PlayStation 4 uruchomi gry w 1080p, 60 fps-ach i 3D?
Zmiany mają nastąpić za to w interfejsie użytkownika, z którego będzie można w pełni korzystać nawet w trakcie trwania rozgrywki
NARESZCIE!
noszkur! GT6 nie bedzie na PS3???
Jedyne czego oczekuję od PS4 to mocnych bebechów. Nie kinectów, tableto-padów czy innego multitaskingowego interfejsu. Lubię obecną formułę gier i jedyne czego mi trzeba to dać developerom większe pole do popisu na polu fizyki, ilości obiektów, naśladowania realizmu i oprawy audiowideo.
„bezproblemowe” uruchamianie gier w rozdzielczości 1080p
Aha, czyli nagle okazuje sie ze kombajn powerpc ibm super hiperduper 10 rdzeni byl "problemowy"? Pardon, ale z psx do ps2 skok technologiczny byl olbrzymi, z ps2 do ps3 juz slabiej, ale dalej dosyc duzy. A ps4 okaze sie remakiem ps3, ktory w koncu ma dzialac tak jak to reklamowali w 2006 roku. Niezle!
mnie zaciekawiła nazwa
ORBIS
jeśli nie jest to nazwa wzięta z dupy, to sugeruje, że nowe ps będzie miało kształt zbliżony do kuli.
O czym marzę? O tym by następna generacja miała APU AMD. Wyjaśniam czemu:
1. Łatwiejsze porty na PC.
2. Być może nie najmocniejsze bebechy w dniu premiery. Plusy? Konsole nie będą synonimem jakości fenomenalnej grafiki, schedę przejmuje PC (zawsze ją miało, ale chodzi o taką łatkę wśród casuali i mniej obeznanych) więc i ta platforma zyska.
3. AMD nie upadnie.
Tak w ogóle akurat dziś o tym temat mi się napisało: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12395617
Oooo ciekawostka, z tego co pamiętam to już PS3 miało oferować gry w HD (inna sprawa jak wyszło w praktyce):-P
Pamiętam jak PS2 miało generować grafikę o jakości filmów Pixara. Potem ściema z Killzone i Motorstorm na PS3. Tak wiec teraz wszystkie zapewniania Sony (tutaj to akurat plotka, a nie oficjalne info) można sobie wsadzić głęboko w.... Będzie to będzie, nie ma co się teraz niezdrowo podniecać, bo historia mówi coś innego.
"Następca PlayStation 3 uruchomi gry w 1080p, 60 fps-ach i 3D?"
No kto by pomyślał...
Może i wszystkie uruchomi, zaś PS3 też uruchomi gry w 1080p, 60FPS i 3D, tylko nie każda gra to ma. :P
Fajnie jakby tak bylo, ale kupilbym dopiero , gdyby jakis killer wyszedl na to, bo poki co mam pc ktory mi ciagnie 1080p i max detale, w sumie kupilem go bo sie wkurzylem ze sony nie robi nowej konsoli :P
W wiadomość na CDA można znaleźć taki fragment:
Inżynierowie Sony chcą ponoć stworzyć platformę, która będzie wystarczająco potężna, by sprostać wyzwaniom zarówno teraz, jak i w przyszłości. Firma nie chce tworzyć urządzenia, które byłoby niedrogie, ale o kiepskiej mocy.
Jak widać Sony dalej chce kontynuować politykę wydawania mocnych, ale drogich w produkcji konsol. Jak się to skończyło w przypadku PS3 i PSV chyba nie trzeba przypominać. Jeśli z Orbis ma być tak samo to Sony znowu będzie miało problem żeby na siebie zarobić.
Inna sprawa granie w 1080p to już dzisiaj standard na pecetach i nie ma opcji żeby next-geny nie radziły sobie z taką rozdziałką.
. Potem ściema z Killzone i Motorstorm na PS3.
Ktora okazala sie prawda, obie gry zabijaly grafika exy x boxowe.. i nadal sa ladniejsze niz 99% gier na ta platforme, chyba tylko oprocz gearsow 3.
Jak się to skończyło w przypadku PS3
Tak to sie skonczylo ze oprocz pierwszych dwoch lat konsola sprzedaje sie swietnie, a exow sony zadna konsolowa gra nie dogonila w jakosci grafiki..
Tak tez mowili przy PS3 ale bez 3D...
Mercc - no pokazali pazura przy tych grach ale juz taki Call of Duty dla PS3 to juz duzy wysilek :>
Coś Sony obniżyło loty. Przecież już PS3 miało generować 3 obrazy w FullHD w 120fpsach.
"Ktora okazala sie prawda" - ta jasne, pokaż mi jakaś grę, która wygląda tak w 2012, nawet na pc:
http://www.youtube.com/watch?v=_g22iiQurkY
To że wyglądało coś lepiej niż u konkurencji, to co mnie to obchodzi, skoro finalna wersja nawet nie leżała obok tego renderu. Sony to banda ściemniaczy i nie wiem jak można kolejny raz łykać te same kwiatki. Pokażą gameplay to będziemy się podniecać.
Niemniej moje ciało i umysł już są gotowe na premierę PS4 za sprawą serii na literkę U i dla mnie premiera mogłaby być i jutro.
Marco Polo - dzięki za wyjaśnienie:))) może przeczytaj parę postów wcześniej o co chodzi
jarooli - przecież Microsoft wtopił ok 4 mld na marce Xbox z tego 2 na samym RROD, a tym mówisz o braku dopłat?
Inżynierowie Sony sporo czasu powinni przysiąść nad interfejsem konsoli, jego obsługą i "logicznością", bo ten z PS3 jest beznadziejny i nieprzemyślany.
Ostatnio zrobili jeszcze większy burdel przenosząc "Trofea" do sekcji sieciowej, a na ich miejsce wstawiając "darmowego" SingStara - idiota, który na to wpadł, i drugi, który na to pozwolił powinni udławić się swoimi pomysłami. A wystarczyło wywalić dublujący się odnośnik do sklepu. Jak mają mnie częstować takimi rozwiązaniami w PS4 to lepiej niech nie robią nic, pewnie pierwszy z brzegu gracz lepiej by to wszystko poskładał.
Bazylisheq
"ta jasne, pokaż mi jakaś grę, która wygląda tak w 2012, nawet na pc"
To nie gameplay, a reklamówkę CGI...
Tak to sie skonczylo ze oprocz pierwszych dwoch lat konsola sprzedaje sie swietnie, a exow sony zadna konsolowa gra nie dogonila w jakosci grafiki..
Ale co z tego że gry mają fajną grafikę, skoro na konsoli ledwo idzie zarobić. Xboxowe exclusive'y wyglądają gorzej niż Sony ale sprzedaż mają chyba nawet lepszą. PS3 jest także najsłabiej sprzedającą się konsolą tej generacji. I co po tej lepszej grafice? Do produkcji Xboxa i Wii przynajmniej nie trzeba było dopłacać tak jak do peestrójki, która zaczęła zarabiać na siebie dopiero po 2 latach od premiery.
Może w końcu zaprojektują konsolę jak należy tj. Jeden standardowy CPU o kilku rdzeniach, do tego 2-4 GB zunifikowanej pamięci RAM, szybkie GPU z shader model 5 (lub nowsze) i odpowiednią ilością procesorów strumieniowych. Całość na szybkiej i wydajnej szynie, żeby nie powstało żadne wąskie gardło.
Ewentualnie mogliby dodać sprzętowy układ audio obsługujący sprzętowo 128 kanałów z zaawansowanym DSP, ale jest to opcjonalne, bo zawsze można oddelegować jeden rdzeń CPU do tego zadania.
Za sukcesem PSXa stoi w dużej mierze jego przystępna architektura. Jak na swoje czasy był bardzo łatwy w programowaniu, co przyczyniło się do popularyzacji pierwszej konsoli Sony.
PS3 wiele straciła na tym, że posiadała trudną architekturę. Minęło wiele czasu nim na rynku pojawili się doświadczeni programiści na tę platformę. Jak również wiele portów odstawała graficznie od tego co prezentował X360. Jest to naprawdę dziwne, tym bardziej, że to właśnie PS3 miała być najsilniejszą platformą swojej generacji, a zaledwie kilka tytułów ekskluzywnych pokazało na co stać tę platformę.
Wygląda jednak na to, że Sony wyciągnęło wnioski, bo już PSV jest zbudowane na powszechnie stosowanym w smartfonach i tabletach sprzęcie, co pozwoliło deweloperom na łagodne wejście na tę platformę.
"PS3 miała być najsilniejszą platformą swojej generacji, a zaledwie kilka tytułów ekskluzywnych pokazało na co stać tę platformę."
Wlasnie dla takich gier kupuje sie konsole, jesli COD, BF3, Bioshock 2, Saints Row 3, SpecOps, Hitman, Sleeping Dogs jest dostepne na PC i konsole to wybor oczywisty - PC, zas na konsoli Halo, GT, Forza, Uncharted, Gears,itp bo wtedy czuje sie ze gra sie na konsoli a nie na pudelku do gier
1080p i 60 fps powiadasz? Jak tak mam od poltora roku odkad porzadnego pieca kupilem. Mam nadzieje, ze do gier sie przyloza w takim razie.
Ponadto szkoda, ze nie zalapia sie na rewolucje SSD, bo to mogloby miec wplyw na projektowanie gier, tak tego nie bedzie, niestety.
@Koktajl Mrozacy Mozg [ gry online level: 76 - Knife Party ] > (...)wtedy czuje sie ze gra sie na konsoli a nie na pudelku do gier
Konsola JEST pudelkiem do gier.
@komenty [ gry online level: 20 - Generał ] >Ponadto szkoda, ze nie zalapia sie na rewolucje SSD, bo to mogloby miec wplyw na projektowanie gier, tak tego nie bedzie, niestety.
O jakiej rewolucji mowisz?
W zasadzie dysk o pojemnosci 256GB mocno sugeruje wlasnie SSD. HDD nie oferuja takich pojemnosci.
PS3 jest także najsłabiej sprzedającą się konsolą tej generacji.
Wstydu oszczędź. PS3 premierę miało rok później niż X0, a do marca Sony opchnęło około 65mln, kiedy M$ przebąkiwał w tym miesiącu o 70mln Xbox'ów. I to najprawdopodobniej licząc miliony sztuk z RROD'ami, bo kto by nie skorzystał ze sposobności by uzyskać wyższą statystykę.
Niezmordowany [ gry online level: 34 - Konsul ] > I to najprawdopodobniej licząc miliony sztuk z RROD'ami, bo kto by nie skorzystał ze sposobności by uzyskać wyższą statystykę.
Miliony? Rozumiem, ze masz jakies oficjalne dane, prawda?
Jesli nie, to powinienes sciszyc jazgot.
gracze to są jednak tępaki...
każdy stoi za "swoją" konsolą, plując na konkurencję i będzie usatysfakcjonowany gdy "jego" konsola będzie choćby minimalnie lepsza niż innych, zapominając że najważniejsze jest to, by nie płacić za nową generację kilku tysięcy pln tylko dlatego, że to takie PS3.5 czy x360 v.1.1. Gracze (czyt. fanboje) nie dość że zapłacą to jeszcze zrobią to z pocałowaniem ręki.
Pora wyciągnąć głowy z tyłka i przejrzeć na oczy. Zresztą u Sony to chyba teraz nowa praktyka, bo podobnie było z okularami projekcyjnymi HMZ. Nowy model okraszony dopiskiem T2 nadal ma kable i nadal ma tylko 720p jak jego poprzednik...
Miliony? Rozumiem, ze masz jakies oficjalne dane, prawda?
Nie wiem nie pamiętam nie notuję, awaryjność pierwszych xbox'ów to oczywista oczywistość i nawet nie trzeba było śledzić doniesień branżowych by się zorientować. Nie ma to zresztą znaczenia - nawet uznając, że 70mln sprzedanych x'ów nie dotyczyło też tych wymienianych - PS3 w październiku też może być koło 70mln a przy tym wyszedł rok później. Nie da się kategorycznie stwierdzić - "najsłabiej sprzedająca się konsola tej generacji".
A co z nintendo? Mówicie o najsłabiej sprzedającej się konsoli tej generacji, a nintendo też siedzi w branży. X360 wcale taki super hit marketów nie jest.
Dodatkowo, X360 ma lepszą sprzedaż jedynie w USA, w reszcie świata PS3 notuje większe sprzedaże.
I awaryjność X360 wynosiłą 54.2%, przynajmniej zanim wprowadzili wersję Slim w Xboxie.
Bieniu05 miales na mysli raczej subhd i 20fps :-).
Przynajmniej będą mogli wykorzystać materiały reklamowe, które im zostały z reklamowania PS3. Wystarczy zmienić "3" na "4" i już będzie - "PS4 - gry w 1080p i 60 fps".
@Cziczaki
A co z nintendo? Mówicie o najsłabiej sprzedającej się konsoli tej generacji, a nintendo też siedzi w branży. X360 wcale taki super hit marketów nie jest.
Dodatkowo, X360 ma lepszą sprzedaż jedynie w USA, w reszcie świata PS3 notuje większe sprzedaże.
I awaryjność X360 wynosiłą 54.2%, przynajmniej zanim wprowadzili wersję Slim w Xboxie.
Co z tego że Wii sprzedało się w największej ilości egzemplarzy do tej pory, jak to pewnie na rynku azjatyckim tylko (kraje takie jak Japonia, Korea Płd), a my jesteśmy w Europie i do tego w Polsce (słyszałeś pewnie żart o całych pięciu polskich posiadaczach konsol Nintendo Wii )
Kovalow117 - no to mało wiesz chłopcze. Aż mnie wkurza ta Twoja emota, bo nie wiesz nic na temat sprzedaży, a się mądrzysz.
Wii najsłabiej sprzedała się właśnie w Azji.
Według VGChartz niestety.
Idzie to tak:
Ameryka - 44mln konsoli
Europa - 32mln konsoli
Japonia - 12mln
Reszta świata - 9mln
Już prawie 100mln egzemplarzy tej konsoli zeszło i głównie w Europie i Ameryce.