Might & Magic: Heroes VI - zapowiedziano DLC Pirates of the Savage Sea i patch przywracający ekrany miast
Widzę, że ekrany miast będą statycznymi obrazkami jak w trzeciej części. A szkoda bo te z "piątki" były rewelacyjne.
Bardzo dobrze, że wychodzi wersja pudełkowa, dla mnie to news dnia :P Nie podoba mi się, że za kampanię trzeba płacić grube pieniądze, bo kampanii do poprzednich wersji wyszło tyle spod rąk fanów, że wnet by miejsca na twardym dysku brakło. Jednak kupię, bo potem bym chodził struty, że brakuje mi czegoś w grze, a Crag Hackiem się pogra pewnie miło ;)
Najbardziej cieszy łatka 1.5, ale bynajmniej nie ekrany miast, lecz balans jaki ma ze sobą przynieść. Do tych pocztówkowych ekranów, jakie są obecnie w grze, zdążyłem się już przyzwyczaić...
Jako gra, ta część może być, lecz uważam ją za najgorszą część herosów w historii.
Komputer nie ma nic do roboty, gdyż nie może przejmować normalnie kopalni i rzucza się na zamki nawet często bez armii. Kampania strasznie pomieszana w kolejności, z czego nie czuć żadnej epickości.
Na mapach też dosyć mało do roboty jest, gdyż jak mało zasobów, to głównie walczymy o klejnoty i nic więcej. Do ciekawostki zaliczam, że nie czuje siły jednostek 7 poziomu jak to było kiedyś :|
A największym babolem jest to, że standardowe mapy do Multi są co najmniej 3/5 czy 4/6 mapami z kampanii ! To już lenistwo po całości.
Kapitalna wiadomość a w sumie dwie.Więc trza nabyć i znów spędzić grube godziny więc czekamy :)
"A szkoda bo te z "piątki" były rewelacyjne."
Dla mnie właśnie ekrany z V były totalną porażką - nieczytelne, spełniające jedynie funkcje estetyczną. Te z III - były naprawdę ładne i łatwo można było mieć z nich dostęp do każdego budynku w mieście. Zresztą całe UI w hV było tragiczne - mało użyteczne i w większości przypadków paskudnie wyglądające.
Świetny news,nareszcie
To genialna gra
Te ekrany miast wyglądają idealnie, dobrze że są takie jak te z III bo te z V były beznadziejne.
Ekrany FENOMENALNE! Świetny news.
10-godzinna kampania za 40 zł - to jest porządny dodatek, a nie dodatkowa misja starczająca na godzinę, czy parę dodatkowych broni (jak to w dzisiejszych czasach z DLC bywa).
W dodatku wersja pudełkowa <3 <3 <3
Nie spieszyli się za bardzo, ale dobrze że wgl jest. I plusik za wydaje się "porządne" dlc.
10 miesiecy czekania na widok miast, chociaz na mialy sie pojawic w pierwszych patchach xd.
Mam nadzieję że te zdjęcia pro jakaś pre-alpha, a te końcowe będą choć trochę przypominały te z V
"zapowiedziano dodatek" "nowy dodatek DLC" co ?? ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd. a teraz dostaniesz dlc z mini kampanią (10h przy herosie to mogą być 3-4 misje) 2-3 jednostki, jakiś artefakt, to szkoda pieniędzy na takie coś bo i tak prawie nic nie wprowadza
Zgadzam się z Blaadee. VI-sta odsłona Heroes jest pierwszą, która znudziła mi się po tygodniu. W części 2, 3, 4 a nawet 5 potrafiłem grać miesiącami a do 2 i 3 wracam chętnie do dziś. Przy 6 stce chce mi się spać po 15 min. rozgrywki.
BrawleRvasNormandy
ja pamiętam czasy gdy jak twórca chciał dodać coś do gry to wydawał dodatek z misjami/kampanią/nowe jednostki/zamek itd.
A to dobre :D Coś słabo z Twoją pamięcią mały kłamczuszku, bo większość dodatków do gier z serii nie dodawała żadnych nowych zamków :) 1 dodatek do H2, 1/2 dodatek do H3, 2/2 dodatków do H4 - one wszystkie dodawały "tylko" kampanię"
No w M&MH III Shadow of Death i Armagedonie były pełne dodatki w Shadow najlepsze Kampanie z Crag Hack i Sandro a w Armagedonie doszedł zamek ofc tez były kampanie ale nie takie jak w Shadow a reszta Heroes to kiszka.
przykre że zaś cofają się w czasie i robią takie ekrany miast jak w III, zamiast zrobić dopieszczone z V to się znowu cofają.. eh ci producenci nigdy się nie uczą.. zawsze musi być niedociągnięcie. Ekrany miast w V to była rewelacja :)
Ekrany miast w piątce były piękne, jednak zupełnie niepraktyczne jeżeli idzie o poruszanie się w nich. Ja szybko wyłączyłem automatyczny obrót kamery po wejściu do miasta, kupując jednostki zawsze wchodziłem do menu ich rekrutacji, nie chciało mi się szukać ich siedlisk po ekranie.
Wolę właśnie takie ekrany jakie były w częściach 1-4, bardzo ładne a przy tym praktyczne, wchodzisz, wiesz gdzie co jest. W piątce się założę że każdy z grających pooglądał zamek dwa razy i potem nie zwracał uwagi na widoczki lecz poruszał się za pomocą interfejsu po mieście.
[15] W H3 dodali jeden zamek, dodatkowo taki, na który spadła gigantyczna fala krytyki. Co prawda było tam więcej kampanii i map do szybkiej rozgrywki, lecz to był po prostu dodatek, tutaj mamy do czynienia z DLC, które nie wiem czemu określane jest jako dodatek.
W H4 nie dodano żadnego zamku, pomimo dwóch dodatków. Dopiero Heroes 5 nas tak rozpieścił, że co dodatek to nowa frakcja. Ale H5 było wyjątkowe nie tylko pod względem zamków w dodatkach :)
Kamutex wiesz, patrząc tak, iż mi przejście jednej mapy w VI zajmuje od 8 do 10 godzin (zwiedzona cała mapa, zrobione wszystkie zadania, zdobyte wszystkie przedmioty itd.) to te 10h za 40 zł nie jest imponujące.
Całe szczęście, że nie wzorowali się na syfiarskich miastach z H5.. nieczytelne i mało wygodne w obsłudze. Uf mamy powrót do legendarnej części D:
TobiAlex---> Na jakim poziomie trudności grasz? 8-10 godzin? To już chyba przesada, mi najdłuższa misja ze 4h schodziła...
Ekrany miasta zapowiadają się świetnie, ale jedna rzecz mi troszkę nie odpowiada - wszystkie budynki są wykonane w takim samym stylu. W H3, czy H4 było bardziej kolorowo w miastach, budynki były bardziej zróżnicowane architektonicznie i kolorystycznie, a mimo tego wszystko trzymało się "kupy" i wszystko składało się w jedną całość. Tu jest troszkę za monotonnie, aczkolwiek i tak świetnie.
bojkotuję gry do których wydawane są płatne dlc dlatego przestałem zresztą kupować w ogóle oryginalne nowości, sięgam jedynie po klasyki, platynowe kolekcje etc które zawierają już w sobie cały ten płatny badziew i stanowią pełnoprawną grę. także mam nadzieje że piractwo szerzyć się będzie aż ci debile wydawcy w końcu zrozumieją że 2x za to samo się nie płaci.
@moonman
Ty w ogóle wiesz o czym piszesz? W tej grze tury nie mogą być wykonywane jednocześnie, zresztą chyba w większości turówek tak jest, wtedy ta gra straciłaby jakikolwiek sens i polegałaby tylko na farcie i głupim klikaniu kto pierwszy ten wygrywa.
@zaodrze244
To bojkotuj dalej, ten dodatek wcale nie jest taki mały, 1 kampania i pewnie kilka mapek multi, trochę artefaktów, nowi bohaterowie, a do tego trzeba się cieszyć że patcha wydali osobno i nie wymagają do niego dodatku. A tak nawiasem : który dodatek do heroesa (oprócz IV) dodawał więcej niż ten?
Legion - w heroes 5 są tury jednoczesne a dodatków do heroesa dających więcej niż ten było masę. Zacznijmy jednak od tego, że to nie jest dodatek a małe dlc. Do H3 wyszły dwa dodatki, jeden wprowadzający miasto i kilka kampanii, drugi bez miasta ale z kampaniami i łączonymi artefaktami. Oba też przyniosły masę mapek pojedynczych. Podobnie było z dodatkami do H5, dwa dodatki, dwa nowe miasta i kilka kampanii, drugi dodatek wprowadził dziesiątki nowych jednostek.
Także sam widzisz.
Grałem trochę w H5 i jakoś nie kojarzę tur jednoczesnych. Jak to niby miało działać?
Nie wiem jak to dokładnie działa, nigdy z tego nie korzystałem, jakoś pozwala to wykonywać w grze online (albo w jednym z jej trybów) turę jednocześnie przez kilku graczy, tak by nie trzeba było czekać pół godziny na swoją kolejkę.
Zapewne tak, ze kazdy gra ture w tym samym czasie i jak wszyscy skoncza ture to zaczyna sie nastepna.
Wydaje mi się, że w Heroes 5 były tury jednoczesne do czasu zetknięcia się dwóch graczy. Zrobiono tak dla szybszej gry. Na początku można było jednocześnie robić tury, żeby nie czekać bez sensu na ruch innego gracza, skoro eksploracja bliższej okolicy zamku mogła być robiona w tym samym czasie.