekawe efekty i grafika, które były tam pokazane niejako jako benchmark, zostały zaimplementowane w grach już ok 2009 roku, tak że nie wyglądały wcale gorzej niż to demo.
Do czego zmierzam, otóż uważam, że to co teraz pokazywane jest w demach technologicznych za 3-5 lat wraz z nadejściem next-genów i oswojeniem się z nimi stanie się rzeczywistością, co jest dość ekscytującą wizją