Ekipa GOLa na BN:
Matt >> TriasZdrajca#2912
Danley >> sorcereros#1763
Yasiu >> yasiu071#2359
Orlando >> Orlando#2253
Sizalus >> Sizalus#2832
Sky Angel >> Orlov#2277
Piotrasq>> Piotrasq#2448
Kherlon >> Kherlon#1318
Davidian >>Davidian#2616
Inquisitio >> Inquisitio#2392
toaster >> primeevil#2861
Amadeusz >> Devilizer#2415
BmrQ3 >> Yossarian#2336
flame >> uSki#2129
Yo5H >> ziew#2561
Bajt >> Ariakan#1432
PAW >> PAW#2651
piokos >> Piokos#2496
U.V. Impaler >> Taake#2115
TimDuncan >> Piotr#1949
Defedos >> DEFEDos#2604
Zgred >> Zgred#1623
Rafaloss >> Dantar#2165
Wooler >> Wooler#2172
draco666 >> Dracklus#2819
legrooch >> MPOlegrooch#2535
Bartimaeus>> Bartimaeus#2587
Api15>> Pierozek#2416
Sir klesk >> Saz#2555
Pan P. >> Piotreksz#2985
koniecjestblisko >> Azzie#2833
zela >> Zela#2815
Kiss >> Slejas#2322
Albatros >> Albatros#2840
Narsilus >> Bohun#2611
Revnir >> Revnir#2533
Gjallarhorn >> Werdandi#2312
Kazuya_3 >> Kazuya#2535
MiniWm >> Arutemisu#2142
KuKi|71 >> Kuki#2509
thunderbolt >> Thunder#2629
siwCa >> siwca#2374
QrKo >> QrKo#2724
Eg4o >> Egao#2689
musio3 >> Mooshek#2959
moszeusz >> QBalu#2912
Majezon >> Robertgtdf#2327
SilentOtto >> SilentOtto#2375
Qer-Azghal >> Azghal#2182
gereg >> TessTer#2234
Gregov >> Gregov#2916
_ARTi_ >> Shadowmen#1891
STypoL9 >> Thunder#2374
Fokus25 >> Fokuz#2638
melonixer >> melonixer#1447
zdichuu >> zdichuu#2329
Pawlo94 >> Pawlo03#2704
ciechula >> Ciechuuu#2500
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12243875&N=1
Też się Paragonami na razie nie przejmuje, ale na konikach leci to szybko.
Koniki są trudniejsze od A3, czy łatwiejsze z powodu braku casterów ?
W teorii łatwiejsze dla ranged, trudniejsze dla melee. W praktyce jednak chyba ogólnie trudniejsze, bo nawet kwiatki biją mocniej niż przeciętny trashmob z A3, a elitki mają jakoś więcej HP. Jedyny plus dla kitowców to dobre ścieżki do kitowania.
Czyli mogę ruszyć swoim barbem na podbój A3, skoro koniki biję regularnie i bez wysiłku.
Dla ranged w A3 jako takim problemem może być chyba jedynie phasebeast, bo nawet duży dps 1shotujący trashmoby nie pomoże gdy się takich 3 na raz pojawi za plecami i wsadzi narzędzie zbrodni w plecy ;).
Eksperci od Diablo 3: gdzie jest teraz jakiś dobry spot do nabijania expa? Obecnie mam połowę 48 lvl Łowcą Demonów i chciałbym jakoś w miarę szybko dobić do tego 60 lvl. Jest gdzieś jakiś dobry spot czy już teraz wszystko znerfili?
Nie wiem, czy nie przywrócili znowu opłacalności Zoltan runa. Spróbuj tam.
Kup bron z obnizonym lvlem, ktora ma ilvl60+. Bedzie miala dps z 10x wiekszy niz na twoim poziomie. Do tego sprzet +exp i lec przez akty, albo wejdz do publicznej gry zeby inni brali na siebie moby, jesli sprzet +exp ma za slabe staty i dpsuj. Ja tam expilem WD.
IMO dobry exp spot to arreat crater lvl 1 i 2 - cała masa prostych mobków przede wszystkim te mini pająki, jeden run to 10-30 minut w zależności od szczęscia i praktycznie lvl dostajesz co run, więc wbicie 48->60 to 4-6h (da się i szybciej ale mówimy o normalnej grze ze zbieraniem itemów itp.). Oczywiście musisz mieć klejnocik przynajmniej +25% exp w hełmie i broń z dużym dpsem (500+) czyli z obniżonym rlvl (AH 50k). Do 50-51 lvl robisz nightmare, potem hell. Ja zrobiłem tak solo WD i DH.
Michael_999--> Wrzuć rubin do hełmu i po prostu graj. Do piekła włącznie każda postać daje radę, gdy dasz jej zabójczy DPS. Tak w okolicach 50 poziomu jest już dużo w miarę tanich broni ze zmniejszonym poziomem na AH, które wystarczyłyby na pierwszy akt inferno, a co dopiero mówić o piekle. Ja jakiś czas temu sprzedawałem miecz 1H z 700 DPS wymagający 52 poziomu, licytacja poszła praktycznie w kilka sekund po rozpoczęciu aukcji.
Z rubinem w hełmie 60 poziom osiągniesz najpóźniej w połowie 3 aktu piekła. Zresztą chyba obecnie najlepszym miejscem na expienie jest nadal trzeci akt od questu zniszczenie balist, ale ogólnie cały 3 akt jest świetny, bo są setki potworów.
W pierwszym akcie posiadłość Leoryka ma sporo potworów i tam szybko idzie doświadczenie. Obozowisko kazrów, czy jak to się zwało to miejsce, gdzie zanosiliśmy kostur kazrów, ma sporo potworów. W oba miejsca najlepiej wchodzić tylnymi drzwiami, bo tam są punkty nawigacyjne.
W drugim akcie, można wracać na południe od posterunku Khasima do opuszczonej kopalni, która jest w ogóle dobrym miejscem na nabijanie NV, bo tam zawsze są 2-3 elity. Biegając na Mahdę można złapać trochę doświadczenia, ale mniej niż kiedyś bo mocno ograniczyli questowe doświadczenie.
Za to najróżniejsze podziemia w drugim akcie są wypchane mobkami zwykłymi, jak i elitami.
W czwartym akcie tak naprawdę nie wiem gdzie zdobyć exp, bo ten akt to taki ogólnie jakiś niegrywalny. Ot przechodzi się go, by go przejść.
No nadeszła ta chwila po 140 h gry, pierwszy setowy, niestety nie dla mojego mnicha :/ Nie moge znaleźć na AH/Rmah za ile mogą one pójść, może macie jakies pomysły?
Butki całkiem ładne, będą sporo warte. Czemu nie możesz znaleźć na AH podobnych i porównać? :)
Wpisuje troche zanizone staty tych butów i nie wyskakuja podobne: pewnie coś źle robie, no nic popróbuje dalej.
edit. Ok, znalazłem. Nie zauważyłem, że mozna wpisac nazwe przedmiotu :)
na marginesie - czy ktos z tu obecnych probuje skompletowac (skompletowal?) jeden z setów potrzebnych do achievementa http://d3db.com/achievement/i/sets-appeal ?
Piotrasq --> Będe próbował, jak pojda to sie pochwale za ile poszły :) Z tymi statami co są mogą pójść za niezłą sumkę, tylko kilka sztuk było z podobnymi statami ( a i tak troche gorszymi).
Nie mogę znaleźć statystyk tych butów po 1.04, ale jeżeli te 80 res all to jest random statistic ( w poprzednich statach nie było res all), to bym zaczął od 250€ :)
Oj Piotrasq, nie za wysoko? ;)
Statsy sa oczywiscie fajne + to item setowy, ale 250 euro? Za taka cene 2 pary ecco bede mial ;D
Zawsze można wystawić licytację za 199 i kup teraz za 250 Euro. Poza tym jak nie zejdą za taką cenę, to można wystawić jeszcze raz taniej.
A buty są naprawdę fajne.
Taką cenę bym dał pod warunkiem, że te 80 all res to random statistic. Jeżeli to normalne statsy, to oczywiście nie.
Jak zmusić Necromancera do rzucenia książki.....? Nie mam jej na ziemi, w achievementach też pusto, quest właśnie wykonałem i ubiłem komplet, a tu lipa :/
Zabiłem te dwie grupy z respawnów, później tych trzech fagasów i tyle.
Szybciej z pomocą proszę, bo mam właśnie ukończony quest :)
Mam prosbe o wycene przedmiotu. W tej chwili akurat nie mam dostepu do komputera z zainstalowana gra, ale tak:
wypadly rekawice o nastepujacych statach:
184 zrecznosc
50 fire resistance
70 all resist
860 obrazen zadawanych atakujacemu
7% krytyk
Za ile to puscic?
Podobny item, ale z 180 int zamiast cierni stal za 35 milionow na AH.
Jakies sugestie dotyczace upgradu mojego barba ? http://eu.battle.net/d3/pl/profile/dantar-2165/hero/15985071
Wiem ze ringi do wymiany ale to juz spory wydatek dlatego mysle co jeszcze by tu zmienic przed nimi
Minas Morgul ---> fajne to, ale z ceną nie pomogę. Na pewno brakuje vit do perfa.
Rafaloss ---> według mnie nic nie brakuje. Kombinuj tylko ze skillami, jezeli masz problem z progressem. Jeżeli chodzi tylko o ulepszanie, to zawsze można wszystko wymienić na lepsze :)
kupa211 ----> jeżeli nie mylę broni, to gdzieś czytałem opinie, że ta broń jest obecnie najlepsza dla DH.
[30] no u mnie niestety nie za dobry roll. Ta bron moze miec 2 sockety co daje takiego boosta w dps ze mozna se wymarzyc ;p z dwoma gemami 100% crit dmg.
ogarnijcie to http://d3cauldron.com/wp-content/uploads/2012/08/Diablo-3-Legendary-Crossbow-Manticore.jpg
masakra :D
Jak się ogląda takie legendarki, to aż chce się grać.
Ale jak mawiał klasyk, "biednemu zawsze wiatr oczy i ch* w d*" ;)
Ta Mantykora z 2 socketami, to broń w stylu OMFG ! :)
Ostatniemu z moich chłopaków stuknęła sześćdziesiątka :)
Po parumiesiecznej przerwie wróciłem do levelowania mojej DH i im więcej gram, tym dalej chce się grzebać w to bagno.
Dopiero co z Pauskim na hellu ubiliśmy Szkieletora w tle mając Metallicę. O dziwo połączenie dobre.
A ja sobie właśnie uświadomiłem, że wszystkie moje grywalne postacie to faceci, a muły to kobitki. Jakoś tak wyszło. Chyba seksistą jestem :D
Chyba jakaś promocja na legendarki wczoraj, bo mi dwie pod rząd wypadły. Firewalkers i Stormshield :O.
Pewnie teraz przez 200h nic nie poleci ;).
Zgadza sie, mi po wypadnieciu tej jednej legendarki, przez 4 runy calego A2 i 2 runow a3 nie wypadlo NIC wartego nawet marnych 50k, poza rekawicami ktore opisalem :).
Swoja droga, chyba przenosze sie na A3 farmic obszar od siege beast az do Azmodana. Jakos tam chyba najszybciej exp leci dzięki pajaczkom.
Swoja droga, ogromnie potanialy szybkie 1h z duzym LoH i socketem. Kiedys taki item o dps rzedu 650 kosztowal milion. Obecnie za ten milion da sie kupic juz cos z 850 dps.
P.S. Jaka bron dla mnicha to obecnie "OMFG!-weapon"?
Ja jestem na razie zawiedziony A3. Przeleciałem cały akt i coś słabo jest z rare. Elity potrafią rzucić tylko jeden rare. To już wolę chyba koniki. Szybciej, łatwiej i mam subiektywne odczucie, że o wiele lepszy drop. Nawet 4 rare potrafią rzucić.
W A3 jest ten problem, ze jak nie padnie i63, to przewaznie bedzie to jakis bezuzyteczny i52-55. Jesli idzie o dropy, to uwielbiam farmic A2. Elity sa papierowe, do tego w niektorych miejscach jest ich bardzo duzo. i63 nie ma moze az tak wiele, ale za to wypada sporo 61-62, a wsrod nich juz mozna znalezc cos w miare sprzedawalnego... jesli ma sie odrobine szczescia.
I nigdy nie bylem w kucykowie O.o
Czyli ze poza ogladaniem chmurkuf, kfiatkuf i kucysiuf warto tam sie przejsc?
P.S. Jaka bron dla mnicha to obecnie "OMFG!-weapon"?
1hand? dla high-end mnicha najważniesze staty na broni to crit dmg, socket, dex i life steal, który jest o wiele lepszy niż LOH dla kogoś z +50k dps. Atack speed na broni też jest do dupy bo "sztucznie" podwyższa dps broni, a chcesz mieć broń z jak największym dmg. Z legendarek, won khim lau dla monka używającego thunderclap i SW:cyclone jest nie do przebicia, shenlong set czy jakoś tak jest całkiem dobry, ale kijowo wygląda i drogi;D
No cudownie, won khim lau wypadl mi jeszcze przed patchem i poszedl za 500k, bo za 1m nie chcieli, gdyz socketa nie mial i posiadal jakos 500 dps.
Zmienili go po patchu?
Tak czy owak, mam nieodparte wrazenie, ze sprzedaz tego przedmiotu za 500k to byl megafail2000turbo.
Btw, jak farmicie 2 akt? Na pewno w Drodze do Alkarnus, blisko portalu (często tuż za mostem) jest zawsze 1 elitka. W Archiwach Zoltana, w portalach na lewo i prawo też jest często dużo elit. I co dalej?
Dobra, to i ja zadam pytanie - jakie staty są "obowiązkowe" dla barba? Loh? Str? Coś jeszcze wartego uwagi? Chodzi mi zarówno o broń, jak i resztę. Coś nie mogę III dziabnąć...
Edit:
[42] Ja jeżdżę u Kulla. Lewo, prawo - 5NV i jazda na niego. 30 minut na przelecenie jednej z odnóg + wykończenie.
Minas Morgul - jeżeli sprzedałeś tego WKL z 500dps za 500k to raczej ubiłeś dobry interes;D Problem z WKL jest taki że ma tylko 62ilvl, więc większość jest do dupy bo ma mały dps, trzeba mieć sporo szczęścia żeby ci wyrolowało sztukę z wysokim dps + socket lub crit dmg, a tylko takie są warte XX milionów
Minas Morgul ---> ten item co sprzedałem na RMAH właśnie koniki rzuciły. Co nie znaczy, że tylko takie tam lecą :)
Legrooch ----> obowiązkowe to jest crit chance i crit dmg. Ja nie jestem fanem loha - ubrałem sie kiedyć w 1400 loh i nie widziałem wiele pożytku z tego. Może miałem za mały dmg, albo za mało hp.
Uf, to dobrze.
Sky Angel ->
Wytlumacz mi jeszcze sama kwestie broni, na jakie powinienem sie szykowac.
Obecnie latam sobie z takim walkiem do ciasta:
http://images7.gry-online.pl/galeria/forum/7/395284405_35.jpg
Wydropila w czerwcu w 2 akcie. Z taka pukawka mam 31k dps bez uwzglednienia skilli, przy najbardziej defensywnym buildzie (mantra leczenia itp.)
Teraz pytanie - tutaj jest Life on hit, ale jak rozumiem - przy owych "high-end'owych" broniach powinienem sie skupic na % dodawanego hp od zadawanego dmg? Zgadza sie?
I teraz kwestia taka: 2 x 1h, czy 1h + tarcza. Tarcza daje mi 10 do crit i wydaje sie sprawowac przyjemnie.
W jaki dps broni celowac oraz co najmniej jak wysoki wspolcznnik lifesteal powinienem miec, by radzic sobie w wyzszych aktach? Obecnie mam tak, ze w A3 80% elitek zabijam bardzo szybko i gra mi sie dosc przyjemnie, przy 10% musze troche pobiegac, a ostatnie 10% zabije mnie ze 2 razy, ale chcialbym cosik jednak w broni zmienic. Jedyny problem mam wtedy, gdy phase beasts lub inne spaslaki zablokuja mnie swymi tlustymi zadami, wtedy LoH nie wystarczy (mam obecnie okolo 1800).
Nie zgodzę się, że AS na broni (i ogólnie AS) nie ma znaczenia - wszystko co zwiększa AS ma znaczenie, szczególnie gdy ktoś chce używać LoH. Przy LS ma to faktycznie mniejsze znaczenie, bo bardziej liczy się DPS, natomiast możesz nie zdążyć zadać kolejnego ciosu i umrzeć przy zbyt małym AS nawet mając duże LS.
Dobra broń to taka, która ma LoH/LS (ważne szczególnie dla melee), 'wbudowanego' crita min. 50%, socket (+100% crit) i jakiś bonus do bazowej cechy. Oczywiście przy założeniu, że idziemy chociaż częściowo w crity, ale w sumie nie ma innej drogi na duży DPS >100k. Taka broń nawet z małym DPSem rzędu 850 daje niezły dmg, ja mam 65k przy buildzie defensywnym, a ponad 80k przy buildzie ofensywnym (wizard). A mam sporo zapasu, bo CHC/CHD mam raptem 40/250 gdzie CHD można wyciągnąć ponad 400. Wg. kalkulatora każdy kolejny punkt AS to u mnie kolejne +550 dmg, punkt CHC ponad +800 dmg, a punkt CHD ponad +120 dmg. Dla porównania +100 bazowej cechy to raptem +3k dmg. Zatem nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi 'co jest lepsze' - trzeba uwzględnić wiele czynników i specyfikę builda oraz co chcemy osiągnąć. Polecam do tego celu różne kalkulatory np. http://www.d3rawr.com/
Minas Morgul - generalnie z tym LoH i LS chodzi o to że LOH nie skaluje się z twoim dpsem, podczas gdy LS staje się coraz mocniejszy wraz z gearowaniem postaci, powyżej 50k dpsu stawiałbym tylko na LS. Ale LOH sam w sobie nie jest zły, szczególnie taka ilość jaką masz na tej broni. Na twoim miejscu, mając 31k dpsu, zostałbym jeszcze przy tej broni, LS przy takim dpsie ma raczej niższą wartość niż LOH.
Jaka wartość LS na broni? Optymalnie 2.70-3.00% na broń. A z dpsem to wiadamo, im więcej tym lepiej.
A co do 2x1h czy tarcza- kwestia preferencji, 1h z tarczą z critem jest naprawdę silną opcją jeżeli chodzi o dps i daje dużo do defa, dużo ludzi próbuje za szybko skoczyć w duala i potem są rozczarowani;D
Może zmień mantre na overave?
Theddas- gdzie napisałem że AS nie ma znaczenia? AS nie jest pożądany na broni bo sztucznie zwiększa jej dps, w takim sensie że dmg broni z 500dps z AS jest mniejszy niż takiej samej broni (500dpsu) bez AS (dmg =/= dps), a większość umiejętność bazuje na dmg broni. AS jest bardzo pożądanym statem, ale nie na broni, bo odbywa się to wtedy kosztem jej dmgu.
Mantre moge sprobowac zmienic, choc z mantra leczenia resy mam gdzies na poziomie 940 - na A3 mi wystarczy, ale pewnie za niewielka kase moglbym dorzucic troche resow do paru itemow, zeby chociazby na natywnym poziomie mialy z 800-850 i moze wtedy faktycznie byloby fajniej.
Obecnie moj mnich prezentuje sie tak:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Atrax-1940/hero/15220559
Zanim podejme decyzje o zmianie broni, mialbys/mielibyscie jakies sugestie odnosnie tego, co tu mozna by jeszcze usprawnic?
Ogolnie to wszystko jest "jako takie", ale mam wrazenie, ze w obecnej chwili trudno mi bedzie o niekosztowny upgrade :).
Ciężko coś konkretnego poradzić odnoście upgradów, wszystko zależy od funduszy i tego co jest na AH;D
Ale powiem tak że jeżeli masz te ~800 resów na czysto, to nie skupiaj się już na ich dokładaniu, bo takie itemy z wyższymi resami i wyższymi ofensywnymi statami będą cię kosztować forunę której nie są warte. Bo z coraz wyższym dpsem wszystko będzie ginąc w mgnieniu oka, a elity w ciągu 4s serenity;D Znam mnichów z 100k dps i 500 res;D No chyba że srasz złotem to pewnie że lepiej mieć to i to;D
A tak pozatym to itemki z armorem Ci nie zaszkodzą jeżeli planujesz zastąpić tarczę. Ale ja bym jej nie dropował bo będziesz miał o wiele za niski crit chance.
ehh też byłem arcanemonkiem, poszedłem w fire i jest... drogo;D
Okej! No to w takim razie mamy jakis plan :)
Dopakuje resy do 800 na czysto i skladamy grosiwo na jakas przyzwoita bron.
P.S. A to arcane wyszlo tak z przypadku - po prostu pasowalo mi do rekawic, ktore odziedziczylem po mojej Scarlet (DH) :D
Ja używałem mantry uniku z pierwszą runą dającą 20% do pancerza, ale do farmienia drugiego aktu wymieniłem na Overawe, żeby przyspieszyć zabijanie potworów. Co ciekawe okazało się, że jeszcze lepszy efekt ma to na potwory z trzeciego aktu. Wszystko pada znacznie szybciej, a co za tym idzie umiejętności leczące i LoH pozwala przeżyć na tyle długo, by elity padły. Co prawda ginie się trochę częściej, ale jeśli koszt okazjonalnych napraw nie stanowi problemu, to lepiej poświęcić trochę przeżywalność z zyskiem dla DPS.
Sprzedam konto d3 z barbem ~51lvl i wiz60 z niezłym gearem ( przynajmniej był niezły przed wakacjami :)).
Zależy mi na sprzedaży więc jak ktoś ma ochotę niech pisze - na pewno coś wymyślimy.
tak przy okazji, przypomniało mi się że jakiś czas temu miałem ciekawą sytuację na alcie ->
DH to jednak imba;D
Sky Angel - w ostatnim patchu cos sie w kwestii LS zmienilo? Ostatnio kiedy interesowalem sie tematem (1.03) DPS przy ktorym LS bylby lepszy od LoH wynosil ponad 100k.
Matt - z tego co wiem to nadal się nic nie zmieniło, Life Steal nadal ma ileśtam kary na każdym poziomie trudności do swojego działania, może to zmienią przy patchu jak zmieniają umiejętności ale to i tak nie jest opłacalne. podstawowy problem, LoH obojętnie jakiego wroga spotkasz działa tak samo, a LS działa tym gorzej czym mocniejszy przeciwnik, tak przynajmniej wynikało z testów moich i kolegów z 1.02, od tego czasu nie mam sprzętu z LS to nie wiem.
Nie wiem czy jest się czym chwalić, ale w końcu się zmotywowałem i skończyłem inferno ;P
Nie wiem, czy jest się czym chwalić, ale sprzedałem Firewalkery za jedyne.... 2 euro ;)
Całe 0,85 dla mnie :D
[54] znany bug dawno temu mialem tak na DH z 5x dziennie, czasem jak mi hp spadalo gwaltownie to juz tak zostawalo, normalnie sie regeneruje itd, ale interface nie pokazuje tego, mocno irytujacy ze wzgledu na czerwona aure :P wyleczyc sie z tego mozna ginac lub relogin :)
@up
A mnie się wydaje, że jest inaczej - 2 minuty chodziłem z 0hp i potem zginąłem od 1 ciosu (a mając pełne życie wytrzymałbym tych ciosów kilkanaście).
U mnie z 45€ na konto trafiło 145 zł. Nieźle sobie liczą po drodze. No ale w końcu tylko czas mnie to kosztowało :)
Z innej beczki: mijają już ponad 2 tygodnie odkąd szukam tego gnoja Dataminera w Defiled Tomb. Gdyby ktoś go spotkał w czasie swojej gry, tak między godziną 20 a 24, to bardzo proszę o info tutaj, albo w grze. Mogę nawet zapłacić.
[59] - można było zdjąć i założyć przedmiot, który dawał nam vitality i wszystko wracało do normy :)
[60] ja mialem tak ze normalnie biegalem z takim czyms i lapalem strzaly bez problemu, moze dlatego ze zaraz po takim spadku hp do miasta lecialem sie wyleczyc :)
U mnie z 25 euro na konto trafiło 89 złotych. Ale kurde, za granie dla przyjemności na komputerze to każda kwota jest satysfakcjonująca :)
Sprobowalem Overwave i jest naprawde fajne. Teraz widze, ze przydalby mi sie jeszcze wiekszy DPS, ale ogolnie to elitki w 3 akcie zrobily sie znacznie bardziej papierowe, choc problem elitarnych phase beasts, zaslaniajacych swoimi wielgachnymi dupskami kazda potencjalna droge droge ucieczki z molten+fire chains + cos tam jeszcze, pozostal.
P.S. jak w tej grze zdobywa sie na AH zloto po nowym patchu? Pytam powaznie. Ostatnie 2 dni farmilem kilkukrotnie AIII i znalazlem kilka itemkow, ktore moglyby sluzyc komus za upgrade i to wcale niemaly. Jedyny problem jest taki, ze udaje mi sie sprzedawac jedynie zupelnie wypasione przedmioty, ktore wypadaja tak raz na kilka runkow. Na reszte nie ma najmniejszego popytu, zwlaszcza na bronie.
Nawet jak sie trafi jakis przedmiot z ponadprzecietnymi statami, to i tak ciezko go upchac za wiecej niz 100k.
W zadnym wypadku nie mowie, ze to jest cos zlego, bo to bardzo fajnie ze przedmioty, ktore pozwalaja na ukonczenie gry sa obecnie tanie i powszechne, do tego ladnie dropia.
To jest bardziej pytanie do Was, co sprzedajecie na tym AH. Mi tu trzeba z 30 milonow na won khim lau z socketem... no w zasadzie 29 milionow, bo juz 1 mam ;D.
Jesli dobrze rozumiem, to po prostu liczyc na szczesliwy roll w jakims epickim itemku i sprzedac go za gruba kase chinskiemu farmerowi? ;)
Minas Morgul -> teraz średnie i średnio-dobre itemy schodzą właśnie za taką nędzną kasę i np. mi się ich po prostu nie opłaca wystawiać bo zajmują slot. Jedyne co to czekać na legendarny drop (i liczyć na roll dobrych statów), bo inaczej to się nie da :)
Drugą opcją jest znalezienie naprawdę dobrego rare'a... tylko, że teraz są crapy, lepsze crapy, średnie crapy, dobre crapy i przedmioty uber endgame gozu. Te pierwsze 4 schodzą za max. 200k, te ostatnie zaczynają się od 10mln :)
Dzieje się tak, bo poprawili drop i wielu graczy znajduje przyzwoite przedmioty, których przed patchem tyle nie było, a że każdy chce szybko przedmiot sprzedać... to i cena spada w dół.
Życzę powodzenia w farmieniu, mi wczoraj w jednej grze wypadły 3 przedmioty legendarne (1 setowy), szkoda że oprócz broni IK to same syfy :)
No i wypadl az 5-ty unik, pierwszy po patchu, cos nie mam szczescia. Nic dla mnie choc chetnie zobacze efekt tego unika w dzialaniu.
Ja sprzedaję drobnicę do 45lvl - schodzą po 55-75k (mam na waciki przynajmniej), a ubery na RMAH. Nic pomiędzy 45lvl a 60lvl nie schodzi, nawet z niezłymi statami. Po prostu na tym etapie gry wszyscy są już ubrani.
Dzięki za opinie. Muszę przyznać, że o ile przed patchem za bardzo nie chciało mi się grać, a głównie zaglądałem na AH, tak teraz proporcje się znacznie odwróciły i wreszcie zacząłem ten AH traktować jako dodatek do gry.
Również życzę powodzenia! :)
Jeszcze będziemy diablo bogaci ;)
To ch...je - znerfili mi gf runy. I to po cichu, bo nigdzie o tym nie pisali. Tam gdzie leciało z pojedynczych mobów 1000-2000g, teraz leci poniżej 300g.
Może ktoś gdzieś wyczytał, czy znerfili tą konkretną lokację, czy może cały poziom hell ??
Mam DH zrobionego pod gf i zawsze się nim ratowałem, jak brakowało kasy :(
O prosze, bedzie PTR dla 1.1 i PvP.
We’re going full steam ahead on the PvP patch, which will also include a number of game changes unrelated to PvP, and we look forward to sharing more about that as we get closer to opening up a PTR, where you’ll be able to test out our changes -- and enjoy mercilessly slaughtering one another in the PvP arena.
Za to 1.0.5 poza zmianami w CC ma niesc kolejne zmiany w skillach.
Piotrasq - ja też miałem takie dni jak grałem na Hellu, następnego dnia było normalnie :)
U mnie dziala normalnei, gra sie odpalila. Pare razy za to mialem tak ze gra "zgubila" internet i chwile jej zajelo zanim zaskoczylo i ruszylo dalej.
Też mi dzisiaj wypadł Skycutter. Fajnie się walczy z Aniołem, nawet coś tam pomaga, jednak słabiutki dps robi zabaweczkę z tego miecza.
A mnie dziś poleciało coś takiego ->
I nie zgadzam się, że itemy na 60 lvl się nie sprzedają na AH - takie po 200-900k sprzedają się bez problemu o ile cena jest odpowiednio atrakcyjna. Oprócz tego sprzedają się te, na które wszyscy polują ;).
Dzisiaj jest chyba jakiś dzień beznadziejnego dropu - bratu wypadł pierwszy legendarny. Okazał się takim chłamem, że na AH max. to kilka tysięcy golda, a kupi to chyba tylko ktoś dla achievmenta z noszeniem legendarnego itema :)
O kurczę. Nie wiedziałem, że jest taki achievment. W takim razie idę go wycofać z rynku i założyć.
[edit] fajna nazwa tego achievmenta (o ile zna się Barneya z HIMYM).
O kurczę, chyba pierwszy raz w życiu wypadł mi przedmiot, na który zbierałem pieniążki...
Oczywiście nie jest perfect, brakuje socketa do crit dmg, pewnie byłby wart coś lekko ponad milion, ale powiem jedno - jest boski. O ile phase beasts ZAWSZE zabijały mnie przynajmniej ze 2x, zanim dobrałem się do nich z poprzednią bronią, tak teraz młócę je jak kombajn. Boost do dmg, choć na papierze jest marginalny, w praktyce jest wręcz potworny. Orgia na wrotkach! Lifesteal przy moim dmg jeszcze nie jest taki ogromny, ale tornada praktycznie nie znikają z ekranu i leczą niesamowicie.
P.S. Zangielszczyłem sobie grę - wreszcie zaklinaczka przestała mnie irytować...
Normalnie szaleństwo: każdemu dropią legendarne.
Brawo Blizzard !
Jeszcze tylko, żeby chociaż jeden setowy mi wypadł przed upływem roku od premiery :)
Mi nie dropia :/. Jakos po patchu polecial Sever i na tym koniec. Nawet rare jedynie nadaja sie do vendora.
Z rare sytuacja powoli upodabnia się do D2, czyli normuje. Porządane są legendy, a rare tylko wtedy, kiedy są OMFG~!
Mnie już z miesiąc nie dropnął żaden, którego któraś moja postać mogłaby założyć.
Tak, sytuacja sie naprawde poprawila. Glownie podoba mi sie to, ze legendarki i sety sa teraz po prostu calkiem ciekawe. Ta moja bron przykladowo na papierze ma taki sam dmg, jak moj rare Saracen's Ram, z ktorym lazilem kilka miesiecy i ktory do tego mial dmg od critow. W praktyce jednak nagle okazuje sie, ze wszystko wyparowuje dwukrotnie szybciej przy thunderclap i moich kochanych cyklonach. Wczesniej miewalem ogromne problemy z potworkami, ktore bija wolno, ale mocno. Obecnie ta forma upierdliwosci nie jest juz dla mojej postaci zagrozniem.
Szkoda tylko ze tak pozno to wprowadzili. Jak sobie przypomnialem, ze przedmiot z setu Zunimassy sprzedalem w bolach za kilkaset K, a teraz nie da sie znalezc nowej wersji taniej, niz za kilkadziesiat milionow, to az fujarka wiednie :).
Podoba mi sie tez to, ze mam w stashu wszystkie nie-OMFG-owe przedmioty dla mojego WD, wystarczajace do progressu przez wszystkie akty, ktore sam sobie dropnalem i ktore sa nieporownywalnie lepsze od tego, co KUPILEM kilka miesiecy temu. Dawniej bylem ta gra zupelnie zniechecony, gdyz polowanie na loot bylo po prostu diablo-nudne. Raptem dwie legendarki jako tako byly uzyteczne i po prostu szukalo sie nudnych rare lub nawet blue o sztampowych statach. Do tego bez AH ani rusz. Obecnie wrecz musze sie zmuszac, by w ogole zajrzec na AH.
Kiedys nie do pomyslenia bylo tez znalezc szybki 1h na AH dla monka z LoH, socketem oraz dps-em 900+, za kwote mniejsza, niz kretynsko wielka. Dzis sobie z ciekawosci zajrzalem, to takie bronie smigaja juz po 2 miliony. Jest milo, bo oprocz mnicha, ktory ma z zalozenia wbic 100 paragonow, mam tez dwie inne postacie doprowadzone do 60-tki i milo, ze moge niewielkim kosztem ubrac je sobie do grywalnego poziomu.
A ja się mogę w sumie pokusić o małe podsumowanie postaci, skoro każdą mam juz na iferno:
Barb ---> mój ulubieniec i główna postać. Tylko nim grając w zwarciu mogę poczuć prawdziwą moc rzeźni i rozrzucania flaków:)
Wizard ---> gra mi się nim najciężej i najwolniej. Nie mam na nim wypasionego sprzętu, niby prze do przodu, ale ciągłe uciekanie od mobów jest nużące.
DH ---> szybki jest, ale jakoś mnie nie przekonuje. Dobry do farmu.
Monk ----> całkiem fajny i przyjemnie się gra, ale trochę jakby OP wobec innych postaci (moje osobiste wrażenie).
WD ----> no niby idzie się nim do przodu, ale wybór przydatnych skilli jest strasznie ubogi. Nie mam w ogóle koncepcji jak nim grać.
Gra teraz ogólnie jest kilka razy prostsza niż miesiąc-dwa po premierze, moby biją duuuużo słabiej (szczególnie w multi), mają mniej hp (znów szczególnie w multi), dropy są o wiele lepsze. Tak pewnie powinno być, ale tym większa satysfakcja z ubicia D pre 1.03 :).
Teraz to są tylko wyścigi kto jak szybko jest w stanie robić runy. Z ekipą wiz, barb, dh i monk w godzinę zapełniamy 3 skrzynki i plecak itemami zółtymi 61+. Z bufami i w formie archona (w której jestem praktycznie cały czas dzięki crit chance) mam resy jak widać obok i mogę stać w aoe kosząc elitki jak żyletką. Wydaje się to śmieszne zważywszy, że mój dps jest jaki jest przy broni z 740 bazowego dps, strach pomyśleć co będzie przy broni z bazą 1000+ i lepszym niż mój przeciętnym w sumie sprzęcie. Troszkę Blizz pojechał, w dodatku chyba czas będzie na nowy poziom trudności.
Dobrze wiedziec ze te statsy to przecietny sprzet :). No chyba ze Wiz ma buffa 200% do rez all.
@[89] Chyba w żadnym slocie nie mam nic wartego powyżej 15M, a większość jest warta 1-5M. Dla mnie to jest przeciętny sprzęt, szczególnie gdy oglądam co ludzie mają na diabloprogress.com :). Oczywiście grając solo resy są sporo mniejsze, ale i tak wszystkie >1000.
Czytam was i czytam od premiery i stwierdzam, że jeszcze miesiąc i kupię to Diablo ;p
Żadna z moich postaci nie ma itema wartego więcej niż 500k. A tą kwotę zawyża tylko miecz barba, bo inaczej byłoby pewnie koło 200k :)
Ja sam zas nie mam bladego pojecia, jakim cudem zniknelo mi z 13-17 milionow (taka mniej wiecej kwote zdobylem... moze nawet wieksza) na zakupach, zwlaszcza ze jak patrze na profil:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Atrax-1940/hero/15220559
to biorac pod uwage, ze bron, rekawice i branzoletki pochodza z dropu, nie ma tam chyba nic wartego takiej kasy :).
Ok, mam blade pojecie ;). Duzo tracilem na deflacji. Pamietam, jak na poczatku za milion kupilem swojemu WD blue 1h sword o dmg rzedu 750, bez zadnych slotow. Pozniej musial pojsc do vendora, ;D.
Druga fala zakupow miala miejsce jeszcze przed wyjsciem zjawiska zwanego "patch called THE PATCH", gdzie za jakies 4 miliony kupilem pancerz z dex, arcane, vit i res all, pojechalem sobie na wakace, a pozniej sprzecior poszedl za 100k, gdy zobaczylem, ze 2x lepsze chodza za grosze ^^.
Troche szkoda, bo the best goes to those who wait, ale teraz to juz nie bedzie wyboru, bo tanich upgrade juz nie znajde. Moge sie bezstresowo cieszyc z dropu i akumulowac pieniazki. Ostatecznie, przynajmniej rekawice mam takie, ze wrecz ciezko mi bylo na AH znalezc milsze. Do teraz pamietam... drugi akt, zabita pszczola i ten drop. Ogolnie z tym, co mam moge sobie bez jakiejs spiny, przyjemnie robic III akt i byc do przodu i w zasadzie o to mi chodzilo.
A co do postaci, to ja jeszcze Barba nie tknalem, a podejrzewam, ze fun moze nawet i wiekszy niz z mnichem.
Jak mi dropnie Scorn z dwoma socketami, to pewnie zaczne levelowac barba ^^.
P.S. Dopiero zauwazylem, ze zarowno bron, branzoletki, rekawice, a takze poprzednia bulawa, ktora swego czasu byla uber, wypadly mi w tej samej lokacji - II akt, pustynie przed Mahda ;)
Ja w tej chwili kasę wydaje tylko na upgrade jeweli. Co uzbieram milion, to od razu craftuje. Gdybym miał tylko jedną postać, to pewnie byłaby wypasiona, ale jak rozdzielam to na piątkę, to ciągle oscyluję koło 0g :)
Gdzie najlepiej farmić w drugim akcie? Już mi się nudzi farmowanie rzeźnika, poszedłbym sobie farmować gdzie indziej :)
Taa, tez bym chcial, jakbym mial choc kilka dobrych itemow z socketami - i teraz chyba tylko takie beda sie dla mnie liczyc :).
xanat0s - ja lubie pustynie, a tam zarowno pieczary Sirocco, jak i Ruiny sa przyjemne - bardzo duzo elitarek tam jest. Drugim dobrym miejscem sa posiadlosci Khula, z zabiciem Khula wlacznie. Na Beliala juz nie chadzam zbytnio, bo nie mam cierpliwosci do misji z ratowaniem mieszkancow przed meteorami ^^.
Misja z ratowaniem mieszkańców to idealny przerywnik na potrzeby fizjologiczne ;).
Jak ktoś poluje na acziwki to najprościej chyba brakujące hurtowo na normalu zrobić.
^^ Niektóre achivki wymagają poziomu hell lub wyżej.
Wlazłem z nostalgii na stronę Guild Wars Guru, żeby zobaczyć, co tam słychać i w jednym wątku przeczytałem ciekawe zdanie : Blizzard kept many d3 players by making new drops available the week of gw2's release.
Trochę mnie to zastanowiło.
Daleki jestem od teorii spiskowych, ale fakty są nieubłagane: właśnie wtedy leciały mi itemy z 500 str, ponad 1000 dps, itp. Potem już nigdy czegoś takiego nie znalazłem.
Nie wiem, czy jest to możliwe technicznie, ale jeżeli byłaby to prawda, to blizz zrobiłby wielkie świństwo sterując odgórnie dropem.
Piotrasq -> Przecież jest ogólnie wiadomym, że Blizz kontroluje drop na wszelkie możliwe sposoby. W pełni losowy drop? Wrócić by trzeba było do Diablo II. W "trójce" drop jest sterowany odgórnie jak gospodarka w świecie realnego socjalizmu. W przeciwnym wypadku AH by się już dawno posypał.
Czy jest to możliwe technicznie? Chyba nie ma nic prostszego technicznie :).
Nie mogę w coś takiego uwierzyć. W końcu ktoś z firmy by się sypnął i poleciałyby pozwy sądowe. To byłby koniec tej firmy. Chyba, że jest to w pełni legalne, ale nic takiego w licencji nie wyczytałem.
Blizz to trolle i mnie nienawidza ;/.
Rano marudzilem ze kazdemu leca legendary... no to mam za swoje. Polecialo z pierwszego moba jakiego zabilem dzis na runie. Zwykla biala menda jakich pelno w wiezach A3...
Nadaje sie chyba jedynie do zrobienia screenshota i wrzucenia do katalogu "legendary, ktorych nikt nie chce".
No chyba ze o czyms nie wiem i to cos jest rozchwytywane za miliony...
Jak już o dropach mówimy, to mi ostatnio bardzo często lecą schematy, głównie dla kowala ^^
Ostatnia legenda jaka mi wypadła.
Polecialo z pierwszego moba jakiego zabilem dzis na runie. Zwykla biala menda jakich pelno w wiezach A3..
Mi wszystkie legendy wyleciały z białych mobów/skrzynek/goblinów.
xanat0s---> Zawsze warto zacząć od kopalni nad czarnym kanionem, potrafia sie trafić na tym małym terenie 4 packi championów, takze mozna szybko NV nabić.
@[108] Najpierw udowodnij, że jest to "nielegalne" (jakkolwiek dziwnie to brzmi w kontekście reguł, które sami twórcy gry sobie ustalają jak chcą i nikomu nic do tego) :).
na tym małym terenie 4 packi championów, takze mozna szybko NV nabić.
To jest faktycznie fajne miejsce. Czasem jest tak, że te packi są ustawione obok siebie i czasem można ściągnąć 3 na swoją głowę, a to już jest hmm... wymagające doświadczenie by zabić je nie ginąc kilkakrotnie. Jak jeszcze trafisz na zestaw, że każdy pack ma inne affixy to już w ogóle świetnie:)
Co do sterowania dropem, to jest to oczywiste, że Blizzard manipuluje na różne sposoby. Nie robi tego jednak względem pojedynczych graczy (mam nadzieję przynajmniej), ale podkręca różne cyferki. Mogą chociażby podnieść o kilka procent drop legendarnych, czy nawet przedmiotów o konkretnych statystykach.
Panel boga w Diablo 3 musi być naprawdę czymś wyjątkowym. Pewnie nie tylko mogą zmieniać parametry dropów, ale patrząc na ich różne raporty mogą przeglądać najróżniejsze statystyki tj. jakie przedmioty najlepiej się sprzedają, jakie umiejętności są używane najczęściej. Popularność poszczególnych lokacji na farmieniu, a nawet ile gracze wyciągają gold/h, legend/h i rare/h. Potem patrzą na wykres i widzą ile procent farmi lepiej niż reszta. Tak właśnie wyłapali najróżniejsze "kreatywne sposoby wykorzystania mechaniki gry" i je znerfili.
Szkoda, że te dane będą tajne po wsze czasy, bo na ich podstawie można by wiele prac naukowych napisać i wiele tytułów naukowych obronić.
Mitsukai ---> takie dropy są właśnie do zrobienia screenshota, bo fajnie wyglądają na postaci w okienku powitalnym :) Ja zrobiłem fotkę Skycutterowi i oddałem go Templarowi.
Moje wszystkie legendarne też wypadły z białych mobów. Elity tego nie dropią ? :)
Theddas ---> bo powinni to wyraźnie zaznaczyć w warunkach użytkowania produktu, żeby nie wprowadzać klienta w błąd.
Ale po tym co piszecie, teraz ten wątek na DiabloFans ma sens :) http://www.diablofans.com/topic/69862-diablo-3-loot-servers-easy-legendary-drops/
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/5871624/Zapowiedź_aktualizacji_105-13_09_2012
Chyba nikt nie wklejał. Ile jeszcze można nerfić inferno (przez zmniejszenie obrażeń)? Sam nie przeszedłem go jeszcze, ale bez przesady, jakieś wyzwanie musi być. Ktoś może powiedzieć, że jeżeli chcę wyzwania to mogę zmienić to za pomocą nowego systemu. Owszem, ale wolałbym, żeby inferno było wyzwaniem nawet na najniższym stopniu siły potworów.
No ale z machiną pomysł ciekawy. Pytanie tylko jak zostanie zrealizowany.
Jesli komenda /players nie da sie obnizyc poziomu (a zapewne sie da :)) to nie ma problemu. Zreszta patrzac na wiki do D2 i komendy /players Blizz ma mozliwosci kontroli co i w jakiej ilosci dropi dla tych co sobie poziom obniza.
Infernalna maszyna to pewnie cos na ksztalt Pandemonium z D2.
Co do slabszego bicia mobow, zobaczymy po patchu. Jak narazie patche szly w dobra strone.
No prosze zaczynaja w końcu robić dodatki uatrakcyjniające grę, a nie kolejne serie poprawek :) Naprawde współczuje ludziom którzy kupili grę w polowie maja, bo się do niej wielu zniechęciło, a tymczasem zaczyna się ta gra robic interesująca, oby :) bo mimo, że ten moj mnich to taki ledwo ledwo na poczatek III aktu jest, to miło jest mieć perspektywy, że jak już będzie mocny, to będzie można robić coś więcej niż bawić się w świętego mikołaja na piekle. (ostatnio sie trafil jakis koles na wspomnianym poziomie trudności, z poziomem 88 i wyrzucił 2 mocne itemy i wyszedl)
Wczoraj robiłem mały test dropu:
Act 1 - 5NV ze złotych i niebieskich elit lecą po 3 do 5 rare, czasem 2.
Act 2 - 5NV ze złotych i niebieskich praktycznie za każdym razem 1 rare czasami 2 b.rzadko 3. 4 lub 5 nie stwierdzono? WTF?
Na pierwszym akcie również przy 5NV leci zdecydowanie więcej golda. To był tylko jeden run ale różnica jest ogromna.
Ja wczoraj odpaliłem sobie po dłuższej przerwie i stwierdzam, że 2 akt to jeszcze dla mnie męczarnia - Mahde ubiłem, ale było ciężko. Wrócę więc sobie do pierwszego aktu - myślę, że runy takie, żeby na Wardenie mieć 5NV i dalej aż do Butchera dadzą mi więcej radochy i sprzętu (i złota) niż padaka w akcie drugim.
Ale w końcu trzeba będzie pójść dalej - pytanie, co tu zmienić :D http://eu.battle.net/d3/pl/profile/yasiu071-2359/hero/718461
a ja dopiero wczoraj kupiłem diablo III (już można za 145zł dostać:) i właśnie ubiłem króla szkieletów na poziomie normal:) Dłuuuuuga droga przede mną...
Yasiu --
1.Odpornosci
2.Gemy do broni zielony reszta z sila.
To tak na dzien dobry
Yasiu ---> wymień wszystkie gemy vit na str. W zasadzie cały ekwipunek masz do wymiany. Szkoda, że nie pisałeś tego tydzień wcześniej, bo rzeczy trzy razy lepsze od twoich oddałem merchantowi, żeby zwolnić miejsce w inventory :/
Może jeszcze coś znajdę po mułach...
@[121] Może i tak jest, ale w A1 ilvl 61+ to i tak rzadkość w porównaniu do A3 gdzie jest ich większość.
To wszystko zależy od tego jaką masz postać. Ja w czasie 1 runu na A3 mogę zrobić 3-4 runy na A1. Na A3 muszę iść mnichem, który ma malutko MF, a A1 i A2 robię czarodziejem z 326% MF (z 5NV).
Zatem ilość ilvl61+ z A1 będzie tylko trochę niższa, a weź pod uwagę, że poziomy mistrzowskie szybciej wchodzą na A1 gdy ubijasz 40 potworów na minutę niż 10/min w A3.
MF ma w tej grze spore znaczenie, bo nie tylko daje jakąś szansę na legendarne (z niskim MF żaden legendarny mi nie wypadł), to również poprawia jakość żółtych. To, że 5NV daje gwarantowany rzadki przedmiot z elity w zasadzie niewiele znaczy, bo MF decyduje o szansie na większą ilość affixów. Bez MF większość żółtych ma 4 affixy, a na tym etapie gry takie przedmioty z reguły są bezużyteczne.
MF ma w tej grze spore znaczenie, bo nie tylko daje jakąś szansę na legendarne (z niskim MF żaden legendarny mi nie wypadł), to również poprawia jakość żółtych
Zabawne, bo do tej pory wszystkie testy wykazywaly, ze MF nie wplywa na jakosc przedmiotow a jedynie ich ilosc. No, chyba ze masz jakies nowsze info - poprosze o linka wtedy.
Z tego co wiem MF nie ma żadnego wpływu na legendarne przedmioty, ewentualnie ten wpływ jest minimalny.
Zresztą grając w różne dni i o różnych godzinach widzę duże dysproporcje w samym dropie i jego jakości.
Ale to za mała próba żeby wyciągać jakieś daleko idące wnioski.
Niestety rachunek prawdopodobieństwa jest nieubłagany , przy takich losowaniach masz przy każdym identyczną szansę a to że masz 300% MF nie znaczy że ja mając teoretycznie 0% nie mogę wyłapać lepszego przedmiotu.
[129]
Ma.
Do obu postow:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5835774065
Mozliwe, ze zmienily sie jakies male detale, ale ogolne zalozenia nie. Czyli mam 2x racje :)
Z moich obserwacji wynika, że mf ma raczej wpływ na ilość - nie jakość. Tłukę moby od A1 do A3 z około 250mf i jednak większość dropów rare jest z 4 nic nie wartymi affixami. Trochę lepiej jest u koników - tam prznajmniej legendarne lecą.
Zabawne, bo w oficjalnym Game Guide jest dokładnie napisane:
"Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise."
źródło: http://eu.battle.net/d3/en/game/guide/items/equipment#magic-find
Więc wg powyższego MF nie wpływa tylko na jakość dropu ze skrzynek, stojaków, itp.
Hmmm ciekawe, tego nie znalem.
EDIT:
zabawne, bo komentarze od testerow nie potwierdzaja tego. Wiem, ze gdzies byl post pokazujacy dystrybucje przedmiotow, ale nie moge sie do niego teraz dokopac.
EDIT2:
o well, who cares i tak nie gram w D3 i nie chce mi sie szukac
Wydaje mi się, że quality w tym przypadku oznacza właśnie, czy przedmiot będzie normalny/magiczny/rzadki/legendarny/z zestawu.
Dokładnie, MF wpływa na jakość, nie na ilość, przy czym nie są to jakieś zabójcze różnice (gdzieś na diablofans jest art o tym). Quality w tym przypadku oznacza raczej szansę na lepsze (wyższe) parametry (w sensie więcej affixów).
Ale oczywiście jeśli ktoś robi 3x szybciej A1 niż A3 to może jakiś tam sens farmienie A1 ma. Ja zakładałem, że więcej czasu zajmuje znalezienie elitek niż ich zabicie. W A3 ich zagęszczenie na metr kwadratowy jest raczej większe niż w A1 :). Podobnie więcej jest trashów, więc i exp leci szybciej. Przy założeniu, że postać sobie w ogóle radzi rzecz jasna, bo jak masz ciągle ginąć to lepiej tymczasowo zostać w A1/A2.
MF wpływa pośrednio na ilość wypadających przedmiotów, powiedzmy że z elity wypadły 2 rare , 3 magiczne i 2 zwykłe, a bez MF 1 rare, 1 magiczny i 5 zwykłych to wiadomo co lepsze, sama ilość wypadających przedmiotów jest taka sama.
I dzisiaj powrót do diablo po problemach z netem i na wstępie fajna legenda, czas zrobić czarodzieja :)
[115] co do kwestii IP i serwerów, to co prawda mimo iż w kwestii dropu powinien istnieć RNG, to jednak zauważyłem, że jeśli już ma lecieć kupa, to leci kupa przez cały run non stop. Spróbowałem z ciekawości pograć trochę na tych serwerach z dwucyfrowymi numerkami - ok, poleciała mi kolejna legendarka, ale to o niczym nie świadczy. Zauważyłem jednak coś ciekawego. Za każdym, razem gdy w połowie runu nie dropnie mi praktycznie NIC ciekawego, przelogowuję się i próbuję od nowa i nagle drop jest cudowny.
Przebiegłem wczoraj połowę drogi do Azmo i nie znalazłem nic wartego uwagi, poza jednym itemem i63, zmieniłem serwer i w połowie tego runu miałem już 8 i63, z tego wielokrotnie zdarzało się, że itemki te leciały z białych mobów. I chodzi tez o to, ze wielokrotnie czesciej, zamiast kasy, z potworkow wypadaly przedmioty. Niektóre elity wyrzucały po 2-3 i63, praktycznie tylko raz padł mi przedmiot na i58-59.
Kolejny run - znowu kiła... w połowie straciłem cierpliwosc, przelogowalem sie kilka razy i nagle jebut - znowu wysyp dobrego dropu. Zrobilem tak kilka razy i za kazdym razem mialem to samo.
To, czy numerek serwera i IP wpływa na drop, to raczej traktuję jak zabobony, chociaż nie znam sie specjalnie na algorytmach i podobno RNG rowniez nigdy nie jest do konca taki random... pewnie jakiś informatyk powinien sie wypowiedziec, ale jedno wiem na pewno - jak juz ma sie walic, to sie wali na calego, a jak drop jest dobry, to od razu to widac. Taka jest moja obserwacja po kilkudziesieciu runach w roznych aktach, ale zabawe z wylogowywaniem zaczalem dopiero wczoraj i lacznie zrobilem tak z 6x wspomniany fragment AIII, za kazdym razem przechodzac ze skrajnosci w skrajnosc pod wzgledem dropu. Bede probowal dalej, moze to wszystko bylo zbiegiem okolicznosci.
EDIT - Moj MF w trakcie runow wynosil 170.
Zgadzam się całkowicie. Dla mnie najlepszym miernikiem są koniki. Jeżeli z pierwszego elite wylecą 3 rare, to wiem, że będzie dobry run. Jeżeli tylko jeden - mogę od razu kończyć. Dlatego całkowita ilość rare w tym runie mieści się w granicach 5-15.
Jak ktos szuka czarnych grzybów do koników to zapraszam
huzio#2740
czekam jeszcze 5 min i zbieram :)
Random za pomocą generatora liczb pseudolosowych nigdy nie jest prawdziwie losowy, natomiast nie jest tak, że pierwsze wartości determinują kolejne, tutaj nie doszukiwałbym się teorii spiskowych. Prędzej widziałbym tu jakiś bug wpływający na losowość lub jakąś zmienną wpływającą na drop, a ustawianą raz na początku tworzenia gry. Możliwości jest masa.
Niemniej też zauważyłem pewną prawidłowość - gdy gram z kolegami w teamie 4 osobowym i komuś poleci set/legend to na 99% w ciągu tego runa polecą jeszcze 1-2 (niekoniecznie tej samej osobie). Natomiast są dni, że mimo 5h runowania nikomu kompletnie nic takiego nie wypada mimo setek zabitych elitek i dziesiątek tysięcy trashów.
Zabawne, bo do tej pory wszystkie testy wykazywaly, ze MF nie wplywa na jakosc przedmiotow a jedynie ich ilosc.
Nie chcę mi się teraz szukać, ale kilka części wstecz ktoś wrzucił linka o MFie i tam było napisane, że jak przedmiot jest losowany, to najpierw jest rzut na legendarny/setowy, potem na 6, 5 i 4 affixowy, a potem na magiczny. MF ma właśnie udział w każdym z tych rzutów. Nie wiem ile w tym prawdy, ale faktem jest, że jakoś lepiej gra mi się postacią z dużym MF niż bez. No i dopiero jak dorobiłem się postaci z większym MF to poleciało mi 5 legendarnych w ciągu ostatnich 20 godzin gry, z czego 3 przed ostatnim patchem.
Co do losowości w grze, to mam pewną teorię iż Diablo 3 nie używa zwykłego random(). Stosują raczej coś w rodzaju szumu perlina, czy innego algorytmu dającego koherentny szum. Chodzi po prostu o to, że zwykły generator liczb losowych może wyrzucić dowolną liczbę z zadanego przedziału np. z przedziału [1,10] można wylosować ciąg :3 ; 7,3 ; 1,35 ; 8 ; 4,125. Podczas gdy szum koherentny oznacza, że wartości zmieniają się płynnie np: 3 ; 3,7 ; 2,6 ; 1,2 ; 2,9 ; 4,6 ; 5,3 ; 4,1. Mówiąc jeszcze inaczej odległość między dwiema kolejnymi wylosowanymi liczbami nie może być większa niż stała_A, między trzema stała_B(>stałaA) itd...
Po prostu przy zwykłym random() dropy rozkładałyby się bardziej równomiernie już przy 30 rzadkich przedmiotach dostawalibyśmy rozkład niewiele odbiegających od szans % poszczególnych poziomów. Mówiąc inaczej raczej nie byłoby możliwe, by zrobić run na A3 i dostać prawie same przedmioty ilvl50-60.
Moja teoria wpasowuje się w zagadnienie adresów IP, gdyż każdy serwer ma własny generator liczb pseudolosowych i w danej chwili jeden IP może dawać lepsze dropy niż inny.
Ten generator jest wspólny dla całego serwera, a nie konkretnych gier, przez co prawie nie widzimy następujących po sobie losowań, bo w danej chwili na kilkadziesiąt(set?) gier pada jednocześnie wiele elit. Zaobserwowałem też, że jak zabijam jednocześnie dwie elity i dropy padają w tym samym momencie, to prawie zawsze mają identyczne poziomy przedmiotów. Widać to dobrze A1, gdy dostaniemy same przedmioty ilvl62 i ilvl63, a przecież jest to bardzo mało prawdopodobne, by naraz wypadło kilka przedmiotów z tym ilvl na A1.
ale jedno wiem na pewno - jak juz ma sie walic, to sie wali na calego, a jak drop jest dobry, to od razu to widac.
Moja obserwacja po kilkudziesieciu runach w roznych aktach.
I to potwierdzałoby moją teorię, ale daleki jestem do wyciągania konkretnych wniosków. Sam też zauważyłem, że jakość dropu zmienia się płynnie, co jest kolejną właściwością koherentnego szumu.
Teraz pytanie dlaczego Blizzard miałby stosować taki zabieg? Otóż tego typu generator liczb pseudolosowych utrudnia korzystanie ze zwykłego rachunku prawdopodobieństwa. Nie da się już prosto przeliczać prawdopodobieństwa kolejnych dropów, bo poszczególne dropy są zdarzeniami w pewien sposób od siebie zależnymi.
Minas Morgul ----> tylko pamiętaj, że te adresy IP w tamtym wątku dotyczą serwerów amerykańskich. U nas mogą być to inne wielkości.
Co do farmienia A1: generalnie się nie opłaca, ale koniki są w A1, więc żeby nabić 5NV można zrobić run do Butchera. Wystarczą Defiled Crypts, Leorics Manor i już jest 5 stacków, a run jest błyskwiczny.
A tak w ogóle, zapomniałem wspomnieć, jaki jest ze mnie frajer. Na początku gry barbem spróbowałem gry Whirlwindem, ale że nie przypadł mi do gustu, poszedł w zapomnienie. No i mordowałem się z Frenzy, potem Cleave, narzekając na trudności w A3 i A4. Wczoraj przeglądając na diabloprogress buildy najlepszych barbów zobaczyłem, że każdy jest identyczny: Bash z Whirlwind. Zaimplementowałem ten build swojemu. To jest po prostu rewelacja! Nawet najdziksze affixy elit i championów nie mogą mnie teraz ruszyć. Szkoda, że zmarnowałem kilka tygodni, ale najnormalniej w świecie zapomniałem o Whirlwindzie :)
Ja grając podobnie jak wy zauważyłem te zwyzki, ale jeszcze dodałbym swoje obserwacje do tego, że ten drop potrafi być paraboliczny podczas 1 runa. Na 5NV, nie raz widze sytuacje, że wypada mi pod rzad z elitek sprzęcik dobry levelowo i jeszcze po 4-5 żółtych, by po kilkunastu minutach wypadały jakiec crapy 1-2 żółte. Jak widze, że już za długa chwile nic nie leci, to przelogowuje sie.
Oj tam, zdziwiło mnie tylko że farmił pierwszy akt i to bez koników bo wyszedł od razu po rzeźniku :)
Patrzac ile czasu dziennie poswiecal na expienie ten typ grajacy barbem, mysle ze oni sa raczej chudzi jak patyki. Bo kiedy tu jesc o snie nie mowiac jak 15h tlucze sie moby, a samo sie nie zrobi, wiec musza siedzien i klikac.
Mitsukai oni nie muszą aż tyle farmić, zobacz ten filmik --> http://www.youtube.com/watch?v=SfoBJBFHYmM&feature=player_embedded
Wiadomo że koleś ma IMBA sprzęt, ale takie tempo expienia jest po prostu fenomenalne, jeśli oni stosowali podobne techniki to możliwe że nie spędzili tyle czasu w grze ile wszyscy sądzą.
A co do tego gościa to dołączył do gry którą sam założyłem to nawet nie mógł zabrać nikogo ze sobą, chyba że jak się czeka razem w lobby to też tak można, nie wiem, nie testowałem :)
Sam mowil ze dziennie 12-15h expil :).
The first few days I played probably 17-19 hours in game. But eventually I dropped down to probably 12-15 hours. There were a few days where I wasn't even playing for 12-14 hours straight.
O co chodzi z tą techniką, bo mi się filmiki z YT odpalają tylko na parę sekund ?
@[149] Mniej więcej w takim szalonym tempie gram czasem z kolegami we 4 atm, ale w sumie fakt, oni są troche imba :). Tyle, że mają "dopiero" ~50 plvl, nie śpiesza się zbytnio i grają parę a nie paręnaście godzin dziennie ;). Tzn. gram to dużo powiedziane, bo głównie biegam, zbieram itemy i dobiegam pomagać kończyć elity ;). W każdym razie śmiesznie wygląda jak jeden DH rozwala bez problemu solo elitki w 4 osobowej grze.
I śmieszne jest to, że chcą nerfić dalej wizardów itp., a nie chcą ruszać barbów, którzy miażdzą do minusa, bo główny dev gra barbem (tak, teoria spiskowa) ;>.
Nic odkrywczego. Biegasz po drugiej połowie A3 i masz taki ekwipunek, że potwory giną po przebiegnięciu po nich. Do tego +24 do szybkości ruchu i solidny rubin w hełmie i poziomy mistrzowskie same wpadają. Koleś zbierał też tylko przedmioty ilvl63 rozpoznając je po nazwach, by nie tracić czasu na opróżnianie skrzynki i identyfikowanie ich.
W ogólności zasada jest taka, że jak chcesz szybko wbijać poziomy to idziesz na taki akt inferno, gdzie potwory padają od jednego strzału i wybierasz te lokacje, gdzie potworów jest najwięcej.
Jeśli dobrze kojarze to mówił Alkaizer, ten barb który był pierwszy na świecie, a wypowiedzi tego DH to ja nie kojarze.
A w filmiku koleś po prostu przebiega przez mobki na A3 na WW, z jego obliczeń wyszło ok 10M exp/10 min co jest po prostu masakryczne dla mnie...
On ma typowy WW, czyli sprint zadaje dmg, a że jego postać ma 110k dps to wystarczy sam sprint na nie :)
Hmmm... to był jedyny skill, którego po nich nie przejąłem, bo nie widziałem w tym celu. Teraz już widzę. Tylko że on trwa 3 sekundy, tyle wystarczy, żeby wszystkie moby padły ? Poza tym, to jest chyba tylko ścieżka dmg, nie jakaś fala, więc jak mozna przebiec po dużej grupie mobów w 3 sekundy ?
sam na tym specu farmie caly akt 3 lekko. Sprint jak odpalisz to generuje tornada za tobą, crity ktore zadaja regeneruja furie dzieki okrzykowi i duzym crit chance, wystarczy pare razy odpalic sprinta zeby kilka tornad zrespawnowac a dodatkowo potem odpalasz whirlwinda zeby "przeniknąc" przez moby i zespawnowac tornada w nich. Glownym skillem na ktorym opiera sie dmg to wlasnie sprint z runa szybki jak wiatr czy jakos tak (gram po angielsku).
Do farmy aktu 3 wystarczy jakies 45k dps lekko na WW spec. 45 crit chance, kolo 300 crit dmg, 800 resów z 30k hp i z 1k loh.
A co do nerfu to blizz pisal jak wydawali 1.04 ze jak nam sie podoba taki sposob farmienia to mozemy to kontynuwac bo oni nie beda nerfic ww barba. Ale cos czuje ze moze w 1.05
Ktoś bardzo mądry to poskładał do kupy. Tylko patrzeć, jak w 1.05 to znerfią :D
Sprint nie ma cooldowna wiec o ile masz rage, mozesz sprintowac. Z takim dps jaki on ma w WW moby padaja same, wiec i 3 sekundu mu starcza. Do tego we WotB ma rune Thrive on Chaos dzieki czemu biega w nim 90% czasu. Tylko ze do tego trzeba miec Sprzet i to przez bardzo duze S.
wlasnie opublikowali pierwsze info o zmniejszeniu zadawanych obrazen i umiejetnosciach obronnych, nie wiem jak wam, ale średnio mi sie podoba, mojemu wizzowi mocno pancerzyk obetna :/
Nie zgadzam się z tytułem wątku - nie jest OK. Drop żałosny jak nigdy, na AH nic się nie sprzedaje, na dodatek nie jestem w stanie przejść 3 aktu.
Mitsukai - co za bzdury :-) sprzet do ww barba jeste jednym z najtanszych gearow dla postaci :-)
No ze mianami pojechali. WarCry z runa da teraz 20 a nie 50% rezystow... ale za to caly dmg na inferno 25% w dol. Czym to sie skonczy zapewnie okaze sie dopiero po wyjsciu patcha. Pytanie teraz ubierac sie, czy czekac na patch jak przy 1.0.4.
Niby oslabiaja Inferno, ale ostatni akapit daje nadzieje ze jednak nie tak do konca. Czyzby /player im wyzej tym lepszy drop? :).
https://us.battle.net/d3/en/blog/7155884
gereg - Odnioslem sie do zabijania champow w sekundy. Tak na szybko, sprawdzilem jeden ring Alkaizer, ~20kk golda. Dla mnie to 2x tyle ile mam calej kasy.
Mitsukai - nie :-) nie trzeba miec sprzetu za dziesiatki milionow :-)
zobacz:
http://eu.battle.net/d3/pl/profile/TessTer-2234/
mam teraz na barbie mf gear, ktory poza ringiem jednym jest prawie nic nie wart (chociazby w porownaniu do mojego dh) :-) a zabijam w nim wszystko momentalnie. i to bez zakladania potworom renda :-) w main gearze to juz w ogole jest sieka :-)
gereg, chodzi o gościa o którym pisałem w [149], samym sprintem zabijał większość mobów, nawet nie musiał korzystać z Tornada...
Manstein :-)
Ty tez rowniez nie masz racji :-)
slbe moby bez problemu killuje sie sprintem z takim geraem jak moj mf, a mocniejszym alkaizer zakladal renda. popatrzcie chociazby na filmik z koncowki nabijania 100 paragonu :-)
Mialem ten sam dylemat co do wyplaty jak jeszcze pracowalem na etacie ;) (teraz wlasciwie niewiele sie zmienilo, co mi zaplaca za fakture to tez znika szybciej niz hp na inferno przed 1.0.3).
A ja mam pytanko - jest gdzies w miare czytelne kompendium wiedzy w ktorym znajde info na temat lokacji/ksiazek/mobow/duchow itp itp pod wzgledem ich rozmieszczenia? "Kilku" mi brakuje w niektorych aczikach i chetnie bym za nimi pobiegal
Jak szukalem alchemika npc od spawnu ita do staff of herding polazlem na http://www.diablowiki.net/Main_Page
Znam oczywiscie, 90% informacji to smieci, calosc nieczytelna, dlatego pytalem o cos sensownego :)
Odnośnie planowanych zmian w 1.0.5 w kontekście wizarda - nerf energy/prismatic armor z jednoczesnym obniżeniem dmg mobów na inferno uważam za kpinę - większość archonów w tym ja przełączy się teraz na storm armor/scramble i zwiększy efektywność runów z 30 do 20 minut dzięki zwiększeniu movement speed z native ~24% do prawie 50%. Nie wiem jak to się będzie miało oczywiście do pozostałych planowanych zmian, ale nie wygląda ciekawie ruszanie czegoś co od 4 miesięcy się sprawdza nieźle. Ogólnie uważam, że Blizz zły kierunek przyjmuje nerfiąc coś co działa, zamiast buffowania coś czego ludzie nie lubią/nie działa.
mam pytanie takie, a mianowicie chce policzyć sobie czy z danym przedmiotem lepiej wyjde na x witalności czy x % pkt zycia, i własnie szukam wszedzie, od czego jest ten % życia? jakiej wartości bazowej
Najprostsze policzenie jakim odpowiednikiem vitality jest %life to pomnozenie aktualnego vitality o ten %life. Np. jeśli masz 700 vitality i założysz item +10%life to tak jakbys zalozyl item +70 vitality. Zatem itemy %life oplaca sie zakladac gdy masz juz duzo bazowego vitality.
PAW666THESATAN ----> sorry, ale niechcący ubiłem tego gnoja. Żeby jeszcze bardziej przyspieszyć jego znalezienie zacząłem latać DH po hell. Niestety elity padają tam od jednego strzału i zanim się zorientowałem, że to on, już padł :(
Odkąd stosuję metodę Log-Out'a, te legendarki nawet często lecą przy 170 NV.
Mam nadzieję, że to cosik warte jest:
(P.S. to już moja trzecia legendarka na serwerze 84, ale hm... to wciąż nic nie znaczy... tylko tak sobie piszę).
Jeśli ten przedmiot jest cosik wart, to może sobie zrobić w końcu barba? O.o
Chociaż widzę, że chodzi cooś po 100k ;D
Nie widziałem jeszcze barba z bronią dwuręczną. Ja też nie zamierzam z taką latać.
Taaa, narzekałem na brak legendarów, to w 30 minut wypadły mi dwa. W skrócie - crap chest i jeszcze bardziej crapowata (51 lvl!) różdżka. Kurde, mało mi serce nie pękło tak zaczęło walić, jak zobaczyłem, że leży legendarna różdżka (gram wizem). Klikam, a tu 51 lvl... Ehh.
No nic, ale ważne, że coś się ruszyło :)
Notabene mała ciekawostka - gram razem z bratem bliźniakiem. Parę dni temu też padł mu legendar, ten sam chest co mi dzisiaj z praktycznie identycznymi statystykami. Hmm, skąd gra o tym wie? :)
Piotrasq - co Ty gadasz :-) polowa barbow zrobionych na renda lata ze skornem :-)
Ech cholerka, mieć w tej broni life-steal i mogę śmiało robić barba, a tak rzuciłem za 1m, zobaczymy, ale pewnie nikt nie kupi.
A swoją drogą wywaliłem na mnichu tarczę i wrzuciłem drugą broń z krytykiem i...gra mi się dużo łatwiej :).
Skorn to chyba najlepszy toporek 2h, jaki można znaleźć. Buildy pod kryty po prostu z nim miażdżą. Do tego odrobinę IAS w ringach i się młóci jak kombajn.
A ja się zastanawiam, czy Blizzard wydał jakiś oficjalny poradnik, w którym wyjaśnił, które umiejętności na co wpływają, jakie są mnożniki itd? Pytam się, bo ostatnio przeczytałem wypowiedź użytkownika Tibi na forum Blizza, który pisze w swoim poradniku do Monka, że przykładowo opłaca się bardziej korzystać z umiejętności Grzmiące Pięści niż 7-krotne uderzenie, ponieważ przy tej pierwszej, używanej z runą rozgromienie, jest: "Dużo większy LoH (75% przy kazdym z 3 ciosow, z czego 2 pierwsze ciosy przy ataku już jednego tylko celu, daja podwojny zwrot!)."
Skąd ta informacja? Z opisu umiejętności w grze:
Teleportujesz się do celu i wypuszczasz elektryczną falę uderzeniową, która trafia wszystkich wrogów w odległości 6 metrów od głównego celu, zadając obrażenia od błyskawic równe 35% obrażeń od broni.
nic takiego nie wynika. No chyba, że to ta "fala elektryczna" wysysa życie, ale zawsze myślałem (a nie mam zbytnio czasu na testy), że Loh działa tylko przy uderzeniach fizycznych, a nie obszarowych. Ci zapaleńcy siedzią godzinami z kartką w ręku, testują grę i zapisują wyniki, czy można takie informacje gdzieś oficjalnie wyczytać?
W jaki sposob walczyć z pojedynczymi elitami w WW buildzie? Jak biegam sprintem przez lasery to za szybko padam i nie mogę przejść aktu 3 :C
Nimreh -> wystarczy krążyć kółeczko w okół nich i ładnie z tornad regeneruje się furia, a elit się kręci próbując nas trafić:))))
Poszedł dzisiaj itemek za 1,5kk to mogłem się trochę dosprzęcić (fajne słowo btw :)). Zmieniłem filozofię gry, pozmieniałem skille i bez problemu doszedłem aż do Diablo. Aż się zdziwiłem, jak gładko poszło. Niestety sam Diablo poza moim zasięgiem, trzeba trochę pofarmić.
Wkurzyłem się tylko na drop - kurde, 5 NV większość aktu, jakieś 150% MF (niedużo, ale zawsze) i kurde wypadło mi może kilka żółtych itemów, a i tak max. 62 lvl, większość to nawet poniżej 60. Jeżeli wątek z serverami lootowymi jest prawdziwy, to ja musiałem trafić na maksymalnie kijowy serwer :)
Nie wiem do kogo pije Oralndo, ale jakby ktoś chciał mnie dodać to xanat0s#2379.
Bleh, max co jestem w stanie Diablo ściągnąć solo to 5-7%. Nie jest dobrze :( Trzeba będzie polować na jakichś wypasionych ludzi farmiących 4 akt :p
Ktoś chętny pofarmić act 3? Nudno tak samemu i w publicach ^^
a w ogole to mogłby mnie ktoś do listy dodac :P
irenicus >> Mareczek#1921
Nurtuje mnie jedna kwestia - dlaczego zmiana skilli anuluje nam NV? Jak Blizz to tłumaczy?
Bo dla mnie to nie jest dobry pomysł z bardzo prostej przyczyny - ogranicza możliwość modyfikowania skilli w zależności od sytuacji w grze. Inaczej przecież jest gdy walczymy na otwartej przestrzeni, w wąskich korytarzach, z pojedynczym bossem, z packiem elitów. Inaczej jak mają konkretne skille. A przez to gracze muszą cały czas biegać w takich samych skillach, bo żal tych 5 NV. I potem problem, jak np. staje się przed bossem i przez 5 prób padamy, bo nikt nie chce skilli zmienić. W końcu zmieniliśmy i padł od razu. IMO bez sensu, ale może ja sensu nie widzę? :)
System męstwa nefalemów właśnie został po to wprowadzony, by zniechęcić do ciągłego podmieniania umiejętności, a starać się stworzyć jeden uniwersalny build, który działa w każdej sytuacji.
Gdyby nie ten system, to wielu graczy korzystałoby ze zmiany skilli w trakcie walki, co nie tylko zniszczyłoby sens poszukiwania tego najlepszego buildu, ale również byłoby niewygodne i bardzo negatywnie wpłynęłoby na przyjemność z rozrywki.
NV stacks are removed when you swap skills because in beta a large majority of people hated the idea of an open skill system where you could freely swap skills around. It was felt that the lack of build permanence would ruin the game, and so we listened and added some build permanence by 'encouraging' people not to swap skills mid-run through the loss of NV stacks. At the time it was almost unanimously applauded as brilliant!
Now, after release, that tune seems to have changed and a lot of people would rather be hotswapping skills. It's something we continue to talk about internally. I'd love to hear everyone's thoughts on the matter.
Post niebieskiego.