Battlefield 3: Dogrywka – świeże szczegóły na temat dodatku
Co z tego, że wydają kolejny już dodatek jak dalej gra jest zbugowana, kule trafiają w gracza nawet jak podczas ostrzału schowamy się za róg, bo nie chce im się poprawić hitboxów. A znając życie po wydaniu Dogrywki, wydadzą kolejny patch poprawiający 2 rzeczy i dodający 5 nowych do poprawy... Moim zdaniem tej grze już chyba żaden dodatek nie pomoże. Narzędzia do modów bardziej zadowoliłyby graczy niż patch poprawiający jedno, a psujący kolejne rzeczy. Obym się mylił, bo naprawdę lubię serię BF ale ostania część to coś między betą, a pełną grą. Jeszcze jest wiele do poprawy.
Ten tryb będzie tak samo martwy jak obecny Mistrz Broni, a wszystko przez nieprzemyślany system rozgrywki. Osoba, która dołączy w trakcie gry automatycznie będzie skazana na porażkę.
Zakrwawieni żołnierze! Cholera ... tryb "śmieciarza" ?! Nie jestem dobry w BF3 - gdy ginę seriami z powodu głupich zachowań i błędów - nie wkurzam się - gdy po raz kolejny rozwala mnie samolot lub śmigłowiec - myślę - koleś jest dobry. Gram, ponieważ lubię grać w drużynie, a BF3 daje taka możliwość. Jedyne co mnie wkurza - to gdy we własnej bazie rozjedzie mnie wyskakujący z dżipa szczeniak, który myśli, że chcę wskoczyć do śmigłowca (który on i tak rozbije przy starcie ;). Miałem nadzieję, że następne dodatki wprowadzą tryby preferujące współpracę (które moim zdaniem są esencją tej gry), a nie "selftimdedmacz". Rambo mogą się wykazać u konkurencji (i dobrze, bo każdy powinien mieć możliwość takiej zabawy jak chce). Gdy czytam o "zakrwawionych żołnierzach" (których i tak nie będę oglądał, bo w czasie oglądania ktoś zrobi ze mnie nożem jeszcze bardziej zakrwawionego) ... myślę o kolesiach, którzy na dzipach i quadach będą rozjeżdzać kolegów z drużyny biegnących do wspomnianej kuszy ... obym się mylił.
Pozdrowienia!
Jeszcze mniej zniszczeń, jeszcze mniejsza rozgrywka nie pasująca do realiów serii. Tryb Scavanger to będzie raj dla ludzi z WH a biega już ich bardzo dużo.
Nie podali ilu graczy może w niego grać na raz.
Nie podali jakie inne tryby obejmą te mapy - pewnie Rush i TDM.
Wygląda to biednie - powinni się skupić na tym aby wydać to co powinno być w serii czyli duże mapy + zniszczenia
A tak mam kolejną grę CoD podobną, która traci swoją tożsamość.
[1] +1, a wczoraj czytalem ze JEDNAK NIE BEDZIE MOZLIWOSCI zmiany tego niebieskiego filtru! A mowili co innego pare dni temu... Jak widac BF3 nie poprawia nic ale leci na kaske oferujac DLC, jak dla mnie tylko to z limitowanej wersji aka "pierwsze DLC premium" bylo naprawde dobre, gralem z mila checia bo CQ to nie dla mnie, nie kupilem BFa by biegac i zabijac stylem CODa, AK wielki ale nie zbalansowany, jedynie Armored Shield jest dobre bo jest mniej wiecej takie jak duze mapy z podstawki czyli w sam raz. Nie gram od pewnego czasu, ostatnio odpalilem na godzinke, pogralo sie fajnie bo gre sie zna tylko dlugo sie w nia nie gralo ale bugi jak byly tak wciaz sa...
Mistrz broni wcale nie jest martwy, jest wiele serwerow, na ktorym mozna w ten tryb pograc. Ale ten dodatek z zapowiedzi rzeczywiscie nie wyglada najlepiej. Bedem BF3 jest to, ze chce polaczyc w jednej grze dwa rozne style i odebrac graczy serii CoD.
"które od premiery Battlefielda 3 zdążyły odblokować wszystkie możliwe gadżety."
ja nie wiem jak reszta ale ja oprocz przedniej raczki do karabinow nie uzywam zadnych innych dodatkow pomimo, ze mam prawie wszystko (snajperem/lamerem mam tylko 100 puntkow przez przypadek :P) odblokowane :)
@asasyn " jak podczas ostrzału schowamy się za róg, bo nie chce im się poprawić hitboxów."
to nie jest wina hitboxów tylko obliczania trajektori i opoznienia kul przez twojego PC a nie przez SERWER. Jak ja uwielbiam ludzi, którzy marudza na cos o czym nie maja pojecia... fakt to glupota i oszczednosc, ale da sie do tego przyzwyczaic :P
"Jeszcze jest wiele do poprawy."
zacznij wymieniac milordzie
@wcogram "Tryb Scavanger to będzie raj dla ludzi z WH a biega już ich bardzo dużo. "
zawsze się pytam: gdzie Ty czlowieku grasz ???? ja moze jestem jakis ograniczony i glownie gram na serwerach G4G albo kilku zagranicznych, ale tam nie uswiadczam cziterow a jezeli jakis wpadnie (powiedzmy raz na 25h) od razu jest banowany...
>> "Jeszcze jest wiele do poprawy."
> zacznij wymieniac milordzie
Przykłady drobnych wkurzających rzeczy:
Reakcja na klawisz biegu - wciskasz shift aby żołnierz biegł, w biegu robisz cokolwiek (np. uderzenie nożem), przerywasz bieg mimo przyciśniętego shift - w głupim BF4free nie ma z tym problemu - bieg to bieg.
Blokowanie podczas biegu przez "ziarnka piasku, kwiatki i co tam jeszcze" - aby przejść na cegłą trzeba skakać - bez jaj - mogliby zrobić jakąć minimalną wysokość (np. do kostek ;) ponad którą po prostu przebiegasz (pewnie jest taka wysokość - z 1 lub 2 mm).
Przykład niedrobnej, ale wkurzającej rzeczy:
Model jazdy pojazdów gąsiennicowych - przykład - AA ze strony RU (Tunguska czy jakoś tak) - wpada w poślizg na dowolnej (wysokiej do kolan) pochyłości - wynik - AA strony USA (kołowe) odgoni lub zestrzeli wszystko co lata 4 na 5 razy pod warunkiem, że dwóch pilotów nie wkurzy się jednocześnie i synchronicznie nie zaatakuje (mówię o walce działkiem AA, a nie śmiesznych rakietach), AA RU zostanie zniszczone zaraz po tym jak zostanie zauważone (czytaj: UŻYJE DZIAŁKA) bo nie potrafi zwiewać przed niczym (żołnierz z RPG wsadzi w to tyle ile chce, gdy owa Tunguska zahaczy o krzak lub leżącą cegłę i ją obróci)
Nie ma miejsca aby wymienić wszyskie ;) Po roku dałoby się to poprawić zamiast babrać się z etyką włączania i wyłączania kolorystyki ...
Moje 3gr
- brak ikonek kto jaka klasa gra w twojej druzynie (dawniej nie bylo twojego pingu w TABie..... to przebija wszystko, widzisz reszty ale swojego juz nie...)
- model jazdy, jezdzac na Conq w B2K jeepem czy jakims APC to poprostu odbijasz sie od podloza, wyglada to zalosnie
- parkurowanie skal, czasami widzisz rozwalona sciane, przez przez nia wbiec to lipa, jest jakis clip ktory blokuje jak to widac tutaj http://www.youtube.com/watch?v=_Ytykcantko
Rocznica juz jest a bledy wciaz sa jakie byly... Dlatego przestalem grac, bo 365dni to troche duzo a przez ten czas dostalismy z 5 wiekszych patchy (ktore cos naprawialy i cos psuly), i tak nic nie pobije czekania 4 miesiecy na patch ktory w zalozeniu mial naprawic exploit mava dajacy mu lifta (lepsze rozwiazanie niz taxi z pojazdow, wyskoczyc, wyladac i robic helikopter...), minely 4 miesiace i byl on wciaz dostepny :;. Dodam jeszcze ze Dice nie wie co to oznacza "testowanie" bo gdy wypuscili AK to ten DLC byl niezbalansowany, co oni tam robia w siedzibie? Chyba tylko dziwki zamawiaja z pieniedzy Premium bo chyba gdzies z miesiac czekalo sie na poprawe czasowek respawnu np. AC. I to ma byc gra gdzie miala byc stworzona glownie z mysla o PC? A wypuszczanie patchy i pojawienie sie nowych bledow, jak oni je testuja? To tylko pokazuje szacunek Dice do graczy.
Nabrali mnie przy 3, kupilem na premiere, mija rok, masa bledow wciaz jest, im nawet trudno jest przerobic GOTOWA mape pod gre multi, ci co graja w COOP pamietaja druga misje gdzie pilotowalismy Vipera/Apache'a (pomijam ze podczas latania celownik rakiet porusza sie pokazujac jak ona poleci gdy jestesmy w ruchu to tam i tak rakieta leci pelnym arcadem, tam gdzie jest srodek celowniak to tam ona leci...), wystarczy zrobic strefy 1/2/3 badz 4 w zaleznosci od ilosci mcomow, wstawic zabojca granice mapy/strefy, podac lekkie pojazdy i udostepnic za FREE, jak widac to zbyt trudne. Do gry jest wiele fajnych pomyslow jak np. na tej ksiezycowej mape wstawic do z11 i tego drugiego zamiast namierzania laserowego - REFLEKTOR oswietlajacy wroga
Bonus - to do dzis nie jest naprawione, http://i.imgur.com/uGCbv.jpg coz laseczki wazniejsze niz giereczki :>
Cóż, konsole to od paru lat priorytetowy rynek dla niemal każdego producenta, bo po prostu zapewniają większą sprzedaż. Jedynie Blizzard twardo trzyma się pecetów.
@Stra Moldas
A czego się spodziewałeś. Dla EA jest tylko jedno ważne: money money money!
[13] No chyba nie powiesz, że głównymi platformami dla BF3 miały być konsole?
[14] Baa, z tego co słyszałem - dostępna dla każdej klasy + różne rodzaje amunicji (m.in. wybuchowa) - i z tego co rozumiem, będziesz mógł biegać szturmowcem i nakur**ać pojazdy :/ Ciężko będzie z balansem
@Ograniacz -> Do poprawy są:
-bronie (przed patchem każdy biegał z m16a3, a po masa ludzi biega z m16a3 i m416 only, niektóre bronie supporta są beznadziejne-przykład RKM Typ 88, a LSAT i l86a2 to najbardziej używane bronie) skoro każdy gra tylko tym to po co się "męczyli" i robili 10 innych modeli broni ? Lepiej zostawić tylko te 4 najbardziej zabójcze.
-siedząc w Humvee lub Vodniku potrafi mnie zabić... ogień
-wspomniane hitboxy-nie tylko ja na to narzekam, na serwerach już wiele razy widziałem rozmowy na ten temat, więc to nie jest tylko MÓJ wymysł
-drzewa-szczególnie na Seine Crossing powalone drzewo da sie przestrzelić ale przeskoczyć już się nie da, a wysokość ma taką jak normalny murek, nawet w liściach da się zablokować
-na mapie Kharg Island na fladze B skacząc po skałach nagle... ginę i co się wyświetla ? PECH-bez komentarza. To samo jest na Metrze chodząc po schodach.
-mundury albo jak kto woli kamuflaż nadal nie zawsze jest zapamiętywany-od roku nie mogą tego naprawić ?
-po wypuszczeniu flar w helikopterze lub samolocie rakiety i tak potrafią trafić w cel
A co do "to nie jest wina hitboxów tylko obliczania trajektori i opoznienia kul przez twojego PC a nie przez SERWER" to chyba nie trafiłeś bo mój PC jeszcze BF ciągnie, ping też mam niski-próbuj dalej.
>> po wypuszczeniu flar w helikopterze lub samolocie rakiety i tak potrafią trafić w cel
To normalne - powalcz trochę AA (najlepiej ze strony USA - jest łatwiej to opanować) zobaczysz jak to działa - AA Cię namierza, wyrzucasz flary - AA obraca na chwilę wieżę, aby "zerwać" namierzanie flar i natychmiast znów Cie namierza wystrzeliwując rakiety zaraz po Twoich flarach. Jeżeli uciekasz, a operator AA wystrzeli rakiety "na granicy celownika" (nie wiem jak to opisać - trzeba pograć i samemu przećwiczyć) to istnieje szansa, że rakiety ominą flary i dopadną Ciebie - wyczucie czasu i celowanie to podstawa. O dziwo na samoloty lepiej działa - szybciej oddalają sie od flar ... zależy tez od wzajemnego położenia AA - flary - samolot/helikopter.
Większość pilotów lekceważy AA ... ZWYKLE słusznie, ale nie zawsze to dobre rozwiązanie ;) Jeśli flary Cię nie chronią przed rakietami - tzn. ten kto wystrzeliwuje rakiety, wie jak to robić ...
ohhu --> To chyba oczywiste. Po tym jak Battlefield 1943, na samego Xboxa 360 sprzedal sie chyba w 3 czy 4 milionach, to konsole są dla tej serii priorytetem.
Haszon nie zapominaj ze 43 mial byc tez i dla PC - potem go skasowali, malutka gra bo 3 klasy, 4 mapy, pare pojazdow, silnik BC i poszlo do kosza...
@up taaa, nabrali kasy za preordery, później grę skasowali i musieli oddawać ludziom pieniądze-istna parodia.