Tutaj można wylać żale związane z dostępnością serwerów i podpisać petycję: http://www.petitionbuzz.com/petitions/diablo3complaint
Może trochę wezmą się w garść.
Proszę bardzo:
Niech ich piorun strzeli, zaraza zeżre i powódź zmyje za to ze w tyle dni po premierze nie mogę się normalnie zalogować.
Jasne. Petycja pomoże przy grze dostępnej równie łatwo jak banany za komuny, przy cenie 200+ zł, i niemożliwej jak na razie do spiracenia - aż tutaj słyszę zgrzytanie zębów Skidrowa czy innego Razora. It makes sense :)
Czyli osoby, które nie wyrobiły się z zakupem D3 nie mają czego żałować, bo z tego co ja widzę (mowa o płaczach i żalach na wątkach seryjnych) gra bywa często-gęsto niegrywalna.
Grywalna jest jak mało która, tyle że nielogowalna. Taki myk ze strony Blizzarda, zeby emocje przy wypowiadaniu slowa Diablo, byly autentyczne...
Grywalna jest godzinę dziennie. Nie jest to gra dla ludzi, którzy pracują i lubią spać w nocy.
- Hej stary! W co grasz?
- W logowanie do Diablo III.
wysłane dzisiaj do UOKiK, treść poniżej, całość opisałem na innym wątku:
https://www.gry-online.pl/newsroom/nalot-na-koreanski-oddzial-studia-blizzard-z-powodu-gry-diablo-iii/zb10b80
"Warszawa, dn. 01 czerwca 2012 roku
od:(...) moje dane
do: Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
ZGŁOSZENIE
Dotyczy: Wadliwej usługi w grze Diablo III firmy Blizzard Entertainment SAS i uniemożliwianie zwrotu wadliwego produktu
W związku z kompetencjami Urzędu:
- do prowadzenie postępowań w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów
- oraz podejmowanie działań zmierzających do wyeliminowania z obrotu prawnego niedozwolonych postanowień umownych – to znaczy kształtujących interesy konsumentów w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami
Wnioskuję o interwencję w obronie praw konsumentów, którzy zakupili grę na komputery osobiste PC/MAC Diablo III od jej Producenta, tj.:
firmy Blizzard Entertainment SAS,
Oddział Blizzard Inc., wpisany w rejestrze "SIREN" pod numerem 489 952 457 RCS Versailles
145 rue Yves le Coz
78000 Versailles
Francja
Tel.: +33 (0)1 30 67 9000
Upoważniony przedstawiciel:
Jean-Philippe Agati, Dyrektor Zarządzający
Kontaktowy adres e-mail:
Nr rejestracji podatkowej VAT (FR): 489 952 457
Nr rejestracji podatkowej VAT (EU): FR 87 489 952 457
Adres pocztowy
Blizzard Entertainment SAS
TSA 60001
78008 Versailles CEDEX
Francja
W/w firma oferuje w sprzedaży detalicznej na terenie Polski przez swojego dystrybutora firmę CD Projekt Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 74 budynek E, 03-301 Warszawa, grę na komputery osobiste PC/MAC Diablo III, która od chwili rozpoczęcia sprzedaży w dniu 15 maja 2012 roku na terenie Polski nie działa zgodnie z zapewnieniami producenta. Producent nie potrafi zapewnić działającego produktu i sytuacja ta uniemożliwia osobom, w tym i mnie, które ten produkt zakupiły, nie tylko satysfakcjonujące użytkowanie, ale wynikające z użytej technologii użytkowanie w ogóle, tzn. w ciągu długich okresów czasu kilka -kilkanaście godzin każdego dnia, wbrew deklaracjom producenta produkt nie nadaje się do użytku.
Wyjaśnienie: do użytkowania produktu może dojść tylko gdy serwery Producenta w/w gry dopuszczą taką możliwość jednak przez cały okres czasu są one permanentnie niedostępne i tym samym nie pozwala to na użytkowanie wcześniej zakupionego produktu tj. gry Diablo III.
Podobne zgłoszenie zostało złożone w Korei - strona:
http://massively.joystiq.com/2012/05/30/korean-government-raids-blizzard-over-alleged-diablo-iii-wrongdo/
cytuję:
" Blizzard is on the hot seat as the Korean Fair Trade Commission raided the studio's Seoul office to gather evidence as to whether or not Blizzard violated the country's law. The FTC performed the raid due to allegations that Blizzard is refusing to refund players who purchased and were attempting to return Diablo III.
Dissatisfied customers who couldn't log into the game were denied a full refund by Blizzard, which said that it was under no obligation to do so under the game's contract. The studio claims that it has a strict policy of "no refunds" in the country if a product is used.
The players turned to the FTC for help, and the commission responded by launching an investigation. The investigation will sort through the seized documents and evidence to see if there is a possible violation of Korea's electronic commerce and commercial contracts law.
The FTC confirmed that it had received "many complaints" from Diablo III players, but did not comment further on the investigation. Blizzard has since vowed to increase server capacity, but is not budging on the refunds."
W związku z tym, że Producent uniemożliwia zwrot produktu, z powodu że jego produkt nie działa tak jak powinien, a poszkodowanymi są dziesiątki tysięcy osób w Polsce proszę Urząd o interwencję w tej sprawie i:
1.zmuszenie Producenta do przyjmowania zwrotu niedziałającego zgodnie z jego zapewnieniami produktu
oraz
2.zmuszenie Producenta do oddawania za w/w produkt zapłaconych wcześniej pieniędzy, bez żadnych potrąceń w przypadku zwrotu produktu przez Konsumenta– patrz. pkt.1.
Pełny obraz łamania praw konsumenta przez w/w Producenta można zobaczyć na forum technicznym Producenta, gdzie tysiące wpisów sygnalizuje opisany wyżej problem, link poniżej:
http://eu.battle.net/d3/pl/forum/2940056/
szczególnie wątek z ponad kilkoma tysiącami wejść i komentarzy:
http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/4551555282
oraz całą masę innych wątków na forum pomocy technicznej Producenta (http://eu.battle.net/d3/pl/forum/2940056/)mówiących o ciągłych problemach z produktem."
Ale wiecie co goscie jednak mają jaja, i spoko nie mam nic do nich, własnie mi poprawili chumor :)
Ja tam wczoraj normalnie grałem, a dziś się bez problemu zalogowałem :)
Wersja Eng czyni cuda :)
Wersja nie ma znaczenia. Też mam angielską i nie mogłem się logować.
Ja mam polską wersję i ani razu nie miałem problemu z zalogowaniem się lub rozłączaniem itp.
@_Luke_
Przeszedłem już grę na normalnym poziomie trudności. I dzięki bogu nie miałem z tą grą problemów, tak jak z Wiedźminem 2.
Ja tam grałem po 4-5 godzin dziennie i żadnego laga, żadnego dc i zawsze się mogłem zalogować to nie wiem o co chodzi ;/
Taa każdy tak trząsł dupe z tym Diablo 3, premiera o 24, kolejki, braki w sklepach, a 2 tygodnie po premierze są problemy z zalogowaniem.
Koreańczycy już wszczęli śledztwo i jeśli uznają, że brak zwrotu pieniędzy za wadliwą grę narusza ich prawa, to zrobi się zabawnie, bo to może sprawić, że ich śladem pójdą inne kraje.
Co za dziadostwo :( przed chwilą wywaliło mnie z powodu błędu tworzenia własnej drużyny, a teraz oczywiście serwery zajęte.