Zobacz silnik CryEngine 3 z realistycznym modelem fizyki i zniszczeń
mam nadzieje, ze taka technologia stanie sie standardem w samochodówkach jak najszybciej:)
kaszanka9
Zobaczymy jak w GRID 2 będzie to wyglądać : )
No ja czekam z niecierpliwością, nie wiem czy grid nie ma najlepszego systemu zniszczeń jaki istnieje w grach, po prostu cudo, taki system chciałbym wszędzie.
szoda, ze Codemasters nie stosuje modelu zniszczen z GRID'a w innych swoich produkcjach. W Dirt Showdown jest on strasznie uproszczony. Powiny zrobic Carmageddona I destruction Derby z fizyka i modelem zniszczen jak na tym filmie :) Ale bylaby sieczka
To fakt. Rigs of Rods pełną gębą. Wymaga sporo poprawek, obiekty się przenikają i wszyściutko za miękko. Może to przez slow-motion.
Tylko ja mam wrażenie, że samochód jest jakiś taki gumowy? Niby wygląda to świetnie ale jakoś nie jestem do końca przekonany.
To jest dowod, ze silnik Frostbite 2.0 - oprocz grafiki - nie ma nic do zaoferowania i nie powinien zostac technologia roku, gdyz wlasnie CryEngine 3.0 jest lepszy graficznie i fizycznie.
@b4r4n
Lepszej symulacji w czasie rzeczywistym od współczesnych komputerów nie oczekuj, bo to praktycznie niewykonalne.
Soft-body physics użyte w tak zaawansowanym stopniu jak w Rigs of Roads jeszcze kilkanaście lat temu wydawało się być totalną abstrakcją niewielu wierzyło, że domowe komputery to kiedykolwiek obsłużą.
Większość pseudozniszczeń i pseudoodkształceń do predefiniowane, gotowe modele, a tutaj masz prawdziwą symulację na tyle "uproszczoną" aby zachować stabilność numeryczną i nie zamordować przy okazji mocnego kompa.
Większość pseudozniszczeń i pseudoodkształceń do predefiniowane, gotowe modele(...)
Bez wskazywania palcami takimi zniszczeniami szczyci sie Battlefield 3 i szczycil sie Bad Company 2 - wszystko to bylo zrobione w stylu skryptow, budynki zawsze walily sie na kilka sposobow, bez wzgledu na to, ktorej sciany przykladowo zabraklo pod uszkodzeniu.
@Sethlan
Sorry, ale straszne bzdury piszesz i źle wnioski wyciągasz.
To jest technologia ZEWNĘTRZNA (third party) i z silnikiem samym w sobie nie ma wiele wspólnego.
Wejdź tutaj -> http://www.rigsofrods.com/content/ i ściągnij sobie już teraz za darmo Rigs of Roads, które działa praktycznie tak samo i NIE jest na CryEngine3, a zamiast tego jest na darmowym silniku OGRE, którego masa specjalistów z GOLa wyśmiałaby, że jest dobry co najwyżej do minigierek.
Gdyby twórcy zaimplementowali to do silnika Source, te napisałbyś, że to dowód, ze jest to silnik lepszy od CE3 czy Frosbite 2. Litości.
----------
Gdyby twórcy zaimplementowali to do silnika Source, te napisałbyś, że to dowód, ze jest to silnik lepszy od CE3 czy Frosbite 2. Litości. <--- Podkreslic chcialem, ze calosc w CE3 jest lepsza - fizyka i grafika - do tego wspomniany triumf Frosbite 2.0, ze jest to najbardziej zaawansowany i najlepszy silnik jaki powstal w poprzednim roku - ale to juz bez zwiazku.
To jest technologia ZEWNĘTRZNA (third party) i z silnikiem samym w sobie nie ma wiele wspólnego. <--- To za silnik fizyczny odpowiada co innego ? Czy to sie jednak tyczy systemu zniszczen w Battlefield ?
Opad szczeny!
Grid? Najlepszy model zniszczeń?
Nigga Please...
http://www.youtube.com/watch?v=Dqv9iaAOg9Y
Efekty prawie identyczne co na tej... "nowej super technologii"
Obłęd, po prostu obłęd! :O
czy tylko mnie razi brak pękających szyb czy choćby nieco ukruszonych podczas zderzeń czy dachowania?
co to za system zniszczeń, w którym szyba nawet nie drgnie ?
Fajnie by to wyglądało w World of Tanks, po strzale w czołg. Tak realistyczne wgniecenia, bardzo mi się podoba.