Samodzielna wersja moda DayZ oficjalnie zapowiedziana
I trzeba będzie zrobić nowy poradnik tym razem dla pełnej gry.
A tak swoją drogą mam nadzieję, że zmienią mapę i dadzą same domy do których można wejść a nie tektury...
no i bardzo dobrze gra jest świetna ale muszą rozwiązać problem który mnie najbardziej wkurza zamknięte domy
Taaaak ! Super nie chcę kupowac niepotrzebnie Army II a w DayZ bym z chęcią pograł tylko czekać na wersje alpha, narazie trzeba obejść sie YT.
Mam nadzieję, że to nie będzie wieczna alpha jak w obecnym DayZ modzie do Army 2...
Szkoda że na identyczny pomysł gry jak Day Z wpadłem z 5 lat temu, ale jak się nie jest w branży to sobie można tylko marzyć...
Xsardass <<<
Nie tylko ty chyba miałeś taki pomysł, albo chociaż podobny, ja np też, ale co może zrobić szary człowiek. Z kumplem mieliśmy też pomysł na jeszcze zupełnie inną gre survival kiedyś dawno temu, ale nie pamiętam już szczegółów, pamiętam że pomysł był świetny, ale potrzebne były by jeszcze pomysły innych ludzi żeby to jakoś miało ręce i nogi.
Nie "byłoby" tylko "było" uznane za wariactwo ;))
Część kluczowych aspektów była mu odradzana przez każdego dewelopera z jakim dyskutował o swoim pomyśle, a mimo to zrobił po swojemu.
@Xsardass
Takie pomysły siedziały w głowach graczy i twórców zanim powstały pierwsze sieciowe shootery.
Przecież to jest banalna koncepcja - przetrwać w wielkim świecie z innymi graczami. Co drugi dzieciak marzył o takiej gierce (zabawa w bazę, podchody, tworzenie się grup itd).
Takich gier nie było z powodów technicznych. Nawet przy dzisiejszej technologii zrobienie tej gry wg standardów gier online jest bardzo ryzykowne i problematyczne. Nie bez powodu większość gier MMO unika kłopotów targetowaniem i innymi trickami omijającym problem lagów. Ta sama przyczyna stoi za tym, że nadal nie mamy prawdziwych gier MMOFPS z wielkimi światami.
DayZ jest również zrobione na bazie wielu sztuczek (np. gdy gonią cię zombie odbywa się to w 100% na twoim własnym kompie, aby nie obciążać serwera), które niestety mają swoje skutki uboczne.
Nie chce mi się wchodzić w dyskusje ale już silnik flashpointa mógł to zaoferować. Zresztą pewnie wiekrzość silników mmo spokojnie by poradziło sobie z tym problemem, ale łatwiej zrobić kolejnego durnego klona. Co innego że developerzy boją się ryzykować kasę na takie eksperymenty. Dlatego największe odkrycia zawsze wychodzą z modów lub gier indie ( jak minecraft). Dlatego dobrze że taki Notch, Rocket czy inni mając środki i umiejętności tworzą takie rzeczy. Tak się rodzą nowe gatunki. ( np MOBA). Kolejną świetną inicjatywą jest projekt zomboid lub cortex command, ale na nie jeszcze długo poczekamy.
Btw Day Z odniosło sukces głównie dzięki wolności graczy i elementowi stresu z utratą ekwipunku oraz postaci po śmierci. A duże studia omijają takie "hardcorowe" aspekty i idą na masową dostępność łatwych gier gdzie za śmierć za karę cofa cię 3 metry do tyłu a ty sam idziesz po sznurku do celu. Cały pic polega na wyjściu z grami poza sztampowość i tak powstają hity.
Jakby wyszło na silniku Army 3 to by była katastrofa. Mój laptop tego nie uciągnie. A po aktualizacji sterów Arma 2 wreszcie zaczęła mi ładnie śmigać.
Xsardass tak jasne a ja wpadłem na to 10 lat temu, a na Battlefield 3 to już z 30. Przestańcie takie głupoty gadać podnieca was takie pisanie czy co ?
Skoro DayZ ma być na tym samym silniku co ARMA III to moim zdaniem najlepiej zrobili by tak:
Kupując grę ARMA III za darmo możesz pobrać DayZ,
Nie masz gry ARMA III to DayZ kupujesz jak Minecrafta,
Mam nadzieję, że nie zostawią tego obecnego DayZ, z powodu wersji do AIII..
Jest sporo rzeczy do załatania..
DayZ jest również zrobione na bazie wielu sztuczek (np. gdy gonią cię zombie odbywa się to w 100% na twoim własnym kompie, aby nie obciążać serwera)
Nawet nie wiem co Ci odpisać Kazioo - triple facepalm...
Pierwsza początkowa prośba do twórców: Więcej zombie w sporych grupach w miasteczkach! Wystarczy podpatrzeć serial Walking Dead i już można sobie delikatnie skopiować gdzie zombie chodzą, w jakich grupach.
A wracając do komentarzy kolegów wcześniej to ja też kiedyś zawsze czekałem na taką właśnie grę. Ale jednak wolę chyba klimaty Czarnobyla na grę survivalową.
P.S. Wiecie co z tym Stalkerem Online, bo coś cicho od jakiegoś czasu, a zapowiada się cudnie?
puci3104 - W Stalkera Online można grać, jest za darmo. Jest angielska wersja w której podobno większość rzeczy została przetłumaczona z rosyjskiego. Mi nie udało się zagrać bo gdy tworzę konto do gry ciągle mi się ładuje.
http://stalker-online.so/
Wolałbym moda, niż nową grę. Tak to można kupić ARMA II albo ARMA III jak wyjdzie i mieć strzelankę i zombie moda. Tak to tylko zombie mod i trzeba PAY TWICE za gry. Ale nie ma tego złego..... będzie większe wsparcie od strony producenta, nowe scenariusze itp, zapewne no i samego mod-a nie skasują.
Świetna wiadomość, nie pozostaje nic innego niż czekać.
Całe szczęście, że nie wydałem pieniędzy na Armę i dodatek ;)
Dobre posunięcie, niech DayZ słynie z tego, że jest świetną grą, a nie tylko modem do Army II :D
Świetna wiadomość. Od jakiegoś czasu sobie czytam o DayZ, ale bałem się w niego zainwestować. Wydawanie 25euro na ArmA plus dodatek, czyli na grę, która mnie wcale nie jara, by zagrać w moda to nie za dobry pomysł:) Czekam na wersję Alfa z niecierpliwością.
"-Sk8ter-" nie wiem w jakim swiecie żyjesz może w matrixie ??? 25 euro hmmm na golu masz dodatek OA za 24zł a amre 2 masz free wersje.Także dla chcącego nic trudnego
''Na forum modyfikacji DayZ jeden z moderatorów potwierdził, że samodzielna wersja DayZ będzie działać na silniku trzeciej części cyklu ArmA. Szkoda :'( już mogę pomarzyć o DayZ.