Electronic Arts przygotowuje 3-5 nowych marek gier na następną generację konsol
Nowa FIFA, Nowy NFS, Nowe Simsy, Nowy Crysis, Nowy Battlefield i chyba wszystko :D
Pewnie znowu jedyną różnicą w grach będzie zwiększony poziom wypalania oczu przez fajerwerki graficzne (W końcu według niektórych jedyne realistyczna grafika umożliwia wprowadzanie innowacji). Interakcja ze światem, fizyka, jakość opowiadanych historii i szeroko rozumiane przywiązanie do szczegółów zostanie pewnie po staremu, albo jeszcze gorzej, zwłaszcza w grach EA.
Nowe marki od EA? Pewnie skończą jak Syndicate.
Jedna gra to do studia Respawen. Zostaje 3-4.
@dj_sasek Nowej marce, czyli takiej jak kiedyś było Dead Space.
Marco Polo
Z takim podejściem do Chin nie dopłyniesz...
A już na serio to... mylisz się bo obecna generacja konsol jest bardzo ograniczona pod względem fizyki czy interakcji ze światem.
@wcogram - z mojej strony to był sarkazm jak nie zdążyłeś się jeszcze domyśleć. Po prostu bawią mnie takie komentarze i wiadomości ze strony EA jak to oni się poprawią i jak nas zachwycą nowymi grami. Po prostu nie można się spodziewać niczego rewelacyjnego od nich, choć chciałbym się mylić. Ale to EA...
dj_sasek EA jest już od dłuższego czasu najlepszym z gigantów. Nie znaczy że jest idealny, ale daleko w tyle pozostawia wyżymaczkę marek znaną jako Activision, czy dyktatorskie Ubisoft. Mają dużo zróżnicowanych serii w ofercie, nie boją się inwestować w nowości, a i niszowych, pół indie tytułów mają całkiem sporo.
No czekamy czekamy na te fenomenalne maszyny :)
Ale na razie popykam sobie na moim poczciwym klocuszku jeszcze. Kilka ciekawych produkcji wyjdzie.
@UltRafga - co z tego, że mają dużo zróżnicowanych serii jak prawie każdą zdążyli już zmieszać z błotem? A tytuły indie, półindie mnie nie interesują. EA jest tak samo zepsute jak Activiosion, czy Ubisoft.
Zasadnicze pytanie - ile z tych „nowych marek" nie jest ani FPSem ani grą sportową? Albo czymś co zeruje na kultowej/lubianej marce.
Chociaż jedna?
Ciekawe też ile w tej generacji EA uwali studiów...