Plotki o Thief 4. Zagramy dopiero na konsolach kolejnej generacji?
Dawać mi Thiefa! Muszę się poskradać.
Thief 4 - gra tworzona jest z myślą o konsolach kolejnej generacji.
Taka gra na konsole? Wszystko s. dla pieniędzy zniszczą.
Każda multiplatformowa gra jest tworzona z myślą o konsolach, bo tam przecież występują te wszystkie ograniczenia sprzętowe i związane ze sterowaniem, tak więc żadna nowość, a i Thief 3 też przecież wychodził na konsole i jakoś nie słyszałem żeby to była słaba gra.
[2] No ale na co serio liczyłeś człowieku, że zadajesz takie debilne pytania?
I czy Human Revolution to uproszczony crap w porównaniu do jedynki? Bo to robi ta sama ekipa.
Mechanika trójki była akurat dość mocno upośledzona przez beznadziejny silnik Invisible War (niby właśnie ograniczany mocą ówczesnych konsol, stąd m.in. te dziwne otwarto-zamknięte lokacje), w dodatku gra została przekonwertowana tak niedbale, że na PC zachował się choćby gigantyczny (jak na blaszaki) HUD i napisy, a w plikach konfiguracyjnych można znaleźć pełny config Xboxa. Czym była spowodowana tragiczna animacja TPP i powodowany tym pseudo-lag w trybie FPP - tego do dziś nie wiadomo. Ja stawiam na lenistwo.
Inna kwestia, że winić należy raczej ludzi niż sprzęt i nijak to się ma do sytuacji części czwartej.
[4] Standardowo odpowiem:
1. Debila widzisz codziennie w lustrze.
2. HR jest "taki-sobie", broni się z ledwością. Zwróć uwagę na to, że wiele elementów w grze zmieniono dopiero pod naciskiem fanów (np. konsolowy interfejs), a sami twórcy byli dodatkowo naciskani przez szefostwo, aby gra była "nowoczesna" czyli łatwa, piękna i przyjemna.
3. Jak chcą sobie robić Thiefa na konsole to niech sobie robią, ale jako oddzielny projekt bo jest to już ostatnia marka, która nie wpadła w ręce łap "ekspertów" od marketingu, którzy tak go (T4) przerobią, że jeszcze zobaczymy oprócz pałki i miecza - kuszę w stylu "Van Helsing" co by konsolowy gracz nie zanudził się skradaniem w mrocznym korytarzu.
Ja tam się zgadzam ze Stereo i mówi to weteran serii, który od dnia premiery po dziś dzień napierdziela zarówno w oryginalne jak i tworzone przez graczy misje do jedynki i dwójki. Te gry po prostu nie mogą być uproszczone względem konsol by nie straciły swojej pełnej mocy i potencjału. Nie zamierzam tu tłumaczyć dlaczego, wystarczy zagrać. Jest tyle gier specjalnie na konsole - Thief powinien pozostać mimo wszystko na PC. Wiem że trójka nie była, ale trudno.
@Stereo - lol? HR jest jedna z lepszych gier ubieglego roku. Pokazano ze mozna odswiezyc stara marke z klasa.
To juz nie wiem czego ty od gier oczekujesz, chyba tylko skyrim i new vegas byly lepsze od HR jezeli chodzi o "RPG" mimo ze troche inne klimaty. ;]
I czy Human Revolution to uproszczony crap w porównaniu do jedynki?
Oczywiście, że TAK. Grałeś w jedynkę w ostatnich paru latach i ją przechodziłeś ponownie? Ja grałem. Pomijając grafikę nadal ta gra miażdży wszystkie inne tego typu. E.Y.E. coś tam mogło zdziałać, ale nie zdziałało, bo było np. za proste.
[9] No już bez przesady. Uproszczonym crapem to było IW, HR zdołał się obronić (ale mogło być lepiej).
Kilka śceżek prowadzących do celu - jest.
Modyfikacje broni - są.
Wszczepy - są.
Mroczna, głęboka fabuła - nie ma.
Dlatego właśnie mówię: gra jest dobra, ale trochę jej do ideału pierwszej części brakuje.
Ale patrząc na Thiefa może być problem. To skradanka gdzie poprzeczka jest ustawiona na bardzo wysokim poziomie. Liczy się i grafika (działanie cieni) i udźwiękowienie (kroki itd.) oraz cierpliwość gracza.
HR do jedynki brakuje, ale nie możesz mówić że fabuła była słaba. Osobiście gdy 1 raz zagrałem w HR to byłem pod wrażeniem fabuły.
1. Debila widzisz codziennie w lustrze.
Tylko że ja Cię mój drogi debilem nie nazwałem, po prostu zastanawia mnie sens zadawania takich pytań przez kogoś kogo widuje codziennie na forum, więc nie ma mowy tutaj o o 10-letniej przerwie usprawiedliwiającą tą niewiedzę.
Oczywiście, że Human Revolution nie jest takim koksem jak jedynka, ba, sporo mu do tego miana brakuje ale tak czy siak główne mechanizmy rozgrywki zostały w miarę zachowane i naprawdę nie tutaj mowy o jakimś "zcodowaniu" marki, więc myślę że to samo spotka Thiefa 4.
Bardziej się czepiajcie wydawców a nie sprzętów, bo zapewniam Was, Mass Effect robiony np. przez Obsidian pod przewodnictwem Bethesdy wyglądałby zupełnie inaczej niż to co zrobiło w duecie Bioware z EA.
[12] Jak Cię uraziłem to przepraszam.