Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami
Szczerze mówiąc, jak mają wydać wcześniej, ale ledwie "dobry port" z błędami, to może niech lepiej to opóźnią o parę tygodni i dopracują... Bo i tak wyszło by to pewnie podobnie (patche byłyby wypuszczone po paru tygodniach), tylko frustracja była by większa...
No i w to mi graj. To zachęca do kupna, w sumie nie mam żalu o opóźnienie premiery, grafika będzie lepsza, a bugów w wersji konsolowej było ponoć sporo.
Niby 2 tygodnie wystarczyło na wyeliminowanie niedoróbek? Jak dla mnie to śmierdzi celowym opóźnianiem by znowu potem nagłośnić ACIII "no bo PREMIERA".
Zawsze ten samy marketing. Za to, że czekaliście dostaniecie lepszą grafikę. Fajnie, dostajemy coś co i tak by się pojawiło wersji na PC. O tym, że trzeba mieć komputer najwyższej półki już nikt nie wspomina. Większość graczy nie zobaczy gry pewnie na full. A do tej pory został wydany do gry jeden update, z tego co mi wiadomo. Takie darmowe prezenty, które kompletnie nie wpływają na rozgrywkę(grafika) nikogo nie interesują.
Pecetowe Assassin’s Creed III z obsługą DirectX 11 i lepszymi teksturami
Kutwa, wiadomo to od pół roku... Brawo GOL...
Zamiast tego wprowadzenie ulepszeń graficznych i właściwe przetestowanie kodu na wielu konfiguracjach sprzętowych zabiera po prostu trochę więcej czasu.
Haha, takie samo tlumaczenie jak wczasie produkcji gry, pare miesiecy przed premiera zapowiadaja juz DLC
Yyy co ma DLC do testowania kodu i ulepszeń graficznych? skoro robią to dwa oddzielne oddziały :|?
Obsługa DX11 jeszcze nic nie znaczy. Trzeba jeszcze dobrze to obsłużyć, w co szczerze mówiąc wątpię.
Pff... teraz wielką łaskę robią, że dostosują sterowanie do wymogów gier PC i poprawią to i owo. A ja jeszcze pamiętam jak mówili, że wersja PC nie jest dla nich priorytetem i prawdopodobnie zrezygnują ze PCtowego sterowania i interface'u. To powinien być standard w grach PC. Ja dziękuje, postoję.
Ja tam się bardziej martwię o optymalizację. Jedynka i dwójka chodziły bardzo dobrze, a następne części coraz gorzej, a grafika niczym się nie różniła...
Kam9111 nie, po prostu Twój system jest co raz bardziej zasyfiony :D Czas na porządki ;-)
"Przede wszystkim, w wersji pecetowej silnik gry został wzbogacony o obsługę DirectX 11. Dzięki temu uzyskano lepszą optymalizację i ładniejsze efekty, w tym tesselację. Podwyższono też dwukrotnie rozdzielczość większości tekstur, a pozostałe są czterokrotnie bardziej szczegółowe." Tak chciałbym to zobaczyć na jakimś porównaniu, w szczególności te 2x wyższe oraz 4x bardziej szczegółowe tekstury (chyba jak sobie 16AF załączymy; to w dali będą 2x wyższe, bo raczej 4x bardziej szczegółowe to wątpię, że będą)
Kurde. Tak źle i tak źle. Nie wyjdzie na PC to źle, bo konsole beeeee itd. Wydaja na PC źle, bo port bo tamto i siamto. OK. Napiszcie petycje, ze gra będzie miała słabe tekstury itd. i nie chcecie jej na PC. Ja osobiście się ciesze ze jest chęć wydania na komputer i zapewne tak, czy siak wstąpię do sklepu. A jak komuś się nie podoba to NIE KUPI!Nikt nie zmusza. Nie rozumiem po co to marudzenie. chyba taka natura Polaka:\ Pozdrawiam tych normalnych co szukają radości z grania, a nie meczenia wacka przed 4 pixelami więcej w teksturze.
I tak Desmond na końcu umiera
Schyłek 2012 roku a wiadomość o DX11 to nowinka warta wzmianki miast codzienność grach.