Model zniszczeń nowej generacji od BeamNG - nowe screeny i film
Miejmy nadzieję że ten silnik będzie zaimplementowany w GTA V.....byłoby BOSKO!!!
To są zniszczenia! A nie dzielenie ściany na 4 zawsze takie same kawałki jak w BF3.
Muszą popracować nad masą, bo gdy jeden pojazd spada na drugi, to nie pojawiają się praktycznie żadne wgniecenia...
Robi wrażenie.
Miejmy nadzieję że ten silnik będzie zaimplementowany w GTA V.....byłoby BOSKO!!!
Na 99% nie będzie. Myślę, że silnik jest robiony głównie z myślą o nowej generacji. Po za tym Rockstar korzysta ze swojego RAGE i euphorii.
Niemniej prezentuje się wyśmienicie.
Może wygląda ok, ale nadal widać, że coś tu nie gra, zniszczenia są, ale nawet nie trzeba się zastanawiać, bo po prostu widać od razu, że to jest nienaturalne jakieś, mózgu nie da się tak łatwo oszukać, każdy odchył od prawdziwych praw fizyki wychwyci bez problemu, te samochody są takie jakby nie miały masy, albo za małą, i te karoserie takie jakieś wątłe, właściwie cała konstrukcja, ledwo się zderzą już wszystko się rozwala, a przecież naprawdę to tak łatwo nie przebiega, samochody tworzą zwartą konstrukcję, zamiast rozklekotania tak jak na filmie, prędzej się gniota i uszkadzają.
Choćby moment spuszczania samochodu jeden na drugiego, zgniecenie tego pod spodem nierealne, a ten na górze by się tak nie rozleciał... jeszcze muszą trochę popracować.
Oglądam to i mam wrażenie, że niektóre sceny wyglądają po prostu nie realistycznie...
Już to ktoś kiedyś na gameplay wsadzał.
Witać, że chłopakom same crash-testy dają kupę radochy.
Była taka minigierka truck dismount, może ci tutaj też powinni wydać prostego sandboxa :D
tak tak włóżmy to do GTA V, pieprzniesz przy dużej prędkości w inny pojazd i cały samochód w pizdu zmiażdżony nie nadaje się do jazdy, rzeczywiście świetny pomysł.
Nawet nie ma co liczyć na godnego następcę Driven to Destruction czy jak kto wali Test Drive: Eve of Destruction.
Przydałaby się jakaś gierka o Destruction Derby albo Banger Racing, ale na to jeszcze trzeba czekać wieeeele lat.
ledwo się zderzą już wszystko się rozwala, a przecież naprawdę to tak łatwo nie przebiega, samochody tworzą zwartą konstrukcję, zamiast rozklekotania tak jak na filmie, prędzej się gniota i uszkadzają.
Widziałeś kiedyś skutki kraksy drogowej? Mniej więcej tak właśnie wygląda, gdyby elementy samochodu nie zachowywały się mniej więcej jak na filmiku, to z żadnego wypadku nie dałoby się wyjść żywym. Na tym polega rzecz, by energię zderzenia przenieść na te odpadające i gniotące się fragmenty. Gdyby auta były bardziej zwartymi konstrukcjami, to ich zderzenie wyglądałoby jak zderzenie dwóch kamieni, wiele by się im nie stało, ale pasażer w środku po czymś takim przypominałby sardynki w puszce.
Niech nie wypowiadają się dzieci, które nigdy nie prowadziły samochodu i nie widziały crash testów.
Moim zdaniem jest już bardzo dobrze a jeszcze będą nad tym pracować. Jednyne co było dziwne to praktycznie nie ruszony dach w samochodzie który dachował.
Ktoś tam pisze, że ledwo się pukną a już takie zniszczenia, ok ale macie tu slow motion a prędkość rzeczywista to pewnie >50km/h. Wyjedźcie na czoło przy 50 to będziecie gadać inaczej.
Nierealistycznie wyglądają tylko skutki upuszczenia jednego samochodu na drugi. Ten pod spodem nie powinien być aż tak sprasowany.
Mutant z Krainy OZ
ha ha, chyba nie widujesz prawdziwych zderzeń, może gdzieś tam się źle wyraziłem, ale nie ma wątpliwości, że to co tu zaprezentowano nie przedstawia się imponująco i wydać, że fizyka jest nie teges, wystarczy porównać z kraksami/wypadkami prawdziwymi, aby zauważyć, że wszystko jest za lekkie, czuć , że nie ma masy, ciężaru, gęstości tak ja w prawdziwym świecie, elementy za łatwo odpadają, zbyt mocno się miażdżą, nienaturalnie, a jak już uważasz, że jest ok to zauważ, że i może skutek wygląda ok, ale nijak początkowe podstawowe parametry auta nie tłumaczą takiego rozpadu, np. prędkość za niska albo za mało w stosunku do efektów.
W niektórych momentach wygląda za bardzo plastikowo. Nie wiem czy to przez to, że w zwolnionym tempie została odtworzona kolizja, czy to z materiałem użytym do zderzeń coś jest nie tak. W każdym razie nabiera rozmachu w stosunku do poprzedniego filmiku. Popracują nad tym trochę i będzie ok. Brakuje jeszcze zarysowań blach i lepszej animacji pękania szyb. Silnik nadaje się do Destruction Derby, oczywiście wgniecenia zostały by trochę bardziej ograniczone. Trudno powiedzieć do jakiej gry można byłoby to użyć, na pewno nie do GTA. Tam silnik RAGE i Euphoria sobie świetnie dadzą radę. Dużo pracy mają nad tym projektem jeszcze.
To jest zrobione na podstawie w cry engine 3.
http://www.cdaction.pl/news-26724/beam-jak-wykorzystac-cryengine-3-do-niszczenia-efektownie-i-ladnie-wideo.html
Tak , wsadźcie to do Gta V i zmeiniajcei co minute samochód ,bo wasz już dawno wybuchł -_- Weźcie ludzie pomyślcie ,jak będzie silnik zniszczeń z Gta Iv, to ja jestem ucieszony :)
Lusterka zachowują się jak jakieś uszy. :D
djgromo: Oglądając ten filmik uważnie można zauważyć, że w różnych sytuacjach samochody zachowują się różnie. Na pewno w różnych scenach są inne ustawienia "miękkości" pojazdów, więc zdanie trochę bez sensu. :P
jarooli: Jak już pisałem, to przecież nie wygląda tak, że "BeamNG włączone = samochód uderzony o ścianę staje się plackiem", tylko wszystko to zależy od ustawień. Bez przesady, raczej twórcy tego silnika nie są tacy głupi i nie zrobią go takiego niezmiennego.
ryder wieczny palacz : Pokazałeś swoją niewiedzę i ignorancję. :)
Mam nadzieję, że będą dalej rozwijać ten silnik, i że będzie w przyszłości wykorzystywany w jakichś samochodówkach, bo zapowiada się świetnie. :)
Takie coś w GTA V ? Zapomnijcie, bo tego tam nigdy nie będzie. GTA V to zręcznościowy model jazdy, a nie symulator. Sam silnik wygląda świetnie. Może wreszcie gry wyścigowe czy symulatory będą miały świetną fizykę i model zniszczeń.
Wiem,że blacha jest elastyczna ale momentami wrażenie jest takie jakby te modele były z gumy.Tak czy siak to rewolucja.
Wypadek widziany "na żywo" ma się nijak do tego filmiku, pooglądaj crash testy w slow motion, np. ten: http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg&feature=fvwrel i zauważ, że wiele elementów fruwa sobie zupełnie jak na tytułowej animacji.
Nie twierdzę, że animacja ta jest perfekcyjnym odwzorowaniem rzeczywistości, bo nie jest, ale też nie powiedziałbym, że jest amatorszczyzną.
Narzekanie na pierwszy tak krok w fizyce kraksy aut w grach który zaimplementowany do gry dałby OGROM radości -> bezcenne.
Łaskawie się poprawię: na tak DUŻY krok w fizyce KRAKS -> dzięki za uwagę i spokój mi tam.
Pfff. Patrzcie jak maska od samochodu się trzęsie po uderzeniu. Albo czasami samochód poprostu odbija się od objektu.
Burnout Paradise still batter http://www.youtube.com/watch?v=XnbOGbm5MQo&hd=1
Dupa i guzik warte to jest!!! Auta się niszczą? super...a co z otoczeniem? auto walneło w auto a te sie rozbiło o murek? czemu murek dalej stoi i sie nie ukryszył itd...gdzie szkło lakier i wogóle wszystko?
Do GTA V to się nie nadaje ale mam nadzieje że model zniszczeń w GTA V będzie nieco lepszy niż w GTA IV ;)
Ładnie to wygląda ale mnie wydaje się to troszkę takie "gumowe". Ale być może dlatego że jest to pokazane w zwolnionym tempie :)
Przypomniał mi się filmik od Cryteka prezentujący możliwości CryEnigne: http://www.youtube.com/watch?v=hmaHj6mpT0k - prezentuje się gorzej od tego w newsie i mimo, że prace nadal trwają, to wątpię, żeby udało im się pobić ten od BeamNG. Z drugiej strony jednak czy na takim silniku powstanie prawdziwa gra, typu AAA? Raczej nieprędko.
HETRIX22, naprawdę myślisz że Burnout ma lepszy model zniszczeń?
Azerath, przecież to ten sam silnik co masz w newsie. :|
Jak dla mnie ok ale sporo jeszcze brakuje, przez cały materiał miałem wrażenie ze owe auta SA zrobione z jakiegoś gumowego plastiku zwłaszcza maski, rozumiem takie akcje przy zderzakach ale żeby cały samochód tak się zachowywał to troszkę przesada
Bart2233 - masz rację. Teraz to sprawdziłem. W filmiku z mojego posta wspominają, że ten system zniszczeń czy fizyki samochodów będzie w CryEngine. W tym z newsa o tym nie wspominają. Stąd moja pomyłka. I tak swoją drogą, to niesamowite jak bardzo ten model zniszczeń rozwinęli biorąc pod uwagę, że w tym BeamNG pracuje dwóch programistów.
Trochę tak dziwnie faktycznie się te auta zachowują. Momentami ,,realnie", a za parę sekund jeszcze w tej samej chwili dzieją się jakieś kosmosy. Faktem jednak jest że przy obecnej technologii nie da się zrobić rzeczywistego systemu zniszczeń bo to by wymagało zbyt dużej dokładności, mnóstwo pracy ale przede wszystkim sprzętu który dałby radę wykonać symulację zachowania się cząsteczek względem siebie. Na bank idzie to w dobrym kierunku ale żeby z robienia kraks samochodowych powstał fajny silnik jeszcze długa droga.
"Faktem jednak jest że przy obecnej technologii nie da się zrobić rzeczywistego systemu zniszczeń bo to by wymagało zbyt dużej dokładności"
Da się to zrobić, ale jest to piekielnie trudne dla jedynie 2 informatyków, lecz gdyby się za taki projekt wzięła większa liczba osób to jest to wykonalne.
Co prawda 2 wypierdków też to może zrobić, ale dużo czasu im to zajmie, jeśli model zniszczen samochodów to ich pasja i to tego dążą, to już szybciej bo mogą się opierać na prawdziwych zderzeniach zarejestrowanych na video.