Hitman: Absolution - porównanie ustawień graficznych na PC
No zobaczymy na jakich ustawieniach na moim blaszaku pójdzie bo Most Wanted 2 strasznie haczy na max :(
Znów praktycznie nie ma różnicy pomiędzy ultra a niskimi
Kiedyś gra na niskich wyglądała jak ..... no właśnie nie wyglądała, a na ultra wyglądała. Teraz nie ma różnicy.
Wszystko żeby zrównać poziom konsol. A wymagania jak z next genów.
Tak mała różnica w wyglądzie, a tak ogromna w wydajności.
Jeszcze niedawno czytałem, że na konsoli gra działa na LOW więc wygląda dużo gorzej niż na PC, bo tam jest ultra.. Teraz wiem, że to bzdura
Tak, bo na tym slabo jakosciowo filmie widac roznice , tiaaa, gol nie ma o czym pisac, to robi takie zapchaj dziury
Ale po screenach można ocenić..
Poza tym nawet na filmie powinno widać różnicę jak sobie przypomnę różnicę w Far Cry 1 czy F.E.A.R między low, a bardzo wysokimi to wiesz.. Tam była OGROMNA różnica, która każdy zauważyłby nawet na filmiku niskiej jakości. Tutaj czysta kosmetyka, dziwne czasy nastały
Rzeczywiście różnice są naprawdę nieduże. Na ultra jest więcej trawy w tle, ładniejsze odbicia na szybach i... to chyba wszystkie różnice jakie wychwyciłem na tych dwóch screenach. Pamiętam, że kiedyś miedzy ustawieniami ultra i low gry dzieliła prawdziwa jakościowa przepaść. Jak ktoś ma co do tego wątpliwości to niech odpali sobie takiego Obliviona czy FarCrya na ultra, a chwile później na najniższych. Na low w te gry praktycznie nie dało się grać, bo aż bolały zęby. Różnice w jakości wyświetlanego obrazu są tam gigantyczne.
To wszystko zależy tylko od danej gry, fakt że obecnie przepaść za sprawą sprzętu jest mniejsza, ale nie traktowałbym tego jako pewnik. Poza tym z nowym rokiem zbliżają się nowe konsole i wszystko może znowu wrócić do czasów jak kiedyś. Swoją drogą obecnie mamy bardzo dobre czasy jak na przeciętnych laptopach da się nawet na poziomie ultra teoretycznie grać.
Powiem tak, jak włączycie MSAA to się zaczyna gnój w tej grze. Reszta luz, ale ten MSAA zarzyna sprzęt.
Prawie różnicy nie widać, kilka detali może i oświetlenie. Faktycznie dawniej różnica była duża między low a high, teraz nic nie ma.
Ja nie wiem, zamiast sie cieszyc, ze gra miedzy low a ultra praktycznie tylko zasiegiem rysowania szczegolow sie rozni, a pierwszy plan nadal wyglada ladnie to ci jeszcze narzekaja;d. Porownajcie sobie serious sama 3 na lowest i ultra jak wam tak bardzo brakuje "starych dobrych czasow". Tam tez jest przepasc w ustawieniach a gra calkiem mloda jeszcze.
Moim zdaniem ustawienia powinny być dostosowane do gry tak, aby nie psuć jej odbioru z jakimikolwiek detalami. Jeśli nawet na low gra przycina - to czas zmienić sprzęt i tyle.
"Staruszki" narzekają na to, że im nie idzie a jak już coś odpalą na "lowest" to płaczą, że gra do dupy.
Zar3011 - mi to tam pasuje jak najbardziej po prostu wkurza mnie gadanie niektórych, że na LOW to nie jest już gra, a w niektórych tytułach przecież różnice są bardzo małe..
DOdam od siebie że w Battlefield 3 jest podobnie LOW a Ultra jakiegoś przełomu nie ma między tymi ustawieniami
Roznica miedzy LOW/ULTRA zawsze jest, problem w tym ze widoczna dopiero gdy widzimy ten obraz na wlasne oczy a nie przez filmik, wiele porownan typu PS3 vs X360 vs PC pokazuje ze roznice miedzy konsolami a PC jest minimalna co nie jest prawda. Jak gramy to ogladamy obraz a nie zdjecie
Po tych waszych testach widać, że obecne gry nie są wcale dostosowane do szerokiej gammy komputerów. Kiedyś gry PC miały tyle różnych ustawień graficznych, że można było sobie ustawić grę pod swój sprzęt bez problemu. Teraz, niby coś zmieniamy w opcjach a różnicy wielkiej nie widać. Nie wiem czy to jest lenistwo producentów? Czy granica pomiędzy low a ultra się już mocno zatarła. Kiedyś to różnica między low a high była kolosalna, obecnie wielkiej różnicy nie ma.
cocktajl, nie pierdol. Żeby zauważyć różnice pomiędzy high a low w nowym hitmanie trzeba się dobrze wpatrzeć. Podczas grania różnica jakościowa jest praktycznie nie odczuwalna, jedyne co się zmienia to boost w fps i tyle. Widać to zarówno na obrazku jak i grając.
dj_sasek - ktos nie dopasowuje gry pod PC, poprostu da pare jakis opcji off/on, ciut lepsze tekstury (jak w Dishonored) i wielka edycja PC, Borderlands 2 pokazal jak powinna wygladac edycja PC