Project Cars ukaże się także na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz Wii U
Project Cars były wcześniejsze części tej gry,bo nie kojarzę?
[2] to będzie ciekawie.
Szkoda. O F2P można zapomnieć, a z symulacją będzie to miało tyle wspólnego co Shift z wyłączonymi wspomagaczami.
A wiecie co jest najlepsze ?
Ta gra będzie lepiej wyglądać na Wii U niż na xbox360 czy ps3 bo ta konsola będzie po prostu mocniejsza, ha ha, już widzę bulwers na twarzy fanboi konsolowych, nie dosyć, że będą musieli walczyć z graczami pc to jeszcze faktem iż konsola dla casuali jest lepsza technologicznie... i to sporo.
[5] otóż to:D
@kaszanka9
I po cholerę piszesz takie pierdoły. Zamiast napisać coś z sensem to nie, ja muszę wywołać kolejnego flame'a. Tak jakby mało było kłótni dzieciaków na tym serwisie.
Dobra dobra, sami zobaczycie, jeszcze popcorn weźmiecie jak się zacznie najazd troli.
Miałem okazję testować Project CARS. Graficznie wygląda obłędnie. Detale samochodów są na najwyższym poziomie. Detale otoczenia wymagają popraw, ale wiadomo jest to na razie wersja beta, więc jest wiele czasu na poprawy.
Model jazdy jest bardzo dobry, a co najważniejsze instynktowny. Po kilku okrążeniach jak zapoznamy się z torem i samochodem jeździ się bardzo przyjemnie. Czuć nierówności nawierzchni na kierownicy, czuć siłę hamowania, czuć kiedy samochód traci przyczepność w zakrętach i przy zbyt szybkim przyspieszaniu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, że zgłosiłem się do bety. Obecnie kosztuje mniej niż 45 zł za pakiet Junior i mniej niż 110zł za pakiet Team Member, oba różnią się tylko świeżością do dostępnych buildów. Polecam fanom symulatorów!! Kto by się spodziewał, że po gównianych Shiftach firma Slighty Mad Studios będzie potrafiło zrobić tak dobry symulator. Świetna pozycja.
Oby tylko model jazdy był znośny - ten z 1 SHIFT'a mi odpowiadał nawet bardzo ...za to model jazdy z SHIFT2 Unleashed odrzucił mnie od następnych gier/wyścigów spod tego studia!
Szkoda tylko, że Ci "fajnboje" konsolowi zjadą PC-owców w tej grze :) Granie na padzie jest dużo lepsze od grania na klawiaturze, a i kierownice są lepsze niż te dostępne na PC
[12 Wuggy_Buggy --- nas na pewno zajedziecie w ilości wykonanych bączków na metr kwadratowy oraz wykorzystanych padów w stosunku do kierownic
kaszanka9 --> z takimi problemami to jedynie do grobu.
Ta gra będzie lepiej wyglądać na Wii U niż na xbox360 czy ps3 bo ta konsola będzie po prostu mocniejsza, ha ha, już widzę bulwers na twarzy fanboi konsolowych, nie dosyć, że będą musieli walczyć z graczami pc to jeszcze faktem iż konsola dla casuali jest lepsza technologicznie... i to sporo. może i lepiej ale zobaczymy jak będzie się prezentować od strony grywalnej.
Dobra dobra, sami zobaczycie, jeszcze popcorn weźmiecie jak się zacznie najazd troli. na razie to ty jesteś największym trollem i nie masz sobie równych.
[12] ->
Wracając do gry - wygląda świetnie. Co prawda nie testowałem, ale grałem w Shift 2: Unleashed i bardzo mi się podobało; nie wiem co wy chcecie od tej gry - model jazdy był świetny.
Super, że ukaże się na xboxa bo na moim lapku mógłbym jedynie mieć niezły pokaz slajdów. Nie kumam tych co piszą, że model jazdy w Shifcie 2 był zły. No ale jak się gra w taką grę na klawiaturze albo nawet na padzie to nie dziwne...
[21] -> mnie akurat na klawiaturze grało się całkiem nieźle. Z drugiej strony - ja zawsze gram na klawiaturze i dla mnie kierownica nie jest ani trochę wygodna.
dj_sasek > a jak wygląda sprawa z input lagiem, który był obecny w shift2 i również podobno we wczesnych wersjach project cars - zajęli się już tym?
Nie wiem jak było na innych platformach ale na xboxie nie ma mowy o żadnym input lagu w shifcie 2.