O usprawnieniach graficznych gry Need for Speed: Most Wanted na PC
"Posiadacze pecetów będą cieszyć się lepszą oprawą graficzną"
Ale mi nowość w grach...
Tylko dlaczego koleś na screenie ma kask? To już w ulicznych wyścigach tak dba się o bezpieczeństwo?
Można było się tego spodziewać .
Co do Win XP wcale nie jestem zdziwiony , było to pewne .
No tak, bo oczywiście grafika to najważniejszy element gry...
[1] - Powiedz to Dark Souls gdzie ustawien brak, w Darksider2 tez duzo ich nie bylo, za to w JSR i THPSHD nie mozna zmienic NIC, nawet rozdzialki czy zwiekszyc AA
[5] - obejrzyj sobie trailer Zombie z BO2 i porownaj go z trailerami FC3, BF3, Halo 4 - i co? Wlasnie to grafika buduje cala oprawe wizualna, nikt nie mowi ze grafika przedewszystkim, gra ma miec dobra grafike jak i dobry gameplay. Crysis 2 mimo ze wyglada dobrze to i sie w niego rownie dobrze gra przy wysokich ustawieniach, jak popatrze na Dark Souls to juz wole poczekac na trojke... Spojrz na to z drugiej strony co lepsze - konsolowe DS na PC czy zwalony port GTA4? Ja wybieram zwalony port GTA4 bo za rok bedzie sprzet ktory to udzwignie, w przypadku DS nawet za 5 lat nic sie nie zmieni
Powiedz to Dark Souls gdzie ustawien brak, w Darksider2 tez duzo ich nie bylo, za to w JSR i THPSHD nie mozna zmienic NIC, nawet rozdzialki czy zwiekszyc AA
Co z tego jak grafika na PC przez ostrość jest lepsza niż na konsole.
@Koktajl Mrożący Mózg Chwalić grafiką to się można było kiedyś albo w przypadku jakichś innowacyjnych rozwiązań, ale ta grafika to nic specjalnego, po prostu standard w dzisiejszych czasach, ale wiadomo że jak się nie ma czym chwalić, a faktycznie nie ma się czym chwalić, to trzeba się pochwalić grafiką, którą tworzy i tak dawno temu utworzony silnik...
@Koktajl Mrożący Mózg Zaskoczeniem byłoby dla mnie wprowadzenie jakiejś nowej ciekawej mechaniki rozgrywki, rozbudowanego systemu fizycznego, zaawansowanych niespotykanych nigdy wcześniej algorytmów sztucznej inteligencji, nieliniowość a tak? Pfff...Dzisiejsze gry są jak Barbie. Ładne na zewnątrz a puste w środku ; )
@BOOLOYOO A to dobre ;D
Snack3rS7 - sa takie gry ale przez to ze nie osiagaja sukcesow wielkich tytulow czesto sa nie kontynowane lub gorzej wypadaja mimo ze maja cos wlasnie nowego. Popatrz na strony typu reddit/wykop/digg, tam najszybciej dostac sie na strone glowna wystarczy jakis obrazek z netu ;)
Red Faction Gueurrilla mimo ze zdobyl i na PC wysokie oceny nie stal sie jakos popularny choc posiada to wlasnie jakas nowa mechanike, destrukcje ktora i tak przerasta dzisiejszego BFa ;), gra podobala jako caly produkt - sp i multi, jedna chyba z nielicznych gier ktora byla fajna na multi, a przeciez jest masa gier z multi ktory jest dorzucony na sile lub beznadziejnie zrobiony. Tytul skonczylem na konsoli ale na PC jest dopiero wersja HD :> ale w multi tez nikt nie gra :/. Chyba byla nawet dosc skillowa
@Koktajl Mrożący Mózg I być może o to właśnie chodzi! Trzeba skończyć z dziwacznym kierowaniem gier do wszystkich i dla wszystkich, po to są różne gatunki gier aby ludzie mogli wybrać co im się podoba a co nie, a jak mówią twórcy Most Wanted ma przyciągnąć do siebie zarówno obecnych fanów serii jak i nowych graczy a nawet zwolenników Burnout'a. Z takiego miksu nic dobrego nie może wyniknąć. Jak do tej pory gra odrzuca i fanów Burnouta i miłośników serii, więc chyba przyciąga tylko tą nową grupę...Jak gra jest trudna to niech jej już nie ułatwiają bo ktoś sobie nie poradzi, no to trudno jak sobie nie poradzi to sięgnie po kody albo inną grę...Jakoś kiedyś gry były trudne i się sprzedawały i nikt nie narzekał a teraz? Do kogo kieruje się te gry?
@KMM Pozwolisz, że będę się do Ciebie zwracał KMM...Ja nie cierpię gier dla casuali, no po prostu nie trawię takich gier, ale jak już zagram to nie robię afery że gra jest taka czy siaka bo nie do mnie jest ona kierowana, dlaczego więc gry tworzone dla prawdziwych graczy muszą przyciągać całą masę niedzielnych graczy? Zastanawiające jest to ze istnieje kategoria gier dla casuali a nie istnieje dla hardcore'ów, tylko po prostu normalna gra, a ta normalna gra również jest dla casuali i tacy ludzie jak ja nie mają czego dzisiaj szukać...
@KMM Od dzieciństwa obserwuje rynek gier komputerowych i wraz wiekiem moje zainteresowanie wirtualną rozrywką rośnie, a moja wiedza wciąż się poszerza, ostatnio doszedłem do pewnych ciekawych wniosków, mianowicie że na rynku panuje monopol, ale gatunkowy, mówiąc prościej sporo gier jest tworzonych na to samo kopyto a kolejne odsłony tego samego producenta niewiele się różnią. Weźmy tu za przykład Call Of Duty. Mechanika rozgrywki z COD4:MW stała się tak popularna, że inni producenci zaczęli się nią inspirować tworząc bardzo podobne do siebie tytuły jak Battlefield 3 czy nadchodzący Medal Of Honor:Warfighter już nawet Splinter Cell dostał elementy QTE...do czego to prowadzi? A no do tego że gry przestają się różnić a producenci rywalizują tylko i wyłącznie na sprzedaży tego samego lepiej zrobionego np. Need For Speed: The RUN otrzymał możliwość cofnięcia się w rozgrywce do checkpointu, bo jak przypuszczam twórcom spodobało się to z gry RACE DRIVER: GRID przez co zanika innowacyjność i kreatywność a przecież wiadomo że najbardziej cenione są gry których idea jest unikalna jak np. Portal, ciekawe pod względem fabuły czy zachowania sztucznej inteligencji.
@PitbullHans Dokładnie : ) Co gorsza Criterion Games będzie odpowiedzialny za każdą nową odsłonę NFS
Jak niszczyć- to wszystko nawet dobrą markę. Motto EA.
Kompletna bzdura i pr - marketing, a to o wymienili to STANDARD, wielka mi łaska...
Co by tu jeszcze spieprzyć? - Pomyślał dyrektor EA i... zaczął wcielać pomysł w życie