MechWarrior Online wkracza w fazę otwartych beta-testów
Pograłem trochę wczoraj/dziś w nocy i nie powiem żebym się od razu w grze odnalazł. Trochę dziwne działanie mechów. Nie tyle czuć ich masę (jak w MW3), co są raczej ociężałe i trudno reagują na polecenia nie wywołując jednocześnie wrażenia bezwładności mecha, a jednie irytację. ;) Pogram jeszcze, bo może nie kontaktowałem już wczoraj/dziś w nocy.
Szkoda, że beta Hawkena jest zamknięta, więc trudno porównać.
Edit:
zarith - e... to szkoda :/ Wyglądało obiecująco, ale nie śledzę aż tak tematu...
ttwizard, to CryEngine 3, więc sądzę że nie będą znacząco odbiegać od tych z Krajzisa 2 (albo 3, nie pamiętam)...
T_bone, a żebyś wiedział, że wezmę :)
ttwizard, nie wiem, bo to pierwsza gra na CE3, którą odpaliłem :D.
TH podaje coś takiego:
MechWarrior Online Minimum System Spec
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2.66 GHz -- AMD Athlon II X2 245e
GPU: Nvidia GeForce 8800GT -- AMD Radeon HD 5600/5700
RAM: 4 GB
OS: Windows Vista 32-bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
MechWarrior Online Recommended System Spec:
CPU: Intel Core i3-2500 -- AMD Athlon II X4 650
GPU: Nvidia GeForce GTX 285 -- AMD Radeon HD 5830
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP-1 64-Bit
DirectX: DX9
HDD Space: 4 GB
(u mnie śmiga, ale kompa mam powyżej zalecanych, więc to żadna informacja)
MW przy hawkenie to mucha w smole.
Ale to są 2 różne gry o podobnej tematyce.
AMD Athlon(tm) II X2 260 3,2 GHz
+
AMD Radeon HD 6770 1 GB
+
6142 MB RAM
+
Rozdzielczość 1280x1024 (okienko)
=
HIGH DETEAILS
Więc chyba nie jest źle?
Nie zrażajcie się tą grą z powodu mechów trialowych. Są nic nie warte. Gra się zaczyna dopiero jak przesiądziesz się na własnego mecha. Możesz wtedy dostosować ilość pancerzu, chłodnic, silnik, bronie i osprzęt dodatkowy. Są różne klasy mechów, najlżejsze obecnie Commando waży 25 ton i domyślnie biega prawie 90 km/h i jest pieruńsko zwinne. Także ociężałość, o której mówicie dotyczy tylko mechów ciężkich i szturmowych (od 60 ton wzwyż).