Instrukcja do Dark Souls zdradza szczegóły konwersji na PC
Jak rzeczywiście będzie tak źle i topornie to jednak zdecyduję się na edycję PS3.
Czy tylko mnie wkur$#@% zdanie:"Prepare to Die Edition została stworzona z myślą o padzie z Xboksa 360”?!
@up A coś ty myślał? grałem w demon's souls, które ma podobny interfejs i nie wyobrażam sobie tej gry na PC. Przecież to wymaga całkowitego przemodelowania interfejsu, a nawet gry.
O sterowanie się nie martwię bo padzik niedawno kupiłem gorzej z optymalizacją.
Ja się raczej nie martwię ale pierwszy raz spotykam się, że twórca otwarcie mówi: Na konsolach w niektórych momentach były problemy z utrzymaniem stałej liczby klatek na sekundę. Okazuje się, że na komputerach osobistych takie nagłe spadki wydajności również będą widoczne i tylko odpowiednio silnym sprzętem będzie można je w pewnym stopniu zamaskować.
Cóż, przynajmniej szczerze chociaż już widzę te hejty ludzi odpalających tą grę na swoich high-endowych zestawach z Tesco ;)
Sterowanie moga nawet i na F1-F12 wrzucic, wystarczy GlovePIE albo inny program tego typu i zadna konwersja z konsoli nie jest straszna dla myszki i klawiatury;p.
[7]
Najbardziej mnie bawi ze jak zawsze placza ludzie, ktorzy nie maja o niczym pojecia. Gra sure przycinala na PS3 - w 2 czy 3 lokacjach i to z daleka od walki (wchodzisz do lokacji i masz widok na cale miasto - problem jest taki, ze do kazdego budynku itd mozesz podejsc, wiec konsola dostala czkawki). I prawdopodobnie tylko to bedzie cielo - wiec zerowy wplyw na gameplay.
@Asmodeusz
Z daleka od walki? Widziałeś może Blighttown? Zacina non stop, a lokacja nie należy do najłatwiejszych.
@wiped1 [ gry online level: 7 - Legionista ]: a tam.. ja zawsze wchodzilem do Blighttown "od tylu" (valley of drakes) i schodzilem na sam dol od razu, bo w sumie poaz tym nie ma nic ciekawego tam :)
a na dole za bardzo nie bylo klatkowania.
Klatkowało, owszem, a jak jeszcze się grało online to klatkowało do granicy 10-15 fps (PS3 wersja, xboxowa ponoć jeszcze bardziej).
Dlatego mnie to najprawdopodobniej powstrzyma od zakupu PC - powinno śmigać 60 kl. No i pad, do tej gry wolałbym PS3-kowy
Przecież to wymaga całkowitego przemodelowania interfejsu, a nawet gry
I gdzie tu widzisz jakiś problem? No tak, tobie przecież wystarczy badziewny port z konsoli, a potem zdziwienie, że "hity" z konsol są na PC wyśmiewane.
Chciałem kupić, ale takie newsy straszą... poczekam na recki po premierze, lepie nie topić kasy bez potrzeby....
[10]
Wyplatynowalem Dark Souls wiec w Blighttown bylem kilka razy - 1x od przodu (normalnie) 3x od tylu (przez valley of drakes). Jedyne zaciecia byly w miejscach gdzie i tak nie walczyles wiec nie mialo to znaczenia. Podobnie z New Londo Ruins - zaciecie przy ladowaniu lokacji, daleko od pierwszych przeciwnikow.
Jedyne zaciecia byly w miejscach gdzie i tak nie walczyles
Chyba graliśmy w różne Dark Souls. Wchodząc od tamtych lochów aż do wejścia do tych bagien z trucizną cały czas klatowało, co było uciążliwe jak goniło cię kilku tych małych kolesi a jeden z daleka strzelał strzałkami z poisonem...
Tak, chyba gralismy w rozne. Ja nie mialem tam problemow.
@Asmodeusz Gra przycina podczas walki, sami twórcy pokazywali to na podstawie walki z gryfem filmik na YT.
Poczekam na jakieś recenzję , a że nie ma demo to muszę pobrać pełną wersję i sprawdzić czy się nadaję na kupno .
Potwierdzona została też blokada na 30FPS oraz 1080p.
Teraz czekać na premierę...
A ja mam to wszystko gdzieś i tak MUSZE w to zagrać !!! Na padzie, klawie, czy na umywalce. Whatever...
Zapłacili by jakiemuś lepszemu studentowi z Polski te parę dolców to by mi zaprogramował to klikanie po menu. Robią z ludzi idiotów i liczą, że będą te ściemy żreć jak małpa kit.
Co do optymalizacji to twórcy po prostu nie mają doświadczenia z PCtami, otwarta architektura jest z pewnością gorsza do ogarnięcia, chociaż z tego co czytałem o programowaniu na PS3 to już sam nie wiem...
Miejmy nadzieję, że nie zniechęci to posiadaczy komputerów do wypróbowania pochłaniającej i ambitnej gry Japończyków.
Na pewno nie zniecheci, gowniany games for crap, tragiczna optymalizacja, interfejs konsolowy, ktos tam pisal ze zablokowane do 30 fpsow... Nic tylko kupowac taki "hit"
@up
Nigdy, na żadną z tych rzeczy nie patrzyłem podczas decydowania się czy daną grę kupić. Zazwyczaj interesowała mnie grywalność.
Aha, blokada na 30 FPS. Dzięki za info:)
To jestem pewny, że nie kupię, nawet ściągać pirata bym nie ściągał, jak ktoś technologicznie jest 20 lat do tyłu.
Faktycznie, 30 fpsow powoduje ze gra jest niegrywalna i traci wszystkie ze swoich zalet.
Ponownie, jak dobrze byc fpsowym ignorantem i czerpac przyjemnosc z gry niezaleznie czy ma 30 czy 300 fps.
Przeciez 30 klatek to absolutna plynnosc wiec o co wam chodzi do uja?
o to, ze jak spadnie z 60 to nadal jest plynnie, a jak spadnie z 30 to juz plynnie nie jest. a tak sie sklada ze dark souls na konsoli potrafilo chrupnac i to naprawde porzadnie (blighttown....)
[32] Na konsoli tak. PC to całkowicie inna architektura i w grach z blokadą fps bardzo często zdarzają się spadki płynności nawet na komputerach, które mogłyby wygenerować 100 fps. Chwilowy spadek ze 100 do 60 nie będzie przecież odczuwalny, a utrzymywanie stałego poziomu na granicy płynności jest po prostu głupie.
HAHAHAHA nie po to mam kompa, żeby być ograniczanym. Ja chcę edytory, mody, kombinowanie z ustawieniami, otwartość - jestem graczem komputerowym.
Gdybym chciał grać w ograniczone gry to już dawno kupiłbym plazmę i konsole.
Bez kitu - nawet tego z netu nie ściągnę. Jednak chętnie poczytam jak się wam gra:)
Gra sie swietnie, ponad 100h na konsoli. Licze na conajmniej tyle samo na PC w multi. Zadne edytory i mody mi do tego nie potrzebnem bo i po co jak gra jest swietna taka jaka jest.
tybet2 - nie po to wprowadza się ogarniczenia FPSów, żeby jakiś dzieciak się popłakał, że więcej nie wyciągnie niż ustalili twórcy. Napewno ma to związek z multiplayerem, w którym refleks powinien być ważniejszy niż sprzęt gracza.
Mitsukai ja nie napisałem, że DO TEJ GRY jest mi to potrzebne, tylko pisałem ogólnie o grach PC.
Chudy The Barbarian - refleks się skończył w grach jakiś czas temu i teraz jest tylko bieganie z no-recoilem w grach, w których się strzela z 'rzeczywistych' broni - to też pisałem ogólnie.
No więc, a propos kwestii framerate w Blighttown i New Londo:
The implication of a PC release is obviously that all these problems can be tackled by the brute force of a faster CPU, and though there are very light hitches here and there, it's a relief to say Blight Town now plays without all the constant chugging. The improvement is staggering to those that endured the treacle-like pace of the area on PS3 and 360, already making this version a winning proposition.
Lecę po pre-ordera
Ja bym poczekal. W zapce od RPS wspominaja o problemach z framerate - podobnie jak na konsolach. Poza tym, jak wspomina EG, lock na 30 fps i klatki renderowane w 1024x720, reszta to zwykly upscaling. Wyglada to w wyzszej rozdzielczosci na przyklad tak:
Moze to tylko wina wersji preview, a moze nie...
Mi wystarczy.
Edit: jest gdzies taniej preorder niz na GOLu, na ktorym cena i tak juz skoczyla do gory... a musze czekac na kumpla zeby zamowic? :)
tak to bedzie wygladac niestety shittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt