Cenega wydawcą Uprising44: Powstanie Warszawskie. Zobacz najnowsze screeny z gry
Czyżby miało powtórzyć "sukces" Afterfall??? Cóż, ten trailer będzie najlepszy z całej gry :P
"Szkoły przyjdą" czy jakos tak
rewelka :)
CKM z czego to wiem to bardziej RKM MG 42 CKM to możesz nazwać coś ciężkiego a nie ważącego 10 kg np CKM to MAXIM na trójnogu sam ckm z trójnogiem 30 kg plus zapas wody do chłodzenia czyli około 50 kg to jest CKM :)
Mam nadzieję, że ta gra skończy jak Wiedźmin czy chociażby Snajper: Ghost Warrior... byle nie jak Afterfall!
wygląda jak drugie call of duty
Będzie opierać się na realiach czy na pseudo patriotyzmie?
Nawalili tych filtrow...swieca sie tekstury jak psu jaja czyzby chcieli ukryc nie doskonalosci (czyt.slaba grafe)
Czy ta gra ma jakiś związek z powstającą animacją Tomasza Bagińskigo Hardkor 44?
Ja już po screenach widzę, że to będzie badziew...
Connor_ ----> A ja już po twojej wypowiedzi wiedzę żeś idiota. Dajmy grze szansę a nie zrównujmy jej z ziemią na długo przed premierą. Co za ludzie... .
Nie ma zombie?
Szajs.
Ciekawe czy uda się Cenedze to spolszczyć :>
spoiler start
no offence ;)
spoiler stop
Ja już po screenach widzę, że to będzie badziew...
Wow! Ewoluowałeś? Bo przy Arcanii nawet oglądając gameplaye nie widziałeś, że to będzie badziew, a tu już po samych screenach dochodzisz do takich wniosków...
Work i progress trzeba poczekać na in game lub chociaż alfa lub beta.
Jak pokazali Red Orchestra 2 lub Sniper elit 2 to jakoś nie ma zastrzeżeń co do grafiki a jest średnia, a game play bardzo dobry.
Na ss widać nadmiar blooma. HDR, rozmycia i innego gówna ukrywającego mankamenty. Wszystko wygląda sztucznie.
System RTS + gra akcji ma potencjał dość duży już kiedyś coś takiego było.
Ja by to widział tak że gram jak w Commandos i mogę też wcielić się w członka zespołu TPP. W trybie rts wydaje się rozkazy, określa zachowania itp. później w każdej chwili wejść w jakieś typka i grać nim.
Co do fabuły i mechaniki. Fabuła trudny temat nie mogą dać masówki Niemców do zabijania wyszło by to śmiesznie tak samo nie mogą zrobić, że powstanie wygrało. Powinni ukazać masę scen/filmików ukazujących zachowanie hitlerowców w tamtym okresie. Aby było dosadnie i mocno a nie cukierkowo i sztucznie.
Mechanika powinien być system havoc.
Ja nadzieje ma duże co do tej gry tak samo jak obawy, że wszystko zepsują lub będą mieć zbyt duże aspirację którym nie podołają.
Na zaprezentowanych screenach grafika wygląda jak z pierwszego Call of Duty. Okej, to "work in progress", ale nie zachwyca i nie rokuje - mam szczerą nadzieję, że się jeszcze zmieni. Bardziej niepokoi mnie kierunek artystyczny - nie wystarczy stary samochód i kilka tekturowych kamienic, żeby stworzyć klimat okupowanej Warszawy, a bez tego właśnie klimatu gra będzie tylko kolejną strzelanko-skradanką, podlaną narodowym, niezrozumiałym dla szerszego grona sosem.
@KUGe tu to jest UNREAL III a COD to silnik QUAKE 3 Arena i tak mu zostało do dziś MW 3 to silnik QUAKE
@Dead Men - Unreal czy nie Unreal, grafika wygląda na taką sprzed dobrych paru lat, to miałem na myśli. Jasne, zmienić się może, ale z pustego i Salomon nie naleje - mając taki punkt wyjścia, trzeba by tytanicznej pracy, a przede wszystkim budżetu, którego studio nie posiada, żeby sklecić z tego grę, w którą będzie można grać bez bólu oczu i która odda klimat.
Dead Men jaki Unreal III? To ma być napędzane przez Unreal Engine 3? Żartujesz sobie.
Gra powstaje na najnowszej wersji mocno zmodyfikowanego silnika Unity3D Pro (m.in. o shadery oraz technikę rzucania cieni). Dodatkowo do animacji postaci zastosowano motion capture.
Jako wydawca, widzieliśmy grę w ruchu i wygląda naprawdę bardzo dobrze, a będzie jeszcze lepiej, o czym każdy będzie mógł się przekonać. Cierpliwości :)
Temat poważny więc w razie wpadki wyjdzie niezły kwas.
Ale dopóki nie ujawnia pierwszych grywalnych materiałów to można jedynie gdybać.
[16] czy ty widziałeś kiedykolwiek w warszawie zombie? Monitor ci chyba już za mocno po oczach świeci.
Te specular i normal mapy na tych drzwiach - masakra, aż razi ;)
Ale to jest Unity Engine, więc nie wiem czemu oczekujecie ficzerów na miarę wysokobudżetowych tytułów klasy AAA. Na Unity dobrą grę można zrobić o wiele szybciej i taniej niż na UE3 czy CE3.
To paradoksalnie najbardziej przyszłościowy silnik.
@antolus22
"Czy ta gra ma jakiś związek z powstającą animacją Tomasza Bagińskigo Hardkor 44?"
1. Hardkor 44 to nie ma być animacja tylko film aktorski (skąd się ta legenda wzięła o animacji?), a szanse na to, ze kiedykolwiek powstanie są niewielkie (brak inwestorów, brak pieniędzy).
2. Nie, nie me żadnego związku. (skąd ten pomysł?)
Panowie, dajcie szanse. Ja wierzę mocno, że gra miło zaskoczy polskich i nie tylko graczy. Skąd tu tyle defetyzmu :). gdzie Polski patriotyzm.
[26] nie wogule nie widziałem ale jakoś w innych grach mogom być wiec czmu nie tu????????????
Kazioo ---> Hardkor 44 to ma być stuprocentowa animacja dlatego głównym projektantem jest T.Bagiński, gdyż animacje to jego świat a nie filmy aktorskie.
Dowód:
http://www.filmweb.pl/film/Hardkor+44-2012-526733
[34] może dlatego, że to gra przedstawiająca historię a nie jakieś kolejne syfiaste call of duty z kiepską, wymyśloną na szybko fabułą. Ortografię byś lepiej poćwiczył zamiast strzelać do zombie.
Mam nadzieję, że zmienią jeszcze scenariusz. Podobno ma nie być ruskich. Powinno być wyjaśnione, że to przez nich powstanie się nie udało
Mam nadzieję, że wyjdzie przynajmniej przyzwoita gra. Zawsze twierdziłem, że polskie walki powstańcze idealnie nadają się na scenariusz ambitnej gry wojennej. A to może być jakiś początek ;)
eysmond->
"czy ty widziałeś kiedykolwiek w warszawie zombie?"
OK, nikt w Warszawie nie widział zombie, podaj mi jednak nazwę dowolnego miejsca w którym zombie widziano?
Soplic chyba nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Gry które przedstawiają jakąś zmyśloną fabułę moim zdaniem jak najbardziej mogą mieć jakieś zombie, ba nawet niech sobie główny bohater nim będzie i nie zrobi mi to różnicy ale ta gra ma przedstawiać historię powstania warszawskiego.
Witam,
Chciałbym wszystkich przekonać, że Uprising 44 - Powstanie Warszawskie jest priorytetowym projektem w planach wydawniczych Cenegi na rok 2012. Związane to jest nie tylko z naszą wiarą w samą grę (gra w akcji wygląda znacznie lepiej niż na statycznych screenach, gameplay'e powinny pojawić się już wkrótce), ale i wiarą, że jesteśmy w stanie w godny sposób przedstawić zbrojny zryw naszego Podziemia w walce z okupantem w czasach II wojny światowej, i tym samym dołożyć swoją cegiełkę do rocznicowych obchodów.
Zauważcie też proszę, że porównanie do CoD jest trochę nie fair. Nie wydajemy strzelanki, w budowie której wykorzystuje się inne techniki, a grę akcji TPP z elementami strategii. Ważne jest też dla nas zawarcie w grze emocji, które związane są z tak ważnym tematem. Chcemy, aby z tego tytułu zadowoleni i dumni byli nie tylko zadeklarowani gracze, jak Czytelnicy tego forum, ale i "niedzielni gracze", dla których U44PW może być elementem pamięci o Powstaniu, jak wydawane co roku komiksy, książki i inne produkcje.
Zapewniam Was na koniec, że postawiliśmy sobie za cel wydanie tego produktu na ponadstandardowym poziomie, jak i wiele okołogrowych atrakcji, o czym będziemy informować na bieżąco :)
Pozdrawiam.
Może bd dobre.. Nie ma co oceniać gry, która jeszcze nie wyszła. Warto jej dać szansę.
[42] Z takimi tekstami to nie tutaj.
Dowództwo siedziało w ciepełku w Anglii. Rosjanie oszczędzili własne wojska. A głupie polaczki bezsensownie wystawili na rzeź 200000 cywilów - "bo my som pro" i sami się wyzwolimy.
fajnie że powoli zmieniacie podejscie (oczywiscie generalizuje).Poczekamy, zobaczymy ale danie szansy nic nie koszuje ;)
Marcuz. pytałem w innym wątku, moze zajrzysz tutaj. Poproszę o odpowiedź.
Marcuz. jak już tu jesteś i udzielasz się odpowiadając graczom na pytania to ja też poproszę.
Jak wygląda polityka Bethesdy do polonizacji tytułów? Przecież oczywistym jest fakt, że Wy jako wydawca tracicie i będziecie tracić Klienów przez brak polonizacji. w jakim nakładzie musi się sprzedać gra na PS3 aby taka lokalizacja miała szansę powstać? 20k egz?
Odnoszę wrażenie, że tutaj akurat winę ponoszą obie strony, zarówno B. jak i Wy. Po co tracić energię i czas i ludzi na lokalizację w/w tytułów, skoro można było się skupić na najważniejszej premierze tego roku, zaraz po Deus Ex. Polski gracz naprawdę sie obejdzie bez lokalizacji Rage czy innych FPS, ale żeby wydawać cRPG i to za 200+ to obraza dla gracza. I już tłumaczę dlaczego.
Po pierwsze znam język w stopniu powiedzmy jako takim, posługuję się nim w pracy, nie ważne....wracam do domu odpalam PS3 i chce się wyluzować, a nie gmerać w słowniku i szukać jakiegoś słowa itd. Liczy się przyjemność rozgrywki. Nie wspominając o tym, że graczom jakaś jakość się należy. Naprawdę zazdroszczę naszym zachodnim sąsiadom, oni otrzymali nawet napisy w niemieckim języku do Dark Souls, chyba jako jedyni w Europie mają lokalizację.
Skończyło się na tym, że nie kupiłem jednej na najbardziej oczekiwanej gry przeze mnie w tym roku i podejrzewam, ze nie ja jeden. Po drugie, nie zauważacie, że Wasza polityka cenowa jest lekko mówiąc idiotyczna? Nie dość, że brak tłumaczenia to jeszcze 200-230 zł za grę na PS3 nawet dzisiaj, miesiąc po premierze? Gdzie w Anglii ta sama gra, w tym samym języku (lol) kosztuję 25 funtów.
Ja wiem, że żyjemy w chorym kraju, gdzie ceny w porównaniu z zachodnią Europą są wyższe (kosmetyki/ubrania/gry), a zarobki 4krotnie niższe, ale to wam jako wydawcy powinno zależeć na ilości sprzedaży. A przy następnym tytule B. Wam powie, że znów lokalizacji nie będzie bo Skyrim się w Polsce nie sprzedał. a jak ma się sprzedać jak każdy może kupić grę, z kraju w którym są darmowe przesyłki do polski powyżej 20 funtów, a że poczeka 5 dni? Cóż, ważne że zaoszczędzi 100 zł.