The Last of Us – zobacz gameplay z nowej gry twórców Uncharted
Graficznie bardzo podobny do Uncharted, ale zapowiada się niezły kąsek dla graczy .
Bardzo fajne. Szkoda tylko, że taka już jest natura ludzi, że mimo apokalipsy (ciekawe jaka jest jej przyczyna) zamiast się zjednoczyć to się mordują - o ironio - aby przetrwać.
Najpierw grze zarzucano, że będzie kolejnym tytułem o zombie, potem kiedy zaczęły pojawiać się pierwsze informacje, że będzie inaczej i można to było zobaczyć na pierwszych screenach i filmach, to pojawiały się żądania, ujrzenia gry w akcji, kiedy i to się pojawiło, to teraz zarzuty, że to są skrypty, co jest z ludźmi nie tak, gra zapowiada się rewelacyjnie.
Szkoda , że tylko na PS3 .
wyglada naprawde niezle ale szkoda ze ten gameplay to w 80% zaplanowana prezentacja i jesli sama gra bedzie tak najezona skryptami to straci wiele w moich oczach.
No właśnie. Ciekawe ile w tej potyczce jest względnej swobody i czy możliwe jest w ogóle przejście takich etapów po cichu.
Wie ktoś może czy obezwładnienie i wzięcie zakładnika będzie normalnie dostępna opcją możliwą do wykonania na każdym przeciwniku i czy zachowają oni w swoich działaniach jakąś swobodę? Mam nadzieję, że twórcy nie dadzą nam jedynie kolejnej oskryptowanej gry akcji (zgodnie z ogólnie panującym trendem).
Wszystko to ładnie wygląda tylko niech nie będzie tylu skryptów.
Jest Butler? jest zabawa :)
Gra wygląda jak rozwinięcie Uncharted, zobaczymy jaki będzie finalny produkt.
WOOOOOOOOOOOW
powiem tak, jeśli będą opcje różnego przejścia kupuję razem z konsolą...
wygląda świetnie, gameplayowo jak wyreżyserowany film akcji. Sorry, ale nie wierzę w to, że walka może wyglądać równie ciekawie za każdym razem. To sprawiało wrażenie QTE bez ikonek przycisków wyskakujących na planszy :)
W dodatku po tym fragmencie widać, że eksploracja terenu będzie liniowa do bólu .. niby będzie można spojrzeć na coś w oddali i gracze dostaną do rąk produkt tylko pozornie dający swobodę przemierzania świata
Jesli opowiesc bedzie dobra i wciagajaca, to co jest zlego nawet w liniowej grze?
Trzeba wziac poprawke, ze to demo pod E3, wiec cala ta zabawa w chowanego z AI zostala pewnie odpowiednio poprawiona i przygotowana.
Jednak szacun za przywiazanie ND do detali.
Haters gonna hate, a ja tam będę się świetnie bawił :) ND jak zwykle nie zawiedzie :)
Teraz to powinniście sobie puścić kulkę w łeb, bo Wasze teorie spiskowe legły w gruzie. Naughty Dog potwierdziło, że na prezentacji nie było ani jednego skryptu, a etap można było ukończyć w więcej niż 2 sposoby.
Wygląda zajebiście.
Cholerne Halo 4, tyle fajnych gier na PS3 a ja będę musiał nowego X360 dla jednej gry kupować :/
SDRaid tak tak... ND potwierdziło...uhuh... takie historie z Sony i jego flagowymi tytułami na E3 to mi sie czkawką odbijają po tym słynnym filmiku Killzone 2 :)
na wszystko co mówi producent trzeba brać poprawkę, poza tym nikt nie mówi że to jedyny sposób na ukończenie etapu...bo wystarczyłoby np. celniej trafiać i nie doszłoby do walki w zwarciu
Skrypty nie skrypty, jeśli będzie klimat który wbija w fotel i ciekawa historia to czemu nie ?
Przecież mnóstwo gier tak działa i nikt nie narzeka :)
A jeszcze mamy możliwość przechodzenia z jednego pokoju do drugiego czyli większy arsenał by sie popisać by kogos zajśc od tyłu i to juz w samo w sobie daje nam więcej wolności. Takie coś jest dla mnie wystarczająco dobre a z klimatem i ciekawą historią będzie z lepszych gier roku :)
Pozdrawiam.
Coy2K --> Baranie, potwierdził to Playstation Blog, który miał okazję zagrać ponownie w ten sam level.
takie historie z Sony i jego flagowymi tytułami na E3 to mi sie czkawką odbijają po tym słynnym filmiku Killzone 2 :)
A finalnie Killzone 2 wygladał nawet lepiej niż ten filmik :)
@SDRaid >Teraz to powinniście sobie puścić kulkę w łeb, bo Wasze teorie spiskowe legły w gruzie. Naughty Dog potwierdziło, że na prezentacji nie było ani jednego skryptu, a etap można było ukończyć w więcej niż 2 sposoby
A pokazalo?
Bo twierdzic to sobie kazdy moze co chce, np tobie sie tez zdarzalo.
@Roniq >Haters gonna hate, a ja tam będę się świetnie bawił :) ND jak zwykle nie zawiedzie :)
A gdzie ty widzisz nienawisc? ja widze zwykle komentarze.
moze jestes przewrazliwiony?
Niezła jatka. Nie mogę zrozumieć tylko kilku rzeczy. Czyżby sukces Uncharted 3 studio chciało dyskontować tak długo, że zamierza czekać z premierą aż tak długo? Sadząc po obecności tych samych gadżetów, co w U3, podobnego wystroju wnętrz, można odnieść wrażenie, że U3 dostarczyło wielu surowców do produkcji "The Last of Us". Poza tym niepokoi mnie powrót do systemu apteczek, jak zrobiono to w Max Payne 1-3. To zdecydowanie złe rozwiązanie. Kolejna rzecz, to wieczny brak amunicji. Wiem, że to nie strzelanka lecz przygodowy survival. Jednak czemu bohater czasami nie ma nic?
Zestawiając pierwszy film sprzed kilku miesięcy z tym powyżej podejrzewam, że rozgrywka będzie monotonna. Powtórzą się sekwencje z U3: strzelaj, schowaj się, wejdź, zrób swoje, wyjdź, schowaj się strzelaj i uciekaj do innej lokacji.
Tak czy inaczej panowie z Naughty Dog produkują to samo, co od lat, ale z innymi postaciami i z inną fabułą.
yadin
Ty chyba nie grałeś w Uncharted, lokacje w serii Uncharted to dżungle, pustynie, mroźne góry, jaskinie, stare zamki, forty. W Uncharted nie ma żadnych gadżetów, żadnego plecaka w którym może je trzymać, tylko spory arsenał.
Joel nie będzie miał nic, będzie miał to co mu podwinie się pod rękę, rurki, deski i świat będzie bardziej otwarty niz w Uncharted. Oj coś mi się wydaje, że próbujesz na siłę znaleźć jakieś wady nawet tam gdzie ich nie ma.
" Powtórzą się sekwencje z U3: strzelaj, schowaj się, wejdź, zrób swoje, wyjdź, schowaj się strzelaj i uciekaj do innej lokacji"
W taki sposób to można każdą grę skrytykować. Na przykład rts-y, przecież tam co misję wręcz robisz to samo, wybuduj bazę, znajdź surowiec, wybuduj jeden, potem następny i jeszcze jeden budynek, potem masę wojska i tak przez około 12 misji te same sekwencje.
ad.11
popieram w 100% - sam i tak zrobie - wyglada naprawde niezle pomimo ze to "konsolowa pozycja".
SDraid już? już ci lepiej? masz już kisiel w majtach? ciesze sie, ale baranów to możesz szukać u siebie
A finalnie Killzone 2 wygladał nawet lepiej niż ten filmik :)
hahaha :D dobre dobre, to się uśmiałem :D
Shrike zdaje mi się, że świat nie będzie ani trochę bardziej otwarty niż w serii Uncharted i będzie przechodzenie od lokacji do lokacji, które maja być tylko trochę większe niż w ich poprzednich grach. (Mogę się jednak mylić)