Horn of the Abyss – nowy mod do Heroes III już jest!
Ale jesteś szybki, mod miał premierę 1 stycznia...
Polecam każdemu - kapitalna, profesjonalna robota. Polecam tą stronkę - http://www.tawerna.biz/ , jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej informacji.
EDIT: weneckie sidła--> Jest osobna ikonka, osobne menu gry --->
Poczekam na angielską wersję.
A jak zainstaluję tego moda to go się uruchamia oddzielnie czy na stałe integruje się ze zwykłą wersją gry?
@Karule
Tak, ale nikt o tym w Polsce nie pisał - nawet Kwasowa Grota. :)
@weneckie sidła
Jest osobny skrót, nic się nie nadpisuje.
MiszczCzarny--> Co Ty gadasz? :D Wszyscy o tym pisali, Kwasowa Grota nawet w dniu premiery. I na niej i na tawernie są gotowe już wszystkie opisy jednostek, budynków i gry ogólnie.
O, no proszę. Jakoś musiało mi to umknąć - nie zauważyłem o tym newsa. Ale faktycznie, jest podstrona, dzięki :).
Przykład gry, która mimo że moddingu nie wspierała i ciężko ją w ogóle modyfikować, to modderom i tak udało się co nieco wycisnąć. Można sobie wyobrazić co by z tej gry zrobili, gdyby New World Computing wydało jakieś konkretne narzędzia.
Mógłby się ktoś zlitować i wydać te wszystkie dodatki do HoMM na jakiejś płytce...
Kurczę, fajnie, że to wyszło, ale nie mogę powiedzieć, żebym nie był zawiedziony. Czekałem na tego moda chyba ze 3 lata, jak nie dłużej, i jarałem się tymi trzema nowymi zamkami i masą różnych opcji, które miał wprowadzić. Fakt, myślałem, że już dawno dali sobie z tym spokój, ale jeden zamek po rosyjsku i kilka nowych grafik to nie jest rzecz, dla której człowiek pozbywa się WoGa (niekompatybilnego jeszcze z HotA). Może zagram kilka mapek na hotseacie, ale generalnie z ogrywaniem moda poczekam do wyjścia jego finalnej wersji (3 zamki, pełna kampania + WoG).
Poczekam na wersję angielską, albo i polską, i na poprawienie błędów. Teraz niestety nie działa generator map losowych, a nie chce mi się grać na mapach, które znam na pamięć.
Wykonali tytaniczną pracę, dodanie nowego zamku i jednostek, a nie tylko podmienienie istniejącego i zamiana modeli stworów to zadanie w H3 niemal niemożliwe do wykonania. Czapki z głów.
Grałem - na szczęście tylko "nowe" nazwy np. jednostek czy unikalnych budynków są po rosyjsku, całą reszta czyli np. czary, budynki pokroju Zamku czy Ratusza, jednostki z podstawowej wersji Herosa są już po Angielsku (korzystam z wersji z GOG'a). Więc jest OK :)