DayZ - recenzja bijącej rekordy popularności gry.
To nie gra, to mod
Eeee tam, to Gameplay.pl - nie normalny GOL.
Jak można recenzowac gre która jest w produkcji :D
To jest wieczna alpha...
Jestem świadom tego, że na obecną chwilę jest to modyfikacja, ale ma aspiracje bycia pełnoprawnym tytułem i tak też go traktuję. Dopełnia tego informacja, że samodzielną grą się stanie niebawem. ;-) Użycie słowa "gra" w tytule jest czysto "kosmetyczne".
W grę nie grałem ale jak sobie wyobrażę animacje to mnie zniechęca do tego tytułu.
@Sethlan
Wieczna alpha? Że niby co? Mod robiony przez jednego człowieka zaledwie pół roku, co jest absurdalnie śmiesznie małą liczbą roboczogodzin przy produkcji gier. Dopiero teraz ma ludzi do pomocy i zmienia się to w produkt komercyjny.
Myślisz, że gry się same robią?
Gdyby ten mod był nadal rozwijany na boku niekomercyjnie to nawet przez kolejne 3 lata mógłby być w fazie alpha i byłoby to całkowicie zrozumiałe dla ludzi, którzy mają trochę oleju w głowie.
Poluznij rajtuzy, bo cos Cie tu spina...
Ale sytuacja diametralnie odwróciła się, gdy ze swoimi butami wkroczył Dean “Rocket” Hall. Słyszał ktoś o nim wcześniej? Raczej nie. Teraz natomiast bije rekordy popularności. Wszyscy są zachwyceni jego modyfikacją, a on sam zakontraktowany został przez twórców samej gry, Bohemia Interactive, do prac nad trybem multiplayer trzeciego wydania ArmA.(...) Widząc szybko rosnące zainteresowanie przeróbką, zaoferowała Rocketowi ciepłą posadkę.
Afaik Rocket był devem w Bohemii zanim zaczął pracę nad DayZ
Ale sytuacja diametralnie odwróciła się, gdy ze swoimi butami wkroczył Dean “Rocket” Hall. Słyszał ktoś o nim wcześniej?
Ja o nim słyszałem: spec od średniawych misji, które się nie kończyły :)
W BiS pracował jeszcze zanim świat usłyszał o DayZ .
A dokładniej Hall był militarnym konsultantem BiS i twórcą misji SP/MP, a także szefem USEC ;) http://www.usecforce.com/
Ja tutaj bezpośrednio mówię o samych pracach Rocketa nad DayZ, nie jego pracą ogólnie. Może zdania niekoniecznie to pokazują, ale chodziło mi o posadkę dokładnie dotyczącą ArmA 3, a ona bezpośrednio wynikała z sukcesu DayZ. Tak czy siak komentarze to zawsze świetne dopełnienie informacji dla chcących dowiedzieć się więcej. Dzięki wam ;-)
Hall i tak był etatowym pracownikiem BiSu (i przy ArmA II i przy ArmA III), natomiast Dayz to jego taka zabawa po godzinach, a dzisiaj już odrębny projekt. Jego wkład w trzecią część byłby dokładnie taki sam bez moda.
Czyli dotarłem do niepewnych informacji. Postaram się to jakoś skorygować dziś. ;-)
Nic ciekawego z tej mini recenzji się nie dowiedziałem. Same popłuczyny, które pierwsza lepsza osoba może wiedzieć nawet bez zagrania.
Qualltin Nie chcę być natrętny, ale te uśmieszki co jedno zdanie możesz odpuścić. Może jestem dziwny, ale strasznie to dla mnie gejowskie - żeby nie powiedzieć dosadniej...
Moda pobierasz z oficjalnej strony, a grę (ArmA II + dodatek Operation Arrowhead) kupujesz.
Wędrując po farmach możemy natrafić na shotguna bądź Remmingtona, czyli strzelę. literowka na końcu. :)
@trudnezycie - Cóż, masz prawo odbierać to i traktować jak chcesz. I specjalnie dla ciebie: ;-)