Mass Effect 3 - Twórcy obiecują powrót do Cytadeli oraz znacznie bardziej rozbudowane zakończenia gry
ME3 czy MP3. To jest pytanie. Napewnoe te małe robaczki z ME1 odegrają jakąś rolę a ja wyeliminowałem całą rasę.
Zakończenia są więc znacznie bardziej złożone i skomplikowane niż do tej pory
Tak, tak - oczywiście. Takie coś mamy w rpgach (i nie tylko) od kilkunastu lat. Dobrze, że bioware wreszcie zauważyło, że nie trzeba robić zakończeń właśnie w taki sposób, jak oni je robią.
[3] Tylko, że w pierwszej części Wiedźmina mieliśmy 3 sztywne zakończenia o których decydował w zasadzie jeden wybór pod koniec 4 aktu..W dwójce było już z tym lepiej...
@ [4]
Jakoś nie przypominam sobie aby wcześniej była jakaś seria, trylogia, w której postępowania i zakończenia miały wpływ na następnie części. Wydaj mi się, że taki patent przedstawił pierwsze BioWare.
Co do nieliniowości zakończeń wynikający z wyborów w wątkach głównych czy tam pobocznych pojawiały się już przed serią ME w kilkudziesięciu tytułach w mniejszym lub większym stopniu ale nigdy nie pierwsza część serii nie miała wpływu na drugą i wszystkie poszczególne na ostatnią.
Ciekawi mnie czy będzie to wszystko na zasadzie wzmianki, że coś tam się wydarzyło czy będą to wybory, które maja jakieś znaczenia.
Prawdopodobnie zrobią coś ze znaną 'Teorią Chaosu". Najmniejsze wybory będą miały największy skutek pod koniec.
O, ponownie misję na Cytadeli ;-D
Najpierw zrobili wspaniałą RPG'ową część 1, potem nieco gorszą część 2 (choć lepszą jako strzelaninę...) a teraz tworzą tak jakby ''pomost'' między 2 pierwszymi częściami...
Poczekamy, zobaczymy.
@up-o w końcu ktoś kto myśli tak samo jak ja(1.RPGowa część>2.część)
@Connor_
W Wiedźminie oprócz trzech zakończeń były też trzy ścieżki plus niezliczona ilość sposobów w jakie można rozwiązać zadania. U Bioware jest tylko jedna, zawsze ta sama ścieżka i pozbawiony najmniejszego znaczenia epicki "wybór" pod koniec gry. Wiedźmin 2 pod tym względem masakruje konkurencję, podobnie jak Alpha Protocol.
@wcogram
Masz rację, wydaje Ci się. :-D
Następny kawałek fabuły już znamy. Wcale nie chciałem go poznawać - wystarczyło przeczytać tytuł. Co to za cholerna moda na idiotyczne newsy wypuszczane co tydzień, a niezawierające żadnych konkretnych informacji, tylko kolejne spojlery. Bioware mnie zaczyna denerwować. Ja chcę tylko pograć, ale co z tego, jak miesiąc przed premierą znam połowę gry.
Cytadela w pierwszej części przypadła mi do gustu bardziej niż w drugiej. W dwójce był tam strasznie ciemny, mroczny klimat, uczucie takiego ścisku i tłoku... Mam nadzieję, że w ta z trzeciej części będzie właśnie bardziej na kształt tej z jedynki. :)
Ciekawe czy wzieli pod uwage jeżeli ktos nie grał, nie chciał albo nie mógł w Arrival zagrać i batarianie nie zgineli.
gothmok --> Tak czy siak zginęli. Jeśli grałeś w Arrival - to wiesz dlaczego.
[3] [5] A jakie niby zakończenia miał wieśniak 2? Te kilka różniących się tekstów (zależnych od tego kto przeżył a kto zginął) podczas zjazdu czarodziejów to niby jest to 16 różnych zakończeń? Nawet pierwszy Fallout miał podsumowanie naszych działań, a tu co mamy - nic.
Najbardziej obiecujący ze wszystkich newsow o ME3. Kierunek w stronę części pierwszej to jest właśnie to na co czekałem.
http://www.shadowbroker.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=48 jeśli ktoś szuka spoilerów to zapraszam tutaj podobno to prawda niektóre rozwiązania twórców dla mnie są fajne a inne aż wręcz odpychają zwłaszcza jak takie ma być zakończenie serii (dalej w temacie).
a mi się podobała i dwójka i jedynka Mass Effecta, ta część na pewno też mi się spodoba.