Might & Magic: Heroes VI – Dungeon | PC
Czemu daliście Black Hole jako producenta a nie Limbic Entertainment (tego od tych 2 pożal się boże dodatków)??
Ani Black Hole, ani Limbic przy tym nie pracują, ten dodatek wyjdzie spod rąk programistów firmy Virtuos, która do tej pory zajmowała się... artworkami do DLC :)
To też pewnie będzie taki pożal się Boże dodatek. No może odrobinkę lepszy, bo nowe miasto. Ale kampania pewnie z dwóch planszy. :D
Ten dodatek musi posiadać bogatszą zawartość niż wcześniejsze DLC ponieważ jest dodatkiem samodzielnym, nie wymaga podstawki.
Ta, a tą bogatszą zawartością są pliki niezbędne do samodzielnego działania gry :D
Ja nie jestem tam pesymistycznie nastawiony. Ubisoft pokazał jakie ma podejście do gracza, ale w tym przypadku liczę na co najmniej pięć map kampanii Elfów, skoro poprzednie frakcje tyle miały... Poza tym jako samodzielny dodatek musi mieć czym przyciągnąć klienta, bo ten po kupieniu nie będzie mógł odpalić innych mapek, jak to było w przypadku DLC (zakładając że kupi go ktoś nieposiadający podstawki, ale podejrzewam że to będzie margines).
Tak czy inaczej ja zapewne kupię, chętnie zobaczę nową rasę, szkoda że podobno ma nie być kompatybilna z podstawką, tzn, nie będzie się nimi dało w niej grać na tamtych mapach.
Jakby nie patrzeć w H5 też mapy z podstawki nie były dostępne w Dzikich Hordach. :)
Były, wystarczyło pobrać z sieci kilka megabajtów, które odblokowywały mapy i kampanie z podstawki i pierwszego dodatku. Poza tym Dzikie Hordy to najlepszy dodatek do Heroesa w historii, on byłby sam w sobie bardzo dobrym heroesem, inna liga niż cały Heroes 6, niestety.
Poza tym jeżeli już porównywać te dodatki, to w DH kampanii było sporo, mapek również :)
No tak, ale jak zapewne zauważyłeś z doświadczenia. Dzisiaj nie robi się długich gier. Dzisiaj robi się gry krótkie i dużo części, żeby w chuj zarobić na byle czym.
To fakt, ale znowu nie przesadzajmy, dodatek musi oferować więcej niż DLC, nawet jeżeli to ubisoft :)
Witam czy ktoś może wie, czy do dodatku są potrzebne potrzebne wersje Heroes VI czy zawiera już całość (poprzednie części)?
Ten dodatek jest samodzielny, nie wymaga Heroesa 6, jednak nie zawiera w sobie tego co było w Heroesie 6.
Czyli trzeba czekać aż zrobią wydanie 3 w 1?!
Takie coś wyjdzie razem z dodatkiem, cena około 150 złotych
Complete Edition gry Might & Magic Heroes VI zawiera:
Grę Might & Magic Heroes VI
Dodatek Pirates of the Savage Sea (DLC)
Dodatek Danse Macabre (DLC)
Samodzielny dodatek Cienie Mroku
I myślę, że to się opłaca, ponieważ DLC swoje kosztowały :)
@Mutant z Krainy OZ Oj opłaca się tylko ciekawe kiedy wyjdzie :)
Ma wyjść tego samego dnia co dodatek Cienie Mroku, czyli 28 lutego :)
Można już składać zamówienia przedpremierowe.
Patrz jaki mundrolek się znalazł. Wpisał w google translate i myśli, że jest fajny, bo zhejcił tłumaczenie. Otóż gówno prawda drogi panie. Shade to zarówno cień jak odcień. Zależnie od kontekstu. W tym przypadku jest to cień. Jak nie wiesz to się nie wymądrzaj proszę, bo jak czytam takie komentarze to mi się szkoda robi tego narodu.
Dlaczego w maju? Jak patrzyłem na początku stycznia to miał być w marcu!
Jak dla mnie tragedia, 3D pomimo,że trochę zepsuli 4 część to i tak wymiatało ,a ubisoft ??? niczego nie dokonał chociaż było tak głośną,że w projekcie doradzali fani ? co dla mnie wydaje się śmieszne. Jak na razie gra bardzo przeciętna i grafika męcząca dla oka. Nie polecam bo raczej to będzie kolejny zawód.
Luk-@ ty sam nie wiesz co piszesz grafika męcząca dla oka dobre. Dla mnie VI jest najlepszą odsłoną w historii Herołs-ów i mam nadzieję, że ten dodatek w końcu doczeka się premiery 2 maja.
Chodź się poprawiła w porwaniu do 5 części to jeszcze wow stylizacja się rzuca w oczy, a gra dobra na jedne popołudnie bo nie ma wiele możliwość szczególnie że mapy są bardzo ubogie w zamki.
Graficznie szóstka jest najładniejsza, to niepodważalny fakt, ale jeżeli idzie o zawartość gry i jej mechanikę, to jest słabo niestety.
Czeka się teraz na dodatek z Lochami, a przecież poza nowymi jednostkami nic się nie zmieni, bohaterowie lochu będą ciągle tak samo wyszkoleni jak bohaterowie przystani, bo rozwój bohatera jest zepsuty, produkuje się armię klonów.
@berial6
Źle tłumaczysz ! Nie odcienie mroku a okulary przeciwsłoneczne mroku.
Cienie Mroku to tautologia, więc mimo wszystko tłumaczenie jest złe.
Och dobrze, że gram wysyła grę w poniedziałek więc będzie w co grać w majowy długi weekend.
Ej kurde co nagle ten dodatek ma mniejsze wymagania niż podstawka?
Super vegeta ja tam widzę większe niż mniejsze. Bo dla mnie 9800GTX jest mocniejszy od 8800GTX co prawda ramu mniej potrzebuje dodatek, ale nic więcej.
Dzieńdobry mam pewien problem, otóż kupiłem już jakiś czas temu Edycję kolekcjonerską Heroes VI, a dziś dodatek Cienie Mroku, a mój problem jest taki: gra i dodatek funkcjonują jako coś innego nie wiem co mogę zrobić wygląda to tak, że gdy mam zainstalowaną grę nie mam dodatku, a gdy dodatek nie mam gry. Nierozumiem czemu tak jest, gdyby ktoś mi mógł powiedzieć co zrobić i czy polecanie pisać do POMOCY Ubisoftu?
SirNikolas77140 nie wiem jak ci pomóc, ale ja takiego problemu nie mam a już od wczoraj gram. Ja po wejściu do gry tak jak to było z tymi DLC, że w samej grze wprowadziłem klucz i aktywowałem ją i żadnych problemów nie miałem, a jak jakieś masz to napisz do UBI. Z drugiej strony zapowiada się niezły dodatek i zarazem dość długi, a co ciekawe Raelag mówiący głosem pana Boberka nieźle :) Jak by ktoś chciał mam klucz do oddania na 100szt złota i 5x torped do Silent Hunter Online.
Pisałem już wczoraj do pomocy ubisoftu, mam nadzieje, że mój problme się rozwiąże, piszę dlatego bo jestem cziekaw czy ktoś jeszcze ma lub miał podobny problem.
SirNikolas77140 ja mam dokładnie tak samo, próbowałem odblokować podstawowe kampanie w instalce Cieni Mroku, ale wpisałem klucz i nic się nie stało, ciągle mam tą pozycję jako 'odblokuj' w menu 'odblokuj zawartość' :( daj znać, co Ci ubi odpowie :)
Premiera jutro, pewnie gra będzie działać dopiero po wydaniu zapowiedzianej łatki 2.1
xardas96 a posiadasz kompletną edycję?, bo tam tylko taka jest wymagana do aktywacji. Ja np: podstawkę zainstalowałem i potem Cienie Mroku i tylko kluczyk wpisałem do aktywacji dodatku i mi poza 2 DLC, bo ich nie instalowałem wszystko gra i buczy więc dziwna sprawa u was wygląda.
Mutant z Krainy OZ a nie prawda, bo ja już od poniedziałku gram aż miło i wszystko gra i buczy a oto zdjęcie z pierwszej misji Nekromantów http://img690.imageshack.us/img690/7697/homm620130501110352.png
Podstawkę mam z Might & Magic World (razem z 2 DLC), z patchem 1.8, który mi się zainstalował z UPlaya
Mi w grze widnieje wersja 2.0.0, ale mam nadzieję, że dzisiaj wam będzie działać. Z drugiej strony ja to miałem lekki zgryz z tymi bonusami w przedsprzedaży niby nic wielkiego, ale zawsze. muve mi zawsze tego typu kody wysyła drogą e-mailową a tu gram całkowicie inną drogą. Gdybym wyrzucił fakturkę to bym guzik miał a nie bonusy, bo z fakturki trzeba było wpisać kod a dopiero potem było można ściągnąć kody trochu to dziwne. Ale za to warto było dla Belketha sporo lepszy od wykupionego Veyera.
@Petrosdbz20 Mi się wydaje że to jest pleonazm, ale mogę się mylić...
I standardowo premiera jest - Complete Edition kupione - grać się nie da ... Cały dzień CONFLUX nie działał a jak zadziałał to wywaliło i ściągneło patch 2gb tylko po to żeby na 99% wywalić błąd - i tak już 3 razy. Sorry, ale kupiłem Fallouta 3 i musiałem grać na piracie bo orginał nie działał, po którymś tam patchu, SimCity - szkoda gadać i teraz Heroes 6 ... szczerze powiedziawszy to piraci mają lepszych "speców" żeby wszystko działało niż firmy, które tworzą swoje gry! I niestety, ale poza Blizzardem to niech reszta się jednak nie zabiera za jakieś tam Uplaye, Originy i inne gów.... i nich robi normalne instalki inaczej szybciej pogramy w piraty niz w oryginały/
Przepraszam, mam takie pytanie, czy poprawnie aktualizuje się wam ów gra? Mi wyskakuje błąd (Ubi pomoc pisali, że mam czekać do premiery [2 maja]), dziś jest trzeci i nadal mam błąd.
Automatyczne patchowanie nie działa, pobierz patcha z tego linku http://static2.cdn.ubi.com/patches/HOMM6/hmm6_2.1_pol.exe
@Mutant z Krainy OZ- po zaktualizowaniu od ciebie działa mi tak jak wcześniej tylko dodatek :(
Instalowałeś dodatek z płyty? Ja odblokowałem go z poziomu podstawki, tak samo jak poprzednie DLC. W menu głównym jest guzik "odblokuj zawartość" (czy jakoś tak) tam wpisałem cdkey dodatku cienie mroku i odpalam go tak samo jak wcześniejsze DLC, z poziomu gry podstawowej.
Patch 2.1 to nic innego jak dodatek w nim zawarty, zainstaluj z tego linka co ci podałem wyżej, załącz grę podstawową i odblokuj dodatek tak jak napisałem i powinno działać wszystko.
Potwierdzam, działa tylko dodatek, kampanie z podstawki są niedostępne, po wpisaniu klucza z podstawki, w celu odblokowania pojawia się komunikat, że klucz został już wykorzystany
Widać, że nie tylko my mamy taki problem:
http://forums.ubi.com/showthread.php/768324-Might-amp-Magic-Heroes-VI-Gold-Edition
http://steamcommunity.com/app/48220/discussions/0/810923580556067311/#p18
Jeśli jakaś dobra dusza nie potrzebuje kodu z pudełka do gry Duel of Champions będę wdzięczny za podarowanie mi go.
Jeśli jakaś dobra dusza nie potrzebuje kodu z pudełka do gry Duel of Champions będę wdzięczny za podarowanie mi go na [email protected]
Nie kupować niedziałającego scierwa! Skorzystac z alternatywnych zrodel - radzi wam poszkodowany oryginalny użytkownik
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10560038&N=1
Kiss o czym ty człowieku pitolisz ? Teraz jest jak w najlepszym porządku nawet w Uplay-u wszystkie osiągnięcia i grafiki są. Ja co prawda pykam już od poniedziałku i nie miałem problemów poza gdzieniegdzie wciśniętymi dialogami Niemieckimi. Więc jak najbardziej się opłaca nabyć, a najlepiej tym którzy jeszcze nie grali w Heroes VI to wtedy Kompletną Edycję, bo trochu taniej wyjdzie niż osobno.
http://forums.ubi.com/showthread.php/295256-BUGLIST-Please-report-bugs-here/page286
http://forums.ubi.com/showthread.php/752258-New-Release-Date/page8
"nie miałem problemów poza gdzieniegdzie wciśniętymi dialogami Niemieckimi"
lol:D
Potwierdzam. Wczoraj spaczowałem grę, nabyłem dodatek - i po ok. 20 minutach grania zaliczyłem freeze podczas scenki otwierającej kampanię i "bitewny black screen". Czyli to, co miało być naprawione w najnowszym paczu, zostało bez zmian. Przynajmniej u mnie :/
Nie wiem jeszcze, jak z miastami, bo na razie mam jedno i wchodzę do niego bez problemu. Jak na razie.
Ja mam dokładnie to samo z:black screenami" - mam nVidie i wróciłem do sterowników 301.42 - black screeny znikneły przynajmniej wczoraj
GimbusomNIE - zajrzyj tutaj https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12349623&N=1 przeczytaj posty alexa [146] i [148] i spróbuj jego sposobu, może coś zdziałasz bez konieczności powrotu do archaicznych sterowników.
Czy mi się wydzaje czy wywalili ten patch 2gb, teraz mi wogóle heroes nie działa :(
Jest udało się! Pobawiłem się troche 10x przeinstalowałem ale działa!
Od samego początku 6-stka jest jedną wielką niedoróbką sprzedawaną za niemałe pieniądze. Niezoptymalizowana a przez to praktycznie niegrywalna, niezależnie od patchy, które jedno naprawiają to psują co innego. Mój komp, który na wysokich ustawieniach radzi sobie bez problemu z FC3, BF3 pada regularnie po kilku, kilkunastu minutach od włączenia MMH VI. Śmiech na sali i totalna kompromitacja dla programistów tej gry. Szkoda tylko grafików bo zrobili niezłą robotę, fajne stwory, fajni bohaterowie ale suma sumarum najbardziej frustrująca gra ostatnich lat. Dobrze, że mamy chociaż Duel of Champions.
w dodatku po przejściu 1 misji klikam misję na 2 misję ale się nie odpala wyskakuje tylko czarny ekran z rączką i słychać muzykę , mam radeona - wie ktoś co zrobić ??
Z każdej Części herosa 2 są godne Polecenia 3 i 5. IV To już nie to samo co było w V
ipxxion maiłem taki sam problem pomogło mi włączenie gry w trybie zgodności z systemem windows 7.
Witam panowie, powinniście mieć tam kod jednorazowy do gry Duel of Champions, jeżeli jest to wam zbędne i nie używacie tego, bo nie macie zamiaru grać w Duel of champions, będę wdzięczny za wysłanie mi go na Maila [email protected] :).
Będę Do zgodnie wdzięczny, pozdrawiam :)!
@Toorree - eee ..... że co ? Powodzenia na maturze albo testach gimnazjalnych :D
Witam serdecznie, gdyby ktoś posiadał zbędny kod do karcianki Duel of Champions i mógłby go przekazać osobie aktywnej w tej grze, to chętnie przyjmę na [email protected]
Byłbym wdzięczny!
Witam serdecznie, gdyby ktoś miał kod do karcianki Duel of Champions na talie kart bardzo prosiłbym o kontakt na mail: [email protected] - napewno się dogadamy : )
POST:
Cześć wszystkim, tak samo jak u góry jeżeli ktoś by był na tyle dobrym samarytaninem, i kod z gry Duel of Champions nie byłby mu potrzebny.Prosiłbym o kontakt na mail:[email protected] , z góry dziękuje :)
[link]
Ciekawy gameply z gry zapraszam chętnych :)
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=sLASvbCKUkU
zapraszam :)
Nie wiem czy zauważyliście ale większość gier które przeszły do historii i stały się klasykiem w swoim gatunku były robione w formacie 2D.Przejście tychże produkcji w 3D już nie zrobiło na nikim wrażenia.Ciekawe dokąd będą produkować wyżej widoczną serię,nic nowego już się raczej nie wymyśli jedynie grafika może się zmieniać nie wyobrażam sobie że dojdzie do tego że będziemy mieli Might&Magic Heroes XV.Myslę że produkcja gier osiągnęła taki poziom że zaczyna już brakować pomysłów za ścianą do której to doszło już nic nie ma.
Myśle, ze ciekawych projektów jest masa. Niestety przemysł gier idzie teraz na masówke. Nie musi być ambitne i nowatorskie. Ma się dobrze sprzedać.
będzie mi to dzialac na takim komputerze== AMD FX-6100 Six-Core , 8g ram ddr3, geforce 9600gt??
Gralem w Heroes 2, uwielbialem 3, gralem w 4, 5, 6 ... i mam dosc. Tak jak mody na sukces czy fify 20xx.
Rozwijaja tylko grafike, ale dobry gameplay nadal tkwi w roku 1999/2000. Powiem krotko w tym miechu wlaczylem ten dodatek i nie chcialo mi sie grac, bo jest cos lepszego, tanszego i dajacego wiecej za mniej dla mnie jak Eador: MoBW. Ta gra to kierunek w ktorym powinna pojsc seria heroes, ba powinni ich wykupic i polaczyc sily, bo gra ma moc i przepelnia ja swiezosc pomyslow. Jedynie co mi brakuje w eadorze to bohaterow przechodzacych ze skillami w kampanii z misji do misji oraz mozliwosc zagrania inna 'rasa' niz ludzmi na starcie.
Wracajac do Heroes x6: Cienie Mroku po Eadorze - wszyscy bohaterowie odblokowuja ten sam bez mala szeroki wachlarz magii, skilli do uzycia w walce/ za maly rozwoj inwidualny jednostek/ rozwoj skilli powinien byc ograniczony do 3 podczas levelowania i scisle wyodrebniony na podstawie klasy bohatera/ zamek i prowincja ma za malo opcji rozbudowy/ mapa powinna miec wyodrebnione jednostki terytorialne produkujace okreslone dobra i skrywajaca kazda ukryte podlokacje/ za duzo zamkow na mapie.
Tak czy inaczej jako dlugoletni gracz gdybym mial marzyc o Heroes 7 to chialbym, aby byla taka jak Eador: MoBW!
xao, masz rację odnośnie MMH6. Co do Eador to z początku też byłem zachwycony ale ta gra jest dla mnie zbyt schematyczna. Mapa - plaster miodu, nie kojarzy mi się ze światem fantasy a raczej z jakąś tabletową turówką w stylu King's Bounty online. W prowincjach w kółko to samo, bunty poddanych, eksploracja krypt. Nie czuję dreszczyku przygody, jakiejś niepewności tego co spotkam w dalszych zakątkach krainy, bo wszystko jest w 99% przewidywalne. Heroes, szczególnie części 2, 3, 4 pod tym względem rządzą i są, póki co, nie do pobicia.
Heroes VI - największy bug w historii gier komputerowych.
Nudzi mnie ( a nawet wkurza) to ciągłe ględzenie że "Hero III najlepsze, VI jest do dupy jak inne z wyjątkiem III i może V", Szóstka jest niczego sobie, mi osobiście miło się w nią grało. Dodatek jest jak dla mnie w porządku, co fakt fajnie byłoby doczekać się dodatku elfów i krasnoludów, zamiast kolejnego DLC o niczym. Dla mnie VI+cienie=8.33/10.
Niezłe są też bronie rodowe w dodatku (zresztą chyba najlepsze w całej VI), dziwne że nikt ich nie zamieścił razem z parametrami. Więc podam ja:
spoiler start
Ostrze Równowagi - 1 mapa Mrocznych - miecz dobry dla wojów z dużą ilością umiejętności krwi i łez oraz wysoką reputacją
lvl 1 - atak + 4
lvl 2 - Ostrze Równowagi -umiejętności krwi i łez (aktywne i pasywne) są skuteczniejsze. Premia zależy od poziomu reputacji, nie od jej kierunku - np. 2 poz rep. krwi daje mocne premie zarówno dla skilli krwi jak i łez.
lvl 3 - Wspólna Ścieżka - przez pierwsze 4 tury bohater może korzystać z umiejętności obu reputacji 1-poziomowych.
lvl 4 - obrona + 4
lvl 5 - Dziennik Podróżny = przez pierwsze 4 tury bohater może korzystać ze wszystkich umiejętności obu reputacji
spoiler stop
na razie tyle...
Szóstka jest niczego sobie, mi osobiście miło się w nią grało.
I to akurat jest minus a nie plus, bo w poprzednie części heroesów się nie grało miło, ale miło gra. Tymczasem szóstka jest grą na raz, przejdziesz kampanie, pojedynczych mapek jest kilka, i nie ma co więcej gry odpalać.
Siłą serii Heroes zawsze było to, że było w co grać, mapek było bardzo dużo, tutaj mamy kilkanaście map, z czego połowa to mapy przeniesione z kampanii.
Mutant - ośmielę się z tobą nie zgodzić. Co fakt, VI jest częścią przy której spędziłem najwięcej czasu ( i nadal spędzam). i jakoś nie jestem przekonany o wyższości "starych" herosów nad tą. Nowe rozwiązania nie są takie złe :
-rozwój bohatera jest znacznie luźniejszy, bo możemy wybierać umiejętności z całego wachlarza, o ile w starszych było to ograniczone w aktualnej puli 4 zdolności.
- poprawiono grupowanie jednostek - zamiast 7 poziomów mamy 3 grupy. I dobrze, bo podstawowe tutaj są użyteczne, nawet jeśli masz już legendarne (zwłaszcza w dodatku) o ile w np. V , którą mam i nieco grałem (nie przypadła mi do gustu) jednostki 1 i 2 poz są niemal bezużyteczne, no chyba że masz ich w tysiącach.
- znormalizowane statystyki - pojęcia nie mam jak to w V było obliczane te morale, szczęście itp. , o tyle tutaj jest to ilość na 100 - szansa procentowa.
Zwrócę uwagę na to, że nie grałem dużo w legendarną III, ale ogrom czasu spędziłem w RTS - SpellForce 1 oraz 2 + dodatki w obu, Bitwa o Śródziemie 1 i 2 + dodatek, Age of Empires II, Tzar i Warcraft III + Throne.
Dodatkowo gdy uruchomiłem V, myślałem że nie będzie się AŻ tak różnić od VI ( szóstkę nabyłem wcześniej, lecz w piątkę trochę grałem jak byłem młodszy), ale nieźle mnie to zaskoczyło (niekoniecznie dobrze). Jak dla mnie VI jest nadwyraz udana, bowiem nie przepadam za turówkami, ale ta dla mnie jest OK. Dziękuję,
Ok, rozwój bohatera jest luźny, bo sami decydujemy o jego rozwoju, ale sytuacja wygląda tak, że kiedy gramy magiem inferna, to rozwijamy bohatera w ten sam sposób co bohatera magicznego twierdzy. Różnica polega tylko i wyłącznie na innej szkole magii. Poza tym cała reszta bohatera wygląda tak samo. Jeszcze gorzej sytuacja ma się w przypadku bohaterów mocy, którzy są absolutnie identyczni bez względu na rasę. Pod tym względem jest to gigantyczny krok wstecz względem piątki, a nawet poprzednich części, gdzie losowość talentów czyniła każdą rozgrywkę inną.
Grupowanie jednostek jest niestety potencjałem spieprzonym, bo o ile słabość niskopoziomowych jednostek w poprzednich seriach była uzasadniona (zwykłe mięso armatnie), to beznadziejna siła jednostek legendarnych z szóstki niczym nie jest wytłumaczona.
Legendarne jednostki praktycznie nic nie znaczą na polu bitwy, bo jest ich za mało a ich siła nie odstaje od jednostek elitarnych, które braki nadrabiają ilością.
Względem piątki jest też krok do tyłu pod względem jednostek czarujących. Nie wiem dlaczego zrezygnowano z ksiąg czarów magicznych jednostek.
Statystyki bohatera też są spieprzone, szczęście i morale liczone są procentowo, to jest dobry pomysł, ale nie wiadomo w jaki sposób atak bohatera wpływa na atak jednostek, a już w ogóle jego współczynnik obrony wpływa na jednostki w sposób chyba losowy. Taki pretorianin ma 5 obrony magicznej, z bohaterem, który tej obrony ma również 5, pretorianin zamiast mieć 10, ma coś w okolicy 20.
Także tutaj wcale nie jest różowo.
Szóstka ma bardzo duży potencjał, brakuje jednak zróżnicowania w rozwoju bohaterów, przede wszystkim jest za mało czarów, balansu jednostek, większej liczby miast i jednostek neutralnych. Sztuczna inteligencja jest słabsza niż w Heroesie, gdyby nie oszustwa z przyrostem jednostek, nie byłby w stanie poruszać się po mapie.
I na wszystkich bogów ze wszystkich heroesów, dlaczego jest tak mało map? Po prostu nie ma w co grać.
Męczy mnie ta dyskusja. Zupełnie jakby na tym forum były osoby które siłą chcą "udowodnić" wyższość starych części nad tą. Niemal żelazna logika - tak bo tak. Co fakt, wojownicy są identyczni, no w porządku, w teorii każdy ma równe szanse. A losowość talentów nie była fajna, bo niekiedy mogłeś dostać naprawdę skopane zdolności.
Przyznam, czarów jest ciut mało - tych użytecznych, bo reszta to tylko jakieś pierdołki.
W statystykach chodziło mi TYLKO o inicjatywę, morale i szczęście. Sam nie wiem jak obliczane są odporności, ale i tu jest zasada - im więcej pkt ma bohater, tym twardsze są jednostki, przy czym każdy kolejny punkt daje mniej % - w przeciwnym razie jednostki szybko stawały by się niezniszczalne.
Mutant, chyba nie grałeś dość długo by dotrzeć do momentów gdzie posiadanie legendarnej jednostki to być albo nie być. Mając mocnego bohater jesteś dzięki nim w stanie rozgromić wroga bez większych strat.
Mięso armatnie? OK, tylko jak mając tylko te jednostki (nawet w dużej liczbie), mogą obronić się przed chociażby tylko jednym oddziałem najpotężniejszej jednostki? Zginą po kilku rundach. Nigdy nie lubiłem marnować jednostek ( dobrze że tu można je wskrzeszać), zwłaszcza jeśli mam ich niewiele. I nie powiedział bym że legendarne są słabe - no chyba że masz je w proporcji 1 do 30, może wtedy. W epilogu posiadanie kilkudziesięciu legendarnych jest bardziej potrzebne niż tysiąc podstawowych czy paruset elitarnych. Głównie dlatego że są twarde, odporne i mają duże obrażenia bazowe, ew. jakieś inne potężne zdolności. A z ksiąg czarów jednostek zrezygnowano, bo jednostki mają własne zdolności i nie posiadają many. Zresztą dobrze że rozdzielili obrażenia na fizyczne i magiczne, bowiem niekiedy łatwiej jest zabić wroga czarami niż zwykłym orężem.
Balans poprawiono po patchan, ostatni to bodaj 2.1 (chyba), i wszystkie frakcje są do siebie zbliżone.
Mam dość kłócenia się o takie pierdoły. Jak dla mnie VI jest grą dobrą i żadne racje mnie do niej nie zniechęcą. BYE
tak bo tak
Jak to, przecież argumentuję swoje zdanie i to, wydaje mi się, całkiem solidnie.
Jeżeli tobie podoba się granie ciągle jednakowymi bohaterami, to w porządku. Może najlepiej byłoby po prostu zrezygnować z talentów i zostać tylko przy statystykach ataku i obrony, po co reszta :)
Losowość była według mnie właśnie w porządku, bo każda rozgrywka wyglądała inaczej i trzeba było sobie radzić tym, co jest.
Co do tego ile grałem, ukończyłem wszystkie kampanie, tak z podstawki jak i dlc i dodatku, wszystkie mapy i kilka scenariuszy z internetu. I na niewielu mapach jednostki legendarne były w ogóle przydatne, nie mówiąc o tym, żeby miały decydujące znaczenie. Od reszty jednostek odstają tylko punktami życia, reszta statystyk jest za niska. Szczególnie inicjatywa i zasięg ruchu leży. Brakuje legendarnym jednostkom mobilności na miarę smoków czy aniołów z poprzednich części, gdzie w pierwszej turze mogły dolecieć niemal w każdy zakątek pola bitwy.
Tutaj legendarne poruszają się tak samo jak elitarne, jest ich za mało i są za słabe by można je było rzucić w wir walki jak to miało miejsce w poprzednich częściach.
Rozdzielenie obrony i ataku na magiczny i fizyczny to jedna z lepszych nowości tej części, bardzo dobry pomysł, gdyby reszta była dopracowana to gra byłaby znacznie ciekawsza. Jest niedorobiona, zbyt wiele zostało potraktowane po łebkach i okrojone względem starszych części. Mnie najbardziej podoba się piątka, mimo że na trójce się wychowałem i grałem w nią przez wiele lat.
W szóstkę też się gra nieźle, ale po prostu nie ma na czym, nie ma generatora map losowych, edytor jest tak skomplikowany, że map w sieci jest niewiele, a jeszcze mniej jest ciekawych. Gra po prostu została zabita już na starcie tak skąpą zawartością.
Jeszcze dopisze co jest dla mnie istotne a nie podkreśliłem tego. Z tym brakiem rozróżnienia wśród bohaterów rozchodzi mi się najbardziej o krok wstecz względem piątki, w której każda rasa miała sporo talentów unikatowych, co znacznie bardziej urozmaicało rozgrywkę. W szóstce ukrócili to do wyboru dwóch talentów ze ścieżki łez bądź krwi, i do zdolności aktywowanej podczas walki, która niby jest dla każdej rasy unikatowa, ale nabija się sama wraz z awansem co też z czasem nudzi i też jest okrojone względem talentów rasowych z piątki.
W piątce wśród podstawowych talentów jak szczęście czy logistyka, trafiały się zdolności, które były dostępne tylko dla konkretnej rasy. Poza tym już ta wspomniana logistyka w piątce rozbudowana była na kilka talentów, a w szóstce jest to jedna ikonka. Przydatnych zdolności w szóstce jest grupa, potem podczas awansu trzeba na siłę wybierać z grupy badziewia, z czego i tak się nie korzysta.
O MY GOD...
znowu to samo.
chyba za wszelką cenę chcesz mi udowodnić nie przebierając w argumentach że ta część jest do dupy.
wszystko porównujesz albo do III z zeszłego tysiąclecia, albo do 5 z 2007.
Zauważ że dzisiaj jest nieco inne podejście do gier jak parę lat temu a dokładniej sprzed 2007, który był chyba przełomowym rokiem w przemyśle gier, tak uważam...
to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...
Świat poszedł nieco do przodu, kolejne części z różnych serii ulegają zmianom, zwykle sporym (z wyjątkiem Cod, TES czy AC). Z tego co ja wiem i grałem, Wiedźmin 2 diametralnie różni się od Wiedźmina 1, i mimo wszystko oba tytuły są znakomite.
Założyłbym się że niektórzy po prostu hejtują/opluwają/zaniżają oceny chyba tylko dla swojego własnego, pozbawionym logiki rozumowaniu - i tyle.
"Przydatnych zdolności w szóstce jest grupa, potem podczas awansu trzeba na siłę wybierać z grupy badziewia, z czego i tak się nie korzysta." - a kto ci każe zaraz po awansie szastać punktami na lewo i prawo? Zachowaj je na wyższe poziomy gdy zostaną odblokowane lepsze umiejętności. Ja tak robię i nie mam problemów.
Wybacz ale nie przekonasz mnie że V czy III są "Ubersuper" Zresztą, nigdy nie przepadałem za grami turowymi, z wyjątkiem LOTR Trzeciej Ery.
"Tutaj legendarne poruszają się tak samo jak elitarne, jest ich za mało i są za słabe by można je było rzucić w wir walki jak to miało miejsce w poprzednich częściach." - no ja nie wiem - w V jak wrypałem oddział legendarny w wir walki to szybko się z nim pożegnałem. Nie widzę sensu by się produkować i wyjaśniać, że w tej części nie należy po prostu szarżować niczym Rohirrimowie na pikinierów Uruk-Hai, tylko poczekać na luki i wyżynać wszystkich jeden po drugim. Leg mając min. 3x tyle życia co elitarne całkiem dobrze nadają się do absorbowania ciosów, jeśli te najdą.
I nie obchodzi mnie co ty uważasz, co było w III czy V inne. Zmienili - trudno, to jest postęp, bo w przeciwnym razie dostajesz takie Call of Duty wałkowane co roku - nie ma rozczarowań, ale nie ma też fajerwerków.
W każdym razie VI jest udana, jakby nie patrzeć. Oczywiście nie dla zatwardziałych, którzy mają pretensje na zmiany, której wyjściowo nie robią z rozgrywki chaotycznego rozgardiaszu.
Mam już dość, to zmierza donikąd. W pierwszym komentarzu po prostu oceniłem grę, bardzo ogólne podsumowałem że mi się podoba, a ty jak jakiś maniak przytaczasz że stare części są lepsze. ??? Po co?
Zresztą, głupie pytanie. Odpuść sobie, bo ja już sobie darowałem...
Nie bądź hipokrytą, ja do ciebie grzecznie a ty na mnie z krzykiem.
to jak kłótnia z fanatykiem, jeśli nie uważasz jak on, opluje ciebie i spróbuje po prostu zmieszać z gównem...
Przeczytaj swoje i moje posty i zobacz, kto jest fanatykiem i kto pluje i obraża. Zauważ, że to ty bronisz jak lew szóstkę, ja tylko przedstawiam swoje zdanie i pokazuję co według mnie jest skopane i gorsze.
Nie oczekuję, że szóstka ma być klonem poprzedniczki, bo nie o to chodzi. Ale chciałbym, żeby zmiany były na lepsze a nie na gorsze, a w szóstce wiele jest pozmieniane na minus. Gra jest niedopracowana, szczęście, że z kolejnymi patchami było nieco lepiej, ale najważniejszych elementów patchem poprawić się nie da, trzeba by poważnych zmian w mechanice gry.
Obecne czasy niczego tutaj nie tłumaczą, skoro gra sprzed piętnastu lat (!!) jest lepsza/bardziej dopracowana niemal pod każdym względem - no, poza grafiką - od gry z 2011 to jest coś nie tak.
Piszę z perspektywy osoby, która we wszystkie części grała bardzo długo, wszystkim poświęciła setki godzin i poznała wszystkie części na wylot.
Do niczego cię nie przekonuje, bo po co miałbym to robić, ty przedstawiasz swoją opinię, ja przedstawiam swoją. Ty nie przepadasz za strategiami turowymi, nie podchodzisz do tematu jak ja. Jak pisałem wcześniej, szóstka ma potencjał, nie jest grą do dupy, jest po prostu słabsza, co się czuje i co dla każdego fana ma znaczenie. Dla zwykłego gracza może to być nieznaczące, ale ktoś, kto czeka na grę od samych mglistych zapowiedzi sprzed kilku lat, dostając produkt słabszy od poprzednich czuje się rozczarowany.
Drugi raz jak podchodzę do tej gry. Czekałem aż ją połatają i wyjdzie kilka dodatków.
Za wuja nie mogę przeboleć tego co zrobili z bohaterami. Tak to się gra nawet przyjemnie (bitwy, cooldown zaklęć) ale jak mam wybierać jakieś umiejętności to mnie wuj strzela. Bida z nędzą.
H6 powinien wyjść na konsole. Dostawał by same 11/10.
Kiedy H7? Słyszał ktoś jakieś plotki?
2 kampanie, 8 misji, nowa frakcja, kila nowych jednostek tak powinien wyglądać pełno prawny dodatek a nie jak te dwa poprzednie biedne 2 misjowe kampanie i zero nowości... Tu i tak nie jest tak kolorowo jakby mogło być. Przegadane głupie dialogi, wrogowie zalewający nas klonami, kiepska historia, jedyne co można uznać na plus to pięknie wykończona animacja jednostek, muzyka i to chyba na tyle. Ukończenie dodatku na 100% zajeło mi około 20h.
Nie polecam wiernym fanom starych dobrych Herosów, choć pewnie i tak w to zagrają.
Ja już kończe z szóstką raz na dobre, czekam na siódemkę, ale kto wie czy doczekam się takich części jak 3, 4 czy 5...
Trzeci dodatek i jednocześnie pierwszy, pełnoprawny który dodatkiem faktycznie można nazwać. Do dyspozycji otrzymujemy nową rasę,dwie rozwinięte(nareszcie) kampanie, znajome twarze z poprzednich odsłon serii, zmodyfikowane soundtracki z HoMM3 i parę innych bajerów które na dobrą sprawę mało kogo obchodzą. I tyle jeśli chodzi o plusy, to co najbardziej razi to przeciętna fabuła obu kampanii (pierwsza - odsłaniająca przeszłość Raelaga i mrocznych elfów znanych z części poprzedniej oraz druga - udaremnianie spisku Sandro, czyli powtórka z rozrywki pozbawiona polotu) oszpecona beznadziejnymi, często przekombinowanymi dialogami dotyczącymi uniwersum i silącymi się na bóg wie co - mam tu na myśli głównie kampanie Veina.
6/10