CD Projekt zaprzestaje kontrowersyjnego ścigania piratów
Najprawdopodobniej cała ta afera miała przestraszyć część "piratów" i zachęcić ich do kupna gry.
2 wersje:
- albo poszli po rozum do głowy i stwierdzili, że to nie ma sensu
- specjalnie puscili cos takiego, aby czarne owce się wychyliły
Szkoda. GOLu, mogłeś nie podawać tej informacji. Może chociaż 1 pirat ciągle by się bał i kupiłby oryginał. A tak to teraz wróci mu cała odwaga, znów poczuje się mężczyzną i bohatersko ściągnie z torrentów. 1 pirat, zawsze lepszy niż żaden.
Wszyscy piraci to obsrajtasy i nic tego nie zmieni.
EDIT
[3] --- > oooo, tego nie wziąłem pod uwagę. Sprytnie. AlienShooter, za ten tekst masz u mnie dyszkę w głosowaniu na najfajnieszego usera.
Bójta się obsrajtasy.
„Jeżeli widzisz, że twój przyjaciel gra w nielegalną wersję gry – jakiejkolwiek gry'' - To wiedz że coś się dzieje zapewne zawładną nim szatan :D i skąd maja 4,5 mln pobrań to chyba u chińczyków tylko pobrano bo jak patrze po necie po stronach to po ledwie 10-13k pobrań więc wątpię czy uzbierali by nawet milion
„Jeżeli widzisz, że twój przyjaciel gra w nielegalną wersję gry – jakiejkolwiek gry – powiedz mu, że może uniemożliwić sukces jej twórców. Jeżeli nie wspieracie deweloperów tworzących gry, które wam się podobają i nie płacicie za nie, my nie będziemy w stanie stworzyć dla was nowych, wspaniałych tytułów”.
Ten Tekst bardziej zmotywuje do kupowania, jak te smieszne zabezpieczenia :)
była odpowiedzią na ponad 4,5 miliona pirackich kopii gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.
Ludzie powinni kupować dobre gry, jeżeli nie będą tego robić to nie będzie za co robić dobrych i ambitnych gier. Będziecie mieć tylko co roku kolejnego coda i fife.
Ludzie powinni kupować dobre gry, ale także powinni przestać kupować DLC, które kosztują w sumie więcej niż sama gra.
„Jeżeli widzisz, że twój przyjaciel gra w nielegalną wersję gry – jakiejkolwiek gry – powiedz mu, że może uniemożliwić sukces jej twórców"
Bądź legalny> kup Wiedżmina 2 na GOGu a następnia odsprzedaj go seryjnie 10 swoim znajomym (za każdym razem za 1 grosz)
Zadbaj by twoi przyjaciele nie ściągali z torentów i narażali się na pozwy!
Przeciez od razu wiadomo bylo ze ta akcja byla deta. Jak juz sie ludzie porzadnie z nich wysmiali, to sie wycofali. Widocznie ktos inteligentniejszy wyjasnil im jak wielkiej kompromitacji sie dopuscili.
No ja wiedźmina kupiłem po to żeby mógł on być lepszy na przyszłość ale i tak jestem przekonany iż gry są drogim luksusowym towarem i niech się nie dziwią że ktoś bawi się w pirata.
4,5 mln pirackich kopii. Licząc, że oryginał kosztuję 80 zł. To daje nam 360 mln zł. Budżet Wiedźmina 2: Zabójcy Królów to 30-40 mln zł. I niech nikt nie mówi, że piractwo nie szkodzi rynkowi gier.
Po prostu musi zmienic sie mentalnosc ludzi - innej rady nie ma. Piracenie nadal przez wielu uwazane jest za nic zlego...
[14] Pewnie wytłumaczyli im to prawnicy Namco Bandai.
[16] i Ty myślisz, że 1 pirat = 1 nie sprzedana gra? Jedyne badania które widziałem w tym temacie (oczywiście nie robione przez wydawców - im się nie chce) mówiły, że wyeliminowanie 10 000 nielegalnych kopii (świat) powoduje zakup 1 więcej egzemplarza (przypuszczam, że takie kraje jak Chiny znacząco zawyżają tą statystykę). Nie wiem, czy te badania są wiarygodne czy nie, ale innych nie widziałem. Czy to się przekłada na ten tytuł? Nie mam zielonego pojęcia, ale na bank nie przekłada się to w stosunku 1:1.
@ujemny [ gry online level: 51 - Prezenter TV ]: jestes naiwniak, jakich malo.
Wiedzą dobrze że takie akcje to walka z wiatrakami. Wyłapia jakąś garstke tych co ściągneli, akas częś tych osób się przestraszy i kupi orginał, a wiekszości i tak się upiecze i nic im nie zrobią.
[19] nie wydaje mi się, żeby były wiarygodne, ale faktem jest, że 1 ściągnięta gra nie może rownać się 1 zakupiony oryginał. Osobiście uważam, że problem piractwa jest troszke wyolbrzymiany, jeśli chodzi o słabszą kondycję gier, co proszę nie rozumieć, że nie uważam, że to nie jest problemem.
Wiadome jednak, że jeśli teoretycznie wyeliminować by piractwo, to nie każdy z tych 4.5 mln spiraconych użytkowników poszedł by do sklepu i zagrał w Wieśka. Lwia część by po prostu nie kupiła i nie zagrała.
Kupujcie oryginalne gry, wspierajcie ten rynek.
I po co się tak błaźnić, niech skupia się na konwersji Wiedźmina 2 na X360 i produkcji trzeciej części.
A co do wyników sprzedaży to jedynie wiadomo że do końca sierpnia rozeszło się blisko 1 mln pudełek, a jak jest do tej pory to nie wiadomo.
wcogram w listopadzie informowali, że w cyfrowej dystrybucji sprzedali już 250 tysięcy egzemplarzy. 195 tysięcy kopii rozeszło się na Steamie, a 35 tysięcy na Good Old Games.
Robi wrażenie, myślę, że coś koło 2 mln razem z pudełkowymi wydaniami będzie na dzień dzisiejszy.
nie ma szans na to że Wiedźmin 2 rozszedł sie do tej pory w nakładzie 2 mln kopii.
Jak by tak się stało to CDProjekt na bank by taki sukces odtrąbił.