City Interactive zapowiada oficjalnie sieciowego FPS-a World of Mercenaries, zapisy na beta-testy już wkrótce
1. Unreal Engine 3 - bardzo dobry silnik - można zrobić niezłą grafiką można też zrobić beznadziejną - ciekawe jaką zobaczymy tutaj (ktoś z was kojarzy coś takiego jak Hedone - również wykorzystuje Unreal Engine 3 a wygląda tragicznie).
2. Jeśli nie nie zepsują gry mikropłatnościami (na masową skalę + pay2win) i nie będzie opcji vote - to mają szanse - jeśli jednak tak zrobią (a na to stawiam) to będzie to kolejny shooter online o którym wszyscy zapomną w ciągu 3 miesięcy (już i tak jest pierwszy zbędny element rozwój specyficznych umiejętności - po co to? w Karma Online - w 100 % psuło całą zabawę).
Na innej stronie przeczytałem, że gra ma być robiona na silniku CryEngine 3. Więc nie wiem, kto ma błąd.
Wiedziałem, kiedyś o tej grze pisałem na czacie w penej grze przeglądarkowe, choć nazywałem to World of Soldiers. Jestem ciekaw czy World of Cars albo Trucks też będzie.
Już mamy World of Tanks, zaraz wyjdzie World of Warplanes, a za rok pewnie World of Battleships. Teraz World of Mercenaries, World of Cookies czy World of Jumping. Co wszyscy nagle się rzucili na nazwę "World of"?
PS Jakby co, użyta tu została ironia, tak w razie czego, 2 ostatnie gry nie istnieją.
PS2 Jeszcze :P
oby nie było sytuacji,że niby wszystko za darmo więc jest super i wo gule a tak naprawdę na sam początek dostaniemy zaledwie 10 rodzai broni i parę gadżetów a resztę będzie trzeba dokupić za prawdziwe pieniądze tak jak w przypadku Battlefield heroes.
Do tego te 10 broni będzie tylko w wersjach temp (dobra ch. niech już będą bronie na czas - ale niech on liczy się tylko podczas faktycznej gry) jak w Combats Arms (i wielu innych, ale akurat ta produkcja idealnie pokazuje bezsens takiej opcji) a "zarobek" z gry będzie niższy niż koszt wypożyczenia broni (już nawet nie wspomnę o innych dodatkach), a wszystko dlatego bo trzeba zaraz zarobić setki tysięcy złotych, euro czy dolarów mając głęboko w d. takie coś jak grywalność.
A wiadomo, że ludzie nie są skłonni wydawać pieniędzy na coś co nie da im przewagi nad innymi graczami.
Znajdzie się też grupa d. liżców twierdzących, że przecież bez opłat to gra padnie bo utrzymanie serwerów kosztuje przecież fortunę (szczególnie w Niemczech gdzie znajduje się większość europejskich serwerów).
@Stereo
Weapon rental odpada. Istnieje cała gama mniej "inwazyjnych" sposobów monetyzowania na grach F2P, a nam przyświeca jedna zasada - NIE zrobić gry "pay to win". Dla przykadu, bo nie mówię, że ten konkretny model będzie użyty u nas, dobrowolny system, na wzór np. kickstartera, to o wiele lepsza opcja.
Wow nie sądziłem nawet, że ktoś z CI się tutaj pojawi (a ja z takimi bluzgami - mówi się trudno - stało się).
Zdanie mam negatywne bo nie oszukujmy się - rynek mmo z systemem f2p na wschód od Odry praktycznie nie istnieje (w sensie aby produkcja zarabiała) ze względu na zbyt duże różnice płacowe. A co do samych płatności - klient musi być przekonany, że płaci za coś co jest warte ceny. Wiadomym jest, że produkcje "darmowe" cieszą się dużą popularnością wśród wszelkiej maści cheaterów.
@Stereo
Luz, dude, nie ma się co spinać ;).
Nie ma co na forum tłumaczyć meandrów tego modelu biznesowego - dla graczy istotna jest gra i to, czy czerpią z niej przyjemność. Jeśli nie zagwarantujemy im tego - cała reszta traci sens. Modele biznesowe i opłacalność przedsięwzięcia to nasza działka ;).
Stąd też - gdy pojawi się beta, a będzie to już niedługo, zapraszam do wzięcia udziału i nie martwienia się o szczegóły :).
I podkreślę to jeszcze raz - WoM NIE będzie grą pay to win.
@Stereo Nie wiem czemu masz takie złe zdanie o grach typu F2P. Nie powiem są gry typu Combat arms którą strasznie zepsuli i się nie da na spokojnie pograć bo zaraz jakiś hax ci wejdzie lecz są takie gry typu Blacklight czy AvA(Aliance of Valiant Arms) które są po prostu świetne a mikro płatności są. W tym rzecz że twórcy tych gier dobrze sobie poradzili z mikro płatnościami, w ogóle nie przeszkadzają w grze dla tych którzy nie wydają prawdziwych monet :D Jeśli CI odwali podobną robotę jak np w AvA to ja będę się bardzo cieszył.
Bo wszystkie zawierają system "vote kick", który jest nadużywany przez dzieci (3 godziny bez pieniędzy i expa świetnie zniechęca do dalszej gry - dodam nawet genialnie przerobiony monit informujący gracza o kicku z pokoju z mojej ulubionej gry mmofps - Cross-Fire, o przepraszam teraz to ona się nazywa Hax-Fire).
Prawie wszystkie posiadają chory system wynajmowania broni na czas.
Cheaterów jest w nich na pęczki i nikt z tym nic nie robi (a jeśli do tego taka osoba dużo płaci to nigdy nie zostanie zbanowana).
Blacklight - nie interesuje mnie - zbyt futurystyczna.
Aliance of Valiant Arms - świetna gra (ale dawno temu za czasów CBT) - naprawdę bardzo dobry system mikropłatności - bronie z kapsuł nie mają recoila - przecież to zerowa przewaga w porównaniu z tymi ogólnodostępnymi. Oczywiście nie ma oszustów - bugowanie pokoi vs AI na 8 osób nie jest przecież nadużyciem.
I nie wiem co się zmieniło od czasu CBT ale mimo, że mam ping 10-14 to bardzo często odczuwam efekt 0 DMG.
Jeśli chodzi o bronie z kapsuł to jak najbardziej dużego recoila to one nie maja ale ja grałem do porucznika zwykłym AK47 i uwalałem najlepszych wiec w tej grze to nie robi różnicy jaką bronią grasz czy zwykłym m4 czy jakimś tam leopardem z kapsuł. Trzeba po prostu opanować broń. Normalne że każda gra typu F2P będzie miał mikro płatności bo to jest bardzo dobry zarobek ze strony twórców gry, wiele gier które wcześniej miały abonament przechodzą na taką formę płatności i to bardzo owocuje. Cross-Fire nie powiem gra odeszła w zapomnienie przez hakerów ale jest wiele innych gier zastępujących ją... (mam właśnie na myśli ava).
Mam nadzieję Robert_City że odwalicie kawał dobrej roboty :) i z miłą chęcią wezmę udział w CB :D
Tylko zauważ jedną rzecz - ile osób gra w CF a ile w AVA? AVA miała szanse 2 lata temu. Teraz gdy są serwery europejskie to świecą pustkami. Jeszcze póki mamy niską rangę i możemy grać na kanałach dla początkujących to coś tam można wyszukać. Potem następuje pustka. Zapomniałem dodać, że gra ma koszmarną optymalizację i na wielu konfiguracjach nie działa lub występują problemy z rozgrywką. I właśnie mnie to spotkało. Pierwszy patch po CBT coś namieszał i podczas strzału miałem spadki do kilku fps. Teraz po zmianie komputera wróciłem i uważam, że dla mnie ta pozycja jest nie do zaakceptowania. W CBT używałem AK i przy pingu 100-120 HS wpadały co chwila. A teraz 90 % broni jest moim zdaniem niegrywalnych (co zresztą widać po graczach - wszyscy używają tych samych 3 modeli (nie licząc broni z kapsuł)) plus frustrujący mnie "brak obrażeń". No ja przepraszam, ale jeśli k. w kogoś wchodzi 15 pestek i zadają one 30 obrażeń to to nie jest normalne (no chyba, że obecnie kevlar daje takie możliwości - ale jeśli faktycznie tak jest - to dalsza gra jest bez sensu).
CO ty gadasz że świecą pustkami od godziny 18 to cały pokój jest już pełny więc nie wiem w co ty grasz bo ja w AvA cały czas od CB, nie powiem jest tak że musisz walnąć czasem naprawdę sporo kulek ale to zależy od której broni. Normalne jest to że większość lata z mniej więcej z tymi samymi modelami broni bo są najlepsze. Optymalizacja do pewnego patcha w 2011 roku gra chodziła świetnie, nie wiem co ty miałeś za problem z optymalizacją. Dopiero po tym patchu sie gra zamuliła i dość sporo osób się w kurzyło i odeszło ale widzę że powoli znów wracają. ja Do tej pory widzę ludzi z AK czy nawet zwykłym m4, ja gram M4 MK3 i wiele osob też lecz różnego rodzaju bronie można spotkać... Nie wiem co ty masz za problem że się wszystkiego czepiasz. To jest darmowa GRA!!!! wiec nie wymagaj od producentów gry na poziomie BF3 która jest świetna, jak na te wszystkie darmowe gry w które ja już chyba grałem to i tak AvA jest najlepsza CF sie umywa z ich grafiką i fizyką gry :P
No to sobie w nią graj ale przestań na siłę promować bo nie ma czego. Teraz już widać co z ciebie za człowiek. Gra jest darmowa to nie można na nią narzekać (a właśnie, że można bo ta "darmowość" to właśnie jest w cudzysłowiu jak przy każdej grze f2p) - każdy fanboy tak pier. że aż się od tego rzygać chce. Ma taką wspaniałą grafikę i taką wspaniałą fizykę, jest darmowa a ludzie nie chcą w nią grać - zadziwiające. Cały pokój pełny - no to faktycznie duża liczba graczy - aż 16. Po 18 w CF mam do dyspozycji 4 pełne serwery, po 10 kanałów każdy i na każdym kanale ok 50 pokoi. A w AVA gdyby nie możliwość grania z botami to nie wiem czy łącznie zebrałoby się 10 pokoi. I dlaczego ja mam czekać do 18 - ja chce mieć graczy o 9 rano i w CF mam.
Teraz i tak gram w BC2 bo wszystkie te "darmowe" shootery to syf, kiła i mogiła. Zarabiają fortunę a graczy mają głęboko. Nie robią nic dla podniesienia grywalności. Ja jestem skłonny zapłacić ale za produkt najwyższej klasy. Przez ponad 2 lata w CF zainwestowałem 35 zł, a we wszystkie inne shootery f2p łącznie 0. Bo jak mam płacić za takie g. i tylko się denerwować bandą dzieci to wolę już zapłacić jednorazowo to 45 zł (jak zapłaciłem za BC2 + Vietnam) i grać na 5 serwerach (bo wszystkie inne wiecznie są puste) ale odczuwać przyjemność z gry bez ograniczeń, które występują w grach f2p.
Nie chce mi się prowadzić głupkowatej dyskusji która nas do niczego nie doprowadzi...
Pierwszy obrazek - Wygląda jak z Call of duty Black ops
Drugi obrazek - Wygląda jak Crysis 2
Trzeci obrazek - Wygląda jak Battlefield 3
Czyżby tworząc grafiki koncepcyjne wzorowali się na wyżej wymienionych grach?