Witam
mam problem z NOBOX.PL kupiłęm BF PREMIUM i za cholere nie mogęaktywować klucza ciągle wyskakuje błąd strony i nic sie nie dzieje, gdybym wiedział że to jest tak badziewnie rozwiązane w zyciu bym nie kupił tego kody z tego sklepu, kontaku ze sprzedawcą zero. Jakaś kpina normalnie.
Wie ktos jak sie skontaktować z pomocą i nie czekać do poniedziałku ?! Lub jak reklamować zakup ?
ciągle pojawia sie taki błąd:
A Database Error Occurred
Error Number: 37000
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Could not allocate space for object 'dbo.kody'.'PK__kody__1BFD2C07' in database 'NOBOX' because the 'PRIMARY' filegroup is full. Create disk space by deleting unneeded files, dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup.
Jeden wątek wystarczy.
Lepiej powiedz jak dostać produkt za ktory sie zapłaciło. Bo ten cały nobox.pl to jakas pomyłka i kpina
JAK REKLAMOWAĆ ZAKUP ? NIE MAM ZAMIARU KOZYSTAC Z ZADNEGO BADZIEWNEGO NOBOX.PL CZEKAM NA ODPOWIEDZ O MODERATORA ALBO OD KOGOS KTO WIE JAK TO ZROBIĆ JEŚLI NIE DOSTANĘ INFORMACJI SPRAWA LĄDUJE U MOJEGO PRAWNIKA!
Problem jest taki że po zakupie BF premium przysłali mi kod który mam wpisać w NOBOX.PL i wtedy to NOBOX umozliwia sciagniecie instalatowa BF premium, nie wiem o co ma w tym chodzić ale tak jest. Powinni dać info jak to wygląda przed zakupem a nie po zakupie.
Tak więc wpisuje kod w nobox i wyskakuje błąd za każdym razem.
Skontaktowac sie z nimi telefonicznie nie można a do poniedziełku nie mam zamiaru czekać. Nie wywiązali się z umowy przy zakupie produktu więc będę to reklamował.
KPINA I TYLE.
@up- Przecież chlop tlumaczy, że nie ma kodu do BF3 tylko dostal klucz do noboxa, z którego nie może skorzystać bo się im skrzynka zapchala.
Bardzo nieprofesjonalne dzialanie sklepu. :/
Skontaktowac sie z nimi telefonicznie nie można a do poniedziełku nie mam zamiaru czekać. Nie wywiązali się z umowy przy zakupie produktu więc będę to reklamował.
Och straszne, 2 dni Cię zbawią! Idź lepiej od razu do prawnika! Niech Ci zwracają za grę i jeszcze za szkody moralne...
lepiej oddaj sprawę swoim prawnikom!!
tylko prawnicy wiedzą jak walczyć ze skomplikowaną sprzedażą eletrkoniczną, poza tym muszą z czegoś żyć - na pewno przydadzą im pieniądze, które wypłacisz im za ich usługi
masz prawo rządać by być graczem premium!!! a gracz premium nie może być lekceważony - gracz premium używa prawników by dowieść swoich racji!
dzwoń do kancelarii - daj nauczkę noboxom!!! niech prawnicy pokażą na co ich stać!
DM ja mam prawnika ktory pracuje dla mojej firmy wiec w ramach wykonywanej pracy moze zając sie i tym żaden problem.
Po drugie jeśłi placisz za coś wymagasz byś dostał to za co zapłaciłeś i nie ineteresuje cię jak. Ma być i tyle. Skoro nie potrafią zapewnić sprzedarzy produktu to niech oddadzą pieniądze. Z resztą pismo z reklamacją już poszło.
Pierwszy raz widzę tak żenującą obsługę klienta.
A ja nie pierwszy raz widzę polaka kombinatora cwaniaka, co szuka pewnie parę złotych taniej z szemranych źródeł, byle tylko nie kupić za ustaloną przez producenta cenę na jego platformie
Dawaj sprawę prawnikom taty!!! Niech rekiny sali sądowej pokażą co to znaczy źle obsłużyć klienta premium!!!
A ja nie pierwszy raz widzę polaka kombinatora cwaniaka, co szuka pewnie parę złotych taniej z szemranych źródeł,
premium285082 --> A prawnik się tylko uśmiechnie i każe miesiąc poczekać. Jeżeli nie zostało to zapisane w umowie, to sprzedawca przy zakupach na odległość ma nawet 30 dni na realizację zamówienia.
Większość sklepów (nawet tych internetowych) pracuje 5 dni w tygodniu. W większych firmach, gdzie sprzedaje ktoś więcej niż właściciel, nikomu nie będzie się chciało sprawdzać służbowego maila, lub logować się do systemu sprzedaży (a czasami jest to nawet niemożliwe poza miejscem pracy). Sam zadaj sobie pytanie - chciałbyś pracować w weekendy, jeżeli już siedzisz w robocie od poniedziałku do piątku? Wątpię.
Poza tym sprzedawca na podjęcie działań w sprawie reklamacji ma minimum 14 dni roboczych. Może to zrobić wcześniej, ale nie musi.
Jest takie powiedzenie: "chytry dwa razy traci". Chciałeś zaoszczędzić 5 czy 10 zł? To teraz musisz czekać albo na realizację, albo na kasę.
DM, skoro jest oferta sprzedarzy to normalne jest to że się kupuje i twoje domysły i dyrdymały nie mają tu nic do rzeczy tak więc nie pisz już nic bo się ośmieszasz.
Co masz dokładnie na myśli że sklep GRYONLINE.PL udostępnie lewe nie legalne kopie gier? Bo to można wyczytać z twojej wypowiedzi: "A ja nie pierwszy raz widzę polaka kombinatora cwaniaka, co szuka pewnie parę złotych taniej z szemranych źródeł"
Szemranych źródeł piszesz? Tak więc tym bardziej radzę nie kupować w tym sklepie, DM podaj jakiś dowód na to że są to nielegalne źródła.
p.s. Kupuje tą grę dla siebie. Nie tylko dzieci grają w gry, a twoje reakcja dowodzi tego jak w tym kraju traktuje sie graczy, wszyscy myślą że mają do czynienia z gimnazjalistami których można wykiwać, lepiej pomyśł co piszesz DM bo możesz mieć podobną sytuację.
Eg4o, skoncz z tym orginem bo przeciez pisze że najpierw musze sie zalogowac w nobox który nie działa NIE POUCZAJ MNIE BO WIEM CO I JAK MAM ZROBIĆ KODU DO ORGINA NIE DOSTAŁEM.
Narmo, w ciągu 10 dni od zakupu internetowego mogę zwrócić towar, a sprzedawca ma obowiązek uznać reklamacje. Do tego jeśłi nobox ma problemy technicze i zapchaną baze danych z tego co pokazuje komunikat o blędzie tym bardziej reklamacja jest uzasadniona.
premium285082 --> Zwrot towaru a reklamacja to dwie zupełnie różne rzeczy. Więc zdecyduj się, co chcesz zrobić.
Poza tym sprzedawca musi oddać ci kasę maksymalnie do 14 dni od otrzymania towaru, więc tak czy siak poczekasz.
Ale co ty chcesz z tego NOBOXa ściągnąć? Gry przecież żadnej nie kupiłeś...
Klucze, podobnie jak pliki do pobrania dostępne w systemie Nobox są orginalne, otrzymane przez nas na mocy odpowiednich umów z wydawcami.
Pracujemy nad usunięciem usterki.
p.s. Kupuje tą grę dla siebie. Nie tylko dzieci grają w gry(...)
Odnoszę wrażenie że jesteś właśnie takim rozdygotanym 13-latkiem.
Tychowicz weź ty puknij się w pustą główkę. Kupiłem BF Premium - wersja elektroniczna, a do noboxa dostać się nie można z powodu jakiegoś błędu, prawdopodomnie przepełniona baza danych lub skrzynka. Tak czy siak kpina. Już po samym wyglądzie tego nobox/pl można dojść do wniosku że to jest jakaś ściema i tyle.
Sklep internetowy zapewniał że towar udostępni zaraz po otrzymaniu przelewu więc już się nie wywiązali z umowy w tak podstawowej kwestii.
Klucze, podobnie jak pliki do pobrania dostępne w systemie Nobox są orginalne, otrzymane przez nas na mocy odpowiednich umów z wydawcami.
Pracujemy nad usunięciem usterki.
nie dacie rady... prawnicy premiuma was dopadną...
wkurzyliście nie tego gracza co trzeba - gracza premium...!!! :))))
premium - możesz sobie pisać co chcesz, ale widać po składni, że masz nie więcej niż 16 lat :)
Kontakt Nobox < kiedy będzie usunięta usterka (w przybliżeniu)? I na czym polega ta usterka?
DM < mnie składnia nie interesuje, mnie interesuje działanie. Myślisz że Dyzma pisał z piękna składnią ?
Sklep internetowy zapewniał że towar udostępni zaraz po otrzymaniu przelewu więc już się nie wywiązali z umowy w tak podstawowej kwestii.
A gdyby było trzęsienie ziemi? Albo na serwerownie spadłby samolot? Albo... Awarie przytrafiają się każdemu, nawet takim potentatom jak Steam. Ochłoń troszkę, bo zachowujesz się jak rozpieszczony 10-latek.
Problem zgłoszony, NoBox się odezwał, nad rozwiązaniem pracują. Po ptokach.
kjx < róznica polega nad tym że gdybym sam nie zrobił wpisów na tym FORUM to informacji w czym problem bym nigdy nie uzyskał.
NOBOX.PL to totalna KPINA! Jeśli mają problemy powinni dać informacje na swojej stronie www o tym, poziom świadczenia usługi jeśt na zerowym poziomie i tyle w temacie.
tak więc kjx, lepiej wymagać by podnosić standard a nie jak większość lodków chować główkę i sie nie wychylać z nadzieją że łaskawie sprzedawca sam odpisze.
Eg40 < W DUPIE MAM TAKĄ ODPOWIEDZ, mają mojego maila więc tam powinni dać mi odpowiedz co mnie obchodzi jakiś wpis na forum moze to nie jest wcele nobox? tylko jakis kolo ktory zrobił sobie aką ksywkę? Jeśli zależało by im na klientach powinni dać info o awarii na swojej stronie www.
Dyzma nie pisał bo był burakiem bez wykształcenia i skończył marnie
Ty jesteś nastolatkiem uzależnionym od gier, który skacze i tupie ze złości, jak gry nie dostanie natychmiast, teraz, zaraz!!!
W dodatku kiepsko obeznanym, bo gdybyś dokonał zakupu w origin store już dawno byś wszystko miał :))
Idź potupać ze złości ze swoimi prawnikami teraz :)))
A na miejscu noboxa od razu podałbym cie do sądu za zniesławienia, pomówienia, publiczne oskarżanie o oszustwo.
Ich prawnicy już pewnie nad tobą pracują! :)
DM < jakbym dokonał zakupu w orgin store dorobił bym EA (badziewną korporację) o jakies 80zł więcej ;P A ja nie mam zamiaru wydawać nawet grosza więcej jeśli nie muszę.
A Dyzma wiedział co robił, skończył marnie bo komuchy kazali tak zmienić scenariusz. Ale za młody jesteś i nie wiesz.
co do noboxa niech lepiej dadzą oficjalne info co z moja kasa i zamówieniem bo na razie sprawiają wrażenie zwykłych krętaczy
JAk nie chcesz wydawać grosza więcej to musisz czekać w kolejce, płakać, żalić się na forach, tupać i wyzywać :)
trzeba być bardzo starym pewnie, żeby się tak zachowywać...
a inni wydali ciut więcej bo ich stać, zarabiają sporo i już grają jako premium! ha! bez czekania, bez płakania!
Prosimy spróbować aktywować kod na stronie nobox.pl.
Na testowym komputerze4 zadziałało - prosimy o informacje czy panu również się udało.
Kontakt Nobox - nie zadziałało dalej ten sam błąd
Proszę o poważną informacjęa nie zabawę na forum , bo sprawiacie wrażenie niepoważnych
Eg4o ty mi w niczym nie pomogłeś jak i wszyscy z was, ciągle coś tam majaczyłeś o orginie jak już 3 razy wytłumaczyłem Ci ze nie o orgin tu chodzi.
Tychowicz weź ty puknij się w pustą główkę. Kupiłem BF Premium - wersja elektroniczna
A tak z ciekawości - zdajesz sobie sprawę, że to nie zawiera pełnej wersji Battlefielda 3?
Tychowicz < masz na imię Maciek ?
NOBOX I JAK NAPRAWILIŚCIE ? BO TERAZ MAM NOWY BŁĄD:
"Błąd pobierania produktu:.GetSingleUserProduct Exception: Product not found"
tak naprawili.
ewidentnie ten komunikat to mowi.
jakie jest powiazanie nobox'a z GOLem, ze tutaj swoje zale wypisujesz?
czy to jakas nedzna reklama nobox'a
DESSLOCH < jakie połączenie ?
Takie że kupując grę w GOLu przekierowali mnie do NOBOXa.
Takie jest połaczenie, skoro nigdy nic nie kupowałeś to STFU.
NOBOX.PL ? MACIE ZAMIAR DAĆ TO ZA CO LUDZIE PŁACĄ ? BO DALEJ NIC NIE DZIAŁA.
Po wpisaniu e-maila i kodu, pokazuje się w dziale "moje gry" informacja "brak gier"
Raczej skrajny przypadek bycia kompletnym idiotą ^^
Tychowicz < twoje odpowiedzi najlepiej o tym świadczą napisałes 2 razy i za każdym razem jak skończony debil. Maciuś.
Oh nie mogę, współczuję sklepowi NoBox użerania się z takimi pajacami. Ja jestem spokojny człowiek, ale jak widzę takiego szalejącego gnojka, to mam ochotę nauczyć go kultury i poszanowania, skoro ojciec z matką tego nie zrobili.
premium285082 ---> Przyhamuj chłopcze trochę z językiem i obrażaniem wszystkich wokół, OK?
NOBOX gdzie jest produkt za jaki zapłaciłem czekam na info!
Dalej pokazuje w MOJE GRY "BRAK" Co to ma być? Kpina jakaś? Najlepiej odeślijcie pieniądze w życiu nie spotkałem się z takim gównem jakie oferujecie.
U.V. Impaler, przychamuje jak dostane to za co zapłaciłem, nie lubie dorabiać krętaczy.
U.V. Impaler < podaj numer telefonu do kogoś z kim moge sie skontaktować w sprawie tego że kupuje od was grę i w zamian dostaje wielkie nic.
premium285082 --> I gdzie chcesz dzwonić? Do pustego biura?
Że co niby mam Ci podać? Redakcja GOL-a nie sprzedaje żadnych gier, nie możesz więc nic od nas kupić.
Jeśli masz problem z usługą, to wyślij odpowiedniego mejla pod wskazany tam adres i cierpliwie oczekuj na odpowiedź.
BF3 Premium jest tańsze w GOLu tylko o 30zł
Nie poczekałeś do następnej tygodniówki by kupić z origina to musisz te 30zł wyczekać biorąc gre z innych źródeł :)
Telefon pewnie chciał przekazać swoim prawnikom! :)
Usterka została naprawiona.
Prosimy o kontakt z mailem kontakt (malpa) nobox.pl