Tomb Raider – nowe szczegóły dotyczące rozgrywki
Element RPG w Tomb Raider może być dobry, jeśli ma właściwy system i sposób wykorzystanie. Dobre przykłady są BioShock, Deus Ex i Castlevania.
Liczyłem na coś w stylu Far Cry 3, ale wydaje się spoko. Nie podoba mi się za to wracanie do wcześniejszych lokacji, bo zwykle tak mam, że muszę wymaksować poziom i iść dalej a tu tak się nie będzie dało. Szkoda
@Dead Men
A gdzie tam masz napisane, że to Beretta?
Twórcy nie mają licencji na bronie więc mogą wyglądać podobnie ale nazw nie ma oryginalnych.
trakcie kampanii, trwającej około 12-15 godzin.
Hmm :/
Od kiedy Beretta 92F jest 2 wojenną bronią ?
A gdzie jest napisane że to broń II wojenna ?
Predi2222 -> Na screenie masz WWII pistol. Niemniej jednak jak wcogram nie jest to licencjonowana beretta - widać nawet drobne różnice w porównaniu z oryginalnym modelem.
Najgłupsze i najbardziej nie logiczne jest to iż zapowiadają iż Lara bardzo przeżyje emocjonalnie swoją pierwszą ofiarę tylko czy:
1. Zanim do tego dojdzie nie zabije kilku innych przeciwników?
2. Po tym fakcie będzie kosić dziesiątki/setki przeciwników bez mrugnięcia okiem, a przeżywać będzie to jedną zabójstwo.
@DogGhost nazywanie drewnianej okleiny różnica jest śmieszne. Broń kropka w kropkę wygląda jak Beretta 92 F. Wiem bo używałem jej nie raz na strzelnicy
Czy będzie to dobra gra? Prawdopodobnie tak. Czy będzie to Tomb Raider? Nie.
Dead Men - nie miałem na myśli drewnianego elementu tylko np. całkiem zaokrągloną obręcz wokół spustu. W oryginale z tego co widzę na zdjęciach jest taka zakrzywiona od przodu. Z pewnością jest też więcej drobnych różnic, ale nie chce mi się przyglądać.
@wcogram [ gry online level: 24 - Konsul ] >
Najgłupsze i najbardziej nie logiczne jest to iż zapowiadają iż Lara bardzo przeżyje emocjonalnie swoją pierwszą ofiarę tylko czy:
1. Zanim do tego dojdzie nie zabije kilku innych przeciwników?
2. Po tym fakcie będzie kosić dziesiątki/setki przeciwników bez mrugnięcia okiem, a przeżywać będzie to jedną zabójstwo.
Ad1. nielogicznie to jest twoje myslenie. Skoro Tworcy mowia o pierwszej ofierze, to jest to pierwsza ofiara doslownie - to jest nowa Lara, ktora nikogo jeszcze nie zabila.
Ad2. Nie no.. najbardziej logiczne twoim zdaniem pewnie bylyby modly nad kazdym kolejnym zabitym przeciwnikiem? To nie wycieczka, a proba przezycia. Jesli Lara smarkalaby nad kazdym swoim przeciwnikiem, to wlasnie to dopiero byloby nielogiczne, bo biorac pod uwage okolicznosci - ona nie moze sobie na to pozwolic, nawet gdyby chciala.
Czepiasz sie na sile, nie wiadomo czego.
"Każdy z poziomów zawierać ma także opcjonalny grobowiec, zawierający proste logiczne zagadki"
Strasznie brakuje mi złożonych akrobacji (skoki odbicia itp.), które były w pierwszych czterech częściach, a które prowadziły do sekretów. Często trzeba było coś poprzesuwać, powspinać się lub tak pokombinować przekładniami, aby coś ustawić niestandardowo co prowadziło do kolejnego ukrytego pomieszczenia. Obecnie to graczy traktuje się jak idiotów, którzy nie poradzą sobie jak nie są prowadzeni za rączkę i wymyśla w trudniejszych miejscach przerywniki.
[15] Dlatego właśnie czekam na pierwsze informacje na temat Thiefa 4. Ta gra nie ma co liczyć na wysoką sprzedaż na obecnym rynku. Nowy Deus Ex jeszcze się obronił, ale Thief? Kolejny klasyk, który tak jak Tomb Raider i wiele innych hitów zostanie pewnie uproszczony, aby każde dziecko mogło zagrać na konsoli.
NV_PaVLo -> Zgadzam się w 100%. Brakuję bardziej skomplikowanych poziomów.
Aczkolwiek podoba mi się to jak próbują robić nacisk na charakter Lary poprzez zdarzenia, których doświadczymy w rozgrywce. Ten sam zabieg był w Spec Ops The Line i bardzo przypadł mi do gustu. Co do kupowania umiejętności... nic nowego.