Graliśmy w dodatek do Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
O ile moja przygoda z serią Might & Magic skończyła się na 3. części, to po obadaniu informacji o tym dodatku, coraz śmielej myślę, by nie sprawić sobie 6. odsłony cyklu i tegoż rozszerzenia. Wygląda naprawdę znakomicie - nie mogę doczekać się premiery. :)
Jeśli dodali tylko widoki miast i nową kampanię to i tak dalej pozostaje tragedią. Niech przywrócą większość ilość zasobów, i mapy jakoś urozmaicą, bo na mapie nic się nie dzieje, a komputer jak już wiele razy pisałem, siedzi w zamku i się nudzi. (w uproszczeniu)
[1] Polecam zagrać w piątkę :)
[2] Ustaw najwyższy poziom trudności, komputerowego gracza ustaw na trudnego, gwarantuję, że się napocisz by z nim wygrać.
A ja nie umiem wygrać z komputerem na easy. Przejdę kampanie to coś tam spróbuję.
Widzę że tego peta zjebali z king's of baunty ofc tego nowszego tam tez bohater miał coś prócz armi w pierwszej części miał aż 4/3 takie stworzenia które pomagały w walce.
[1] za żadne skarby, nie kupuj HOMM 6, to strata pieniędzy :(. Jeśli skończyłeś na 3, to zagraj w piątkę, a zwłaszcza w dzikie hordy. HOMM 6, jest mega odpychające. Ma dużo bugów, i mało (że tak powiem) zawartości.
Dodatek według mnie jest żenujący, jedna kampania (pewnie 5 misji) + jedna mapa multi + kilka bohaterów + ptak + kilka artefaktów. Ubisoft zrobił potężny krok w tył w 6, w stosunku do 5 i dalej tego nie widzi. Smutne...
Co innego że jak słyszę o nowej frakcji, to zastanawiam się czy znowu zostaną skopiowane modele żywiołaka światłości, i wody?? no i czy armia nowej frakcji będzie powieleniem standardu HOMM 6: 1. healer, 2. słaby wojownik, 3. średni wojownik, 4. caster, 5. mocny wojownik + jakiś dodatek + "jednostka elitarna" ??
#;-) Greg Pierdolisz głupoty przy 6 najlepiej mi się gra.I zarazem najdłużej przesiedziałem przy niej (prawie 400h). Strata pieniędzy to jest na jakieś nędzne Shooterki BF3,CoD itd.Co prawda ten dodatek trochu ubogi będzie,ale i tak z uśmiechem nabędę i spędzi się dobrych kilkanaście/dziesiąt godzin.Ja tam polecam VI bo warta jest nabycia.
Greg twój schemat jednostek można wsadzić sobie między pośladki. Po pierwsze w Inferno i u Barbarzyńcy nie ma jednostek leczących, po drugie w każdej części heroesa jednostki w zamkach można by tak z grubsza sklasyfikować.
w sumie można powiedzieć, że czekam :) mimo że nie spodziewałem się po MMHVI jakiś wielkich cudów to bawiłem się w nią naprawdę super !
Jeśli ktoś gra w gry, aby tylko je przejść i skasować to szczerze mu współczuję...
Dla mnie must have, w "szóstkę" grało mi się wyśmienicie - pierwszy raz świetna kampania z rozbudowaną, poważną fabułą.
Rozwala mnie to Polactwo. Koleś w jakimś temacie tutaj powiedział, że "to dodatek w stylu zbroi dla konia". Po prostu ręce opadają - 39 zł za 10-godzinną kampanię + scenariusz, który też będzie trwał jakieś 2-3 godziny, a tym jeszcze coś nie pasuje.
Dla Waszej wiadomości - to tylko DLC, Erwan (główny producent serii) na fan dayu w Warszawie, że pojawi się pełnoprawny dodatek w którym dojdzie znana nam wszystkim frakcja Loch. Drugi dodatek zależy od sprzedaż pierwszego, dlatego trzeba wyskakiwać z kasy i kupować :P
Dokładnie, kampania w herosach 6 jest świetna i tyle w temacie, co do zasobów uważam że dodadzą jakieś niedługo zapewne z nowymi dodatkami ( myślę o zamkach itp.) czasami wyskakuje tydzień siarki myślę ze to jakaś zapowiedź.
Według mnie na powrót do starych (lub na dodanie nowych) zasobów nie ma szans. Wiązałoby się to z przerobieniem kosztów budynków w obecnie dostępnych w grze miastach. I nie wiem jakby to miało być wytłumaczone, że do tej pory koszary kosztowały (przykładowo) 10 kamienia, 10 drewna i 2 kryształy, a po wydaniu nowego dodatku te same koszary będą kosztowały 10 kamienia, 10 drewna, jeden kryształ i jedną siarkę.
Imo dobrze jest tak jak jest teraz. Przed premierą gry był płacz, że będzie bardzo prosto zbudować wszystkie budynki jeżeli będą tylko kryształy z rzadkich zasobów. A okazało się, że jest trudniej niż w poprzednich częściach.