Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Bezimienny pokazuje, ile znaczy dobra fabuła

02.03.2012 19:27
1
zanonimizowany820530
26
Centurion

"Nie wiem jak Ubisoft to osiągnął, ale rozumiem czemu tak wiele osób chciałoby zobaczyć kontynuację."

Podejrzewam, że otwarte zakończenie typu "ciąg dalszy nastąpi" ma z tym wiele wspólnego :)

02.03.2012 19:32
2
odpowiedz
koobon
82
Legend

XIII i Prey - dwie świetne gry, których kontynuacji się nie doczekamy.

02.03.2012 19:40
3
odpowiedz
zanonimizowany756279
23
Centurion

chciałbym XIII 2 , przez to zaciekawienie na końcu w statku

02.03.2012 23:54
4
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Przecież powstaje kontynuacja Prey.
Co do gry to nie podobała mi się, sama mechanika gry mnie odrzuciła a scenariusz - polityka i zdrady - to nie dla mnie.

03.03.2012 00:16
5
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

Trzynastka to niezła strzelanka, a Prey 2 będzie miał świetną kontynuację.
@koobon
Skoro już wiesz, że Prey 2 powstanie to leć oglądać materiały.

03.03.2012 11:35
6
odpowiedz
koobon
82
Legend

Powstaje Prey 2, który nie będzie kontynuował wątków z jedynki, a ja jestem ciekaw dalszych losów Tommiego. Gra zapowiada się przyzwoicie, ale poza tytułem nie będzie miała nic (albo bardzo niewiele) wspólnego z pierwszą częścią.

03.03.2012 11:49
7
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Jeśli chodzi o samą historię, to ciąg dalszy można wyczytać z komiksów. Fabuła gry kończy się na zeszycie piątym z dziewiętnastu wydanych.

tytuł ukazał się kilka lat temu i zawiera kilka przestarzałych już rozwiązań
Te "przestarzałe rozwiązania" to brak mocy Wolverine'a, tak? Akurat XIII oferowała dużo bogatszy gameplay niż większość wydawanych obecnie gier akcji, idealnie przyciętych do jedynego słusznego szablonu.

03.03.2012 13:22
Harry M
8
odpowiedz
Harry M
194
Master czaszka

Dobra gra. A zakończenie od razu sugeruje kontunuacje, o której (póki co) nie słychać.

04.03.2012 15:54
Brucevsky
9
odpowiedz
Brucevsky
149
Playing with writing

GRYOnline.plTeam

Mephistopheles - chodziło mi bardziej o apteczki, schemat starć z bossami i inne tego typu elementy.

04.03.2012 18:03
10
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Przecież właśnie o apteczkach pisałem. A jeśli chodzi o bossów, to XIII wypadała pod tym względem perfekcyjnie, nawet starcie z pierwszym z nich, zdawałoby się dość banalnym (doktorek ze strzykawką) zostało bardzo dobrze zaprojektowane i stanowiło jakieś wyzwanie, a pojedynek z Mangustą do dziś wielu graczy przybiłby na dłużej przed monitorami.
Nie wiem czym są "inne tego typu elementy", ale po opisie wnioskuję, że to muszą być całkiem fajne rzeczy.

04.03.2012 18:19
Mr. JaQb
😊
11
odpowiedz
Mr. JaQb
110
Legend
Image

Po przeczytaniu tytułu, myślałem, że chodzi o niego. ---->

A tu niespodzianka, jakiś inny bezimienny.

04.03.2012 22:14
Brucevsky
12
odpowiedz
Brucevsky
149
Playing with writing

GRYOnline.plTeam

Mephistopheles - ach, no tak, zapomniałem o regeneracji Wolverine'a, mój błąd. Co do bossów, nie przesadzałbym z wychwalaniem walk z nimi. Wszystkie opierały się na podobnym schemacie i kończyły się na walce niemal w tym samym stylu. Zgadzam się jednak, że szefowie byli wyzwaniem. W sumie to cała gra ma stosunkowo wysoki poziom trudności. To doskonała odskocznia od dzisiejszych, prostszych FPS-ów.

gameplay.pl Bezimienny pokazuje, ile znaczy dobra fabuła