Najciekawsze modyfikacje gier (20/07/2012)
witam, interesują mnie już od jakiegoś czasu mody do skyrima... fajnie byłoby zobaczyć właśnie jakieś urealistycznienia typu ciemniejsze lochy.. etc... ale dwa razy juz próbowałem na tym skyrimnexus sie zarejestrowac i nie dostaje maila zwrotnego. miał ktoś taki problem? jakieś pomysły na rozwiązanie? ewentualnie inne źródło do ściągania. Będę bardzo wdzięczny
[2]
próbuj na jakimś gmail albo sprawdź w skrzynce mailowej w folderze SPAM.
Warto ze skurimnexus brać bo mają ModManagera. Instalacja modów z tym programem w takim Fallout New Vegas to poezja więc warto.
Ewentualnie poszukaj na moddb albo gamefront, choć ten drugi nie wiem czy istnieje jeszcze ,chodzi mi o działy poświęcone większym tytułom.
o nowa wersja FH2, trzeba odswiezyc sobie i sprawdzic :) w moim doczuciu to najelpszy FPS w II wojnie ostatnich lat :)
Nie wiem czemu DayZ zawdzięcza swoją popularność. Jeśli chodzi o mody z Zombie to zdecodyowanie lepszy jest No More Room In Hell działający na silniku Source.
Just Cause 2 MULTI :OOO wygląda zajebi****. Do 1000 osób na serwerze przy czym nie potrzeba aż takiego sprzętu jak np na server Dayz. Widziałem filmik gdy prawie 400 zstalo zespawnione w jednym miejscu , rozróba na całego
Świetnie zapowiada się ten mod do Doom'a 3, klimacik jest. Tymczasem czas iść pograć w DayZ ;p
W tekście jest błąd, brakuje dwójki przy tytule Half-Life 2: Episode Two. Apropo, obydwa mody do EP2 wyglądają ciekawie.
@Raiden
Mówiąc najdelikatniej jak potrafię: chyba sobie kpisz.
Zagraj w DayZ, bo oczywistym jest, że nie masz ZIELONEGO pojęcia o czym jest naprawdę ta gra.
Porównujesz mały modzik, zwykła siekankę jakich powstało multum, na silniku Source z małymi mapkami, do gry jedynej w swoim rodzaju, będącej wg mnie (podobnie jak Minecraft) namiastką czegoś na miarę future MMO, która koncept ma oczywisty i "banalny", bo jest to coś o czym marzyło większość graczy już w latach 90-tych, ale do tej pory nikt nie odważył się tego zrealizować, przede wszystkim ze względów technicznych i ekonomicznych.
Jeden wielki, nieinstancjonowany świat pełen ludzi, w którym każdy z graczy chce przetrwać, a śmierć to koniec. Taki pomysł jest znany od kiedy powstały pierwsze gry, ale żadna nawet wielka korporacyjna firma nie próbowała tego zrealizować. Wszystkie gry MMO mają jakiś abstrakcyjny gameplay wręcz przypominający granie turowe na planszówce, a wszelkie próby odejścia od tego były tylko pozorne.
Tylko Minecraft i DayZ dały mi poczucie odejścia od tego archaicznego podejścia - tanie projekty zrobione przez pojedynczych ludzi. Tymczasem kolejne setmilionowe mmorpgi zieją latami 90-tymi.
@Kazioo
Myślę, że mam pojęcie o czym pisze, ponieważ grałem w niemalże wszystkie produkcje dotyczące tematu zombie. Natomiast ty chyba nie wiesz, o czym piszesz nazywając No More Room In Hell "siekanką". W tym modzie amunicja to cud, a zombie należy unikać ponieważ inaczej sie nie da przeżyć. Faktycznie jest zaledwie 8 map, ale przejście każdej z nich bez zgranej ekip jest praktycznie niemożliwe.
Nie za bardzo rozumie również twój atak w moim kierunku. Po prostu DayZ nie przypadło mi do gustu. Mówię tu o animacjach zombie, ich wyglądzie, sposobie poruszania się, klimacie rozgrywki (dla mnie zbyt mało mroczny). Koncepcja gry oczywiście jak najbardziej spoko. Dziś już wiemy, że na tej podstawie powstaje MMO pt. The war Z.
To co napisałem jest moją subiektywną oceną i nie zamierzam kogoś na siłę do tego przekonywać. Uważam, że jeśli komuś się znudziło Dead Island, Left 4 Dead, lub ogólnie rzecz ujmując zombie shootery, oraz takiej osobie nie pasuje koncepcja przygodówki The Walking Dead, to MOŻE SAMA WYBRAĆ któryś z modów skupiających się na innych aspektach.