Firma ArenaNet zamierza rozwijać grę Guild Wars przez lata
Ostatnio jakaś moda na takie oczywiste przechwałki. Najpierw BioWare, teraz AN.
tylko że AN dotrzymało słowa i GW2 jest taki jaki zapowiadali, wiem bo grałem :) więc można im wierzyć na te ich przechwałki, bo oni słów na wiatr nie rzucają i do wszystkiego podchodzą bardzo ambitnie
Nie ma wątpliwości że GW2 będzie rewelacyjną grą . Problem polega na tym, że Anet dużo gada a potem g**no robi.
Miały być dodatki wydawane do GW co pół roku. Jak wyszło każdy widzi. Od 2007 roku GW zwyczajnie zdycha, bo anet praktycznie porzuciło grę. To samo dodatki które niby miały łączyć fabułę GW z dwójką. Nie dość, że powstawały cholernie długo, były słabe to na dodatek anet teraz rozwiązał zespół je wykonujący na który składało się jakieś 10 osób i misji w elonie i askalonie już raczej nie zobaczymy. :/
Vaerin - przypomnij sobie tylko dlaczego aNet porzucilo plan wypuszczania kolejnych dodatkow do GW - dlatego, ze stwierdzili, ze chca sie skoncentrowac na GW2. Wtedy nie mialem do nich zalu, bo liczylem ze GW2 to perspektywa 2, moze 3 lat, koniec koncow wyszlo 2 razy tyle ale tez nie mam do nich zalu, bo mysle ze warto było czekac.
To ja poproszę o wymienienie dużych produkcji MMO które przed wydaniem albo tuż po wydaniu nie miały zapewnień w stylu "będziemy rozwijali przez lata" - czyli - możecie spokojnie wydawać swoje pieniądze na nasz produkt.
Anet dostaje cholernie dużo kasy od NCSoftu. Jakby mieli wolę to by jednocześnie mogli rozwijać GW oraz tworzyć GW2. Ale nie.
A teraz niech typowy "polaczek cfaniaczek" ktory zna sie na wszystkim sprawdzi ile czasu i ile rzeczy bylo dodanych do Guild Wars za cene 3 kampani i jednego dodatku, bez abonamentu i porowna to sobie do WoWa czy innych mmo ktore przechodza na free to play... Nie wspominajcie o EverQuescie bo przy Wowie ta gra teraz jest nisza co dopiero na Polskim zadupiu a i tam dodatki watpie zeby byly porownywalne do kampani w Guild Wars, predzej content patch(4.1/ 4.2/ 3.3 etc) w Wowie.
Oby wiedzieli co robią i nie było zawiedzenia, jakże częstego przy nadmuchanych premierach.
To ja poproszę o wymienienie dużych produkcji MMO które przed wydaniem albo tuż po wydaniu nie miały zapewnień w stylu "będziemy rozwijali przez lata"
Hehe dokladnie... Czytajac artykul mialem wrazenie, ze gdzies juz to slyszalem :))
„Już dzisiaj znamy szereg rozbudowanych funkcji, które wprowadzimy i zawartość dodatków na nadchodzące lata” wiec wprowadzcie je juz dzis, bo pozniej kazecie sobie za nie placic.
„Już dzisiaj znamy szereg rozbudowanych funkcji, które wprowadzimy i zawartość dodatków na nadchodzące lata” wiec wprowadzcie je juz dzis, bo pozniej kazecie sobie za nie placic.
Nie pamiętam w której to grze zaczęli pod koniec pracy nad grą wsadzać nowe wspaniałe pomysły i ostatecznie gra okazała się klapą bo za dużo się tego zrobiło, zamiast zostawić na sequel.
@Barteek88:
Czytaj ze zrozumieniem (i całość: "Przedstawiciel ArenaNet dodał, że wiele z nich to tylko pomysły majaczące na horyzoncie, do których studio będzie zbliżało się z czasem.")... To że coś jest w głowie lub na kartce, nie znaczy, że w 5 min da się przerzucić na sprawnie działający kod i modele 3d.