Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zobacz silnik CryEngine 3 z realistycznym modelem fizyki i zniszczeń

29.05.2012 11:45
1
zanonimizowany52907
182
Senator

mam nadzieje, ze taka technologia stanie sie standardem w samochodówkach jak najszybciej:)

29.05.2012 11:50
kaszanka9
2
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

GRID ma bardzo dobry system zniszczeń.

29.05.2012 12:03
3
odpowiedz
zanonimizowany791485
20
Generał

kaszanka9

Zobaczymy jak w GRID 2 będzie to wyglądać : )

29.05.2012 12:33
Xsardass
4
odpowiedz
Xsardass
149
The Next Pirate King!

można gdzieś sciągnąć to tech demo ?

29.05.2012 12:34
kaszanka9
5
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

No ja czekam z niecierpliwością, nie wiem czy grid nie ma najlepszego systemu zniszczeń jaki istnieje w grach, po prostu cudo, taki system chciałbym wszędzie.

29.05.2012 12:56
😈
6
odpowiedz
logimen
1
Junior

szoda, ze Codemasters nie stosuje modelu zniszczen z GRID'a w innych swoich produkcjach. W Dirt Showdown jest on strasznie uproszczony. Powiny zrobic Carmageddona I destruction Derby z fizyka i modelem zniszczen jak na tym filmie :) Ale bylaby sieczka

29.05.2012 13:22
raziel88ck
7
odpowiedz
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

Robi wrażenie.

29.05.2012 13:30
dj_sasek
8
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

To fakt. Rigs of Rods pełną gębą. Wymaga sporo poprawek, obiekty się przenikają i wszyściutko za miękko. Może to przez slow-motion.

29.05.2012 13:41
Marcinkiewiczius
👍
9
odpowiedz
Marcinkiewiczius
197
Hautameki

Rewelacja!

29.05.2012 15:13
10
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Tylko ja mam wrażenie, że samochód jest jakiś taki gumowy? Niby wygląda to świetnie ale jakoś nie jestem do końca przekonany.

29.05.2012 15:26
11
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

To jest dowod, ze silnik Frostbite 2.0 - oprocz grafiki - nie ma nic do zaoferowania i nie powinien zostac technologia roku, gdyz wlasnie CryEngine 3.0 jest lepszy graficznie i fizycznie.

29.05.2012 15:33
12
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

@b4r4n
Lepszej symulacji w czasie rzeczywistym od współczesnych komputerów nie oczekuj, bo to praktycznie niewykonalne.
Soft-body physics użyte w tak zaawansowanym stopniu jak w Rigs of Roads jeszcze kilkanaście lat temu wydawało się być totalną abstrakcją niewielu wierzyło, że domowe komputery to kiedykolwiek obsłużą.

Większość pseudozniszczeń i pseudoodkształceń do predefiniowane, gotowe modele, a tutaj masz prawdziwą symulację na tyle "uproszczoną" aby zachować stabilność numeryczną i nie zamordować przy okazji mocnego kompa.

29.05.2012 15:38
13
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Większość pseudozniszczeń i pseudoodkształceń do predefiniowane, gotowe modele(...)

Bez wskazywania palcami takimi zniszczeniami szczyci sie Battlefield 3 i szczycil sie Bad Company 2 - wszystko to bylo zrobione w stylu skryptow, budynki zawsze walily sie na kilka sposobow, bez wzgledu na to, ktorej sciany przykladowo zabraklo pod uszkodzeniu.

29.05.2012 15:39
14
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

@Sethlan
Sorry, ale straszne bzdury piszesz i źle wnioski wyciągasz.
To jest technologia ZEWNĘTRZNA (third party) i z silnikiem samym w sobie nie ma wiele wspólnego.
Wejdź tutaj -> http://www.rigsofrods.com/content/ i ściągnij sobie już teraz za darmo Rigs of Roads, które działa praktycznie tak samo i NIE jest na CryEngine3, a zamiast tego jest na darmowym silniku OGRE, którego masa specjalistów z GOLa wyśmiałaby, że jest dobry co najwyżej do minigierek.

Gdyby twórcy zaimplementowali to do silnika Source, te napisałbyś, że to dowód, ze jest to silnik lepszy od CE3 czy Frosbite 2. Litości.

29.05.2012 16:13
15
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

----------

29.05.2012 16:14
16
odpowiedz
zanonimizowany805622
111
Legend

Gdyby twórcy zaimplementowali to do silnika Source, te napisałbyś, że to dowód, ze jest to silnik lepszy od CE3 czy Frosbite 2. Litości. <--- Podkreslic chcialem, ze calosc w CE3 jest lepsza - fizyka i grafika - do tego wspomniany triumf Frosbite 2.0, ze jest to najbardziej zaawansowany i najlepszy silnik jaki powstal w poprzednim roku - ale to juz bez zwiazku.

To jest technologia ZEWNĘTRZNA (third party) i z silnikiem samym w sobie nie ma wiele wspólnego. <--- To za silnik fizyczny odpowiada co innego ? Czy to sie jednak tyczy systemu zniszczen w Battlefield ?

29.05.2012 16:45
😱
17
odpowiedz
zanonimizowany641653
43
Generał

Opad szczeny!

29.05.2012 16:55
HETRIX22
18
odpowiedz
HETRIX22
203
PLEBS
Wideo

Grid? Najlepszy model zniszczeń?

Nigga Please...

http://www.youtube.com/watch?v=Dqv9iaAOg9Y
Efekty prawie identyczne co na tej... "nowej super technologii"

29.05.2012 17:26
😊
19
odpowiedz
zanonimizowany838815
2
Generał

Obłęd, po prostu obłęd! :O

29.05.2012 18:08
kaszanka9
20
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Skaczące samochody w burnout są śmieszne.

29.05.2012 20:01
Mepha
21
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Super, mam nadzieję, że w grze bd dużo obiektów

29.05.2012 20:12
Coy2K
22
odpowiedz
Coy2K
112
Veteran

czy tylko mnie razi brak pękających szyb czy choćby nieco ukruszonych podczas zderzeń czy dachowania?
co to za system zniszczeń, w którym szyba nawet nie drgnie ?

29.05.2012 21:17
RAmbo36[PL]
23
odpowiedz
RAmbo36[PL]
88
Centurion

Fajnie by to wyglądało w World of Tanks, po strzale w czołg. Tak realistyczne wgniecenia, bardzo mi się podoba.

Wiadomość Zobacz silnik CryEngine 3 z realistycznym modelem fizyki i zniszczeń