W ubiegły piątek (17.08.2012) kupiłem w Xbox Live Sklepie 4200 punktów Xbox Live za 154,90 zł. Kupowałem tam niejednokrotnie i nigdy nie było żadnych problemów - kod docierał i wszystko było w porządku. Tym razem także po dokonaniu przelewu dostałem mailowo kod.
Wpisałem go w witrynie Xbox.com. Komunikat - "Ten kod został już użyty". To samo poprzez konsolę. Porozmawiałem na Live Chacie z pracownikiem sklepu, polecił napisać maila. Tak też zrobiłem. Bo kilku pytaniach (czas trwania reklamacji, gdzie dostanę odpowiedź) i zalogowaniu się na ich platformę ( <a href=https://gamecodes.zendesk.com target=_blank>https://gamecodes.zendesk.com ) otrzymałem odpowiedź:
Witam
Pana reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Kod został wysłany jedynie do Pana i tylko Pan mógł go zużyć. Nie mamy podstaw do wymiany kodu lub wykonania zwrotu wpłaty.
Rozmawiałem na GG z pracownikiem sklepu. Ten twierdzi, że nie może obsługiwać reklamacji, bo robi to zupełnie ktoś inny, a on nie ma to wpływu. Jedyna forma kontaktu to wymiany wiadomości na tej platformie.
Wysłałem wcześniej Print Screena, na którym widać, że kod jest błędny. Dodatkowo wysłałem im jeszcze teraz biling ze strony Microsoftu, który załączam na obrazku obok. Co jeszcze mogę zrobić?
Kontakt z obsługą Microsoftu coś pomoże? Mają możliwość sprawdzenia, kiedy kod został zużyty, gdy im go podam?
Jest to tym bardziej przykre, że wielokrotnie kupowałem w Xbox Live Sklepie i nigdy nie miałem takich problemów...
W ubiegły piątek (17.08.2012) kupiłem w Xbox Live Sklepie 4200 punktów Xbox Live za 154,90 zł
W jednym z większych (największym?) internetowych growych sklepów w PL, obecna cena na (pewny i legalny!) produkt w postaci 4200 pkt. wynosi... 169,90 PLN. Ty utopiłeś 154 PLN płacąc firmie, która nie podaje nawet swojego adresu. Co możesz zrobić? Wyciągnąć nauczkę na przyszłość.
Wiesz aope, kupowałem w tym sklepie już nie raz i było wszystko ok. W sieci dużo pozytywnych komentarzy, zawsze dochodziło szybko i bezproblemowo. Znajomi też tu kupowali i było w porządku, polecano mi sklep kiedyś na forum o Xboxie. A tu taka lipa...
Rozumiem, ale te "sklepy" to zawsze ryzyko. Naprawdę nie lepiej zapłacić te kilka złotych więcej u normalnego dystrybutora i mieć spokój/pewność że będzie ok? :]
Ja tam zawsze kupowałem zdrapki w euro. Jakoś pewniej a ceny wcale nie są drogie. Kiedyś 4200MSP sprzedawali za 119zł, teraz 169.
Teraz musisz ich męczyć, po dobroci już raczej nie da rady.
aope -> Wiesz jak jest, jak wydaje ci się, że sklep jest dobry, ma pozytywne komentarze, dobre opinie i jest polecany, a zapewnia towar szybko i bezproblemowo - to czemu nie skorzystać?
I do tej pory tak było, ech...
Podbiję dla ostrzeżenia.
Kontaktowałem się z Microsoftem, mam potwierdzenie, że kod został zużyty już wcześniej. Dołożyłem odpowiednie dane do reklamacji. Uwaga na ten "sklep".
W takim wypadku postrasz sklep Rzecznikiem Konsumenta, a jak nie pomoze, to udaj sie do takowego (na pewno w Twoim miescie powinien byc) i on Ci wowczas pomoze.
Rozumiem, ale te "sklepy" to zawsze ryzyko. :]
Wszędzie jest ryzyko. W 90% takie sklepy SĄ uczciwe i dobrze funkcjonują. Ba, sklepy jak gamecodes i inexus lepiej dbają o swoich klientów, niż media markty i empiki. Zwykle chcą wypracować rozwiązanie problemu, gdy taki się pojawi. A w takim empiku nie dość, że pracownicy kradną kody z pudełek, to jeszcze w przypadku reklamacji spławiają cie tekścikami, zapisanymi na karteczce przez kierowników.
Problem został rozwiązany. Co prawda trzeba się było kilkukrotnie przypomnieć na GG i nie dawać spokoju, ale poszło. Otrzymałem nowy, działający kod po tygodniu "analizy".
Witaj Stra Moldas. Mógłbym prosić Cię o kontakt, mam teraz ten sam problem z tą samą kwotą, ale nie dostałem od 3 dni żadnego kodu. GameCodes już nie współpracuje z tym sklepem, a DotPay każe mi domagać się u nich zwrotu kosztów (żałuje, że nie kupiłem w GameCodes).
Jakbyś mógł, napisz na gg: 4827631
Nie wiem co robić, jeśli nie odpowiedzą? Mają podany już tylko mail, nie mam gg do nich, a obawiam się, że chyba zamknęli już firmę czy co?
teraz tylko sie liczy $ szkoda słów
mam pytanie [nizzy_] czy otrzymałeś już te punkty?
bo mam podobną sytuację.
odkopię bo też "wtopiłem" w piątek 134 zł w tym sklepie ...
czekam od piątku na jakikolwiek znak / kontakt i nic...
ostrzegam więc , żeby więcej ludzi nie dało się nabrać
Ale już punktów nie ma na xbox live.
Zamówiłem golda 12+1
Przypuszczam, że gdy autor tworzył wątek, to punkty na xbox live jeszcze istniały...
Sklep rzeczywiście kiedyś działał ok - ale zawieszone konto na allegro i brak kontaktu wskazuje na to, że nie ma co liczyć na zwrot kasy - więc ostrzeżenie dla wszystkich...
W końcu otrzymałem KOD, więc wypada poinformować...
ale kontakt po tygodniu nie najlepiej świadczy mimo wszystko