Co chciałbyś wiedzieć o grze Hitman: Rozgrzeszenie?
Czy jak wybiorę angielską wersje będę mógł włączyć polskie napisy jak ma to miejsce w Hitman: Sniper Challenge ?
Czy gra odpali na XP-ekach i czy skradankowy tryb rozgrywki sprawia tyle frajdy co w Hitman Blood Money? Jak w rozgrywce sprawdza się korzystanie z przypadkowych przedmiotów w celu zabijania? Działa to płynnie, interaktywnie czy jest raczej wymuszone?
I jaki jest sens robienia pełnego spolszczenia? Czy głos Pawła Małaszyńskiego (do którego nic nie mam) nie będzie brzmiał po prostu sztucznie?
Czy każdy z trybów trudności jest odpowiednio wyważony? Da się odczuć jakiś przeskok z normalnego poziomu na trudny?
Czy w grze czuć klimat poprzednich części? Czy jest to duchowy spadkobierca?
Czy ta gra to nadal stary dobry Hitman, którego wszyscy znamy, czy jest to odskocznia od ogólnego założenia serii, tak jak to było w przypadku Splinter Cell: Conviction, że gra ze skradanki stała się strzelanką TPP? Czy da się tu odczuć klimat Hitmana, że jesteśmy płatnym zabójcą, mamy zleceni i możemy je wykonać w ustalony przez nas sposób, gdyż w Blood Money każdą misję można było przejść na kilka różnych sposobów?
Czy podobnie jak w BM mozna poprawiac sobie ekwipunek? Dodac tlumik do broni, powiekszyc ilosc min, jesli tak to za co zdobywa sie walute do ulepszen
1. Ile ostatecznie będzie misji fabularnych w grze ?
2. Jak jest z optymalizacją gry na PC
3. Na jednym z filmików było widać jak Hitman wyciąga snajperkę "za pazuchy" czy to znaczy że nie będzie już noszenia tej broni w walizce ?
Wszyscy zawsze traktują hitmana tak, jakby jedynym słusznym przejściem gry było skradanie się i przemykanie niezauważonym przez misje. Ja, prócz przechodzenia misji jak najbardziej po cichu, lubiłem także przejść grę w stylu "rambo", często nie zważając nawet na to kogo i po co zabijam. Problem tkwił w tym, że nawet na najtrudniejszym poziomie trudności, przejście w taki sposób zwykle było bardzo proste.
Jak wygląda to w nadchodzącej części? Jak prezentuje się arsenał, z którego może skorzystać 47, a także jak wyglądają umiejętności naszego bohatera (mam na myśli tutaj np. żwyą tarczę, czy walkę na pięści dodane w Blood Money)?
Witam.
Czy to prawda, że David Bateson wrócił i podkłada głos pod Agenta 47
Jaki klimat trzyma muzyka?
Hitman Contracts miał...ambient? Silent Assassin coś zgoła innego (nie potrafię opisać, np. http://www.youtube.com/watch?v=nbA4tId4zSU ), do czego najbliżej jest ścieżce najnowszego Hitmana?
Ile rodzajów broni jest dostępnych w grze?
Czy jezeli kogos postrzele w tłów to czy na jego ubraniu jest krew/dziura? Jezeli tak, to czy to wplywa na przydatnosc takiego przebrania? Czy NPC zwracaja uwage np. na krew na przebraniu i jakos na to reaguja?
onsokumaru----> Tak David Bateson użyczy głosu w najnowszym Hitmanie
http://www.youtube.com/watch?v=4lPLEmnMBE8
Co oczywiście wiąże się i z moim pytaniem, a mianowicie czy będzie mozliwosc w polskiej wersji włączyć oryginalny angielskie głosy i polskie napisy ?
Będzie jakieś DLC do gry czy chociaż tu sobie dadzą spokój?
Czy da się zapisać grę w czasie misji i móc wrócić do tego momentu zapisu po ponownym uruchomieniu gry, czy trzeba od nowa przechodzić całą?
1. Jak Małaszyński się spisał (jeżeli macie zdubbingowaną wersję gry)?
2. Jaka optymalizacja?
3. W ile przeszliście grę?
jaki jest czas przejścia całej gry
Tylko co mi da pytanie jak nic zmienić się nie da, no ale dobra....
- Czy jest taka opcja, aby wyłączyć instynkt i podpowiedzi, ale nie uruchamiać najwyższego poziomu trudności
- Mniej więcej długość rozgrywki (może być przewidywana)
Czy zakończenie jest zamknięte czy mamy cliffhanger? Albo czy w jakiś inny sposób jest sugerowane powstanie szóstej części?
Mam kilka pytań:
1. Jak działa gra? Płynnie i bez spadków klatek (jak to w większości było w BM - była fantastycznie zoptymalizowana) czy może czuć, że ten silnik jest nieco 'cięższy' od poprzedników?
2. Jeśli chodzi o silnik graficzny to jak sprawuje się w tym Hitmanie? Poprzednie były bardzo sterylne i lekkie, pozbawione szczegółowych i skomplikowanych refleksów świetlnych. W tej części jest inaczej i przypomina bardziej Crysisa 2. Jak ten model oświetlenia sprawuje się w rozgrywce? Gra się z tym przyjemnie czy raczej czujemy, że to już nie jest to samo? Można poczuć jakikolwiek oldschool?
3. Jak sprawuje się polski dubbing? Czy głosy są odpowiednio wpasowane w tło? Czy pasują do postaci? I najważniejsze: czy nie psują doświadczenia z gry?
4. Jak często mamy do czynienia z misjami w nocy? Czy w tej części misje (w związku z porą dnia) są nastawione bardziej na skradanie typowe na przykład dla serii Splinter Cell czy sprytnego eliminowania przeciwników za pomocą trutek (i innych). Musimy być sprytni, czy raczej uważni i spostrzegawczy?
Liczę na odpowiedź. Ostatnia część bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i pokazała że można zrobić fenomenalną kontynuację dobrej produkcji nie zmieniając w 90% stylu rozgrywki. Mam wielkie nadzieje co do tego sequela. Pozdrówki.
[27] - bardzo dobre pytanie. Z jednej strony, o ile ta część będzie trzymała formę, to byłoby fajnie gdyby powstała kontynuacja, ale szkoda by było gdyby zrobiono z tego tasiemca. Chociaż wydaje mi się, że to raczej nie jest w typie IO Interactive. Oni wiedzą co robią.
Z zapowiedzi twórców wynikało, że w Absolution ma być bardzo dobra sztuczna inteligencja przeciwników więc mam pytanie -
Czy jeśli wrogowie zauważą naszego agenta 47 i przed nimi uciekniemy to szukają nas oni już do końca misji czy też po prostu są oni bardziej podejrzliwi?
I jeszcze takie pytanko
Czy w Absolution agent 47 posiada swoją kryjówkę do której możemy zaglądać po każdej misji i wybierać tam ekwipunek?
Czy za przejście misji bez wykrycia dostaje się jakąś nagrodę? I bardziej fabularnie: będzie jakaś wzmianka w grze o pochodzeniu hitmana bądź klonowaniu?
Chciałbym nawiązać do niedawno wydanej przez Rockstara gry - Max Payne 3. Który sposób rozgrywki daje lepsze efekty - rzucanie się przed siebie w stylu Rambo, czy też pozostawanie w ukryciu, chowanie się i sukcesywne podszczypywanie przeciwników? Jak działa system osłon? Który styl prowadzenia rozgrywki dają więcej satysfakcji? W MP3 z jednej strony co chwila trafiało się na jakieś nieporadności systemu osłon, a akcje w stylu Rambo w połowie przypadków kończyły się śmiercią.
W MP3 zdarzało się, że przez nieporadną pracę kamery ginęliśmy nie z własnej winy, ale dlatego, że "po prostu tak wyszło". Jak oceniacie jej pracę w najnowszym Hitmanie?
I ostatnia kwestia - czy rozgrywka jest wystarczająco zróżnicowana? Max Payne 3 został zbudowany w zasadzie na trzech fundamentach: strzelanina TPP, bullet-time i last man standing. Czy można liczyć na jakieś urozmaicenia, zagadki wymagające zaangażowania szarych komórek do ich rozwiązania? Jak bardzo zróżnicowane są lokacje? Czy nie macie wrażenia, że jakieś elementy gry mają w sobie niewykorzystany potencjał i można byłoby je zrobić dużo lepiej i "bardziej"?
Jak bardzo zróżnicowane są lokacje ? Każda misja = innej lokacji czy jak to wygląda ?
Jak się prezentuje AI przeciwników, oraz pozostałych postaci? Dobrze czy źle?
W gry z tej serii nie grało się dla fabuły, choć ta była i prezentowała zadowalający poziom, Agenta 47 prowadziło się głównie dla dowolności, swobody działania, jaką dawała nam gra w swoje ręce, jednak oś fabularna usprawiedliwiała naszą obecność w danej lokacji - dostajemy kontrakt od agencji. Jak wiadomo z zapowiedzi i po części z poprzednich odsłon Hitmana, 47 nie jest już związany z agencją... Jaki jest zatem główny jego cel w najnowszej odsłonie cyklu i skąd bierze on broń oraz informacje na temat następnych osób do zlikwidowania? Jednym słowem, jaki jest ogólny zarys fabularny, który pcha nas do przodu?
Czy w trybie Purist Mode nadal mozna 'zbierac' Instynkt i wykorzystywac go np. w celu ominiecia podejrzliwego NPC bedac w przebraniu jednego z jego kolegow po fachu? (tak jak np. w przebraniu policjanta 47 omija innych funkcjonariuszy zaslaniajac czesciowo twarz czapka). Wydaje sie to bardzo sensowne uzycie Instynktu, niezaleznie od poziomu trudnosci ktory sie wybralo.
Czy instynkt, system osłon i inne nowe elementy "zniszczą" serię Hitman tak jak Conviction zrobił z serią SC?
Mnie osobiście Conviction się podobał, ale Hitman ma zostać starym, dobrym Hitmanem... :/
Czy w trybie Contracts sa save'y/checkpointy? Czy trzeba caly kontrakt stworzyc/zrealizowac za jednym zamachem? Jak tryb Contracts ogolnie w Waszym odczuciu dziala? Bo sama idea genialna :]
Miodność. Sama miodność. Nie moge sie juz doczekac tej produkcji. Must have!
Czy NPC reaguja na krew, bron, stluczone szklo, etc. lezace na podlodze?